abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 22:18:04 #76
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68921449
Oh ja, die hebben wij ook eens gebruikt, die mag ook maar 2x per dag.
Nou, sterkte d'r mee dan maar. En ook met de verlatingsangst. Sneu voor je grietje.
Wat wordt ze grooooot! En moooooi!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_68921657
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:18 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, die hebben wij ook eens gebruikt, die mag ook maar 2x per dag.
Nou, sterkte d'r mee dan maar. En ook met de verlatingsangst. Sneu voor je grietje.
Wat wordt ze grooooot! En moooooi!
ze wordt echt groot.. en het mooie heeft ze niet van mij
en eigenwijs en bijdehand en brutaal en ze praat maar door en en
maar tis wel een heerlijk grietje hoor, en ze kan niet wachten tot de baby geboren is, ze wil zo graag helpen met flesje, luier, badderen enzo.. en ik kan niet wachten op de 1e foto van die 2
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:09:34 #78
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68936771
Wat fijn Vicky, dat het eindelijk weer beter lijkt te gaan!
Ik vind die neusspray echt verschrikkelijk voor mezelf, ik durf het amper, dus het is voor mij ook een strijd om het bij Simon te gebruiken nu. Het is nu eenmaal even nodig, maar brrrr, akelig iets vind ik het!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_68937265
Vanmorgen bij de huisarts geweest. Longen klonken iig heel stuk beter, neusspray mag mee gestopt worden maar ze moet wel zoutwater blijven gebruiken. Vocht achter dr trommelvliezen was wel weg maar dr oren zagen nog wel wat rood.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68937395
Met gepaste trots stel ik aan jullie voor mijn kleine/grote peutermeisjes

Pien

Floor

Pien

Prinses Floor
pi_68937441
Welkom KP, Pien en Floor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68940311
Pien en Floor en KP natuurlijk!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:08:18 #83
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68941036
Welkom Pien, Floor en uiteraard ook mama KP!

Vicky goed om te lezen dat Amber aan de beterende hand is. Gelukkig maar. Heeft lang genoeg geduurd.
pi_68941651
Ik heb hier een zwaar overstuur meisje. Ze is zo wakker geworden net. Wil niet zeggen wat er is. En krijst en huilt om haar papa. Zo sneu!
pi_68941763
Ah gos ingrid, wat zielig voor Kim!

Welkom peuterflensjes!

Mijn meidje is ineens zo zindelijk, ik wist niet dat dat zo snel ging
pi_68942113
Djeez heeft nu maar een berichtje op antwoordapparaat ingesproken. Vind ze fijn.
Kalmeert iets.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 20:47:22 #87
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68952912
Hoe is het nu met d'r? in elk geval voor Kimmie. Kan me voorstellen dat alles een beetje begint in te zinken bij d'r. En dat ze dan even wat zekerheid nodig heeft. Zo'n berichtje kan dan net een de truuk zijn om d'r te laten weten dat papa er nog steeds is voor d'r.

voor Ronja. Hebben jullie getraind of heeft ze het zelf gedaan?

/trotse mama-modus aan/. Maud slaapt in het grote bed. Helemaal gewoon zelf bedacht en het gaat goed. Ze komt er niet uit als ze erin ligt, behalve 's ochtends. Dan komt ze er uit, rommelt aan de deur en krijgt hem met moeite open, doet hem dan weer met moeite dicht en komt dan naast mijn bed: mama, Maud wakkuh. Maud uit bed. deur opuh (open), deur tich (dicht)...mama jes (fles) makuh???................... ashhhh mama.... En de afgelopen dagen was dit zo rond 7 uur. Dus daar kan ik wel mee leven. /trotse mama-modus uit/
pi_68953849
Wat goed van Maud!

Ze deed het zelf. We waren eigenlijk van plan om in de zomervakantie de luiers uit te bannen maar een paar dagen geleden vond ze het ineens zelf tijd worden en binnen drie dagen was ze bijna helemaal droog.
Ze krijgt nog een luier om tijdens de nacht en als we weg gaan en over een tijdje gaan we die ook maar weg laten. Ik vind het weer wonderbaarlijk hoe weinig échte invloed je hebt als ouder.
Je geeft een duwtje hier en daar maar eigenlijk doet een kind het toch maar helemaal zelf, dat opgroeien!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:40:20 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_68955474
Wat goed van Ronja!
Maar Owlet, ik denk dat je meer invloed hebt dan je denkt. Vanuit mijn werk weet ik wat er kan gebeuren als de ouders onvoldoende met een kind bezig zijn. Door dingen die jij en ik vanzelfsprekend vinden, krijgen onze kinderen de basis mee om zo op te groeien.
pi_68955751
Ja daar heb je wel gelijk in Cattie

Raar idee vind ik het...dat ouders zo maar er níet voor hun kind zijn. Zielig ook, voor kind en ouders
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:46:18 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68955792
Ah die Maud! En dan ook nog netjes "Ashh mama".

Fijn Owlet! Mooi idd, dat Ronja haar eigen weg gaat.
Mijn ventje heeft weer even genoeg van de pot. Het ging een paar weken hardstikke goed, maar hij wil nu niet. "Uier, uier!". We laten het voor nu maar even. Opdringen lijkt me niet zo zinvol. En toen hij vanavond onder de douche stond, ging hij uit zichzelf op het potje plassen. terwijl hij voorheen nogal graag onder de douche plaste....
pi_68955835
Jarige Flensjes! Hoera!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:48:47 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68955914
Och ja, hoe kan ik die schattige flenzen nou vergeten?
Welkom grote dames! En leuk KP, dat je ook hier bent.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:51:08 #94
94046 PM-girl
pi_68956058
Wat worden ze groot allemaal
*
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:54:41 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_68956272
Oh ja, welkom flensjes!

Ive doet niet aan potjes, wc, of wat voor zindelijkheidsdingen dan ook. Meneer weigert gewoon. Ook op het kdv. Terwijl hij heel goed weet als hij moet poepen of plassen. Dwingen heeft m.i. geen zin, dus we laten het maar. In de zomer mag hij zonder luier buiten gaan spelen, misschien dat dat helpt.

Owlet, dat is ook heel naar. En het gebeurd vaker dan je denkt.
pi_68957248
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:47 schreef chacama het volgende:
Hoe is het nu met d'r? in elk geval voor Kimmie. Kan me voorstellen dat alles een beetje begint in te zinken bij d'r. En dat ze dan even wat zekerheid nodig heeft. Zo'n berichtje kan dan net een de truuk zijn om d'r te laten weten dat papa er nog steeds is voor d'r.

voor Ronja. Hebben jullie getraind of heeft ze het zelf gedaan?

/trotse mama-modus aan/. Maud slaapt in het grote bed. Helemaal gewoon zelf bedacht en het gaat goed. Ze komt er niet uit als ze erin ligt, behalve 's ochtends. Dan komt ze er uit, rommelt aan de deur en krijgt hem met moeite open, doet hem dan weer met moeite dicht en komt dan naast mijn bed: mama, Maud wakkuh. Maud uit bed. deur opuh (open), deur tich (dicht)...mama jes (fles) makuh???................... ashhhh mama.... En de afgelopen dagen was dit zo rond 7 uur. Dus daar kan ik wel mee leven. /trotse mama-modus uit/
Ze is in totaal wel een uur erg overstuur geweest. 1000x berichtje afgespeeld, hielp wel wat. Ze vloog hem in de armen toen hij thuiskwam.

Wat knap van Maud! Ging bij Kim met het peuterbed ook in 1x goed, wonderbaarlijk genoeg.
En Ronja, goed bezig zeg!
pi_68957693
Helpt het niet om hem ergens in of op te laten plassen?
Als Fons een dwarse bui heeft en hij wil niet gaan plassen voor het slapen gaan dan laten we hem meestal buiten tegen een boom of op een steentje of zo plassen. Dan wil hij altijd wel...
pi_68966608
allemaal ! Bedankt voor het welkom heten !
pi_68966925
flensjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69151960
Mijn meiden zijn vaonchtend naar dans/muziekles geweest en ze vonden het leuk !!!
Beetje meezingen/dansen/glijden over de vloer/springen en HOPLA roepen!

Daarna koffie drinken in een soort hippe lounge peuterspeelzaal achtige toestand, echt heerlijk entertainment. Kinderen lekker spelen en ik koffie drinken en taart eten. Je wilt weten hoe het heet ??

"Koffie en kind" !!
pi_69152577
Klinkt leuk KP, behalve de koffie dan
pi_69155410
Een beetje late reactie, maar KP nog gefeliciteerd met Floor en Pien.
Wat leuk dat ze het zo naar hun zin gehad hebben!
pi_69167237
Zingen jullie peutertjes ook over de dagelijkse dingen of zingend benoemen wat ze zien? (niet om de ander te informeren, maar in/tegen zichzelf). B.v. tegen of over het speelgoed, wat de auto's doen, tijdens het wandelen in het bos...een paar meter voor of achter gaan lopen en in zichzelf alles hardop zingend benoemen "de vohogeltjes in de bohoooom en er is grahahahas en ook nog een watertje...mehehehet een eeeeeeeeeeeend" ....ofzoiets.

En hebben ze ook een soort "renuurtje"?
Ik doel dan niet op "even druk" doen, want dat hebben ze allemaal wel geloof ik.. zeker als het gaat stormen
Ik bedoel echt letterlijk even rondjes rennen.
Rondjes met een diameter van iets meer dan een meter en rond rond rond rond rond rond rennen.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:01:56 #105
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69168436
yup exoteria, volkomen normaal hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_69169023
Zingen check. Renuurtje niet, maar ze rent en doet de hele dag al wild.

Is het raar om Kim "los" in de bus te laten zitten? Dus dat er niemand naast haar zit. Ik wel zo dichtbij mogelijk bij haar.
pi_69170292
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef Exoteria het volgende:
Zingen jullie peutertjes ook over de dagelijkse dingen of zingend benoemen wat ze zien? (niet om de ander te informeren, maar in/tegen zichzelf). B.v. tegen of over het speelgoed, wat de auto's doen, tijdens het wandelen in het bos...een paar meter voor of achter gaan lopen en in zichzelf alles hardop zingend benoemen "de vohogeltjes in de bohoooom en er is grahahahas en ook nog een watertje...mehehehet een eeeeeeeeeeeend" ....ofzoiets.

En hebben ze ook een soort "renuurtje"?
Ik doel dan niet op "even druk" doen, want dat hebben ze allemaal wel geloof ik.. zeker als het gaat stormen
Ik bedoel echt letterlijk even rondjes rennen.
Rondjes met een diameter van iets meer dan een meter en rond rond rond rond rond rond rennen.
Yep, kllinkt heeeel bekend
pi_69174248
2x nee.
Juliette speelt wel graag poesje.

En ze speelt graag verstoppertje met 't oppaskindje van 3mnd ouder. Staan ze te tellen en zich niet te verstoppen. Of samen op de wipkip. Of elkaar achternazitten met step en driewieler.
In haar eentje gaat ze graag picknicken (fleecekleed op de vloer, serviesje erbij, snoepjes jatten ) en met de poppen spelen ed.

KP gefeliciteerd met Floor en Pien!

Ons zwembad begint nu met lessen zwemmen voor kinderen van 3/4 jaar. Ze leren dan om naar boven te gaan als ze in het water zijn gevallen, richting de kant gaan en erop klimmen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met zo'n soort cursus?
pi_69174378
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef poemojn het volgende:

Ons zwembad begint nu met lessen zwemmen voor kinderen van 3/4 jaar. Ze leren dan om naar boven te gaan als ze in het water zijn gevallen, richting de kant gaan en erop klimmen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met zo'n soort cursus?
Dit zijn bij ons onderdelen van het "baby" zwemmen van 0-4 jaar. Pepijn is nu bijna 2 en leert dus idd om zelf in het water te springen en zich om te draaien en de kant vast te pakken.

