Hebben ze abbonementen duurder gemaaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef koffiegast het volgende:
te absurd voor woorden, wat is het toch met die providers, 4 weken wachttijden voor in hun bestand een paar settings anders instellen of wat stekkers omzetten? En dan ook nog dit soort procedures? Ze zochten zeker een manier om van je ouwe 19,95 naar 24,95 te krijgen en die verhuizing en mogelijk zelfs nepaanvraag nieuwe bewoners helpen daar wel mooi bij.
Weet jij wat KPN of bbned precies moeten doen? Zo lastig kan het toch niet zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die denken dat een verhuizing onnodig lang duurt
En mensen die denken dat het een paar stekkers omzetten is
Ligt aan KPN/BBned
Dat is niet waar, wel iets met een inflatie correctiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef DoctorB het volgende:
die prijsverhoging heeft iedereen gekregen. Ook degene die niet verhuisd zijn.
En ja het is ruk, maar wel goedkoop.
Precies. Er hoeft helemaal niets fysiek omgezet te worden. Het is enkel een administratieve handeling. Dat kost zeker 5 weken. Het zijn net ambtenaren...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef LockonStratos het volgende:
Ligt aan KPN/BBned
Ik zei toch ook nietsquote:
is dat zo?!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef DoctorB het volgende:
Meer is het voor Telfort ook niet, maar ik ben niet de enige die verhuisd dus ik neem die paar weken voorl lief.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef LockonStratos het volgende:
Ligt aan KPN/BBned
Ze bieden wel een alternatief. Ze geven je de mogelijkheid opnieuw abonnee te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Meer is het voor Telfort ook niet, maar ik ben niet de enige die verhuisd dus ik neem die paar weken voorl lief.
Maar dat je er zo maar uit kieperen als klant terwijl ik altijd netjes betaalde en alles.
En niet eens een alternatief bieden om het op te lossen.
Ja voor 6 euro per maand meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:45 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ze bieden wel een alternatief. Ze geven je de mogelijkheid opnieuw abonnee te worden.
Die prijsverhoging krijgen ALLE abonnee's. Je LUISTERT niet. Ook al was je niet verhuisd.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Die prijsverhoging krijgen ALLE abonnee's. Je LUISTERT niet. Ook al was je niet verhuisd.
Huh? Bestaande abonnees toch niet??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Die prijsverhoging krijgen ALLE abonnee's. Je LUISTERT niet. Ook al was je niet verhuisd.
heb je daar een bron van? Ik heb daar nooit bericht over gehad namelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Sowieso een heel administratief gedeelte, voor de rest weet ik het niet echt,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weet jij wat KPN of bbned precies moeten doen? Zo lastig kan het toch niet zijn
Hier wel een verhoging, maar geen 5 euro.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
hier hebben we ook geen prijsverhoging gehad, ook een 20 mbit abbo
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hier wel een verhoging, maar geen 5 euro.
Ik betaalde 19,95 en nu iets van 20,45 euro ofzo
Daar noem je er ook wel eentje!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:01 schreef Osramp het volgende:
Eigenlijk weinig problemen hier met telfort internet+bellen. In het begin wel veel problemen met bellen en nu 5ct per gesprek afrekenen. Da's allemaal jammer, maar een andere provider gaat ook veel mis bij hoor. Ik ken een hoop mensen die bij Ziggo zitten en die zijn daar ook niet altijd even blij mee.
hmm je kunt al geen contact meer opnemen.. de uitzending is al geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk anders even op de site van radar, die zijn nou bezig met een "haat telfort hier" actie.
Thnx ff kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Peter het volgende:
Alternatief: http://www.compuserve.nl/(...)actieaanbod.asp#ADSL
Wat is er goedkoop aan? Sinds Telfort Tiscali heeft overgenomen is de snelheid van m'n 20MBit abo (17 MBit gemeten) gecapped naar 8 MBit. En wel de volle mep betalen. M'n router raakte defect, of ik effe 99,- wil betalen voor een nieuwe. Van mij mag Telfort naar Auswitsch verkassen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef DoctorB het volgende:
Ik heb het zelf, nadat online mijn prijs van 15,95/mnd voor 4 mb down wilde verhogen naar 26,95/mndquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Thnx ff kijken.
Iemand ervaring met compuserve?
In een heel klein durpie near Gouda, max ADSL op mijn postcode is 8mbit zie ik net met een postcode check.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |