Het was een tópdag Huub, ik denk dat ik wel kan stellen dat iedereen genoten heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
?
ik spreek uit dat ik het een geslaagde dag vind, en als jij dat meteen wilt uitleggen als op de borst slaan,
ja, ik sla onszelf als bunkerteam dan enorm op de borst,
Waar het hart vol van is .....quote:
die gifjes zijn geweldig , hoe krijg je voor elkaar zo snelquote:
een enerverende dagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was een tópdag Huub, ik denk dat ik wel kan stellen dat iedereen genoten heeft
Ik vind dat het bunkerteam het heel goed doet, dat terzijde. In hoeverre maak jij daar deel van uit? Je zit hier vandaag? mooi!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
?
ik spreek uit dat ik het een geslaagde dag vind, en als jij dat meteen wilt uitleggen als op de borst slaan,
ja, ik sla onszelf als bunkerteam dan enorm op de borst,
Dit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef hondjes het volgende:
Wanneer komt Pim een beetje los, zie hem weinig doen om de kijkers aan de streams te houden.
Als de winnaars het bed niet opeissen mag dat natuurlijk welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Espabilado het volgende:
Ze mógen toch geeneens in het grote bed?
Dat was zijn tactiek toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef hondjes het volgende:
Wanneer komt Pim een beetje los, zie hem weinig doen om de kijkers aan de streams te houden.
topidee! dat ketenenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar er wordt hier ook door IEDEREEN hard gewerkt! Dan is het wel kicken voor het team om te zien dat sommige dingen werken
Ik denk dat Pim pas loskomt als ie in een vat met zoutzuur ligt, en dan waarschijnlijk nog met grote terughoudendheid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef hondjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |