quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:16 schreef Negentien het volgende:
Ik heb putdeksel nieuws!
Ik ben vandaag langs mijn oma geweest en heb haar voor de aardigheid eens gevraagd of ze destijds iets vreemds had gezien in onze Garage.
De reactie:
'Huh, ik ben toen helemaal niet bij jullie geweest?'
Ik dus het verhaal verteld, misschien dat ze nog iets kon herinneren, maar helaas. Ik heb wel een hele toffe oma hoor, want ze kwam al met hele theorieën aanzetten over de putdeksel![]()
Mijn excuses voor deze anticlimax maar ik kan het helaas niet spannender maken.Nou, ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ze niet meer info kon geven, zo komen we er helaas nooit meer achter....
Maar het blijft nu dus wel een echt Stoer Mysterie!![]()
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
Wachten op de zomervakantie dan maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Nou, ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd.![]()
Jammer dat ze niet meer info kon geven, zo komen we er helaas nooit meer achter....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef Negentien het volgende:
Het blijft mij trouwens ook altijd nog een groot mysterie waarom vrouwen altijd samen naar de wc gaan?
Iemand die dit mysterie kan oplossen?
Om te roddelen over vreemde mannen die in hetzelfde café zitten als de desbetreffende vrouwen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef Negentien het volgende:
Het blijft mij trouwens ook altijd nog een groot mysterie waarom vrouwen altijd samen naar de wc gaan?
Iemand die dit mysterie kan oplossen?
Latest News:quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Nou, ja, je hebt het in ieder geval geprobeerd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Oja...Solse Gat ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dude
En wat was dat verhaal ook alweer ergens op de veluwe of in drenthe ofzo, met een verzonken klooster waar een hoop fokkers toen zijn geweest 's nachts.
Volgens mij werden er in de Tweede Wereldoorlog niet echt veel paarden gebruikt bij gevechten... En er is toch niet alleen bij die ene boom gevochten? Waarom blaft-ie dan alleen bij die boom?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[...]
Het gaat trouwens om een bos waarbij in WO2 ontzettend veel gevochten is en ontzettend veel doden zijn gevallen. Voor zover dit relevant is, ik ben zelf ook behoorlijk sceptisch aangelegd...
Ik heb geen idee. Ik ben er zelf ook niet bijgeweest maar als ik de verhalen aanhoor klinkt het best griezelig. Het galopperen van paarden zou trouwens echt dichtbij te horen zijn, alsof ze op een meter of 5-10 afstand langsrazen. De hond wordt niet gewoon onrustig maar begint echt raar te doen. Rondspringen, blaffen etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:43 schreef Fries het volgende:
[..]
Volgens mij werden er in de Tweede Wereldoorlog niet echt veel paarden gebruikt bij gevechten... En er is toch niet alleen bij die ene boom gevochten? Waarom blaft-ie dan alleen bij die boom?
Misschien ligt er een paard bij die boom begraven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |