Ik heb nog wat oude administratierommel in een mail folder van Telfort staan.
Mijn telefoon abonnement is inmiddels alweer enkele dagen actief behalve wanneer ik wil inloggen op de website van telfort krijg ik de medling dat het telefoonnummer gerigistreerd staat als afgesloten, zou u de blokkade op de website kunnen opheffen?
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Normaal wordt de blokkade op de website met een paar dagen opgeheven. Helaas heeft u niet uw telefoonnummer vermeld en kunnen wij het dus niet voor u nakijken. Mocht Mijn Telfort niet werken dan verzoeken wij u ons te mailen met uw telefoonnummer.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
0610326798
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Het tlefoonnummer wat u aan ons door heeft gegeven is niet te vinden bij ons in het systeem op dit moment.
Zou u daarom u adres , en klantnummer aan ons door willen geven? Zo kunnen we u beter van dienst zijn.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
Hartelijk dank voor uw reactie aan Telfort.
Wij hebben bij uw telefoonnummer 0610326708 inderdaad een probleem ontdekt voor het inloggen op Mijn Telfort. Op dit moment werken wij aan de oplossing, en wij verwachten dat u binnen maximaal een week weer van Mijn Telfort gebruik kan maken. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
Daarnaast heb ik mijn verlengingscontract terug retour ontvangen omdat ze het nummer niet herkenden en dus ook geen verlenging aan konden vragen. Ik heb eigenlijk geen zin om dat contract nog een keer op te sturen gezien het buiten mijn wil om is, maar wil wel de verlenging gewoon in laten gaan.Zou dit ook in orde gemaakt kunnen worden? Ik heb er namenlijk bezwaar tegen als er 25 euro ipv 7 euro de volgende keer van mijn rekeing af zou worden geschreven en wanneer dit gebeurt laat ik deze dan ook storneren.Ik heb geen zin in een incassobureau wat onterecht die 25 euro op komt eisen. Wilt u kijken wat u hier aan kunt doen?
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Wanneer u volgende week weer gebruik kan maken van Mijn Telfort kunt u ook een nieuwe verlenging aanvragen voor de dan geldende tarieven. De einddatum van uw contract is nu 20 september 2007. U heeft dus nog tijd om uw contract te verlengen.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
Geachte mijnheer/mevrouw, Er heeft zich naast dat ik niet in kon loggen op de website nog een porbleem voorgedaan en dat is een rekening die ik vandaag heb ontvangen dat mijn contract beeindigd is.de som bedraagt 36,75 eurode referentie is: 0807AC-FCTR-725.9648.2262mijn klantnummer is: 2018713mijn mobiele telefoonnummer is: 0610326708 Ik ben gewoon weer aangesloten nadat ik de rekeningen heb betaald en kan nu ook op de website alleen ligt hier nu nog een rekening. Kunt u voor mij kijken wat de situatie is? en of dit uit het systeem gehaald kan worden?Ik wil het niet beeindigen en het contract verlengen.
Bevestiging e-mailadres.
Beste gebruiker,
Nu je je e-mailadres hebt gewijzigd op
www.telfort.nl, verzoeken we je dit e-mailadres te bevestigen.
Je 06 nummer is: 0610326708
Dit is het e-mailadres wat we nu van je hebben geregistreerd:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Uw factuur wordt elke achtste van de maand gemaakt. Op uw factuur kunt u zien dat het contract beëindigd is op 2 augustus 2007. Op 8 augustus heeft u gebeld en is er een heraansluitingsverzoek gedaan wat op 9 augustus is ingewilligd. Toen was de rekening echter al gemaakt. De kosten voor contractbeëndiging worden op de volgende factuur gecorrigeerd.
Wij kunnen ook zien dat u een verlengingsaanvraag heeft gedaan, als alles goed verloopt gaat deze verlenging 20 september in.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Geachte mijnheer/mevrouw, Graag wil ik weten hoeveel belminuten ik over heb op dit moment ivm met overstap naar nieuw abonnement en waar ik zelf kan vinden hoeveel belminuten ik heb en zo kan voorkomen dat ik er ruim overheen zit. mijn tel is: 0610326708
Het is niet mogelijk om tussentijds uw resterende belminuten of sms-tegoed op te vragen.
Via Mijn Telfort kunt u wel op uw facturen zien hoeveel belminuten u mee kunt nemen naar de volgende maand.
Dit geldt niet als u uw abonnement heeft verlengd. De resterende belminuten komen dan te vervallen.
Aangezien uw abonnement afgesloten is geweest, heeft u geen belminuten over.
Uw verlengingsabonnement gaat in op 20 september 2007. Per 20 september 2007 beschikt u over 119 belminuten die geldig zijn tot 8 oktober 2007.
Dit in verband met de rekeningperiode die loopt van de 8e van de maand tot de 8e van de volgende maand.
Ik ben er vanuit gegaan dat ik wel 1000 belminuten over had desondanks dat ik afgesloten was, want ik betaalde wel steeds voor de maandelijkse 200 minuten, ook mijn belgedrag heb ik op mijn betaling van de belminuten afgestemd door er vanuit te gaan dat ik zoveel belminuten over had. Ik denk dat we wat moeten regelen nu, ik denk als consument als klant als cliënt of wat dan ook dat ik recht heb op waar ik voor betaal. Mocht het onverhoopt anders uitpakken en ik er ruim over heen zit en er een bedrag vrijkomt die gebasseert is op een nieuwe aansluiting. zal het een rechtzaak moeten worden omdat ik niet ga betalen voor iets waar ik alreeds voor betaalt heb.Dit gaat dus niet om het nieuwe abonnement wat nu ingaat, maar om de belminuten waar ik maandelijks voor betaalt heb.Het zal wel heel krom zijn als ik maandelijks 25 euro betaal voor mijn abonnementskosten en ik er niet gebruik van kan maken als het weer aangesloten wordt, ik heb dan ook recht op de voorgaande maanden wat belminuten aangaat. wat een bullshit altijd met telfort en niemand die ooit iets kan doen. 0610326708
beste medewerker, geef mij dan alvast maar de informatie waar ik bezwaarschriften heen kan sturen, kan ik mijn tijd een beetje doden met deze flauwekul. Graag zou ik een adres willen waar ik een bezwaarschrift heen kan sturen.
Graag zou ik opheldering willen als klant zijnde van Telfort over de volgende zaken:
Er staat een bedrag van plus minus 120 euro open die 22 september betaalt moest worden en 24 september ochtends werd mijn abonnement al geblokkeerd voor gebruik.
Normaliter krijgt men de kans deze te betalen omdat 22 september in het weekend viel heb ik geen kans gehad deze te voldoen. Daarnaast krijgt men volgens de gebruikelijke werkwijze eerst een aanmaning en een waarschuwing en deze procedure kan wel enkele maanden in beslag nemen voordat men overgaat tot het daadwerkelijk blokkeren van het account, in dit geval is er zeer snel gereageerd, u zult het er waarschijnlijk ergens mee eens zijn dat dit te snel is gedaan.
Ik zou daarom graag willen weten uit welke intentie dit gedaan is. was dit een dame die mijn mailtjes en vragen niet kon beantwoorden en gewoon lukraak deed wat zij goed achtte? Voor zover ik geen antwoord heb op deze vraag houd ik deze gedachte voorlopig aan tenzij u met een argument en reden komt.
Daarnaast zit ik momenteel in de schuldsanering, ik heb toestemming gegeven dat de GKB mijn gegevens overnemen en mijn schulden ik heb daar een contract voor getekend.
Ik heb nu een contactpersoon bij het GKB die onderhandelt met de schuldeisers, zij belde logischerwijs Telfort op om de hoogte in kaart te brengen van de schuld en zo tot een goede afspraak met Telfort te komen.
Maar er werd kortaf gedaan en geen openheid van zaken aan deze mevrouw gegeven terwijl deze mevrouw daar toch de bevoegdheid voor heeft en daarnaast ook officieel toestemming van mij.
Ook werd er niet gereageerd op brieven vanuit haar kant.
Ik zou graag willen weten waarom er door bepaalde klantenservices medewerkers zo kortaf gedaan wordt en waarom ze deze manier gebruiken om dit af te handelen, dit werkt wellicht soms in het voordeel van Telfort maar in de meeste gevallen betwijfel ik dat.
Het contact tussen Telfort en GKB verloopt nogal stroef, in u voordeel wil ik u nogmaals vriendelijk verzoeken toch openheid van zaken te geven zoals ook alle andere schuldeisers hebben gedaan waarbij schulden van overheidsinstanties zitten tot schulden van particulieren. Naar mijn inziens vormt Telfort daarbij geen enkele uitzondering en behoort deze ook openheid van zaken te geven evenals de andere schuldeisers.
Daarbij kan ik ook aannemen dat Telfort aan contractbreuk heeft gedaan Door het abonnement zonder opgaaf van reden te blokkeren.
Vooralsnog wil ik u vriendelijk doch dringend vragen de medewerkers van het GKB te woord te staan.
Juridisch gezien zal het uiteindelijk in het nadeel van Telfort komen als er niet wordt meegewerkt. Ik, nog het GKB zal er geen enkele schade van ondervinden als u niet mee wilt werken. ook sancties door een incassobureau op de zaak te zetten of een vermelding bij BKR zijn geen redenen voor mij om te betalen gezien alles Via het GKB gaat.
Ik hoop u voldoende informatie te hebben gegeven en zou graag een reactie op deze mail ontvangen.
In vervolg op uw e-mail kunt u aan uw contactpersoon van het GKB te 88888 vragen of zij nogmaals contact willen opnemen met Telfort; zij moeten dan vragen naar de afdeling Gerechtelijk Incasso en deze is te bereiken dagelijks van 09.00 tot 11.00 uur.
Zij kunnen bellen het nummer 06-26001200. Tevens delen wij u mede dat abonnement niet is geblokkeerd wegens een openstaand bedrag van 120.63 euro maar dat het nummer is geblokkeerd doordat de faktuur van augustus nog openstaat.
Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
U heeft momenteel een achterstand van EUR 157,38. Wij geven u 2 weken uitstel van betaling, zodat de GKB binnen 2 weken een betalingsverzoek bij ons kan indienen. Dit kan op 2 manieren:
- per e-mail: giadmin.nl@telfort.nl
- per fax: 020-2004003
Indien de GKB geen contact opneemt verwachten wij EUR 157,38 uiterlijk 16-10-2007 op onze rekening 591255146. Uw betalingskenmerk is 99992018713.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Wij kunnen geen contact opnemen met het GKB. Het GKB kan met ons contact opnemen via de eerder verstrekte contactgegevens.
- per e-mail: giadmin.nl@telfort.nl
- per fax: 020-2004003
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Wij begrijpen dat de situatie vervelend is. Wij hebben uw brieven ook ontvangen. Wij proberen u ook zo goed mogelijk van dienst te zijn. Alleen is het zo dat het GKB contact met ons dient op te nemen. Wij adviseren u ook hun hierover te informeren zodat wij alles z.s.m. kunnen regelen.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Klantenservice
Vele malen heeft het GKB contact proberen op te nemen met Telfort om tot een betalingsregeling te komen, zij wilde echter niet het GKB te woord staan en het lukte het GKB niet om tot een betalingsafsporaak te komen.
Nog een aantal dreigbrieven van Telfort gekregen maar daar hoefde ik niet meer op te reageren van het GKB.
Uiteindelijk nooit meer iets gehoord van telfort.
gewoon een klotebedrijf dus.