Met zo'n specifieke cursus dus geen ervaring, maar die vaardigheden lijken me erg goed. En je zwemdiploma halen gaat vast makkelijker als je al vaardig bent in het water.
pi_69179675
In Delft kan je kleuterzwemmen doen, dat is vanaf 4 jaar en vanaf 5 kunnen ze echt voor hun diploma gaan.

Oh en soms ben ik zoooo op Amber. Gister waren we in Ballorig en baby's hebben een bepaalde aantrekkingskracht bij Amber. Ze zat bij een kindje te spelen en toen zei ze tegen die moeder: zo spelen ga ik straks ook doen als mijn zusje er is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69179693
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zingen check. Renuurtje niet, maar ze rent en doet de hele dag al wild.

Is het raar om Kim "los" in de bus te laten zitten? Dus dat er niemand naast haar zit. Ik wel zo dichtbij mogelijk bij haar.
Ik laat Amber niet alleen in de bus zitten, die bussen bij ons rijden en remmen als gekken. Ik zit ALTIJD naast haar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69182584
Ingrid, ik zou haar niet zomaar alleen laten zitten. Zoals vicky al zegt kan het gevaarlijke situaties opleveren.

Echt lief van amber!
pi_69182702
In de tram zit ze wel eens alleen, maar die remt niet als een bezetene
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69182750
Hmmm, dan heb ik een groot probleem. Want ik moet met Tyler naar het ziekenhuis, met de bus.
En Kim moet mee. Ik moet dus de kinderwagen vasthouden dan. En dan zou Kim alleen moeten zitten.
pi_69182770
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, dan heb ik een groot probleem. Want ik moet met Tyler naar het ziekenhuis, met de bus.
En Kim moet mee. Ik moet dus de kinderwagen vasthouden dan. En dan zou Kim alleen moeten zitten.
hebben jullie geen speciale kinderwagenplekken dan?
Kinderwagen op de rem kan toch wel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69183363
Ja hebben we wel, maar kan hij in de rotonde (2x) en bochten (veel) omver kukelen. En ja, ervaring mee. Moet je echt goed vasthouden en tegen leunen.
Maar ik zie wel wat ik doe. Lopen is geen optie, ben ik een uur onderweg, minstens.
pi_69183451
Heb je geen draagdoek? Dat vind ik het makkelijkste in de bus met twee kindjes.
pi_69185154
Ja heb ik wel, maar nog niet veel gebruikt. Tyler wordt er niet echt rustig van.
Ik kan ook nog niet goed knopen. mental note, zondag doek mee!

Maar Djeez belde net, hij gaat mee, met de auto. Werkt hij vanavond uurtje door. Problem solved.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:54:22 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69194050
Da's fijn Ingrid.

Amber

En die verliefdheid op je peuter kan ik me goed voorstellen. Ondanks de nodige 'achter-het-behang-plak-momenten" smelt ik hier ook regelmatig. En vooral als ze lekker aan het 'doen' is. Rommelen met de poppen, hele gespreken voeren in haar taal en zo af en toe mij wat vragen of vertellen. Merk goed aan d'r dat ze een grote zus heeft. Gisteren op de bank zat ze te proberen om d'r trui aan te doen, stak ze d'r arm in het hoofdgat, hoor ik: mispoes.....appelmoes giechel, giechel....
pi_69194240
hihi leuk is dat he Chacama!
ier ook wel de nodige behangplakmomenten hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69196186
Klinkt lief Chacama!
Ben blij dat Kim zich zo goed kan vermaken. Ook zo leuk als je haar hoort praten dan tegen pop, koe , of daatje. Ze speelt ook echt dingen na.
pi_69197961
Kim valt de laatste tijd heel vaak, doen de kinders van jullie dat ook? Of toch maar naar de dokter?
pi_69216816
Krijgen jullie soms ook zomaar ineens zo'n brok in je keel van je kleine peuter? Ik heb dat de laatste tijd bij Mikael zo vaak. Net op de psz ook weer. Hij wilde met de kinderwagen spelen maar die stond nog in het hok. Dus moest ie van mij aan zijn juffie vragen. Dat wilde ie wel maar moest ik meelopen. Dus ik loop met hem mee vraagt ie heel verlegen of ie de kinderwagen mag om daarna met een heel rood hoofd tegen me aan te kruipen Ik vind dat dan zo zielig.Ben ik bijna in staat om het de volgende keer zelf te vragen terwijl ik weet dat ie dit toch moet leren. Maar toch, dat koppie op zo'n moment.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:15:41 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69223746
Gheghe, mijn kleine inventieve aap helpt met stofzuigen.

woensdag 20 mei 2009 @ 13:17:14 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69223801
haha thies, stofzuigen met een tijger
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:18:26 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69223838
thies
pi_69224751
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim valt de laatste tijd heel vaak, doen de kinders van jullie dat ook? Of toch maar naar de dokter?
zijn haar schoenen nog juist van maat?
te kleine schoenen kunnen ook een reden zijn van ineens vaker vallen. En soms krijgen die voetjes ineens een groeispurt.
pi_69226302
Net met amber naar de kno-arts geweest. D'r keelamandelen moeten eruit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69226527
Thies
pi_69226600
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef p_iglet het volgende:

[..]

zijn haar schoenen nog juist van maat?
te kleine schoenen kunnen ook een reden zijn van ineens vaker vallen. En soms krijgen die voetjes ineens een groeispurt.
Gecheckt. Ja, ze heeft ook nog niet zo lang nieuwe. En ook zonder schoenen, ze loopt thuis vaak op blote voeten, valt ze vaak. Het valt gewoon op nu.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:47:21 #131
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_69255475
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:31 schreef Vicky het volgende:
Net met amber naar de kno-arts geweest. D'r keelamandelen moeten eruit.
Hopelijk knapt ze daar van op Vicky. Heb je enig idee wanneer ze geholpen kan worden of is er een wachtlijst?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_69255994
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Saffier het volgende:

[..]

Hopelijk knapt ze daar van op Vicky. Heb je enig idee wanneer ze geholpen kan worden of is er een wachtlijst?
er is een wachtlijst van iig 3 weken maar sowieso wil ik eerst weer een beetje op de been zijn, en mijn zusje gaat natuurlijk ook nog trouwen, dus ik wil het pas na 10 juli gedaan hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:12:00 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69256221
zou ik ook doen vicky,

hopenlijkt helpt het haar ook
pi_69257529
Ik hoop dat ze daarna goed opknapt Vicky!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:59:50 #135
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69294840
Thies
Ingrid, heeft ze een groeispurtje?

Vicky, hopelijk knapt Amber na de operatie lekker op.

En ik blijf zwijmelen bij mijn kleine 'boef'. Gisteren weer genoten hoe ze vrij aan het spelen was. Lekker op de fiets om het huizenblok rondjes fietsen en elke keer als ze langs de tuin kwam even naar binnenrijden en 'hoi, mama' roepen om vervolgens om te draaien en heel hard doeeeeeeei mama te roepen.
pi_69300690
Kim had een uurtje geslapen en werd mega overstuur wakker. Duurde ruim een half uur. Komt dit iemand bekend voor?
Heb het gefilmd, want ik was net bezig met de fotocamera. Dit is de milde versie.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 22-05-2009 19:32:09 ]
pi_69300742
misschien heeft ze wel gedroomd ofzo..
komt me niet echt bekend voor..

Ambers amandelen gaan er 14 juli uit... vanmiddag een afspraak gemaakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69300829
Heel bekend Ingrid. Bij Damian is het meestal nog een graadje erger dan wat ik nu van Kim kan zien.
Ik heb echt geen idee waar het aan ligt, maar hier komt het ook wel eens voor meestal na het slapen. Alsof hij dan op het verkeerde moment wakker geworden is en echt niks kan hebben en dan helemaal in paniek raakt.
Even voor de duidelijkheid. Dit komt niet zo veel voor hoor, gewoon af en toe.
pi_69301211
Dit was de milde versie die ik heb gefilmd.
Gelukkig komt het niet heel vaak voor. Toch erg vreemd en je kan haar totaal niet bereiken dan.
Appelsap, duurt het bij hem dan ook wel een half uur, of langer?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:38:56 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_69301379
Ive heeft dat heel soms ook wel eens. En dan kan het best lang duren. Hij is dan nog half aan het slapen en niet goed bereikbaar. Ik moet dan echt hem oppakken en naar een lichte ruimte meenemen.
pi_69301422
Ja, meestal tussen een kwartier en een half uur en wij kunnen hem ook totaal niet bereiken.
Het enige wat ik doe is ervoor zorgen dat hij zichzelf geen pijn doet.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:08:29 #142
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69304905
Ook hier herkenning Ingrid. En ben eerlijk gezegd ook blij dat ik dus ook niet de enige ben. Inderdaad na het slapen. Ik hoor het dan ook aan de manier waarop ze wakker wordt. Is het meteen onrust dan kan ik ze beter maar even laten doen. Maar soms ben ik dus toch nog te vroeg en dan kan het tot een half uur duren tot ze weer echt zichzelf is. Net alsof ze te vroeg wakker is geworden of eigenlijk dat d'r hoofd al wakker is, maar de rest van d'r lichaam nog niet (of andersom).
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:56:43 #143
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69306750
Och gosh, die Kim. Wat sneu zeg.

Chacama, heeeeerlijk he, zo'n peuterboef! Ik ben ook zo'n beetje de hele dag stapelverliefd op de mijne.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:03:27 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69307018
Och arme kimmetje

Ingrid ik herken het hier wel wat, was vlak na het overlijden van M. verwerking van een nare droom misschien.
Bij arwen leek het er iig wel op dat ze iets had gedroomd en dat moest verwerken. en ze ook pas rustig werd nadat ik der echt een half uur tot uur mee in mijn armen zat. ze eik gewoon bang was alleen te zijn.
pi_69307535
Je mag haar dan eerst niet aanraken. Ben ook wel blij met herkenning. Gelukkig komt het niet vaak voor. Maar je schrikt je elke keer rot. Ik iig wel. en idd ervoor zorgen dat ze haarzelf niet pijn kan doen.

Uurtje nadat ze kalm was werd ze megaknuffelig.
Ook is ze trouwens heel gek op Tyler. Tyler moet in de wipstoel mama, slaapt hij net, kom we gaan Tyler ophalen. Mama Tyler spuugt! Doekje! Speen kwijt, kim pakt hem. En tegen elkaar aan brabbelen. Veel kusjes en knuffels geven, maar op schoot durf ze nog steeds niet.
Dat zegt ze dan ook, mama ik durf nog niet Tyler op schoot. Ander keertje. Maar hij mag wel naast mij.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:19:12 #146
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_69307643
Hier gebeurt het ook altijd met mijn oudste zoontje Ingrid, als hij niet goed geslapen heeft of bijvoorbeeld voor de tv in slaap is gevallen. Het ziet er precies hetzelfde uit
pi_69307797
Mijn kind wilde vanavond niet gaan slapen. Ze lag om half 8 maar om half 9 kwam ze er weer uit. Uiteindelijk ging ze pas om half 10 slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69318240
Ik zie de foto van Thies en zijn stofzuiger nu pas, geweldig!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 09:10:41 #149
94046 PM-girl
pi_69318370
Thies? Tijger? Waar?

Oo! Ik heb hem gemist! Wat een leuke foto zeg!
*
pi_69318399
PM-girl, volgens mij moet je nog een iets sterkere bril. hier zie je Thies & z'n stofTijger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')