Autobandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vind ik naar autoband smakenGetraumatiseerd door schoolkamp
dan is het nog geen nachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gister ook om 12 uur gestopt, anders ben ik morgen niets
Ik ook niet, maar ik heb een iPodquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan is het nog geen nacht![]()
ik zit sowieso nooit s nachts achter de computer.
Of ik moet op een te saaie verjaardag zijn waar mijn ouders weer eens te lang blijven hangen
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Jotcha het volgende:
Mijn computer moet sowieso elke dag om half 9 uit
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb een iPodMijn computer moet sowieso elke dag om half 9 uit
Ben ik even blij dat ik gewoon compleet vrij ben opgevoed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik het anders teveel doe ofzo. En ik mag óf de avond, óf de middag, óf de ochtend.
ja ik ook, iphone. alleen vinden me ouders nu ook al dat ik daar dan s avonds te veel achter zit enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb een iPodMijn computer moet sowieso elke dag om half 9 uit
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ik het anders teveel doe ofzo. En ik mag óf de avond, óf de middag, óf de ochtend.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik gewoon compleet vrij ben opgevoed.![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik gewoon compleet vrij ben opgevoed.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar we zijn natuurlijk wel allebei compleet verpest dankzij onze opvoeding
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar we zijn natuurlijk wel allebei compleet verpest dankzij onze opvoeding
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet, ik mis copy/pasten. En ipod rekenen ze ook tot computeren, dus mag ook niet na half 9. Maar ze zien niet dat ik tot 2 uur lig te SC'en in bedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ik ook, iphone. alleen vinden me ouders nu ook al dat ik daar dan s avonds te veel achter zit enzo
scheelt dat ze bijna nooit thuis zijn want anders mag ik maar 1 uurtje per dag achter de computer ofzo![]()
en msnen op de iphone is best bagger.
Dat mag alleen op de computers benedenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
Dan zeg je toch dat je voor school veel dingen moeten doen ofzo?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet, ik mis copy/pasten. En ipod rekenen ze ook tot computeren, dus mag ook niet na half 9. Maar ze zien niet dat ik tot 2 uur lig te SC'en in bed
ja dat ook. En webcams werken ook niet echt hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet, ik mis copy/pasten. En ipod rekenen ze ook tot computeren, dus mag ook niet na half 9. Maar ze zien niet dat ik tot 2 uur lig te SC'en in bed
jouw ouders zijn echt belachelijk streng in dit opzichtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Komt binnenkort hè.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ik ook!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb de pc de hele dag aan. Doe er ook alles mee. Series kijken, leren doe ik via samenvattingen maken, msnen, muziek luisteren, fokken etc...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef Renesite het volgende:
Ik ben losgeslagen tuig die al 11 jaar geleden kabelinternet had. Sindsdien is het achteruit gegaan
Mijne gaat elke dag in de lader.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja dat ook. En webcams werken ook niet echt he![]()
en ik gebruikte mijn vorige mobiel haast nooit dus die liet ik altijd s avond gewoon in de woonkamer liggen, dus als ik hem nu steeds meeneem valt het nog op
60 euro is nog nietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Ik bezorgde mijn ouders een modemrekening van 60 euro, waarna we adsl kregen
Neemt niet weg dat ik toch via allerlei omwegen probeer om er de hele dag op te zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb de pc de hele dag aan. Doe er ook alles mee. Series kijken, leren doe ik via samenvattingen maken, msnen, muziek luisteren, fokken etc...
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
de batterij gaat ook gewoon te snel leeg .quote:
Dat had ik dus ook willen doen, met 3ds, maar nu kom ik daar niet aan toequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef ImTheBase het volgende:
Bij mij moesten ze het overigens juist niet verbieden, want ik werk sinds jongs af aan al aan opdracht op internet, waar ik veel geld mee verdien en ondertussen een mooie baan door heb en een bedrijf.
Bij lieke ook, een tijdsslot op d'r eigen laptopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:32 schreef Renesite het volgende:
Je hebt een eigen PC Jotcha? En dan nog?
!!
Bij mij hebben ze dat niet door, ik haal m altijd uit mijn broek, en leg hem dan op mijn nachtkastjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
de batterij gaat ook gewoon te snel leeg .
Als ik mijn mobiel meeneem naar mijn slaapkamer krijg ik direct te horen waarom, met wie ik nu weer wil smsen enzo
!!!!!!!1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Bij lieke ook, een tijdsslot op d'r eigen laptop![]()
![]()
Zeg dan gewoon dat je dat graag wilt doen en dat daar misschien je toekomst in ligt? Dan is het belachelijk als ze je tegen zouden houden. Ik zou anders eens een goede preek richting m'n ouders houden als ze dat zouden verbieden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook willen doen, met 3ds, maar nu kom ik daar niet aan toe
Ja. Gelukkig maken ze wel uitzonderingen, als ik bijvoorbeeld ga simracenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
60 euro is nog niets![]()
Als ik zoal om mij heen hoor.
Zomfg!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
![]()
Dat kreng heb ik gewoon standaard in mijn broekzak. Mijn ma trouwens ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
de batterij gaat ook gewoon te snel leeg .
Als ik mijn mobiel meeneem naar mijn slaapkamer krijg ik direct te horen waarom, met wie ik nu weer wil smsen enzo
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
![]()
Maar dan zeggen ze: Doe maar in je eigen computertijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je dat graag wilt doen en dat daar misschien je toekomst in ligt? Dan is het belachelijk als ze je tegen zouden houden. Ik zou anders eens een goede preek richting m'n ouders houden als ze dat zouden verbieden.
Die van mij moet sowieso na 3/4de dag aan de laderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dat niet door, ik haal m altijd uit mijn broek, en leg hem dan op mijn nachtkastje
oh dat scheelt wel. maar mijn ouders vragen altijd waar ik mee bezig ben, ook achter de comp, meelezen met msn enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dat niet door, ik haal m altijd uit mijn broek, en leg hem dan op mijn nachtkastje
Computertijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze: Doe maar in je eigen computertijd.
Dan zeg je dat ze je remmen in je ontwikkeling voor je toekomst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze: Doe maar in je eigen computertijd.
ook iPhone?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Die van mij moet sowieso na 3/4de dag aan de lader![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |