Als iemand het opgenomen heeft zou ik het ook graag willen zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik dacht het wel, en anders misschien dat HidiHo het wel heeft opgenomen
Heidi!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alles is op aanvraag verkrijgbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Respect hoorquote:
wat een weggooiers om dat te ondermijnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nee want denk dat ik niet lang dan een paar uur ga kijken totaal.
Trouwen moet je bij nowlive zijn, die zorgt voor een gratis stream.
Topic gevonden, maar geen filmpje van belspel Peterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles is op aanvraag verkrijgbaar![]()
En idd, er is een topic
klik optie redactie aan op de site .. onderaan rechts (of contact)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
Hoe stuur je een bericht naar een bewoner? Kan nl niks vinden op de site oid
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic gevonden, maar geen filmpje van belspel Peter![]()
Kan ik een verzoekje aanvragen?
Staat idd verborgen op de site:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
redactie@thebunkeronline.tvquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
Goed zo, laat je vooral niet gek makenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ben zeker bijgekomen van The Bunker en heb veel lol gehad met de reactie vooral de negatieve. waar sommigen zich druk om maken! ik denk dan get a life!
Bedankt, ik dacht dat er echt een aparte optie was.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
klik optie redactie aan op de site .. onderaan rechts (of contact)
gewoon een mailtje sturen naar redactie@thebunkeronline.tv en in het onderwerp vermelden voor wie je post isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
hej!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ben zeker bijgekomen van The Bunker en heb veel lol gehad met de reacties vooral de negatieve. waar sommigen zich druk om maken! ik denk dan get a life!
[TBO] Caps, updates, quotes en films.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Bobby verwoorde het goed met dat als je jou hoort praten je bloeddruk gewoon omhoog gaat. Maar vooral doen alsof je er boven staat, kom je verder mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ben zeker bijgekomen van The Bunker en heb veel lol gehad met de reactie vooral de negatieve. waar sommigen zich druk om maken! ik denk dan get a life!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Alhoewel het zeer gezellig is hier taai ik toch af
Ik weet de tijd nietquote:
Ja heb de grasmaaier erop gezet en toen de ongediertebestrijding bebeld het is er nu pas uit daarom kan ik nu pas postenquote:
Trustequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
redactie@thebunkeronline.tv
Anywayz, ik ga echt slapen!
Ciao allen!
Lobby
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaapse!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ciao allen!
Lobby
Ik wist niet dat je er ook wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Alhoewel het zeer gezellig is hier taai ik toch af
edit: link staat er alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet de tijd niet![]()
Er was vandaag een belspel-Peter ding en dat schijn ik te moeten zien omdat het zo leuk was.
Later Robert!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ciao allen!
Lobby
Bedanktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271
Op internet kom je wel beter uit de voeten dan in het echie hé.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ja heb de grasmaaier erop gezet en toen de ongediertebestrijding bebeld het is er nu pas uit daarom kan ik nu pas posten
Daar zit internet vol mee.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Op internet kom je wel beter uit de voeten dan in het echie hé.
ik vind je hier veel leukerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ja heb de grasmaaier erop gezet en toen de ongediertebestrijding bebeld het is er nu pas uit daarom kan ik nu pas posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |