quote:Op maandag 11 mei 2009 22:18 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, die hebben wij ook eens gebruikt, die mag ook maar 2x per dag.
Nou, sterkte d'r mee dan maar. En ook met de verlatingsangst. Sneu voor je grietje.
Wat wordt ze grooooot! En moooooi!
Ze is in totaal wel een uur erg overstuur geweest. 1000x berichtje afgespeeld, hielp wel wat. Ze vloog hem in de armen toen hij thuiskwam.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:47 schreef chacama het volgende:
Hoe is het nu met d'r? in elk gevalvoor Kimmie. Kan me voorstellen dat alles een beetje begint in te zinken bij d'r. En dat ze dan even wat zekerheid nodig heeft. Zo'n berichtje kan dan net een de truuk zijn om d'r te laten weten dat papa er nog steeds is voor d'r.
voor Ronja. Hebben jullie getraind of heeft ze het zelf gedaan?
/trotse mama-modus aan/. Maud slaapt in het grote bed. Helemaal gewoon zelf bedacht en het gaat goed. Ze komt er niet uit als ze erin ligt, behalve 's ochtends. Dan komt ze er uit, rommelt aan de deur en krijgt hem met moeite open, doet hem dan weer met moeite dicht en komt dan naast mijn bed: mama, Maud wakkuh. Maud uit bed. deur opuh (open), deur tich (dicht)...mama jes (fles) makuh???................... ashhhh mama.... En de afgelopen dagen was dit zo rond 7 uur. Dus daar kan ik wel mee leven. /trotse mama-modus uit/
Yep, kllinkt heeeel bekendquote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef Exoteria het volgende:
Zingen jullie peutertjes ook over de dagelijkse dingen of zingend benoemen wat ze zien? (niet om de ander te informeren, maar in/tegen zichzelf). B.v. tegen of over het speelgoed, wat de auto's doen, tijdens het wandelen in het bos...een paar meter voor of achter gaan lopen en in zichzelf alles hardop zingend benoemen "de vohogeltjes in de bohoooom en er is grahahahas en ook nog een watertje...mehehehet een eeeeeeeeeeeend" ....ofzoiets.
En hebben ze ook een soort "renuurtje"?
Ik doel dan niet op "even druk" doen, want dat hebben ze allemaal wel geloof ik.. zeker als het gaat stormen
Ik bedoel echt letterlijk even rondjes rennen.
Rondjes met een diameter van iets meer dan een meter en rond rond rond rond rond rond rennen.
Dit zijn bij ons onderdelen van het "baby" zwemmen van 0-4 jaar. Pepijn is nu bijna 2 en leert dus idd om zelf in het water te springen en zich om te draaien en de kant vast te pakken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef poemojn het volgende:
Ons zwembad begint nu met lessen zwemmen voor kinderen van 3/4 jaar. Ze leren dan om naar boven te gaan als ze in het water zijn gevallen, richting de kant gaan en erop klimmen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met zo'n soort cursus?
Ik laat Amber niet alleen in de bus zitten, die bussen bij ons rijden en remmen als gekken. Ik zit ALTIJD naast haar.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zingen check. Renuurtje niet, maar ze rent en doet de hele dag al wild.
Is het raar om Kim "los" in de bus te laten zitten? Dus dat er niemand naast haar zit. Ik wel zo dichtbij mogelijk bij haar.
hebben jullie geen speciale kinderwagenplekken dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, dan heb ik een groot probleem. Want ik moet met Tyler naar het ziekenhuis, met de bus.
En Kim moet mee. Ik moet dus de kinderwagen vasthouden dan. En dan zou Kim alleen moeten zitten.
zijn haar schoenen nog juist van maat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim valt de laatste tijd heel vaak, doen de kinders van jullie dat ook? Of toch maar naar de dokter?
Gecheckt. Ja, ze heeft ook nog niet zo lang nieuwe. En ook zonder schoenen, ze loopt thuis vaak op blote voeten, valt ze vaak. Het valt gewoon op nu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
zijn haar schoenen nog juist van maat?
te kleine schoenen kunnen ook een reden zijn van ineens vaker vallen. En soms krijgen die voetjes ineens een groeispurt.
Hopelijk knapt ze daar van op Vicky. Heb je enig idee wanneer ze geholpen kan worden of is er een wachtlijst?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:31 schreef Vicky het volgende:
Net met amber naar de kno-arts geweest. D'r keelamandelen moeten eruit.
er is een wachtlijst van iig 3 weken maar sowieso wil ik eerst weer een beetje op de been zijn, en mijn zusje gaat natuurlijk ook nog trouwen, dus ik wil het pas na 10 juli gedaan hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hopelijk knapt ze daar van op Vicky. Heb je enig idee wanneer ze geholpen kan worden of is er een wachtlijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |