Bah.quote:
Niet verrassend te noemen natuurlijk.quote:
Toivonen kan idd toch ook erachter?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
Mocht afellay weggaan, kan farfan ook achter de spitsen spelen. Of toch Toivonen erachter zetten?
Marcellis ook. Het is alleen de vraag wat dat oplevert...quote:
Nauwelijks een verrassing.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcellis ook. Het is alleen de vraag wat dat oplevert...
Het is maar om aan te geven dat het allemaal niet zo simpel ligt. Het is geen Football Manager game.... "Oh, hij kan ook aanvallende centrale middenvelder spelen!"quote:
Een speler kan in het echt toch ook op meerdere posities uit de voeten of ben ik nou gek aan het wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is maar om aan te geven dat het allemaal niet zo simpel ligt. Het is geen Football Manager game.... "Oh, hij kan ook aanvallende centrale middenvelder spelen!"
Ja, maar dat ligt niet vast in een lettercombinatie als "AL/AMC"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een speler kan in het echt toch ook op meerdere posities uit de voeten of ben ik nou gek aan het worden
Inderdaad. Het zou natuurlijk fantastisch zijn, maar dat had ik al vermeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel.. ik verwacht iig niet dat ie terug komt.. het lijken me weer net zulke geruchten als met Gomes...
Op de site van PSV staat toch iets heel anders.quote:
Toch heeft Toivonen vaker achter de spits gespeeld bij zijn club in Zweden geloof ik hoor. En wat de kwaliteiten van hem betreft zou ik dat ook niet gek vinden ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt niet vast in een lettercombinatie als "AL/AMC"![]()
Zo wordt er vaak wel gepraat: "Toivonen kan ook achter de spits". Ja duh. Hij kan in de goal gaan staan als je dat persé wil. De vraag is altijd: hoe brengt speler x het op positie y er van af als hij eerst altijd op positie z speelde.
Ik zeg ook nergens of hij een goede of slechte optie daarvoor isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch heeft Toivonen vaker achter de spits gespeeld bij zijn club in Zweden geloof ik hoor. En wat de kwaliteiten van hem betreft zou ik dat ook niet gek ook.
Toivonen is gewoon helemaal kut. Zo overschat die gozer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch heeft Toivonen vaker achter de spits gespeeld bij zijn club in Zweden geloof ik hoor. En wat de kwaliteiten van hem betreft zou ik dat ook niet gek ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |