Michael Jr. zal in 'Prison Break - XS' proberen te ontsnappen uit z'n slaapkamer waar hij vastzit wegens huisarrest en het seizoen daarna zal hij ontsnappen uit de kleuterklas, die gegijzeld wordt door de ontsnapte T-Bag.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij daarmee eindelijk zijn vrijheid heeft getekend (en wanneer hij oud is in de nieuwe vrouwenversie van prison break de pen aan zijn dochter kan geven zodat zij ook daarmee haar vrijheid kan schrijven over 20 jaar.)
Dat lijkt me best vetquote:Op zondag 17 mei 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Michael Jr. zal in 'Prison Break - XS' proberen te ontsnappen uit z'n slaapkamer waar hij vastzit wegens huisarrest en het seizoen daarna zal hij ontsnappen uit de kleuterklas, die gegijzeld wordt door de ontsnapte T-Bag.
idd je een beetje inleven met het karakter kan best, weer zo gemakkelijk omdat af te kraken.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:06 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij daarmee eindelijk zijn vrijheid heeft getekend (en wanneer hij oud is in de nieuwe vrouwenversie van prison break de pen aan zijn dochter kan geven zodat zij ook daarmee haar vrijheid kan schrijven over 20 jaar.)
Dat hoofdquote:
[] Kellermanquote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef pberends het volgende:
Had iemand al opgeteld hoeveel mensen er overleden waren aan Scofield's totale actie?
De enige die hij echt zelf vermoord heeft is Sammy, volgens Wikipedia.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef pberends het volgende:
Had iemand al opgeteld hoeveel mensen er overleden waren aan Scofield's totale actie?
Eigenlijk kan je de Company de schuld geven van dit hele gebeurenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:14 schreef pberends het volgende:
Was dat niet de anti-Company ring?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Ohja ik heb nog een paar vragen:
- The General schreef een keer 1000 op een blaadje, wat was dat nou uiteindelijk?
- Waarom zag je bij Kellerman z'n rentree een shot van z'n ring? Hebben we dat eerder gezien?
Fichtner is dan ook een geniale acteurquote:Op zondag 17 mei 2009 15:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik vind Kellerman & Mahone trouwens wel de vetste personages. Vooral Mahone goed gecast leeft zich echt zo goed in, in z'n (mongolen) rol.
Is gedaan door The Company, door die rechterhand van Christina omdat hij anders misschien zou kunnen gaan praten tegen de FBI. Ze hebben hem iets gegeven waardoor z'n hersenen naar de klote gingen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:18 schreef ukga het volgende:
Hoezo is van Don Self een kas plant gemaakt? dat snapte ik niet helemaal.
Collega van Kellerman. Volgens mij werd die zelfs door Kellerman doodgeschoten.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Nog een vraag: Wie is dat wijf die Kellerman op het laatst in zijn gezicht spuugt, en wie is haar (overleden) man?
Danny had medelijden met Donovan (die advocate) en wilde informatie geven. Kellerman kwam erachter en schoot 'm neer, althans, dat geloof ik, weet niet meer zeker.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Collega van Kellerman. Volgens mij werd die zelfs door Kellerman doodgeschoten.
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Danny had medelijden met Donovan (die advocate) en wilde informatie geven. Kellerman kwam erachter en schoot 'm neer, althans, dat geloof ik, weet niet meer zeker.
Nee.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Aaaah oke grote vriend Nick, vriendje van de ex-vriendin van Linc right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |