met een tv-serie er doorheen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef koei het volgende:
Zo, tijd voor een gebakken eitje met spek met wat How I met your mother er doorheen!
Voor extra awesome.quote:
Nu nog leren autorijdenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef koei het volgende:
ja, multitasken enzo Misan! Dat kunnen vrouwen!
richtingsgevoel is een tweede iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef koei het volgende:
ja, multitasken enzo Misan! Dat kunnen vrouwen!
qua richtingsgevoel win ik het makkelijk van je denk ik, ik denk dat dat door mijn padvindersverleden doorontwikkeld is ofzo. Ik wijs op vakanties enzo iig altijd de weg, ook op plaatsen waar ik niet bekend ben. Ruimtelijk inzicht zit ook wel goed volgens mij, maar dat is moeilijk te vergelijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef Misan het volgende:
[..]
richtingsgevoel is een tweede idd
en ruimtelijk inzicht een prima derde
kijk, bij mannen zijn dergelijke vaardigheden instinctief en niet aangeleerd. Schoolvoorbeeld van ruimtelijk inzicht is overigens inparkerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef koei het volgende:
[..]
qua richtingsgevoel win ik het makkelijk van je denk ik, ik denk dat dat door mijn padvindersverleden doorontwikkeld is ofzo. Ik wijs op vakanties enzo iig altijd de weg, ook op plaatsen waar ik niet bekend ben. Ruimtelijk inzicht zit ook wel goed volgens mij, maar dat is moeilijk te vergelijken.
Alleen over het inparkeren houd ik mn mond maar... Ik heb mijn rijlesleraar volgens mij tot wanhoop gedreven
Dat verklaart waarom de reis naar Leipzig zo lang duurde...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef koei het volgende:
[..]
qua richtingsgevoel win ik het makkelijk van je denk ik, ik denk dat dat door mijn padvindersverleden doorontwikkeld is ofzo. Ik wijs op vakanties enzo iig altijd de weg, ook op plaatsen waar ik niet bekend ben. Ruimtelijk inzicht zit ook wel goed volgens mij, maar dat is moeilijk te vergelijken.
Alleen over het inparkeren houd ik mn mond maar... Ik heb mijn rijlesleraar volgens mij tot wanhoop gedreven
Ja, want toen wees Roy de weg, want die wilde zonodig voorin zitten...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom de reis naar Leipzig zo lang duurde...
Ach, in mijn auto had het sowieso nog 2 keer langer geduurtquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, want toen wees Roy de weg, want die wilde zonodig voorin zitten...
Want?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, in mijn auto had het sowieso nog 2 keer langer geduurt
maar ik kan wel heel goed ontbrekende vierkantjes tellen! En in theorie kan ik ook heel goed biljarten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:36 schreef Misan het volgende:
[..]
kijk, bij mannen zijn dergelijke vaardigheden instinctief en niet aangeleerd. Schoolvoorbeeld van ruimtelijk inzicht is overigens inparkeren
Check!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Want?
Daar kunnen er 2 op de bijrijders-stoel zodat ze ruzie gaan maken?
Hij is zo fragiel, ding valt om de 200 meter uit elkaar?
Ding is zo langzaam, gaat niet harder dan 80?
Je bent eigenwijs en luistert niet naar advies en rijdt dus via Brussel?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef lkb9000 het volgende:
Wanneer ben je jarig poit? Let's all chip in voor een opzichtige spoiler
Dat zou pas écht enorm vet zijn!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:14 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wil je auto ook wel een fancy paintjob geveneen enorm POIT logo op de motorkap ofzo
dat verklaard meteen mijn richtingsgevoelquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef koei het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |