AZ heeft toch een contract met canterbury?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:46 schreef Kriegel het volgende:
AZ 09/10:
[ afbeelding ]
Betere kwaliteit zou best fijn zijn.
Die lettergrootte trouwens... :/
Nee die zwarte gezien de grote van de reclamequote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef Rikketik het volgende:
Jammer dat ze dat kraagje van dit seizoen niet meer hebben. En dat witte shirt, is dat voor in Europa? Ziet er goedkoop uit zeg.
Klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee die zwarte gezien de grote van de reclame
FC Twente krijgt glow in the dark dan kunnen ze in het donker spelenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
[ afbeelding ]
FC Twente 2009/10.... morgen wordt het nieuwe shirt bekend gemaakt
Ook weer bovenaan op de achterkant weer groot DSB Bankquote:Op zondag 10 mei 2009 17:46 schreef Kriegel het volgende:
AZ 09/10:
[ afbeelding ]
Betere kwaliteit zou best fijn zijn.
Die lettergrootte trouwens... :/
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:47 schreef Hung-08 het volgende:
Mijn verwachting over t nieuwe uitshirt van AZ (morgen presentatie)
[ afbeelding ]
Ja. Althans, ik heb het uit en het gouden shirt van Feyenoord besteld in de winter. Waren vrij snel binnen en helemaal origineel en alles.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:03 schreef Silaz het volgende:
Zag vanmiddag in de spits zo'n reclame van avantisport ofzo, dat shirtjes in de aanbieding waren.. moeite waard of.. ?
Ik mag toch lijen dat de achterkant deze keer gespaard is gebleven gezien die tekstmuur op de voorkant.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ook weer bovenaan op de achterkant weer groot DSB Bank![]()
?
Mooi, strak, simpel. Daar kan Adidas nog wat van leren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Rikketik het volgende:
Het nieuwe internationale uitshirt van Celtic is bekend gemaakt:
[ afbeelding ]
Nike is echt goed bezig.
Ja echt. Zwart is in de mode volgend seizoen. Maar maakt niet uit. Ziet er beter uit dan allemaal vage kleurtjes enzoquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nike is echt goed bezig.
Fraai.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:03 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
Nike is echt goed bezig.
Matig hoor. Lelijke kraag en 'DSB Bank' staat er wel héél groot op.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach, wat maakt het uit. Zie jij jezelf of mij ooit een shirt van AZ aanschaffen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Matig hoor. Lelijke kraag en 'DSB Bank' staat er wel héél groot op.
Sowieso sponsor op de achterkantquote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik mag toch lijen dat de achterkant deze keer gespaard is gebleven gezien die tekstmuur op de voorkant.
Sponsored by:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh my...
Ik sluit me aan bij de wielrenshirtjes of de ingebouwde beha.
ben benieuwd naar uitshirtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Burakius het volgende:
Liverpool 09/10:
uit: [ afbeelding ]
thuis: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben er tevreden mee, geen gekke dingen en gewoon mooi rood.
Dat mag je denk ik ook wel zijn na 2 jaar op rij het behalen van vr. CL en dat voor een club als Twente daarom mag je het ook uitdragenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef TC03 het volgende:
'Trots', wauw!
Weer de sponsor bovenaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie extra's
o hahah nu zie ik het pas! Ik wou al zeggen zonder sponsor helemaal zwart hahahaa!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |