Aaaaaaah ik volg hem weer. Ik dacht al dat ik wat mistequote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik noem ze even zo, de tweede vlucht dat neerstortte was een vlucht van Ajira
Die mensen zitten ook op het eiland, alleen dan in het heden. Die zullen vast nog wat te doen krijgen....
Ethan schoot hem in z'n been idd, daarna flashte hij naar de aflevering van vorige week waar Richard hem helpt en wat toen dus nog toekomst was.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was toch door Ethan gedaan? Oh nee, die kwam de flash daarna. Hij klom de boom in net na het maria_met _drugsvliegtuig was neergestort, dus dat was in het verleden.
Verwarrend, dat geflitsquote:Op maandag 11 mei 2009 19:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Ethan schoot hem in z'n been idd, daarna flashte hij naar de aflevering van vorige week waar Richard hem helpt en wat toen dus nog toekomst was.
60 feet flaming jacobquote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef Xurk het volgende:
Zojuist de laatste podcast [van Damon & Carlton iig]] van het seizoen beluisterd, echt jammer dat ze dat niet tussen seizoenen door doen... het blijft vermakelijk
Er wordt uitgebreid ingegaan op zowel het "kip en ei" verhaal van de kompas die Locke aan Richard geeft en weer van Richard krijgt [etc.] maar ook hoe het nou precies zit met dat filmpje waarin Dr. Chang en Faraday heel gestresst lopen te doen. Leuk om te horen dus!
En natuurlijk weer vol [Jacob-]grapjes
dat zit me ook dwars ja. Sloeg gewoon nergens op om het zo aan te pakken. Bovendien was kate nog niet zo lang daarvoor bij richard geweest dus ze had hem best even wat kunnen vragen lijkt mequote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef Asskimo het volgende:
Ik baal nog steeds hoe Daniel's verhaallijn 'afliep'. Dus toen dacht ik opeens, huh Richard en Daniel hadden elkaar toch al eerder ontmoet?? Daniel wilde die bom veilig stellen en bekende zijn liefde voor Charlotte in het bijzijn van Richard blabla. Ok, voor Richard dat was in 1954 dus dat is al een poos geleden.. (moet eigenlijk ook niet uitmaken met zijn eeuwige jeugd maargoed dat terzijde,) maar voor Daniel was dat slechts 3 jaar geleden - tijdens één van die flashes! Pff, waarom pakte die dat zo walgelijk stom aan met dat kinderpistooltje. :S Ik bedoel, hij WIST toch al dat Richard een hele redelijke man is???
Dat kwam omdat hij het incident bij de swan voor wilde zijn, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Rahl het volgende:
Maar Daniel was wel doordrongen van het feit dat ie nog maar 4 uurtjes had, wat hem behoorlijk gehaast maakte.. haast doet vreemde dingen met een mens?
Juist, door de bom te laten ontploffen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kwam omdat hij het incident bij de swan voor wilde zijn, toch?
ik heb ook weleens haast gehad maar nog nooit iemand met een pistool bedreigdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Rahl het volgende:
Maar Daniel was wel doordrongen van het feit dat ie nog maar 4 uurtjes had, wat hem behoorlijk gehaast maakte.. haast doet vreemde dingen met een mens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik trouwens de enige die om het half uur nu aan de finale van deze week denkt?![]()
Nope.. hier ook.quote:Ben ik trouwens de enige die om het half uur nu aan de finale van deze week denkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rond een uur of 5quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:55 schreef solidslayer het volgende:
Hoelaat staat de finale online woensdag nacht? Daar moet ik gewoon voor mijn bed uit, want ik heb anders tot vrijdag avond geen tijd om te kijken![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef demon327 het volgende:
Laten we de hype over de finale nog meer gaan hypen!
michael-emerson-on-season-5-finale.. zit een zeer grote spoliler in!OMG! is het al donderdag?, en nu, en nu.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |