Mits goede nasi is het wel lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ieeell, wij eten vanavond Nasi!
echt gatver gatver gatver
Die nasi van de Lidl is echt lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef ImTheBase het volgende:
Biefstuk, dat eet ik aardig vaak, enorm lekker
en dan wat salade en dingetjes erbij
[..]
Mits goede nasi is het wel lekker
ik vind het meeste van de Lidl smerig. van de aldi trouwens ook.quote:
Het smaakt naar de prijsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik vind het meeste van de Lidl smerig. van de aldi trouwens ook.
Zelfs de koekjes smaken er raar
Yups. Niet lang, want heb de hele ochtend geslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ook wel.![]()
heb je nou de hele dag op Fok! gezeten?
ja, maar bijvoorbeeld ah heeft ook wel heel goedkope chocoladerepen en die smaken ook wel gewoon goed.quote:
Dat is dan ook échte chocola, geen namaakrommelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja, maar bijvoorbeeld ah heeft ook wel heel goedkope chocoladerepen en die smaken ook wel gewoon goed.
daarom was je vanochtend er ook al dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Yups. Niet lang, want heb de hele ochtend geslapen
Half 12, dat is toch niet vroeg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
daarom was je vanochtend er ook al dus.![]()
is nog wel 's ochtends.quote:
Het was dat m'n moeder me wakker maakte, anders lag ik om 2 uur 's middags nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
is nog wel 's ochtends.![]()
ja sorry ben soms een beetje flauw als ik me te erg verveel![]()
Wat doe jij nou weer in PUB?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Plofdomme, krijg helemaal honger door jullie.
doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het was dat m'n moeder me wakker maakte, anders lag ik om 2 uur 's middags nogNacht SC'en is vermoeiend
Vanavond eeeuhm, witte rijst, en dan kip uit de oven en dat heeft dan een naam, maar dat weet ik zelf eventjes niet meerquote:
Autobandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vind ik naar autoband smakenGetraumatiseerd door schoolkamp
dan is het nog geen nachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gister ook om 12 uur gestopt, anders ben ik morgen niets
Ik ook niet, maar ik heb een iPodquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan is het nog geen nacht![]()
ik zit sowieso nooit s nachts achter de computer.
Of ik moet op een te saaie verjaardag zijn waar mijn ouders weer eens te lang blijven hangen
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Jotcha het volgende:
Mijn computer moet sowieso elke dag om half 9 uit
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb een iPodMijn computer moet sowieso elke dag om half 9 uit
Ben ik even blij dat ik gewoon compleet vrij ben opgevoed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik het anders teveel doe ofzo. En ik mag óf de avond, óf de middag, óf de ochtend.
ja ik ook, iphone. alleen vinden me ouders nu ook al dat ik daar dan s avonds te veel achter zit enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb een iPodMijn computer moet sowieso elke dag om half 9 uit
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik het anders teveel doe ofzo. En ik mag óf de avond, óf de middag, óf de ochtend.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik gewoon compleet vrij ben opgevoed.![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik gewoon compleet vrij ben opgevoed.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar we zijn natuurlijk wel allebei compleet verpest dankzij onze opvoeding
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar we zijn natuurlijk wel allebei compleet verpest dankzij onze opvoeding
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet, ik mis copy/pasten. En ipod rekenen ze ook tot computeren, dus mag ook niet na half 9. Maar ze zien niet dat ik tot 2 uur lig te SC'en in bedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ik ook, iphone. alleen vinden me ouders nu ook al dat ik daar dan s avonds te veel achter zit enzo
scheelt dat ze bijna nooit thuis zijn want anders mag ik maar 1 uurtje per dag achter de computer ofzo![]()
en msnen op de iphone is best bagger.
Dat mag alleen op de computers benedenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
Dan zeg je toch dat je voor school veel dingen moeten doen ofzo?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet, ik mis copy/pasten. En ipod rekenen ze ook tot computeren, dus mag ook niet na half 9. Maar ze zien niet dat ik tot 2 uur lig te SC'en in bed
ja dat ook. En webcams werken ook niet echt hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet, ik mis copy/pasten. En ipod rekenen ze ook tot computeren, dus mag ook niet na half 9. Maar ze zien niet dat ik tot 2 uur lig te SC'en in bed
jouw ouders zijn echt belachelijk streng in dit opzichtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Komt binnenkort hè.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |