abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69026789
TVP
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69027784
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef Negentien het volgende:
Ik heb putdeksel nieuws!

Ik ben vandaag langs mijn oma geweest en heb haar voor de aardigheid eens gevraagd of ze destijds iets vreemds had gezien in onze Garage.

De reactie:
'Huh, ik ben toen helemaal niet bij jullie geweest?'

Ik dus het verhaal verteld, misschien dat ze nog iets kon herinneren, maar helaas. Ik heb wel een hele toffe oma hoor, want ze kwam al met hele theorieën aanzetten over de putdeksel

Mijn excuses voor deze anticlimax maar ik kan het helaas niet spannender maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd.
Jammer dat ze niet meer info kon geven, zo komen we er helaas nooit meer achter....
Maar het blijft nu dus wel een echt Stoer Mysterie!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:03:25 #103
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_69028007
tof topic
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_69028145
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet meer info kon geven, zo komen we er helaas nooit meer achter....
Wachten op de zomervakantie dan maar

Het blijft mij trouwens ook altijd nog een groot mysterie waarom vrouwen altijd samen naar de wc gaan?
Iemand die dit mysterie kan oplossen?
Einde bericht
pi_69028547
TVP (Deerman)
pi_69031005
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef Negentien het volgende:
Het blijft mij trouwens ook altijd nog een groot mysterie waarom vrouwen altijd samen naar de wc gaan?

Ik maak me er zelf nooit 'schuldig' aan, moet ik zeggen... Vind het nogal een rare gewoonte eigenlijk, van m'n soortgenoten... maar goed, ieder z'n meug hè.
Ik denk dat het te maken heeft met een gevoel van saamhorigheid, gezelligheid. Vrouwen zijn over het algemeen immers meer op communicatie gericht dan de meeste mannen, praten daarom onderling ook makkelijker over dingen die hen interesseren, en doen graag dingen samen.
Op de wc werken ze vaak hun make-up even bij en kunnen dan intussen ook even over dingen praten waar je niet het hele café bij wilt hebben wat meeluistert.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:38:18 #107
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_69052513
Ik kon me altijd best irriteren aan meiden die samen naar de WC gingen.

"Ga je even mee naar de wc?" gaan ze dan aan elkaar vragen
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 17 mei 2009 @ 11:12:29 #108
250930 CommodoOblivisci
Somnus stricta
pi_69111844
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef Negentien het volgende:
Om te roddelen over vreemde mannen die in hetzelfde café zitten als de desbetreffende vrouwen.
  zondag 17 mei 2009 @ 12:03:20 #109
215371 Mestras
Arizona
  zondag 17 mei 2009 @ 15:10:09 #110
256240 Papa-roach
Skate or die...!
pi_69118699
WOHO! dat filmpje met die geest is echt creepy!
ik vind papa-roach niet goed meer heur.......
Skating is a way of life, not just how you dress yourself...
  zondag 17 mei 2009 @ 15:56:43 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_69120231
Broncode blijft leuk
pi_69120820
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Latest News:

Mijn Oma heeft me vanmorgen/vanacht (rond 6:00 ) gebeld. Helemaal uitgelaten wist ze me te vertellen dat ze het putdekseltje -tijdens onze vakantie- wel een keer had teruggelegd, omdat ie wat verschoven was. Ze zei dat ze er toen niet zo bij stil stond (best logisch) en het daardoor waarschijnlijk was vergeten.

Ik weet het niet, volgens mij heeft ze het -mede gezien het tijdstip- gewoon gedroomd
Ik blijf voorlopig in ieder geval lekker veilig de voordeur gebruiken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
pi_69121094
Bigfoot !

Onlangs met veel plezier de Discovery channel doc gekeken hieromtrent.

zondag 17 mei 2009 @ 23:15:05 #114
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_69135993
Bigfoot is classic.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_69740856
tvp
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:13:25 #117
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69750981
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Dude

En wat was dat verhaal ook alweer ergens op de veluwe of in drenthe ofzo, met een verzonken klooster waar een hoop fokkers toen zijn geweest 's nachts .
Oja...Solse Gat ofzo
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69765607
tvp voor het putdekselverhaal
mss kom je na deze zomervakantie wel iets meer te weten? spannend
pi_69768034
Spannend...ik blijf het volgen!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:23:35 #120
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_69778038
Kennissen van mij hadden een tijdje een hond te leen van hun dochter gedurende de zomervakantie. Het gaat om een wat ouder echtpaar, waarbij de man nog dagelijks werkt.
Overdag ging de vrouw dus met de hond wandelen in het bos net buiten hun woonwijk. Tijdens deze wandeling viel het altijd op dat de hond op een bepaald punt (elke keer bij dezelfde boom) onrustig werd en ging blaffen. Opzich niets aparts, maar wel iedere keer hetzelfde.
Op een gegeven moment na een aantal dagen ditzelfde hoorde ze bij diezelfde boom ook nog eens paarden galopperen terwijl die duidelijk niet aanwezig waren.

Nouja, uiteraard werd ze een beetje angstig (wat oudere vrouw alleen..) dus vertelde ze dit op zondagmiddag bij het familie-koffiekransje...
De man geloofde het niet uiteraard... Een gewone oudere man die niet bepaald bijgelovig is.

Dus mee naar het bos, met de hond en met een aantal familieleden die het zelf ook niet konden geloven.

Precies hetzelfde.. Hond onrustig, duidelijk gegaloppeer te horen. Zelfs de man gaat nu niet meer alleen het bos in vanwege dit rare verschijnsel.
Zelf zou ik nog een keer meegaan. Ik heb ze al een tijdje niet meer gesproken dus misschien wordt dit binnenkort vervolgd...
Het gaat trouwens om een bos waarbij in WO2 ontzettend veel gevochten is en ontzettend veel doden zijn gevallen. Voor zover dit relevant is, ik ben zelf ook behoorlijk sceptisch aangelegd...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_69782118
Ja, heel raar dat een hond gaat blaffen als daar om de een of andere redenen steeds het geluid van een ander dier klinkt.

Het geluid zelf kan door de vreemdste dingen worden veroorzaakt.
Geen referral hier.
  zondag 7 juni 2009 @ 11:43:09 #122
70361 Fries
Niet die van de Mac!
pi_69789327
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[...]

Het gaat trouwens om een bos waarbij in WO2 ontzettend veel gevochten is en ontzettend veel doden zijn gevallen. Voor zover dit relevant is, ik ben zelf ook behoorlijk sceptisch aangelegd...
Volgens mij werden er in de Tweede Wereldoorlog niet echt veel paarden gebruikt bij gevechten... En er is toch niet alleen bij die ene boom gevochten? Waarom blaft-ie dan alleen bij die boom?

Misschien ligt er een paard bij die boom begraven...
Mmmmm... lekker, niet?
pi_69792652
welk bos en waar?
  zondag 7 juni 2009 @ 15:31:28 #124
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_69795810
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef Fries het volgende:

[..]

Volgens mij werden er in de Tweede Wereldoorlog niet echt veel paarden gebruikt bij gevechten... En er is toch niet alleen bij die ene boom gevochten? Waarom blaft-ie dan alleen bij die boom?

Misschien ligt er een paard bij die boom begraven...
Ik heb geen idee. Ik ben er zelf ook niet bijgeweest maar als ik de verhalen aanhoor klinkt het best griezelig. Het galopperen van paarden zou trouwens echt dichtbij te horen zijn, alsof ze op een meter of 5-10 afstand langsrazen. De hond wordt niet gewoon onrustig maar begint echt raar te doen. Rondspringen, blaffen etc.

Ik ben er zelf (helaas) nooit bijgeweest dus.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 7 juni 2009 @ 15:53:30 #125
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')