Ik vond haar toen wel cool, hoe ze Bobby afwees (die al een kwartier op haar onzekerheid zat in te spelen), en ging slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef lies1958 het volgende:
amber wil niet teveel drinken omdat ze niet zo voorschut wil staan als vorige keer.
Ik vond het überschattig. Beide meiden werden negatief van 'mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar toen wel cool, hoe ze Bobby afwees (die al een kwartier op haar onzekerheid zat in te spelen), en ging slapen.
En meteen daarna ging Bobby naar Eline.
Ik heb dat vorige week wel een keer doorgestuurd (allemaal aan elkaar vast voor 24 uur), maar of er meer waren......geen ideequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hebben de streamers toch verzonnen?
Kan mij herinneren dat iemand dat opperde hier op FOK?
Ja ik zou gaan slapen, maar het is zo lastigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef Tessio het volgende:
Bobby je wordt weer genoemd, je zal wel in een scheur liggen, volgens Jeroen.
En de redactie maar doen alsof hun het verzinnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week wel een keer doorgestuurd (allemaal aan elkaar vast voor 24 uur), maar of er meer waren......geen idee
Lekker blijven streamenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja ik zou gaan slapen, maar het is zo lastig
Bobby? Wie? Lobby? Robbie? Uit het oog, uit het hart he?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hebben de streamers toch verzonnen?
Kan mij herinneren dat iemand dat opperde hier op FOK?
Verwacht nog wel wat escalatie, zeker als morgen de kater inslaat of wellicht als ze dronken zijn.quote:
Kan ook dat ze dat al klaar hadden liggen hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En de redactie maar doen alsof hun het verzinnen
Dat zei Jeroen dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef lies1958 het volgende:
pim tegen peter met je stekels leek je net een semi mannelijke K3 en nu ben je een man.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef lies1958 het volgende:
pim tegen peter met je stekels leek je net een semi mannelijke K3 en nu ben je een man.
Sja een lamme verkoper die al een half jaar droogstaat, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar toen wel cool, hoe ze Bobby afwees (die al een kwartier op haar onzekerheid zat in te spelen), en ging slapen.
En meteen daarna ging Bobby naar Eline.
Als Jeroen begint met zuigen, is Peter binnen een kwartier over de zeik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Verwacht nog wel wat escalatie, zeker als morgen de kater inslaat of wellicht als ze dronken zijn.
Tuurlijk, na 10 jaar RLS zijn al dit soort dingen al gedaan toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan ook dat ze dat al klaar hadden liggen hè
Eerst was het nog bijna een jaar, vanaf juni, nu half jaar sinds december?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sja een lamme verkoper die al een half jaar droogstaat, wat verwacht je?
Had je het hier, in het topic, ook vermeld?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week wel een keer doorgestuurd (allemaal aan elkaar vast voor 24 uur), maar of er meer waren......geen idee
Van iemand met een iq van 150?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sja een lamme verkoper die al een half jaar droogstaat, wat verwacht je?
ik zit er in ieder geval klaar voor, heb net ook een wijntje geschonken om lekker met ze mee te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Verwacht nog wel wat escalatie, zeker als morgen de kater inslaat of wellicht als ze dronken zijn.
Ik durf het echt niet meer te zeggen. Ik heb een paar dingen via de site verzonden, toen die niet meer werkte heb ik hier ook wel wat genoemd en ook wat dingen rechtstreeks aan Bart per PMquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Had je het hier, in het topic, ook vermeld?
Australiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, na 10 jaar RLS zijn al dit soort dingen al gedaan toch?
(kijk ook naar opdrachten in het buitenland)
Ja, en ketenen ligt ook aardig voor de hand natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, na 10 jaar RLS zijn al dit soort dingen al gedaan toch?
(kijk ook naar opdrachten in het buitenland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |