zelf ook wel eens UFO's gezien, tevens mijn vader en kennissen.
mijn vader ten tijde dat hij werkzaam was in ethopie.
snachts aan het jagen toen hij ook lichten zag aan de hemel die zo snel bewogen dat het niet kon worden verklaard door een natuurverschijnsel of bekende aardse technologie.
mijn pa was niet dronken en was bekend met de huidige stand van de techniek.
zelf ook een ervaring gehad wat opmerkelijk was.
op een zaterdag willen stappen en geen geld meer.
dus noodgedwongen op de fiets door het twentse landschap naar de disco.
aangezien we slechts een tientje hadden (das dus entree en 3 biertjes) waren we op de terugweg nuchter.
was een heldere nacht en we waren nogal laat op de terugweg.
opeens werd het doodstil, geen diergeluiden meer en het was niet het blauwe uur.
ondanks dat het zomer was en warm kregen we tegelijkertijd kippenvel en toen schoot er met een streep iets weg boven de bomen de atmosfeer in. in een flits en zonder geluid.
we konden geen woord meer uitbrengen de eerste minuten.
al logische verklaringen konden niet verklaren wat we zagen. geen thaise geluksballon, een vlieger met licht, bestuurbaar vliegtuigje, meteoriet, weerballon, satteliet, vliegtuig etc.
heb voor mijn vliegopleiding veel plaatjes moeten koekeloeren voor objectherkenning en natuurlijke verschijnselen maar dat was het dus echt niet.
vorig jaar kennissen van ons die ook een object boven hun huis zagen en razendsnel verdween.
ook beiden nuchter, technisch hoog opgeleid en kennis van de hedendaagse technologie.
wat het was...geheime millitaire technologie (de nazi's waren bijvoorbeeld al heel ver de tijd vooruit en de geallieerden hebben die technologie overgenomen) of buitenaards bezoek.
boeit me verder ook niet zo.
ik heb geen probe in mijn reet gehad of onderzoeksobject geweest
ik zal binnenkort weer eens een thaise geluksballon lanceren, krijg je hier in twente weer meldingen