Respect hoorquote:
wat een weggooiers om dat te ondermijnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nee want denk dat ik niet lang dan een paar uur ga kijken totaal.
Trouwen moet je bij nowlive zijn, die zorgt voor een gratis stream.
Topic gevonden, maar geen filmpje van belspel Peterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles is op aanvraag verkrijgbaar![]()
En idd, er is een topic
klik optie redactie aan op de site .. onderaan rechts (of contact)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
Hoe stuur je een bericht naar een bewoner? Kan nl niks vinden op de site oid
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topic gevonden, maar geen filmpje van belspel Peter![]()
Kan ik een verzoekje aanvragen?
Staat idd verborgen op de site:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
redactie@thebunkeronline.tvquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
Goed zo, laat je vooral niet gek makenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ben zeker bijgekomen van The Bunker en heb veel lol gehad met de reactie vooral de negatieve. waar sommigen zich druk om maken! ik denk dan get a life!
Bedankt, ik dacht dat er echt een aparte optie was.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
klik optie redactie aan op de site .. onderaan rechts (of contact)
gewoon een mailtje sturen naar redactie@thebunkeronline.tv en in het onderwerp vermelden voor wie je post isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef McEgg het volgende:
ff een vraagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |