Ik heb ongeveer een jaar lang al 20 mb internet van Telfort.
Kosten zijn ¤ 19,94 per maand.
Altijd goed gegaan, nooit problemen gehad.
Nu ben ik in April dit jaar verhuisd. Dus via telfort.nl mijn verhuizing doorgegeven. Dit process duurt ongeveer 4 weken(erg lang voor wat stekkers omzetten maar ok).
Inmiddels ontving ik een aantal brieven dat mijn internet per 26-05 is opgezegd.
Ik denk: Heej dat klopt niet, ik ga verhuizen.
Dus ik net Telfort bellen, krijg ik zo'n domme muts aan de lijn Hele verhaal uitgelegd.
Blijkt nu dat de nieuwe bewoner internet heeft aangevraagt op mijn oude adres, en dat Telfort dan die lijn moet vrijmaken, geen probleem zou je zeggen.
Maar helaas dan donderen ze je je hele abonnement weg
Ik ben dus opeens geen klant meer.
Mijn verhuizing doet ze dan ook niks meer, ik word er gewoon uitgegooid zonder melding.
Alleen maar omdat op mijn oude adres door de nieuwe bewoners internet is aangevraagd.
Zegt die helpdesk miep dan moet u even een nieuwe aanvraag doen, duurt weer 4 tot 5 weken en 20mb internet kost tegenwoordig ¤ 24,95 per maand bij Telfort.
Helpdeks miep alleen maar roepen van ja sorry kunnen wij ook niks aan doen.
Klacht: Dat je bij Telfort zomaar als klant eruit getrapt word als ze een lijn opzeggen voor een nieuwe bewoner.
subklacht: Onkunde helpdesk.