abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:54:11 #51
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68810475
Vicky geen bijwerking misschien maar hier is het ook wel toevallig dat als ze aan de ab zit dat ze rustig op de bank in slaap valt.
pi_68810515
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Mibos2 het volgende:
Vicky geen bijwerking misschien maar hier is het ook wel toevallig dat als ze aan de ab zit dat ze rustig op de bank in slaap valt.
ze is net in bed in slaap gevallen terwijl ze tv zat te kijken.. dat is 1x eerder gebeurd..
ze voelt zich ook gewoon helemaal nog niet zo lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:56:50 #53
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68810554
Hier valt Kaith ook altijd in slaap met AB omdat er een soort van slaapgoedje in zit volgens de huisarts en bij Kaith zorgt het er meestal voor dat ze gaat slapen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:42:26 #54
105850 Fuente
mamamuts
pi_68854290
Hoe is het nu met Amber Vicky?

Hier echt wat zieligs. Sara was buitenspelen einde van de middag. Ze mag sinds een paar weken om het huizenblok enzo. Op een gegeven moment vond B. het wel wat lang duren voor ze weer thuis kwam (ik was niet thuis). Dus hij ging buiten even roepen, en hoorde ineens een stukje verderop heel zacht gejammer.
Bleek dus dat Sara bij haar vriendinnetje onder de poortdeur had willen kijken, en daarbij met d'r vingers klem was komen te zitten onder de rand van die deur. Ze had wel geroepen zei ze, en heel hard gehuild, maar niemand had iets gehoord. Ze lag dus zo op de grond, had in d'r broek geplast van ellende Ik moest echt even huilen toen ik het hoorde, en heb d'r dus net toen ik thuiskwam even platgeknuffeld in d'r bed, mijn meiske...
Met d'r vingertjes is gelukkig alles goed, het was een soort rubberen rand die je iets kon tillen en toen kwamen haar vingers meteen los.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68854436
a gossie Saartje... geef dr maar een dikke knuffel.

Amber blijft hoesten, wel een stk minder dan eerst, maar tis nog steeds een slijmerig hoestje. AB is bijna voorbij, nog 2 dagen. DInsdag weer terug naar de HA. Vanmorgen zei ze om 10 uur weer dat ze zo moe was. Vanmiddag heeft ze weer 2 uur geslapen en ze lag om 20.00 uur al weer in dromenland.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:47:20 #56
105850 Fuente
mamamuts
pi_68854469
Wat jammer dat ze nog niet echt wil opknappen, het duurt lang zo he? Hopelijk is ze er nu toch echt een keer vanaf
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68858562
Och Sara....dan breekt je hart wel even ja als je dat hoort

Jeetje Amber nog zo aan het kwakkelen? Dat schiet nog niet echt op he.
Krijg je wel lieve foto's van zag ik in het fototopic....
Veel beterschap nog met dr!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 10 mei 2009 @ 09:33:05 #58
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68864501
Oh saar, wat een zielig verhaal
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 10 mei 2009 @ 10:49:07 #59
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68865493
Wat ontzettend zielig voor Sara, wil er al voor meehuilen als niemand je dan hoort.

Beterschap Amber.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68865559
Oh Saar toch... Daar ga je inderdaad even van meehuilen
  zondag 10 mei 2009 @ 10:55:14 #61
105850 Fuente
mamamuts
pi_68865606
Ja ik vond het echt erg Gelukkig heeft ze er zelf geen last meer van, ze heeft nog niets erover gezegd tot nu toe.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 mei 2009 @ 13:25:01 #62
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68868790
Gelukkig maar Fuente, wat het is wel heel sneu
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Hoofdredactie Fotografie zondag 10 mei 2009 @ 20:48:34 #63
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68883295
Achgos Sara
  zondag 10 mei 2009 @ 22:10:48 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_68886602
ow Sara! ik moet er helemaal van huilen bijna Fuente! wat sneu!!
stormy waters...
sailin'
pi_68898071
Even een vraag voor de mama's met een peuter thuis en pas een tweede (of derde) hebben gekregen.
Was jullie peuter ook ineens zo knuffelig? Mikael wil de hele dag bij me zitten, liggen of aanraken. Zou dat kunnen komen omdat ie misschien iets aan voelt dat er straks dingen gan veranderen ofzo? Normaal wil ie ook wel even knuffelen maar das dan maar even. Over de baby praten we eigenlijk helemaal niet. Alleen als ie er zelf over begint.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68898124
Ik merk wel dat Amber ook knuffeliger is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68898227
Ronja is ook een heel stuk knuffeliger geworden, helemaal na de bevalling
  maandag 11 mei 2009 @ 16:54:34 #68
105850 Fuente
mamamuts
pi_68910013
Gelukkig is ze het zelf echt weer soort van vergeten. Ze heeft er tegen mij in ieder geval met geen woord over gerept.
Buitenspelen en groot worden, en vooral loslaten vond ik sowieso al moeilijk. Maar na zoiets ga ik ook wel vaker kijken waar ze uithangt.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 11 mei 2009 @ 21:08:51 #69
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68918744
Hier huil ik ook van mee... jeutje Saartje kusje voor de schrik en de pijn op je vingers.

Kan me goed voorstellen fuente dat je nu toch weer even vaker gaat kijken.... wat dat betreft ben ik wel blij dat Maud een grote zus heeft die dan heel hard kan roepen en me halen...

Amber, nog steeds zo aan het kwakkelen... kusjes voor jou nog steeds meisje.
  maandag 11 mei 2009 @ 21:53:44 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68920363
Is Amber nog steeds zo ziekerig? Jeutje zeg....
En Fuente, wat sneu voor Saar zeg...

Knuffelig?
Ook zónder tweede of derde (in spé) heb ik een heerlijk knuffelig kind. Zoooo fijn!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_68920436
Het gaat gelukkig een heel stuk beter met Amber. Vanavond had ze de laatste AB, kuurtje is nu weer klaar. Ze hoest een heel stuk minder, heel af en toe nog iets, maar ht gaat gelukkig goed.
Morgen om 8 uur controle bij de huisarts. Hoop dat haar longen nu wel schoon zijn.
Maandag weer terug naar de kinderarts en volgende week woensdag naar de KNO-arts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 21:56:38 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68920483
Da's fijn Vick!
Mocht onderhand ook wel he?!
pi_68920832
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef Moonah het volgende:
Da's fijn Vick!
Mocht onderhand ook wel he?!
nou inderdaad, kreeg echt een punthoofd van het hoesten... hoop dat het nu ook voor langere tijd wegblijft
Morgen ook maar eens vragen hoelang ze de neusspray nog moet gebruiken want het moet 2x per dag en het is steeds krijsen..

En Amber heeft mamaverlatingsangst. M. kan makkelijk weggaan, geen gepiep, gejengel, gehuil, maar zodra ik op het punt sta om even weg te gaan is het janken, mekkeren en maar roepen MAMA JIJ MAG NIET WEG!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 22:10:14 #74
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68921079
Vicks Vicky sorry, flauw wat die neusspray betreft: Ik heb met Thies heel duidelijk afgesproken hoe we het doen. 1,2,3 JA! En bij JA spray ik. Gaat hardstikke goed. Gelukkig.
Wij moeten bij elke neusverkoudheid 6x per dag sprayen ivm gevoeligheid voor oorontsteking.
Maar wellicht heb je het al op een dergelijke manier geprobeerd. Ik vind het zelf ook een erg rotgevoel.
pi_68921179
Vicks mag hoor dat zeggen er meer tegen me .. al istie in combinatie met neusspray wel grappig

Gewone neusspray of zoutwateroplossing gaat prima, dat doet ze zelf, maar dit is een aparte met blijkbaar een hele vieze nasmaak. Fluticasonpropionaat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 22:18:04 #76
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68921449
Oh ja, die hebben wij ook eens gebruikt, die mag ook maar 2x per dag.
Nou, sterkte d'r mee dan maar. En ook met de verlatingsangst. Sneu voor je grietje.
Wat wordt ze grooooot! En moooooi!
pi_68921657
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:18 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, die hebben wij ook eens gebruikt, die mag ook maar 2x per dag.
Nou, sterkte d'r mee dan maar. En ook met de verlatingsangst. Sneu voor je grietje.
Wat wordt ze grooooot! En moooooi!
ze wordt echt groot.. en het mooie heeft ze niet van mij
en eigenwijs en bijdehand en brutaal en ze praat maar door en en
maar tis wel een heerlijk grietje hoor, en ze kan niet wachten tot de baby geboren is, ze wil zo graag helpen met flesje, luier, badderen enzo.. en ik kan niet wachten op de 1e foto van die 2
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:09:34 #78
94046 PM-girl
pi_68936771
Wat fijn Vicky, dat het eindelijk weer beter lijkt te gaan!
Ik vind die neusspray echt verschrikkelijk voor mezelf, ik durf het amper, dus het is voor mij ook een strijd om het bij Simon te gebruiken nu. Het is nu eenmaal even nodig, maar brrrr, akelig iets vind ik het!
*
pi_68937265
Vanmorgen bij de huisarts geweest. Longen klonken iig heel stuk beter, neusspray mag mee gestopt worden maar ze moet wel zoutwater blijven gebruiken. Vocht achter dr trommelvliezen was wel weg maar dr oren zagen nog wel wat rood.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68937395
Met gepaste trots stel ik aan jullie voor mijn kleine/grote peutermeisjes

Pien

Floor

Pien

Prinses Floor
pi_68937441
Welkom KP, Pien en Floor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68940311
Pien en Floor en KP natuurlijk!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:08:18 #83
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68941036
Welkom Pien, Floor en uiteraard ook mama KP!

Vicky goed om te lezen dat Amber aan de beterende hand is. Gelukkig maar. Heeft lang genoeg geduurd.
pi_68941651
Ik heb hier een zwaar overstuur meisje. Ze is zo wakker geworden net. Wil niet zeggen wat er is. En krijst en huilt om haar papa. Zo sneu!
pi_68941763
Ah gos ingrid, wat zielig voor Kim!

Welkom peuterflensjes!

Mijn meidje is ineens zo zindelijk, ik wist niet dat dat zo snel ging
pi_68942113
Djeez heeft nu maar een berichtje op antwoordapparaat ingesproken. Vind ze fijn.
Kalmeert iets.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 20:47:22 #87
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68952912
Hoe is het nu met d'r? in elk geval voor Kimmie. Kan me voorstellen dat alles een beetje begint in te zinken bij d'r. En dat ze dan even wat zekerheid nodig heeft. Zo'n berichtje kan dan net een de truuk zijn om d'r te laten weten dat papa er nog steeds is voor d'r.

voor Ronja. Hebben jullie getraind of heeft ze het zelf gedaan?

/trotse mama-modus aan/. Maud slaapt in het grote bed. Helemaal gewoon zelf bedacht en het gaat goed. Ze komt er niet uit als ze erin ligt, behalve 's ochtends. Dan komt ze er uit, rommelt aan de deur en krijgt hem met moeite open, doet hem dan weer met moeite dicht en komt dan naast mijn bed: mama, Maud wakkuh. Maud uit bed. deur opuh (open), deur tich (dicht)...mama jes (fles) makuh???................... ashhhh mama.... En de afgelopen dagen was dit zo rond 7 uur. Dus daar kan ik wel mee leven. /trotse mama-modus uit/
pi_68953849
Wat goed van Maud!

Ze deed het zelf. We waren eigenlijk van plan om in de zomervakantie de luiers uit te bannen maar een paar dagen geleden vond ze het ineens zelf tijd worden en binnen drie dagen was ze bijna helemaal droog.
Ze krijgt nog een luier om tijdens de nacht en als we weg gaan en over een tijdje gaan we die ook maar weg laten. Ik vind het weer wonderbaarlijk hoe weinig échte invloed je hebt als ouder.
Je geeft een duwtje hier en daar maar eigenlijk doet een kind het toch maar helemaal zelf, dat opgroeien!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:40:20 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_68955474
Wat goed van Ronja!
Maar Owlet, ik denk dat je meer invloed hebt dan je denkt. Vanuit mijn werk weet ik wat er kan gebeuren als de ouders onvoldoende met een kind bezig zijn. Door dingen die jij en ik vanzelfsprekend vinden, krijgen onze kinderen de basis mee om zo op te groeien.
pi_68955751
Ja daar heb je wel gelijk in Cattie

Raar idee vind ik het...dat ouders zo maar er níet voor hun kind zijn. Zielig ook, voor kind en ouders
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:46:18 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68955792
Ah die Maud! En dan ook nog netjes "Ashh mama".

Fijn Owlet! Mooi idd, dat Ronja haar eigen weg gaat.
Mijn ventje heeft weer even genoeg van de pot. Het ging een paar weken hardstikke goed, maar hij wil nu niet. "Uier, uier!". We laten het voor nu maar even. Opdringen lijkt me niet zo zinvol. En toen hij vanavond onder de douche stond, ging hij uit zichzelf op het potje plassen. terwijl hij voorheen nogal graag onder de douche plaste....
pi_68955835
Jarige Flensjes! Hoera!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:48:47 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68955914
Och ja, hoe kan ik die schattige flenzen nou vergeten?
Welkom grote dames! En leuk KP, dat je ook hier bent.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:51:08 #94
94046 PM-girl
pi_68956058
Wat worden ze groot allemaal
*
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:54:41 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_68956272
Oh ja, welkom flensjes!

Ive doet niet aan potjes, wc, of wat voor zindelijkheidsdingen dan ook. Meneer weigert gewoon. Ook op het kdv. Terwijl hij heel goed weet als hij moet poepen of plassen. Dwingen heeft m.i. geen zin, dus we laten het maar. In de zomer mag hij zonder luier buiten gaan spelen, misschien dat dat helpt.

Owlet, dat is ook heel naar. En het gebeurd vaker dan je denkt.
pi_68957248
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:47 schreef chacama het volgende:
Hoe is het nu met d'r? in elk geval voor Kimmie. Kan me voorstellen dat alles een beetje begint in te zinken bij d'r. En dat ze dan even wat zekerheid nodig heeft. Zo'n berichtje kan dan net een de truuk zijn om d'r te laten weten dat papa er nog steeds is voor d'r.

voor Ronja. Hebben jullie getraind of heeft ze het zelf gedaan?

/trotse mama-modus aan/. Maud slaapt in het grote bed. Helemaal gewoon zelf bedacht en het gaat goed. Ze komt er niet uit als ze erin ligt, behalve 's ochtends. Dan komt ze er uit, rommelt aan de deur en krijgt hem met moeite open, doet hem dan weer met moeite dicht en komt dan naast mijn bed: mama, Maud wakkuh. Maud uit bed. deur opuh (open), deur tich (dicht)...mama jes (fles) makuh???................... ashhhh mama.... En de afgelopen dagen was dit zo rond 7 uur. Dus daar kan ik wel mee leven. /trotse mama-modus uit/
Ze is in totaal wel een uur erg overstuur geweest. 1000x berichtje afgespeeld, hielp wel wat. Ze vloog hem in de armen toen hij thuiskwam.

Wat knap van Maud! Ging bij Kim met het peuterbed ook in 1x goed, wonderbaarlijk genoeg.
En Ronja, goed bezig zeg!
pi_68957693
Helpt het niet om hem ergens in of op te laten plassen?
Als Fons een dwarse bui heeft en hij wil niet gaan plassen voor het slapen gaan dan laten we hem meestal buiten tegen een boom of op een steentje of zo plassen. Dan wil hij altijd wel...
pi_68966608
allemaal ! Bedankt voor het welkom heten !
pi_68966925
flensjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')