Omdat het 'hot' is. Denk je nou echt dat het een meerderheid is waar je last van hebt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Colnago het volgende:
[..]
Het gaat om de overlast die een kleine groep kan veroorzaken.
Waarom hebben mensen het dan steeds over die kleine groep?
Het is hot omdat mensen er heel veel last van hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef Meh7 het volgende:
Omdat het 'hot' is. Denk je nou echt dat het een meerderheid is waar je last van hebt?
Je kan er ook een nieuw topic over openen, deze is alweer bijna vol.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef FloydP het volgende:
PVV wil dat ambassadeur in Jakarta opstapt
de ambassadeur in Jakarta mag niet in een islamitische school een speech geven, maar GEERT WILDERS mag wel met een keppeltje op in een synagoge voor anti-Obama Joden een speech geven:
Deze Joden noemen Obama een communistische moslim
Niemand heeft mij ook ooit kunnen uitleggen wat het probleem zou kunnen zijn dat ik ook nog een Amerikaans paspoort draag als ik weer in Nederland zou gaan wonen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:38 schreef Colnago het volgende:
Jij woont dan ook niet in Nederland dus dat maakt verder niet uit.
Maar als jij hier weer wilt gaan wonen zou je moeten keizen en ik snap werkelijk niet wat daar nou het probleem van is.
Die eer is aan jou kan je samen met Wilders liefde bedrijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je kan er ook een nieuw topic over openen, deze is alweer bijna vol.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:33 schreef buachaille het volgende:
onze eerbiedwaardig kamerlid
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Nu moet iemand nog het lef hebben om zijn partij te verbieden. Colijn was het begin jaren '30 van plan met de NSB maar vertikte het uiteindelijk. Hopelijk hebben ze ervan geleerd.
Ja, en Geert heeft ook echt de oplossingen aangedragen om de 1 miljoen moslims die Nederland rijk is te doen laten "veranderen".quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef bijdehand het volgende:
Wanneer geloven moslims ook dat hun moeten veranderen
Veranderen van woonplaats. Zéér effectief.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, en Geert heeft ook echt de oplossingen aangedragen om de 1 miljoen moslims die Nederland rijk is te doen laten "veranderen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |