Of ze liegt erover, met wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef lies1958 het volgende:
Amber is met 7 mannen naar bed gegaan en ze had 5 jaar een vriend. Dan was ze er of heel erg vroeg bij of is tijdens haar relatie nog met andere van bil gegaan.
nicequote:
Dat is een stukadoor die samenwoont en daarom wil Amber zijn naam niet noemen en houdt ze vol dat het platonisch isquote:
Dat bel spel van Peter is grappig om te zien, misschien kan je dat nog ergens terug kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal, vanmiddag werd nr. 100 geopend![]()
Ik heb de streamverslagen net bijgelezen, chapeau voor de streamverslagmakers
Bedankt voor de tip, ik zal straks eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat bel spel van Peter is grappig om te zien, misschien kan je dat nog ergens terug kijken
Joh als je wilt kijken gun de makers dan ook die paar euro'squote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef sander89 het volgende:
Lol ik dacht dat je moest betalen voor de streams te kunnen kijken?
Maar via een link kan je dus gewoon gratis kijken.![]()
Al is het een beetje saai nu.
Die tweede opdracht is ook wel een goeie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verstuurd aan Bart per email de volgende twee (eventuele) opdrachten:
Verzonden: 3 May 2009 09u00
Aan: dieenebart
24 uur aan elkaar getekend zijn
Verzonden: 3 May 2009 07u42
Aan: dieenebart
Eén deelnemer mag 24 uur de grond niet raken met de voeten (behalve in het toilet). Hij moet plaats nemen in een kruiwagen, kan zich daar ook wel in bewegen, mag er rechtop in staan en kan er in rondgereden worden. Hij kan van A naar B gereden worden door de anderen. Hij mag in totaal 6 uur op de tafel liggen om uit te rusten, het bed is verboden gebied.
Ja leuk dat we al in cos 106 zitten, ze zijn in korte tijd vol, met ook wel veel sc posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Niet normaal, vanmiddag werd nr. 100 geopend![]()
Ik heb de streamverslagen net bijgelezen, chapeau voor de streamverslagmakers
ik dacht het wel, en anders misschien dat HidiHo het wel heeft opgenomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal straks eens gaan zoeken![]()
Is er hier eigenlijk geen TBO-youtube topic?
Het is gezellig in de COS.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja leuk dat we al in cos 106 zitten, ze zijn in korte tijd vol, met ook wel veel sc posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |