abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69095774
Sucre die aan Kellerman vraagt of hij de pen mag houden
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:35:53 #162
97111 ukga
Siewosie baas
pi_69095808
Dat grapje met die kauwgom was wel alche van linc

en dat ze moeder 750 miljard kwijt was dat ie zie; o dan is de dag neit helemaal verneukt geweest

die was ook wel lol
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:36:18 #163
158452 IQM
I am the one
pi_69095823
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Zo gek is het niet. Sarah was dood tot de fans begonnen te zeuren waardoor de makers haar besloten terug te halen. Michael hebben we niet eens dood zien gaan en de reacties op Michael's dood van zowel de pers als de fans zijn bijna alleen maar negatief.
Prison Break moet hebben van de dvd verkoop en een grote groep gaat geen dvd's kopen wetend dat Michael sterft.

Ben zeer benieuwd naar 26 mei (uitzenddag The final break)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:42:15 #164
158452 IQM
I am the one
pi_69096014
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef pberends het volgende:

[..]

In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:34 schreef Franktastic het volgende:
Sucre die aan Kellerman vraagt of hij de pen mag houden
Inderdaad, wat was dát?
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef ukga het volgende:
Dat grapje met die kauwgom was wel alche van linc

en dat ze moeder 750 miljard kwijt was dat ie zie; o dan is de dag neit helemaal verneukt geweest

die was ook wel lol
Linc is soms wel tof.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_69096344
Maar de general deed het toch juist goed? Hij wilde voorkomen dat Christina een wereldoorlog zou veroorzaken. Opzich niks mis mee toch? Alleen op de manier hoe. En meestal duurt het jaren voordat de doodstraf echt uitgevoerd wordt.
pi_69096646
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef FastFox91 het volgende:
Maar de general deed het toch juist goed? Hij wilde voorkomen dat Christina een wereldoorlog zou veroorzaken. Opzich niks mis mee toch? Alleen op de manier hoe. En meestal duurt het jaren voordat de doodstraf echt uitgevoerd wordt.
4 years later dude...

maar het is idd niet duidelijk of de orginele Company nu goed of slecht was. En wat moet de VN met sylla?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 21:55:21 #167
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_69099015
Beetje vaag dat er toch nog twee afleveringen komen
pi_69099942
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:58 schreef pberends het volgende:

[..]

4 years later dude...

maar het is idd niet duidelijk of de orginele Company nu goed of slecht was. En wat moet de VN met sylla?
Vier jaar vind ik nog weinig voor zo'n grote organisatie. Ik vind het vreemd dat er geen onderzoek naarThe Company, na Caroline en dan Linc weer vrij kwam.

De VN heeft Scylla nodig voor goede doelen / onderzoek, gewoon om de wereld beter te maken met minder armoede denk ik zo.
pi_69100474
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een vreselijke kut laatste 5 minuten!!!! Klote Prison Break

Verder twee zeer goede afleveringen. Vaak genoeg vergeten adem te halen, geschreeuwd naar m'n laptop and so on... Weer als vanouds!

Nu ga ik verder in shock zijn..... RIP
I ♥ PB
pi_69101266
Kan iemand me uitleggen waarom Michael zo nodig dood moest dan op het einde?

De agent die naast de agenst staat die Sucre in de boeien slaat heeft verdacht veel weg van John Abruzzi?

En LJ gaat niet mee naar het graf van z'n oom? wtf
pi_69101370
Mooiste quote kwam nog van Christina !

"Son of a.... "
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:05:05 #172
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_69101954
Werkelijk, ik ben zo blij dat die serie eindelijk afgelopen is!
Al die domme dingen met als hoogtepunt het heen en weer gezeul met een op sterven na dood zijnde Linc; een Sarah die in het ziekenhuis der zakken volpropt met medicamenten en dan alleen 1 spuitje gebruikt; Kellerman die niks meer was als een sniper is nu contactpersoon voor de VN, Linc die opeens niks meer mankeert bij die vergadering en dan gaat Micheal ook nog opeens dood.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen! Hahaha
pi_69102252
Tof dat Kellerman terugkwam trouwens om het allemaal te fixen ! Maar aan de andere kant ook weer jammer, miljoenen mensen vermoorden, op de dag dat ie naar de gevangenis gaat z'n bewakers laten vermoorden, en dan ineens een hoge functie krijgen waarin iedereen hem aanbidt
pi_69102446
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Svensational het volgende:
Tof dat Kellerman terugkwam trouwens om het allemaal te fixen ! Maar aan de andere kant ook weer jammer, miljoenen mensen vermoorden, op de dag dat ie naar de gevangenis gaat z'n bewakers laten vermoorden, en dan ineens een hoge functie krijgen waarin iedereen hem aanbidt
En toch in zn gezicht wordt gespuugd
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_69102544
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

En toch in zn gezicht wordt gespuugd
Ja, terecht, ik had ook gedacht dat ie daarna alsnog naar de gevangenis zou gaan ofzo, maar dat gebeurde dus niet.

En The General in de stoel was natuurlijk geniaal !
pi_69102557
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef Svensational het volgende:
Mooiste quote kwam nog van Christina !

"Son of a.... "
Hahaha die snap ik nu pas.
pi_69103048
Het einde was nog redelijk, maar alles daarvoor was weer grotendeels om te janken.
Gelukkig is de marteling afgelopen en kan deze topic reeks eindelijk worden gesloten.
pi_69103982
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef tass het volgende:
Werkelijk, ik ben zo blij dat die serie eindelijk afgelopen is!
Al die domme dingen met als hoogtepunt het heen en weer gezeul met een op sterven na dood zijnde Linc; een Sarah die in het ziekenhuis der zakken volpropt met medicamenten en dan alleen 1 spuitje gebruikt; Kellerman die niks meer was als een sniper is nu contactpersoon voor de VN, Linc die opeens niks meer mankeert bij die vergadering en dan gaat Micheal ook nog opeens dood.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen! Hahaha
Linc, wat een Binc is dat! Hij was al drie keer dood, maar leeft nog steeds. Kwam zeker door die naaldhak in z'n buik.
  zondag 17 mei 2009 @ 00:02:23 #179
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_69104363
de laatste twee afleveringen zijn mijns inziens op maar één manier samen te vatten:

ff wachten nog
pi_69104563
Tja, het niveau was inderdaad matig. Toch vind ik het jammer dat er nu echt een einde aan gekomen is (en wat een kuteinde, Michael dood...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')