Dudequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Tip: lees dit topic niet om 2 uur 's nachts
Ik schrijf het om 2 uur 's nachtsquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Tip: lees dit topic niet om 2 uur 's nachts
Klopt! Was dat niet een topic uit 2005 of zo? Dat verhaal staat me nog redelijk helder bij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Dude
En wat was dat verhaal ook alweer ergens op de veluwe of in drenthe ofzo, met een verzonken klooster waar een hoop fokkers toen zijn geweest 's nachts.
lol, dat moet fake zijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Unrealist- het volgende:
Ik vind dit ook wel een vreemd mysterie:
![]()
![]()
Zal ik doen! De vakantie gaat deze zomer in ieder geval weer door, wat betekend dat het huis tien dagen 'leeg' staat. Verder ga ik binnenkort eens wat navraag doen bij Omaquote:
Dat past toch helemaal niet 30 man in een auto?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Unrealist- het volgende:
![]()
![]()
niet vertellen dat je een camera plaatst...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Negentien het volgende:
[..]
Zal ik doen! De vakantie gaat deze zomer in ieder geval weer door, wat betekend dat het huis tien dagen 'leeg' staat. Verder ga ik binnenkort eens wat navraag doen bij Oma![]()
Ik ben eigenlijk weer heel nieuwsgierig geworden nu.
Heb je de foto's niet bekeken dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Klinkt heel erg als een verhaaltje dat door iemand is bedacht en dat mensen dan als (obvious) oplossing bedenken dat buitenaardse wezens deze onderdelen hebben meegenomen voor onderzoek.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef Phenomenon. het volgende:
Volgens de jongen filmde hij de verschijning een paar dagen nadat zijn zusje (9) had geklaagd dat iemand 's nachts haar puzzels zou hebben afgemaakt.
Dat moet wel truckage zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Unrealist- het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop het voor ze, het lijkt me namelijk niet echt fijn zitten met 30 man in een busje.quote:
Over die tunnel is zelfs een film over gemaakt (een horror) genaamd Deathtunnel als ik me niet vergis.quote:
als je et omdraait krijg je:quote:If theres a bustle in your hedgerow
Dont be alarmed now,
Its just a spring clean for the may queen.
Yes, there are two paths you can go by
But in the long run
Theres still time to change the road youre on.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stairway_to_Heavenquote:Oh here's to my sweet Satan.
The one whose little path would make me sad, whose power is Satan.
He will give those with him 666
There was a little toolshed where he made us suffer, sad Satan.
je hebt nog een ander filmpje van een grenscontrole bij mexico. Stappen ook iets van 25 mensen uit een SUVquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Unrealist- het volgende:
![]()
![]()
er is dus een kliniek in nederland die het doet, zonder wachtlijsten en voor weinig euro'squote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef mp_40_fan het volgende:
Misschien is ie al gepost, maar dit vind ik ook een goeie: http://www.rife.org/
LoL daar bleef maar volk uit die van komenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Unrealist- het volgende:
![]()
![]()
Wat is dat dan precies eigenlijk. Ik heb de website eens bekeken, maar snap er eigenlijk bar weinig van. Het klinkt wel interessant in ieder geval.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
er is dus een kliniek in nederland die het doet, zonder wachtlijsten en voor weinig euro's
als het zo'n succes is waarom staat zo'n apparaat niet in elke ziekenhuis?
Ik kan de vorige post niet vinden, maar ik neem aan dat dit gaat over Rife's machine?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:16 schreef Negentien het volgende:
[..]
Wat is dat dan precies eigenlijk. Ik heb de website eens bekeken, maar snap er eigenlijk bar weinig van. Het klinkt wel interessant in ieder geval.
In het begin van deel 1quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef kree het volgende:
Is "De Broncode" van Jan Sloot al langsgeweest?
http://www.youtube.com/view_play_list?p=A102402591EA03F4&playnext=1&playnext_from=PL
hier nog een artikel erover
Over Lee Harvey Oswald kan ik ook wel een tijdje doorlullen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In het begin van deel 1En ik geloof dat BNW hier ook wel een topic over heeft, ergens
Zijn wapen was kapot en zelfs de beste FBI schutters konden vanaf LH's positie niet reconstrueren wat er was gebeurd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie niet?![]()
L.H. Oswald had nooit een wapen vast gehouden en zou wel op zo'n afstand raak weten te schieten ...
En dan zijn dood, en tevens Jack Ruby's dood, ... daar moest echt iets opgeruimd worden.
duidelijk geval van fantoom poep .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef hverburg84 het volgende:
nog een mysterie.
zat vanochtend op de plee, ik persen en persen.
voel een hele dikke bolus eruit komen.
veeg mijn reet af, duidelijk sporen.
maar toen ik in de pot keek was er niks te zien
SPOILER: Soorten PoepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside info over KD? Gewoon vragen!
nep, en geconfirmed door de makerquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef SNETTO888 het volgende:
Echt of nep, dat is het mysterie van deze video.
Ah, de bekende Ray Santilli autopsie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef SNETTO888 het volgende:
Echt of nep, dat is het mysterie van deze video.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |