Mits goede nasi is het wel lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ieeell, wij eten vanavond Nasi!
echt gatver gatver gatver
Die nasi van de Lidl is echt lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef ImTheBase het volgende:
Biefstuk, dat eet ik aardig vaak, enorm lekker
en dan wat salade en dingetjes erbij
[..]
Mits goede nasi is het wel lekker
ik vind het meeste van de Lidl smerig. van de aldi trouwens ook.quote:
Het smaakt naar de prijsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik vind het meeste van de Lidl smerig. van de aldi trouwens ook.
Zelfs de koekjes smaken er raar
Yups. Niet lang, want heb de hele ochtend geslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ook wel.![]()
heb je nou de hele dag op Fok! gezeten?
ja, maar bijvoorbeeld ah heeft ook wel heel goedkope chocoladerepen en die smaken ook wel gewoon goed.quote:
Dat is dan ook échte chocola, geen namaakrommelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja, maar bijvoorbeeld ah heeft ook wel heel goedkope chocoladerepen en die smaken ook wel gewoon goed.
daarom was je vanochtend er ook al dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Yups. Niet lang, want heb de hele ochtend geslapen
Half 12, dat is toch niet vroeg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
daarom was je vanochtend er ook al dus.![]()
is nog wel 's ochtends.quote:
Het was dat m'n moeder me wakker maakte, anders lag ik om 2 uur 's middags nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
is nog wel 's ochtends.![]()
ja sorry ben soms een beetje flauw als ik me te erg verveel![]()
Wat doe jij nou weer in PUB?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
Plofdomme, krijg helemaal honger door jullie.
doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het was dat m'n moeder me wakker maakte, anders lag ik om 2 uur 's middags nogNacht SC'en is vermoeiend
Vanavond eeeuhm, witte rijst, en dan kip uit de oven en dat heeft dan een naam, maar dat weet ik zelf eventjes niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |