abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68725503
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Tip: lees dit topic niet om 2 uur 's nachts
Dude

En wat was dat verhaal ook alweer ergens op de veluwe of in drenthe ofzo, met een verzonken klooster waar een hoop fokkers toen zijn geweest 's nachts .
Have fun...
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:33:40 #52
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_68725553
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Tip: lees dit topic niet om 2 uur 's nachts
Ik schrijf het om 2 uur 's nachts
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:35:13 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_68725618
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Dude

En wat was dat verhaal ook alweer ergens op de veluwe of in drenthe ofzo, met een verzonken klooster waar een hoop fokkers toen zijn geweest 's nachts .
Klopt! Was dat niet een topic uit 2005 of zo? Dat verhaal staat me nog redelijk helder bij.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:56:10 #54
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_68726382
Schaduwmensen,

Er zijn verhalen van mensen die een schaduwmens hebben ontmoet. Een schaduwmens heeft meestal de vorm van een mens en staat vooral bekend in twee vormen, de eerste vorm is een man met een hoed en de andere een mens met een kap over zijn hoofd. De schaduwmensen hebben geen gezicht, geen neuzen en hebben alleen maar twee rode of witte ogen, het uiterlijk heeft veel weg van een silhouette. Ze komen onaangekondigd tevoorschijn en kunnen bijvoorbeeld een persoon even aankijken en weer verdwijnen maar er zijn verhalen dat de schaduwmensen personen probeerde aan te vallen. Een schaduwmens kan ook verwerkt zitten in bijvoorbeeld een schaduw die op een wolk lijkt zodat een persoon bijvoorbeeld alleen het hoofd uit een schaduw zien steken alsof ze om een hoek lijken te kijken of vanachter een wolk lijken te kijken.

Schaduwmensen verschijnen meestal op muren en op zeldzame momenten in het exacte middelpunt van een openstaande deur. Ze komen ook voor in het donker waar de rode of witte ogen soms zelfs licht lijken te geven. Ze maken ook geen geluid en verdwijnen weer zodat de persoon in hevige shock of met diepe angst achterblijft, het doel van deze manifestaties is onbekend maar er zijn wel enkele theorieën wat hun bestaan zou kunnen verklaren, zoals dat ze gerelateerd zouden zijn aan de bekende Greys aliens. Ze worden ook soms gefotografeerd op kerkhoven, deze soort heeft dan lange puntige vingers waar ze soms mee richting een persoon lijken te zwaaien alsof ze willen aanvallen, deze 'puntige-vinger' variant is ook op andere locaties gesignaleerd en lijkt een agressieve manifestatie.

Verder zijn er nog gevallen gemeld waar mensen ze in de spiegel zagen en nadat ze omdraaiden de manifestatie weer verdwenen was, wanneer de mensen terugkeken in de spiegel stond deze er soms weer maar soms waren ze verdwenen.
pi_68726601
Link van de pizzabom werkt niet. Verder tof topic.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_68734756
Ik vind dit ook wel een vreemd mysterie:

pi_68735925
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Unrealist- het volgende:

lol, dat moet fake zijn...

ik dacht eerst, zo'n raar ongeluk is het toch niet... maar daar na
pi_68736007
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je moet ons up to date houden hiermee.
Zal ik doen! De vakantie gaat deze zomer in ieder geval weer door, wat betekend dat het huis tien dagen 'leeg' staat. Verder ga ik binnenkort eens wat navraag doen bij Oma

Ik ben eigenlijk weer heel nieuwsgierig geworden nu.
Einde bericht
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:53:16 #59
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_68736014
quote:

Dat past toch helemaal niet 30 man in een auto?
pi_68736098
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Negentien het volgende:

[..]

Zal ik doen! De vakantie gaat deze zomer in ieder geval weer door, wat betekend dat het huis tien dagen 'leeg' staat. Verder ga ik binnenkort eens wat navraag doen bij Oma

Ik ben eigenlijk weer heel nieuwsgierig geworden nu.
niet vertellen dat je een camera plaatst...
pi_68736207
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Klinkt heel erg als een verhaaltje dat door iemand is bedacht en dat mensen dan als (obvious) oplossing bedenken dat buitenaardse wezens deze onderdelen hebben meegenomen voor onderzoek.
Heb je de foto's niet bekeken dan? Die spreken wel voor zichzelf, dacht ik zo.
Er zijn meer dan genoeg ooggetuigen van dit verschijnsel geweest, en heel veel foto's afkomstig uit alle delen van de wereld, dus een verzonnen verhaaltje is het duidelijk niet.

Of er buitenaardse wezens aan te pas gekomen zijn weet niemand, en dat wordt ook niet beweerd, maar de mogelijkheid ervan wordt wel open gehouden. Omdat de gebruikte snijtechniek zó precies is, zelfs tot op celniveau, dat die zelfs in vergelijking met onze modernste lasersnijtechnieken nog te geavanceerd is en dus bijna niet door mensen gemaakt lijkt te kunnen zijn.

Maar ook al kunnen we niets zeggen over wie het gedaan kunnen hebben (en nog steeds doen), de feiten liggen er. Er worden steeds weer van dit soort verminkte karkassen gevonden, overal ter wereld, en overal is dezelfde perfecte, onverklaarbare snijtechniek gebruikt.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:22:18 #62
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_68737212
Oeh, interessant.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:39:27 #63
241070 Phenomenon.
Perry het vogelbekdier!!
pi_68742779
BIRMINGHAM - Een 12-jarige jongen hoorde een mysterieus gefluit in zijn huis. Hij besloot met de camera op zijn mobiele telefoon te gaan filmen en op dat moment verscheen er plotseling een geest in beeld...

Tenminste, Reece Pitmann uit Birmingham beweert dat de schaduwachtige verschijning een geest geweest moet zijn, meldt The Sun. Volgens de jongen filmde hij de verschijning een paar dagen nadat zijn zusje (9) had geklaagd dat iemand 's nachts haar puzzels zou hebben afgemaakt.

De moeder van Reece, de 39-jarige Tonia, heeft een paranormaal begaafd medium benaderd. Die heeft haar verteld dat er hier inderdaad sprake kan zijn van een vriendelijke geest.

'Beschermengel'

"Ik heb een zware tijd gehad omdat mijn man mij kort geleden heeft verlaten. Ik geloofde nooit in geesten, maar ik denk dat dit misschien wel mijn beschermengel geweest kan zijn", vertelt moeder Tonia.

De beelden: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2229774.ece
pi_68742925
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef Phenomenon. het volgende:
Volgens de jongen filmde hij de verschijning een paar dagen nadat zijn zusje (9) had geklaagd dat iemand 's nachts haar puzzels zou hebben afgemaakt.
Einde bericht
pi_68743255
De schaduw beweegt zelfs mee met de bewegingen van de telefoon!

!

En die schaduwmensen

Dat zijn geen mysteries, dat is gewoon SBS6 fictie.
pi_68744593
zelf ook wel eens UFO's gezien, tevens mijn vader en kennissen.

mijn vader ten tijde dat hij werkzaam was in ethopie.
snachts aan het jagen toen hij ook lichten zag aan de hemel die zo snel bewogen dat het niet kon worden verklaard door een natuurverschijnsel of bekende aardse technologie.
mijn pa was niet dronken en was bekend met de huidige stand van de techniek.

zelf ook een ervaring gehad wat opmerkelijk was.
op een zaterdag willen stappen en geen geld meer.
dus noodgedwongen op de fiets door het twentse landschap naar de disco.
aangezien we slechts een tientje hadden (das dus entree en 3 biertjes) waren we op de terugweg nuchter.

was een heldere nacht en we waren nogal laat op de terugweg.
opeens werd het doodstil, geen diergeluiden meer en het was niet het blauwe uur.
ondanks dat het zomer was en warm kregen we tegelijkertijd kippenvel en toen schoot er met een streep iets weg boven de bomen de atmosfeer in. in een flits en zonder geluid.
we konden geen woord meer uitbrengen de eerste minuten.

al logische verklaringen konden niet verklaren wat we zagen. geen thaise geluksballon, een vlieger met licht, bestuurbaar vliegtuigje, meteoriet, weerballon, satteliet, vliegtuig etc.
heb voor mijn vliegopleiding veel plaatjes moeten koekeloeren voor objectherkenning en natuurlijke verschijnselen maar dat was het dus echt niet.

vorig jaar kennissen van ons die ook een object boven hun huis zagen en razendsnel verdween.
ook beiden nuchter, technisch hoog opgeleid en kennis van de hedendaagse technologie.

wat het was...geheime millitaire technologie (de nazi's waren bijvoorbeeld al heel ver de tijd vooruit en de geallieerden hebben die technologie overgenomen) of buitenaards bezoek.

boeit me verder ook niet zo.
ik heb geen probe in mijn reet gehad of onderzoeksobject geweest

ik zal binnenkort weer eens een thaise geluksballon lanceren, krijg je hier in twente weer meldingen
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:27:08 #67
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_68744775
wordt het toch nog een tru topic
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:33:40 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_68745089
quote:

Dat moet wel truckage zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_68747938
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat moet wel truckage zijn
Ik hoop het voor ze, het lijkt me namelijk niet echt fijn zitten met 30 man in een busje.
Einde bericht
pi_68751284
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:48 schreef Id_do_her het volgende:
Waverly Hills,
<verhaal.
Over die tunnel is zelfs een film over gemaakt (een horror) genaamd Deathtunnel als ik me niet vergis.
pi_68752599
Redelijk bekend verhaal, vaak in de media geweest.

De Broncode
http://www.gids.nl/techno/jan-sloot.html

[ Bericht 20% gewijzigd door SNETTO888 op 06-05-2009 22:56:13 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:01:45 #72
232982 henkdevlieg
Niet dood slaan.
pi_68753309
De helft van al die verhalen uit de op, stonden ook in de quest.

verkapte tvp.
pi_68755329
je h ebt zon liedje van led zepelin: "Stairway to heaven". als je daar het laatste kouplet achteruit speelt krijg je satanise boodschappen

tekst:
quote:
If theres a bustle in your hedgerow
Dont be alarmed now,
Its just a spring clean for the may queen.
Yes, there are two paths you can go by
But in the long run
Theres still time to change the road youre on.
als je et omdraait krijg je:
quote:
Oh here's to my sweet Satan.
The one whose little path would make me sad, whose power is Satan.
He will give those with him 666
There was a little toolshed where he made us suffer, sad Satan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stairway_to_Heaven

vaaaaaag
Inside info over KD? Gewoon vragen!
pi_68756653

Echt of nep, dat is het mysterie van deze video.

[ Bericht 46% gewijzigd door SNETTO888 op 07-05-2009 00:20:24 ]
pi_68761971
Misschien is ie al gepost, maar dit vind ik ook een goeie: http://www.rife.org/
pi_68762725
En dan hadden we ook het mysterie van de 'behekste' schommel in Argentinië nog:

Maar dat werd door de wetenschap als volgt verklaard:

(Gave muziek trouwens in dat tweede filmpje! )
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:15:12 #77
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_68762964
quote:

je hebt nog een ander filmpje van een grenscontrole bij mexico. Stappen ook iets van 25 mensen uit een SUV

kijken of ik em kan vinden

edit:

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_68769601
Wat een ontzettend tof topic.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:52:26 #79
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_68770266
Tvp!
pi_68779898
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef mp_40_fan het volgende:
Misschien is ie al gepost, maar dit vind ik ook een goeie: http://www.rife.org/
er is dus een kliniek in nederland die het doet, zonder wachtlijsten en voor weinig euro's

als het zo'n succes is waarom staat zo'n apparaat niet in elke ziekenhuis?
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:10:09 #81
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_68779987
quote:

LoL daar bleef maar volk uit die van komen .
Strange.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_68780012
Ik kan nog wel een deeltje of 3 doorlullen over het Paul McCartney is dood-mysterie.. maar dat lijkt me niet zo leuk
graag verwijderen
pi_68780150
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

er is dus een kliniek in nederland die het doet, zonder wachtlijsten en voor weinig euro's

als het zo'n succes is waarom staat zo'n apparaat niet in elke ziekenhuis?
Wat is dat dan precies eigenlijk. Ik heb de website eens bekeken, maar snap er eigenlijk bar weinig van. Het klinkt wel interessant in ieder geval.
Einde bericht
pi_68787358
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:16 schreef Negentien het volgende:

[..]

Wat is dat dan precies eigenlijk. Ik heb de website eens bekeken, maar snap er eigenlijk bar weinig van. Het klinkt wel interessant in ieder geval.
Ik kan de vorige post niet vinden, maar ik neem aan dat dit gaat over Rife's machine?

Het idee achter die machine is dat Rife een apparaat uitvond dat alle micro-organismen kapot kan maken met een bepaalde frequentie, zoals glas kan barsten in eenzelfde situatie. Wanneer een bepaalde frequentie op het lichaam gestraald wordt, gaan alle micro-organismen die vatbaar zijn voor die frequentie kapot.
Hij had de frequenties gevonden voor o.a. tuberculose en kanker en ongeveer alle andere toendertijd bekende ziektes.

Hij zou de frequentie tegen kanker op 40 patiënten hebben uitgetest als ik het me goed herinner, waarvan er 39 binnen 4 maanden genezen waren verklaard, en de 40e na 6 maanden.

Ik kan er met de getallen wat naast zitten, is weer wat jaartjes geleden dat ik ernaar heb gezocht.
Mrrrr.
pi_68787622
Is "De Broncode" van Jan Sloot al langsgeweest?

http://www.youtube.com/view_play_list?p=A102402591EA03F4&playnext=1&playnext_from=PL

hier nog een artikel erover

[ Bericht 50% gewijzigd door kree op 07-05-2009 22:56:31 ]
Do what you love, love what you do!
pi_68804484
nog een mysterie.

zat vanochtend op de plee, ik persen en persen.
voel een hele dikke bolus eruit komen.
veeg mijn reet af, duidelijk sporen.
maar toen ik in de pot keek was er niks te zien
pi_68805436
De Broncode is wel interessant
graag verwijderen
pi_68806448
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef kree het volgende:
Is "De Broncode" van Jan Sloot al langsgeweest?

http://www.youtube.com/view_play_list?p=A102402591EA03F4&playnext=1&playnext_from=PL

hier nog een artikel erover
In het begin van deel 1 En ik geloof dat BNW hier ook wel een topic over heeft, ergens
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_68806678
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

In het begin van deel 1 En ik geloof dat BNW hier ook wel een topic over heeft, ergens
Over Lee Harvey Oswald kan ik ook wel een tijdje doorlullen.
Heb me erg verdiept in de moord op JFK en de complottheoriën van die
graag verwijderen
pi_68807070
Wie niet?

L.H. Oswald had nooit een wapen vast gehouden en zou wel op zo'n afstand raak weten te schieten ...

En dan zijn dood, en tevens Jack Ruby's dood, ... daar moest echt iets opgeruimd worden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_68807230
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie niet?

L.H. Oswald had nooit een wapen vast gehouden en zou wel op zo'n afstand raak weten te schieten ...

En dan zijn dood, en tevens Jack Ruby's dood, ... daar moest echt iets opgeruimd worden.
Zijn wapen was kapot en zelfs de beste FBI schutters konden vanaf LH's positie niet reconstrueren wat er was gebeurd.
graag verwijderen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:23:08 #92
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68807275
tvp
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2009 @ 13:38:10 #93
34726 Fratz
Max
pi_68807818
tof topic!

de link van de pizza bom man doet het trouwens niet meer.
hier kun je ook informatie vinden http://www.foxnews.com/story/0,2933,96109,00.html

[ Bericht 92% gewijzigd door Fratz op 08-05-2009 13:54:21 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_68816788
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef hverburg84 het volgende:
nog een mysterie.

zat vanochtend op de plee, ik persen en persen.
voel een hele dikke bolus eruit komen.
veeg mijn reet af, duidelijk sporen.
maar toen ik in de pot keek was er niks te zien
duidelijk geval van fantoom poep .
SPOILER: Soorten Poep
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside info over KD? Gewoon vragen!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:45:23 #95
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_68818380
hverburg84 moet niet blowen en dan poepen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_68972639
pi_68973307
Sneaky topic
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:54:21 #98
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_69000563
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef SNETTO888 het volgende:

nep, en geconfirmed door de maker
gedaan door een special effect studio, laatst nog een docu van gezien op sbs6

weet nog dat ik als klein kereltje de premiere van die video ergens savonds laat op tv zag, trauma's aan over gehouden...
voor het slapen gaan checkte ik onder m'n bed, in mijn kasten en de lego box om te kijken of er aliens in zaten
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:27:36 #99
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_69002624
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef SNETTO888 het volgende:

Ah, de bekende Ray Santilli autopsie.
De cameramensen en acteurs van deze film zijn allang achterhaald, als k me niet vergis was alles in een kamer ergens bij Londen opgenomen, heb hier ooit een hele goede 'debunk' site van gezien.
Op deze site staat er ook een en ander over:
http://www.mysterydatabase.com/viewtopic.php?f=43&t=155
Santilli is in 2007 zelfs aangeklaagd voor het verkopen van deze "nep DVD's" door een Tsjechisch fotomodel!
De X-Files episode "Nisei" (3x09) is trouwens ook hierop gebaseerd.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_69025992
Ik heb putdeksel nieuws!

Ik ben vandaag langs mijn oma geweest en heb haar voor de aardigheid eens gevraagd of ze destijds iets vreemds had gezien in onze Garage.

De reactie:
'Huh, ik ben toen helemaal niet bij jullie geweest?'

Ik dus het verhaal verteld, misschien dat ze nog iets kon herinneren, maar helaas. Ik heb wel een hele toffe oma hoor, want ze kwam al met hele theorieën aanzetten over de putdeksel

Mijn excuses voor deze anticlimax maar ik kan het helaas niet spannender maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')