abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68694077
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Dragon_Cave

Eerdere topics:
Dragon Cave Dragon cave II

Welkom bij de topicreeks over Dragon Cave
Je kan het spelletje hier spelen:
http://dragcave.net

De bedoeling is dat je gevonden eieren uitbroedt, voor de uitgekomen hatchlings zorgt zodat ze op kunnen groeien tot draken, die je weer met elkaar kunt laten paren. Een niet echt nuttig spelletje, maar wel erg verslavend.

Aanmelden/registeren:
http://dragcave.net/register

Eieren zoeken in de grot:
http://dragcave.net

Achtergelaten eieren bekijken:
http://dragcave.net/abandoned

Forum met FAQ's en meer informatie:
http://forums.dragcave.net/

Hier passen ze op je eieren (krijg je meer views, komen je eieren eerder uit)
Hier passen ze op je hatchlings (krijg je meer views, worden je hatchlings eerder volwassen)
Hier kan je eitjes plaatsen die snel hulp nodig hebben (in noodgevallen als je bijv. niet veel tijd meer hebt, het heet dan ook de emergency room)

Inmiddels doen mee:
Dakota:

freecell:

TARAraboemdijee:

Etcetera:

Spuuglokje:

Isabeau:

innepin:

teigan:

Jojogirl

CasB

Janeway
http://dragcave.net/user/janeway

Wiets

Incubator-plaatjes vernieuwen zichzelf niet, dus als je de nieuwste in de OP wilt hebben moet je ze in het topic plaatsen

Mijn eitjes:

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 05-05-2009 15:23:13 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage dinsdag 5 mei 2009 @ 15:15:07 #2
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68694140
Misbruik van modrechten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:15:12 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694146
Het overzichtje:

This egg has a faint green glow around it.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

This egg is sitting in a pile of small pebbles.
SPOILER

This egg is hidden behind the others, as if it is shy.
SPOILER

This egg has strange markings on it.
SPOILER

This egg has orange aura radiating from it.
SPOILER

This egg is very reflective, almost metallic looking.
SPOILER

This egg is rather warm.
SPOILER

Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.
SPOILER

It's bright. And pink.
SPOILER

It's bright. And pink.
SPOILER

This egg is glowing as brightly as the sun.
SPOILER

This egg is sitting on a cloud.
SPOILER

This egg sitting in shallow puddle.
SPOILER

This egg is sitting in front of the others.
SPOILER

This egg has strange markings on it.
SPOILER

This egg is split right down the middle into two colors.
SPOILER

This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.
SPOILER

This egg has a beautiful glow.
SPOILER

This egg is surrounded by fog.
SPOILER

This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.
SPOILER

This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.
SPOILER

This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.
SPOILER

This egg has multiple bands of color on it.
SPOILER

This egg has multiple bands of color on it.
SPOILER

This light egg is floating in the air.
SPOILER

This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.
SPOILER

This egg has brightly colored markings on it.
SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

The markings on this egg match the weather outside.
SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.
SPOILER
'
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.
SPOILER

SPOILER

SPOILER

This egg is a third the size of the other eggs.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-05-2009 06:54:12 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:15:52 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694177
Nahja, ik zag je sluitpost wat later, had het topic er al. Ik had hier alles al openstaan om een nieuwe te openen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_68694201
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Misbruik van modrechten
Nee hoor, ik was de laatste in het topic, ik zeg nog dat het even zou duren, ik besteed veel tijd aan de OP en dan staat er al een topic

En dat laatste kleine eitje is volgens mij van een kip of zo Ik kwam ergens een kip tegen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:16:52 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694206
Er missen trouwens dingen uit de wiki-OP, zoals eerdere topics
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:17:53 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694240
Wiets mist ook
heb je wel de OP uit de wiki gebruikt?
pi_68694300
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiets mist ook
heb je wel de OP uit de wiki gebruikt?
Nee, ik gebruik gewoon de OP uit het vorige topic en heb gespeurd naar alle veranderingen en die in de nieuwe OP gezet. Ik gebruik nooit wiki's voor OP omdat ik op 'wijzigen' kan klikken (iets wat je als niet-mod niet kan).
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:22:03 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694364
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv.
pi_68694384
Topic 3 alweer, woei!

Even spammen voor de views:

Oeh m'n zwemmende draakje is ook al een meisje zie ik! Even een naam uit de mythologie plukken dan maar
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Redactie Frontpage dinsdag 5 mei 2009 @ 15:23:45 #11
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68694421
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv.
Die zit er nu ook in toch
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 5 mei 2009 @ 15:24:06 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68694436
Alleen heet ik geen Etc maar Trouble
With four other people
And aliens
pi_68694447
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Voor mij houd je hem voor niks bij want ik gebruik hem niet (heb even de wiki naast de mijne gelegd en dingen gewijzigd). Als je dan per se zelf een topic wilt openen moet je dat of zeggen of zorgen dat je de laatste post hebt.
pi_68694553
Jojogirl had in het vorige topic het kuikentje geplaatst volgens mij...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:28:14 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694607
Kon het niet meer melden, topic was dicht
Niet dat ik het perse wil ofzo hoor. Maar zodra ik een nieuwe incubator voorbij zie komen in het topic gooi ik die in de wiki, zodat die up to date is en met copy/paste je heel makkelijk en snel een nieuw deel kan openen. Ik voel nu alsof ik dat allemaal voor niets doe
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:29:21 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694655
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:23 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Die zit er nu ook in toch
Je had in de wiki
dit:

veranderd in dit:

De bovenste staat in de OP
pi_68694710
Dat melden had je dan in de 300ste post moeten doen Je wéét dan dat iemand anders de volgende post zet als je dat niet zelf doet

En ik begrijp waarom een wiki handig is omdat het anders zo'n gedoe is. Voor een mod is het net zo simpel om op wijzigen te klikken en dan de hele tekst te knippen en te plakken en de nieuwste wijzigingen even te controleren. Dus ja, nogmaals, alleen voor mij is het bijhouden van de wiki onzin, alleen voor alle anderen niet. Dus hou eens op met zielig doen. Is dat besmettelijk deze week bij jullie thuis?
pi_68694742
Wat een gezeur, ik ga wat anders doen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 15:33:43 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68694800
Never mind
Back to the dragons at hand

Kleine ei wordt inderdaad een kuikentje en uiteindelijk een kip. Maar het overzicht bestaat uit alles wat wij samen aan draken te pakken hebben gekregen

En mijn hatchlings:
Jean II:

Honore I:

Antoinette de Massy:

Nog naamloze omdat het geslacht niet bekend is:

Eieren:
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 17:22:37 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68698920

Hij heeft vleugels gekregen, het is een mannetje
Ik noem hem Lucien I
pi_68699034
Wat een schatje Tara!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68699130
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft vleugels gekregen, het is een mannetje
Ik noem hem Lucien I
Cute as can be En ik heb er volgens mij ook zo één in een ei
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 17:36:37 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68699371
Ik wilde gaan kijken Isa, maar jouw incubator in de OP, de link, verwijst naar mijn scroll/account

Even gekeken, en Isa, je hebt nu de mint en die met oranje, dat zijn andere draken dan de mijne, daarvan was het ei lichtgroen
pi_68699437
Is het de kleur van mijn laatste eitje in mijn scroll?

Nog even mijn beestjes:

En dit is het eitje wat ik uit mijn blauwe dame en roze heer kreeg:
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 17:40:34 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68699494
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef teigan het volgende:
Is het de kleur van mijn laatste eitje in mijn scroll?
  Redactie Frontpage dinsdag 5 mei 2009 @ 17:43:00 #26
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68699563

With four other people
And aliens
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:51:52 #27
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68699858

HULLO

[ Bericht 1% gewijzigd door Dakota op 05-05-2009 22:02:31 ]
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68704292
Hoi Koot

Hier:

pi_68710169
Hatchling
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 22:39:35 #30
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68710977
Ei uitgekomen

Nu heb ik 6 hatchlings en 1 ei
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:49:57 #31
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68711504
Ik ga veel te snel zo is het eigenlijk niet leuk meer. Ik heb nu een luxe probleem
wanna rub mah puppeh?!
pi_68711699
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:49 schreef Dakota het volgende:
Ik ga veel te snel zo is het eigenlijk niet leuk meer. Ik heb nu een luxe probleem
Dan stoot je een accountje af?
Ik hoop morgen weer te kunnen breeden
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:55:29 #33
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68711727

*bloost*

wat is 'Gratenpakhuis lelijk zeg, mn hatchling op eierdop
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:58:13 #34
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68711855
stiekem heb ik er nog 1 maar die is alleen voor t speuren naar alts
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 06:50:34 #35
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68718158
Jaa, mijn zon-ei is uitgekomen, en het is niet Sunrise, maar de Sunset versie, die hatchling
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 07:00:58 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68718198
4 (5) accounts al, dan heb je de kans dat je daar gebanned wordt, dat weet je?
Anyway, ik zou als ik jou was in ieder geval eierdop van de hand doen, wat dubbele eieren weg doen en die aanvullen met het lente-ei en de donkergroene (en als het kan die grijze lelijke hatchling) van eierdop
  woensdag 6 mei 2009 @ 07:22:31 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68718285
M'n nieuwe hatchling

En m'n huidige scroll:

En m'n eerste zelfgebreede eitje uit de lente en zwarte draak:
pi_68718313
Je kan ze ook van account a naar b oversluizen
Heb je wel hulp van iemand nodig om te f5-en
pi_68718315
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:22 schreef Jojogirl het volgende:
[ link | afbeelding ] M'n nieuwe hatchling

En m'n huidige scroll:
[ link | afbeelding ]

En m'n eerste zelfgebreede eitje uit de lente en zwarte draak: [ link | afbeelding ]
Hip
Klikt
pi_68718339
Dakota, dat gratenpakhuis wordt best een mooie adult vind ik...

Ik heb er 1 adult bij, en 1 hatchling.. Dus nu heb ik 4 adults, 3 hatchlings en 4 eieren...
pi_68719366
Oh wow Dakoot, wat een lijst
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:28:38 #42
147091 janeway
live long and prosper
pi_68723422
Dit zijn mijn draakjes.

En ik zoek zoals je ziet nog de rare's zoals Gold, Silver, Paper, Geode, Alt Black en Alt Vine, en natuurlijk wat van de nieuwe eitjes
pi_68727382
Mijn hatchlings/eieren:

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 mei 2009 @ 16:08:32 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68734200
Jean II is volwasen geworden
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:39:12 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68742770
Ik heb voor het eerst een eitje gebreed!
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:57:27 #46
4177 Jojogirl
pi_68753042
Wat voor eentje is het geworden Spuuglokje?
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:02:27 #47
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68753345
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef freecell het volgende:
Je kan ze ook van account a naar b oversluizen
Heb je wel hulp van iemand nodig om te f5-en
ik met 2 tabs

dat wordt lachen

wachten tot half 5 en weinig mensen online zijn
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:07:06 #48
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68753572
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Jojogirl het volgende:
Wat voor eentje is het geworden Spuuglokje?
Het waren twee paarse eitjes, en ik heb er een kunnen houden. Nou had ik al eens een paarse gehad, maar ik ga mijn eerste kind natuurlijk niet wegdoen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:09:57 #49
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68753724
ik heb mijn kindje al bijna uitgebroeddelt
wanna rub mah puppeh?!
pi_68757769
Mijn 2 adults hebben een ei gelegd:

pi_68759982
Huidige voorraad eitjes en mini's:

Ik wil graag dat...
- mijn witte hatchling vleugels krijgt
- mijn groene hatchling opgroeit (kan ik breeden )
- mijn eitjes krakken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:00:21 #52
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68760731
2 hatchlings groot

Lucien I:

Honore (eigenlijk Honoré) I:

En een hatchling blijkt een mannetje, en dus de naam Augustin I gegeven

Ik kan weer eitjes halen
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:11:26 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68761005
Ik wilde mijn mannetje Rozeros en mijn vrouwtje Malinki laten breeden. Krijg je dit:
'The dragons don't really show much interest in each other.'
En dan probeer ik het nog een keer, en dan staat er 'This dragon has recently bred!' Nu heb ik geen eitjes!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:24:19 #54
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68761340
Je kan pas weer na een week proberen te breeden, maar bij die melding gaat het dacht ik sowieso niet lukken

Uit de cave heb ik het volgende geplukt:

[ Bericht 10% gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-05-2009 09:30:25 ]
pi_68761406
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wilde mijn mannetje Rozeros en mijn vrouwtje Malinki laten breeden. Krijg je dit:
'The dragons don't really show much interest in each other.'
En dan probeer ik het nog een keer, en dan staat er 'This dragon has recently bred!' Nu heb ik geen eitjes!
Dat probleem heb ik ook al Ik wilde m'n nieuwe roze adultmannetje laten breeden met m'n waterdraakje, maar nee hoor...

Wel een nieuw eitje erbij:

En deze schiet niet op dus die mag wat extra lovin':
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:39:03 #56
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68761789
En het vierde ei
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:40:14 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68761832
Jojo, je alt is volwassen zie ik
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:46:27 #58
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68762013
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:52:07 #59
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68762186
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook al Ik wilde m'n nieuwe roze adultmannetje laten breeden met m'n waterdraakje, maar nee hoor...

Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:39:39 #60
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_68763709
ook meedoet aan dit "spelletje"
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_68763939

+

=

rabarber en gratenpakhuis zijn beide groot geworden en hebben een eitje gemaakt

geboren:

teenage mutant hero spurtle

de onderste is een baby van mn eigen bibill en Eledee

ollefant is groot geworden
wanna rub mah puppeh?!
pi_68764176
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.
Oohhh hij heeft gewoon geen interesse omdat ie homo is!
pi_68764226
heel veel dragons willen niet met elkaar..:( van alle keren dat ik wilde breeden is t maar 4 keer gelukt
wanna rub mah puppeh?!
pi_68764741

tiny poni
wanna rub mah puppeh?!
pi_68767398
nu zie je dat donkerroze ei maar amper in de cave trouwens
wanna rub mah puppeh?!
pi_68767567

pink plush is een menneke
wanna rub mah puppeh?!
pi_68767731
en cave geplukt
wanna rub mah puppeh?!
pi_68770055
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Dakota het volgende:
heel veel dragons willen niet met elkaar..:( van alle keren dat ik wilde breeden is t maar 4 keer gelukt
Oh, wat apart, dan had ik dus direct mazzel!

Die groene met roze wil ik ook nog hebben, die vind ik leuk
pi_68770355

pi_68770441
Ik begrijp er trouwens niks van. Nagar (naar de Naga uit wow, een soort zeedraakachtigen) wil maar niet opgroeien en heeft echt de meeste views, de meeste unieke views en de meeste klikjes van al mijn draken!

(zal je zien dat hij nu binnen een uur groot is, maar hij was dus om 13:57 nog niet volwassen )
pi_68770581
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp er trouwens niks van. Nagar (naar de Naga uit wow, een soort zeedraakachtigen) wil maar niet opgroeien en heeft echt de meeste views, de meeste unieke views en de meeste klikjes van al mijn draken!

[ link | afbeelding ]

(zal je zien dat hij nu binnen een uur groot is, maar hij was dus om 13:57 nog niet volwassen )
Bij mij deed ook de draak met de meeste views er het langste over
Het is niet alleen afhankelijk van de klikjes enz., ze helpen wel, maar sommige draken zijn nou eenmaal traag
pi_68770634
Ik probeer het systeem te doorgronden, Freecell, snap dat dan
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:03:52 #73
4177 Jojogirl
pi_68770682
Het schijnt ook per soort te verschillen hoeveel views, kliks en tijd ze nodig hebben om te hatchen en volwassen te worden.

De meeste van mijn hatchlings zijn volwassen geworden, dus het was weer nieuwe eitjes tijd:

Eentje heb ik zelf gebreed, de andere uit de grot (ik heb dus ook al 2 uit 2 gescoord met breeden tot nu toe).
pi_68770724
Oh ja, ik moet klikken! Helemaal vergeten
* Isabeau klikt Jojo's eitjes, nog meer eitjes die klikjes moeten?
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:05:37 #75
4177 Jojogirl
pi_68770758
O, ik zie het al Isa, hij heeft nog 4 dagen. Voordat ze op 3.5 dag zitten schijnt er uberhaupt niets te gebeuren.
pi_68770840
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Jojogirl het volgende:
O, ik zie het al Isa, hij heeft nog 4 dagen. Voordat ze op 3.5 dag zitten schijnt er uberhaupt niets te gebeuren.
Kijk, weer een puzzelstukje van 'het systeem'
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:10:55 #77
4177 Jojogirl
pi_68770955
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jojo, je alt is volwassen zie ik
Die is stoer hè
Ik heb nu 5 adults trouwens, 3 vrouw, 2 man. Wel handig met breeden.
Hoe vaak is dat trouwens? Eens per week?
pi_68771115
Mijn hatchlings (zie een paar posts hierboven) moeten clicks
pi_68771201
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
Mijn hatchlings (zie een paar posts hierboven) moeten clicks
heb direct je eieren ook even geaaid
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:17:12 #80
4177 Jojogirl
pi_68771232
pi_68771392
mooie alt jojo
wanna rub mah puppeh?!
pi_68771695
Isabeau, als je toch aan het klikken bent...

pi_68771821
Allemaal geklikt!
pi_68771902
Ik heb ook weer wat geklikt.
Die laatste hatchling van mij is irritant, hij heeft gigantisch veel views, maar nog maar 8 clicks, en hij wil maar niet opgroeien
pi_68772660
Ik heb met mijn roze mannetje toch al wel een eitje geproduceerd..

En qua breeden heb ik zeker ook geluk, 2 uit 2 tot nu toe..

Mijn ballondraakje heeft vleugels, en is een mannetje, dus die kan ik een naam gaan geven, en al mijn eieren hebben nu barstjes, dus daar zal ook wel wat uitkomen morgen ofzo..
pi_68774783
ik geef ze ook al namen voor ik het geslacht weet
zo enthousiast
wanna rub mah puppeh?!
pi_68775145
Oeh, en ik heb er een dame bij!

Mijn witte hatchling is een vrouwtje!
pi_68777408

jong geleerd

mijn drakenhunter
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage donderdag 7 mei 2009 @ 17:47:22 #89
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68779386
4 Hatchlins

With four other people
And aliens
pi_68797566
Ik heb bijna alleen maar mannetjes
Nu maar even een paars ei erbij gepakt. Ooit moet ik toch een vrouwtje erbij hebben
Voor de fok

pi_68797572
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
4 Hatchlins
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die bovenste is zo leuk
pi_68797588
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Dakota het volgende:

jong geleerd

mijn drakenhunter
In het begin van dat filmpje ook! *hap!* Dat geluidje ken ik
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 08:43:40 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68798147
Met dank aan de ER een hatchling erbij, die was de 3 dagen gepasseerd

En dit is een meisje geworden:

Ik noem haar Louise Hippolyte I
  vrijdag 8 mei 2009 @ 08:56:56 #94
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68798415
Wat leuk om Elin eens bewegend en met geluid te zien.

Snothondje en Vuurvorkje wilden niks van elkaar weten.
'The dragons refuse to even go near each other.'
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:02:34 #95
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68798539
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 07:58 schreef freecell het volgende:

[..]

In het begin van dat filmpje ook! *hap!* Dat geluidje ken ik
going beserk

als ze die draak aan ziet komen gaat ze eerst even uit r plaat
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 11:55:43 #96
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68804385
Augustin I is volwassen, dus een nieuw ei erbij gehaald
pi_68805434
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Augustin I is volwassen, dus een nieuw ei erbij gehaald
[ link | afbeelding ]
Hee die heb ik ook

En deze is ook nieuw maar is dat nou dezelfde als ? Ik weet het niet meer, en ik wil niet twee dezelfde

En mijn nieuwe hatchlingetjes kunnen wel weer wat liefde gebruiken:

Nadat er weer eentje volwassen was, probeerde ik trouwens weer es te breeden, krijg ik de opmerking: "The dragons won't even go near each other!"
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:36:12 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68805801
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef innepin het volgende:

En deze is ook nieuw [ link | afbeelding ] maar is dat nou dezelfde als [ link | afbeelding ] ? Ik weet het niet meer, en ik wil niet twee dezelfde
Als je op de eerste bladzijde van dit topic kijkt, kun je zien uit welk ei welke draak komt, en dan zie je dat het inderdaad dezelfde is.
pi_68806086
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Als je op de eerste bladzijde van dit topic kijkt, kun je zien uit welk ei welke draak komt, en dan zie je dat het inderdaad dezelfde is.
Duh Ik weet al wat het probleem is Ik bedacht dat gisteren, en toen was ie nog geen adult maar een hatchlingetje, en toen wist ik het nog niet zeker na het checken van dat lijstje. Had best kunnen bedenken dat dat nu wel zo is natuurlijk lallalaalaa....
pi_68809249
Ik heb eindelijk het eitje te pakken gekregen wat ik al een tijdje wil hebben

En van deze moet ik zo nog even kijken wat het wordt

Twee nieuwe eitjes

En mijn zeedraakje is ook volwassen en daar ga ik mee proberen kindjes te maken!
pi_68809463
En er is 1 eitje gemaakt door de vrijende draken:
pi_68809546
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef innepin het volgende:
Nadat er weer eentje volwassen was, probeerde ik trouwens weer es te breeden, krijg ik de opmerking: "The dragons won't even go near each other!"
welke twee draken waren dat?
pi_68810392
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

welke twee draken waren dat?
M'n roze opblaasdraak en die lichtblauwe. Ik wil wel plaatjes laten zien maar de site is zo baggertraag dat ik er niet doorkom.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:21:22 #104
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68811388

[ Bericht 3% gewijzigd door Dakota op 09-05-2009 13:21:28 ]
wanna rub mah puppeh?!
pi_68815278
Mijn waterdraakje is een man, en 1 van mijn eieren is al uitgekomen...
Ik kan op dit moment weinig anders doen als wachten totdat alles weer opgegroeid is..

Edit, sinds de tijd dat ik voor het laatst gekeken had is mijn waterdraak ineens een adult, en is er nog een eitje uitgekomen..

Plaatjes volgen nog wel..
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2009 @ 18:10:42 #106
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68817324

Een mannetje, Sapir Korund

Ik heb eindelijk een manier gevonden voor m'n naamgeving: edelstenen
With four other people
And aliens
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 20:08:40 #107
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68821350
Bleek een vrouwtje en dus maar Alice Heine genoemd

En een nieuwe hatchling erbij
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:10:29 #108
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68839685
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bleek een vrouwtje en dus maar Alice Heine genoemd
[ link | afbeelding ]

En een nieuwe hatchling erbij
[ link | afbeelding ]
oeh mooi! adult \O/

ik zie net in mijn ei en hatchling lijst veel growups en cracks
ik heb een roze menneke en vrouwke
wanna rub mah puppeh?!
pi_68839754
Stoere Alice, Tara!

Ik heb een eitje gedood omdat ik wilde zien wat er dan gebeurde Jammer dat ie 'm mee blijft tellen als een ei, nou kan ik maar drie eitjes tegelijk

Mijn collectie hulpbehoevende eitjes & hatchlings op het moment:

zaterdag 9 mei 2009 @ 13:20:05 #110
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68839905
na 2 weken gaat t ei weg
morgen kan je er een nieuw ei voor in de plaats nemen, stuk ei telt 1 dag mee
wanna rub mah puppeh?!
pi_68840091
Echt? Oh, da's fijn om te weten, dankje Koot
pi_68840117
En dat bleek vandaag al te zijn
Dus maar even zo'n eitje erbij gehaald:

Gelukkig komt t dooie ei ook niet op de incubator:

zaterdag 9 mei 2009 @ 13:30:14 #113
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68840207
ik heb al 2 kleinkinderen en 2 nog niet uitgekomen kleinkindjes
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:57:45 #114
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68842276

baby ellebill
zoon van Eledee en bibill
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:05:54 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68842424
Da's een mooitje, Dakota. Krijgt die ook zo'n rugribbel net als de moeder, maar dan rood ipv paars?
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2009 @ 15:07:28 #116
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68842454

Zamarat
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:10:59 #117
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68842532
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's een mooitje, Dakota. Krijgt die ook zo'n rugribbel net als de moeder, maar dan rood ipv paars?
juhp
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:15:33 #118
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68842630

deze heeft hulp nodig
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:16:44 #119
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68842661
ghe ik plaats t hier en t komt uit t ei
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:19:17 #120
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68842732

mn tweeling

Pearnill & Puppetill
wanna rub mah puppeh?!
pi_68844538

Ai!

Hippe tweeling
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2009 @ 17:13:41 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68845534
Ik blijf mannetjes en vrouwtjes door elkaar halen he
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:26:36 #123
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68845872
Pearnill is alleen sneller dan puppetil zie ik nu
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:31:33 #124
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68846001
Tinkerbell, Pieternel en Jebbedill zijn ook weer een fase verder
wanna rub mah puppeh?!
pi_68846099
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik blijf mannetjes en vrouwtjes door elkaar halen he
Bij een mannetje staat er iets omhoog
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2009 @ 17:38:51 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68846186
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Bij een mannetje staat er iets omhoog
Ik weet het Ik heb zelfs een ezelsbruggetje (vrouwtje = een soort spiegeltje) maar ik zit gewoon niet op te letten denk ik
With four other people
And aliens
pi_68846345
Dat bovenstaande was mijn ezelsbruggetje
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:54:48 #128
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68846575
mijne is mannetje-hitler vrouw is
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2009 @ 19:19:02 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68848990

Nisjapoer is gedoopt
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:35:42 #130
147091 janeway
live long and prosper
pi_68849491
Ik heb weer 4 eitjes, ik heb mijn klik vragende hatchlings er ook maar weer even bij gezet.

[ Bericht 6% gewijzigd door janeway op 09-05-2009 19:41:03 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:41:05 #131
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68849677
hoi, mag ik hier ook meedoen? ben nog errug nieuw maar nu al errug verslaafd

dit zijn mijn eitjes/hatchlings, wie klikt er? ga ik ook ff klikken..

Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2009 @ 19:42:05 #132
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68849708
Nieuw eitje geclaimed
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:42:51 #133
147091 janeway
live long and prosper
pi_68849737
voor namen heb ik een rits startrek namen gehad, nu ben ik bezig met namen uit de reiziger serie van Diana Gabaldon..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 mei 2009 @ 20:03:20 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68850438
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:41 schreef Saeramir het volgende:
hoi, mag ik hier ook meedoen? ben nog errug nieuw maar nu al errug verslaafd

dit zijn mijn eitjes/hatchlings, wie klikt er? ga ik ook ff klikken..

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wat is je username op dragoncave (of nog leuker, doe een incubator, voor in de openingspost)
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:10:21 #135
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68850722
http://dragcave.net/user/Saartje

en nu moet ik weer geduld hebben, wil weer eitjes jagen.. maar mag niet
pi_68853126
En weer rondgeklikt...
Lieve mensen, mijn nieuwste drie eitjes staan al twee dagen op één click en m'n hatchlings schieten ook niet op... Wie helpt?

zaterdag 9 mei 2009 @ 22:30:42 #137
4177 Jojogirl
pi_68856184
Mijn nieuwe incubator:

Weer nieuw eitje en nieuwe adult erbij. Zodra er weer een eitje gehatcht is, kan ik weer proberen te breeden, want de verhouding m/v blijft prima
  zondag 10 mei 2009 @ 07:12:45 #138
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68863921

ik zal ook ff klikkerdeklikken!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 08:34:57 #139
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68864150
Nieuw ei erbij, zo'n roze was uitgekomen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 08:41:37 #140
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68864182
En de bijgewerkte incubator:
pi_68868902
Mijn incubator:

pi_68880625
Zo, wat rondgeklikt!

Mijn nieuwe:

Vooral mijn eitjes needen kliks
  zondag 10 mei 2009 @ 20:31:33 #143
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68882703
mn kleinkind is groot geworden

en heeft zelfs al gebreed.. waaruit weer een:

is gekomen
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 10 mei 2009 @ 20:33:48 #144
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68882775

is wokkelgorg nou anders blauw dan een normale splitskop?
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 10 mei 2009 @ 20:38:15 #145
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68882905
toch niet
wanna rub mah puppeh?!
pi_68885008
Zo, twee van mijn hatchling hebben al vleugeltjes... Het zijn wel allebei heren, even afwachten wat de andere twee doen..
  Redactie Frontpage zondag 10 mei 2009 @ 21:35:56 #147
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68885165
Nieuwe eitjes

En dat betekend natuurlijk dat ik weer wat volwassen draken erbij heb

Sapir Korund

Zamarat

Beryl Vanadium

Ook maar even een Incubator update:
With four other people
And aliens
pi_68885885
OMG, ik zit net nog eens goed te kijken naar mijn draken, en alles wat ik voor mannetjes aanzag zijn vrouwtjes....

Ik heb dus een damesoverschot....
Gelukkig dat ik het zag voordat ik namen vastlegde..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 21:54:31 #149
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68885962
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]

is wokkelgorg nou anders blauw dan een normale splitskop?
Het is een mannetje, die verschilt van de vrouwtjes
  Redactie Frontpage zondag 10 mei 2009 @ 21:55:57 #150
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68886024
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef teigan het volgende:
OMG, ik zit net nog eens goed te kijken naar mijn draken, en alles wat ik voor mannetjes aanzag zijn vrouwtjes....

Ik heb dus een damesoverschot....
Gelukkig dat ik het zag voordat ik namen vastlegde..
Ik zorg er gewoon voor dat ik namen geef die nogal geslachtsloos zijn
With four other people
And aliens
  zondag 10 mei 2009 @ 22:04:52 #151
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68886362
je kan ook een paars of donkerroze eitje erbij nemen..dat zijn altijd vrouwtjes dus kan je niet in de war raken
wanna rub mah puppeh?!
pi_68886933
Ik moet gewoon even beter opletten..

Ik heb nu iig 4 heren en 6 dames...

Nog 1 roze die nog vleugeltjes moet krijgen, en ik hoop op een dame, aangezien ik er al een heer van heb...
  maandag 11 mei 2009 @ 11:08:37 #153
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898229

idd
wanna rub mah puppeh?!
pi_68898289
Leuk Dakota
  maandag 11 mei 2009 @ 11:16:34 #155
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68898471
ik heb 2 zieke draakjes en 2 zieke eitjes gefogged sinds vanochtend, hoe lang moet ik ze daarin laten? en als ik ze weer unfog, hoe kan ik dan zeker weten dat ze niet weer ziek worden? want van steeds refreshen worden ze toch weer ziek..
  maandag 11 mei 2009 @ 11:19:42 #156
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898574
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Saeramir het volgende:
ik heb 2 zieke draakjes en 2 zieke eitjes gefogged sinds vanochtend, hoe lang moet ik ze daarin laten? en als ik ze weer unfog, hoe kan ik dan zeker weten dat ze niet weer ziek worden? want van steeds refreshen worden ze toch weer ziek..
je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek worden
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:20:12 #157
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898591
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Leuk Dakota
ik zag dat jouw kleinkind cracks heeft

ik ben al een achterkleinkind aan t uitbroeden
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:22:34 #158
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68898671
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Dakota het volgende:

[..]

je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek worden

oooh, dus als de omschrijving er niet meer staat, ook al staat ie nog gefogged, dan zijn ze beter???
  maandag 11 mei 2009 @ 11:23:37 #159
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68898705
ook bij hatchlings? want mijn beide hatchlings hebben geen omschrijving meer dat ze ziek zijn..
  maandag 11 mei 2009 @ 11:26:05 #160
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68898776
an kan je ze unfoggen
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:29:49 #161
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68898907
thnx! hopelijk blijven ze gezond nu..
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 11:33:44 #162
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68899044
Ik heb tot nu toe 2x zieke eitjes gehad, werden maar 1x ziek

Nisjapoer is volwassen \o/ \\o o//
With four other people
And aliens
  maandag 11 mei 2009 @ 11:39:01 #163
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68899235

[ Bericht 0% gewijzigd door Dakota op 12-05-2009 15:48:18 ]
wanna rub mah puppeh?!
pi_68902596
Nieuw
pi_68902712
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef innepin het volgende:
Nieuw
[ link | afbeelding ]
Klikker!

En mijn nieuwe:
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 mei 2009 @ 14:18:36 #166
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68904452
Deze arme hatchling

Heeft nog geen enkele klik gehad
  maandag 11 mei 2009 @ 14:40:45 #167
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68905327
klik
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 mei 2009 @ 14:45:47 #168
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68905492
Dit zijn trouwens mijn huidige hatchlings en eieren:
  maandag 11 mei 2009 @ 14:49:15 #169
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68905628
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei?

?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68905649
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef Dakota het volgende:
klik
Tevreden klikje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 mei 2009 @ 14:55:37 #171
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68905828
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:

[ afbeelding ] ?
Nee, maar als je breed met de adult van die witte, dan kun je wel een gekleurde krijgen
(maar dat is het zonne-ei niet, dit zijn de bright markings eieren), zonne-ei is oranje met paars
pi_68914422
Jaaa eindelijk een succesvolle breeding

De paarse prinses (is net een uur volwassen ofzo )
En de miniman

hebben één eitje geproduceerd:

[ Bericht 1% gewijzigd door innepin op 11-05-2009 22:12:58 ]
  maandag 11 mei 2009 @ 20:27:24 #173
147091 janeway
live long and prosper
pi_68917250
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:

[ afbeelding ] ?
Die moet je zelf breeden met een van de andere draken (duidelijk he hihihi)
Ik ga even zoeken waar ik hem gezien heb en dan zoek ik pappa en mamma op en dan hoor je het van me..
--edit--
Je krijgt hem door te breeden met een vrouwelijke luchtdraak (niet die op de wolk) met een mannetje zonne ei.
(hoe heet die soort???)

[ Bericht 12% gewijzigd door janeway op 11-05-2009 20:34:15 ]
pi_68930223

+

=

"The dragons refuse to even go near each other."
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:23:49 #175
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68931276

mn adoptiekindje.. net uit de cave geplukt..nog een dag+ te gaan..dus ff klikken?
arm steentje
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:35:52 #176
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68942069
wie klikt ze groot/eruit?? word het wachten zat, ze zitten bijna allemaal rond de 4 dagen of minder..

pi_68944656
Ik ben bij mijn ouders thuis en heb eitjes en hatchlings allemaal even een aai gegeven

Mijn nieuwste eitjes:

Laatste twee uit de cave gepakt op beschrijving, die 'matches the weather outside' was een gokje, maar ik blijk er al zo één te hebben.

En ik zag een beschrijving die ik niet eerder had gezien Maar was uiteraard direct weg
pi_68945122
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij mijn ouders thuis en heb eitjes en hatchlings allemaal even een aai gegeven

Mijn nieuwste eitjes:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Laatste twee uit de cave gepakt op beschrijving, die 'matches the weather outside' was een gokje, maar ik blijk er al zo één te hebben.

En ik zag een beschrijving die ik niet eerder had gezien Maar was uiteraard direct weg
Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)! Maar was natuurlijk ook weer te laat
pi_68945165
En Malac heeft een kindje gemaakt en dat is dit geworden:

Dus Tara, als je plek hebt
pi_68945200
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)! Maar was natuurlijk ook weer te laat
Die zag ik ook! KLIK!!! (heeeeel agressief hehe) maar helaas.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 mei 2009 @ 18:15:27 #181
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68947930
Ik heb wel belang bij dat ei Isabeau, en ik heb een lichtroze vrouwtje (hatchling)voor je. (die moet ik eerst kwijt om plek te maken)
Is het handigst om via MSN even te doen
pi_68948171
Ik heb een handigere manier bedacht Zie PM bericht van je vrouw
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:32:38 #183
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68950685
o als ieman perse een zonne ei oid wil..ik heb blijkbaar altijd geluk dus wil vast wel wat eitjes afstaan wanneer mogelijk
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 mei 2009 @ 19:49:57 #184
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68951270
Oplossing gevonden Isabeau, maar je hebt 5 eieren en 3 hatchlings, ik kan je mijn hatchling helaas dus niet cadeau doen
Ik abandon hem maar
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 mei 2009 @ 20:47:38 #185
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68952920
Tnx Isa, ik heb je ei

En mijn andere nieuwe aanwinsten

Mijn lijstje met draakjes die ik nog zoek (op alts en bijzondere na), wordt nu aardig kort
-Roze
-Paars
-Lichtroze mannetje
-Dubbelkop mannetje
-Wolk
-Zon-sunrise

(en natuurlijk, goud, zilver, papier, dino's, alts, kip)
pi_68952928
Ei is liefdevol geadopteerd door Tara
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:01:03 #187
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68962540
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:23 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]

mn adoptiekindje.. net uit de cave geplukt..nog een dag+ te gaan..dus ff klikken?
arm steentje
robot henk is gehatcht
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:01:54 #188
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68962568

en weer een zielig gevalletje uit de cave getrokken
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:04:39 #189
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68962665

net als deze 2

en weer een kleinkind
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:08:43 #190
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68962805
mn offi incubator
wanna rub mah puppeh?!
pi_68963673
Ik heb ook weer vier eitjes gepakt, maar ben nu te moe om nog plaatjes te gaan plakken..
pi_68968378
Goedemorgen! Ik klik weer wat rond... en spam mijn spawn

Die laatste moet es opgroeien Dan kan ik tenminste weer op zoek naar een nieuw eitje... ik ben écht slecht in het vinden van bijzondere eitjes
pi_68968446
Goeiemorgen.
Dit zijn mijn eitjes..

Ik heb nog een eitje, maar die heb ik al, dus die abandon ik zo, en dan ga ik kijken of ik later nog een mooi eitje kan vinden..

[ Bericht 1% gewijzigd door teigan op 13-05-2009 12:04:03 ]
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:57:16 #194
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68971344

wie klikt mijn White Silk groot????
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 10:59:12 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68971411
Ochgossie

En scheurtjes

En deze heeft nog geen scheurtjes
With four other people
And aliens
pi_68973504
Saeramir, White Silk heeft al 69 clicks Hoe doe je dat? Mijn hatchlings staan gemiddeld op 8 ofzo
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:09:54 #197
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_68976037
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef innepin het volgende:
Saeramir, White Silk heeft al 69 clicks Hoe doe je dat? Mijn hatchlings staan gemiddeld op 8 ofzo
weet ik niet.. mijn draakjes hebben allemaal rond dat aantal clicks.. ik meld ze aan op de standaard sites én zit op 2 fora behalve deze..

weet iemand hoe dat zit?

word er overigens kriegel van dat ie niet wil opgroeien
pi_68976171
*zingt* 'tis een kwestie van geduld...
Wat zijn de standaard sites dan? Ik ken alleen thedcfansite... dat zal wel een hoop schelen!
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:18:15 #199
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 mei 2009 @ 15:15:29 #200
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68980556
Nieuw ei
pi_68980910
Jaaa m'n mannetje is volwassen én het is me eindelijk gelukt om een leuk, niet al te veel voorkomend eitje uit de cave te plukken:

Hij heeft alleen nog maar 4 dagen over, dus als iemand zich geroepen voelt om te klikken, graaaag!
pi_68981052
Ik heb er nog zo'n blauw oranje eitje bij..

pi_68981119
Hihi, één opgegroeide draak en ik mocht er meteen 3 nieuwe eitjes bij, dus ook nog deze:

Hard op weg om alle (veel voorkomende) draakjes in m'n lijstje te hebben
pi_68981473
Hopen dat deze snel adult worden, want dan kan ik weer breeden, tenminste, als er een vrouwtje tussen zit.

pi_68981707
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:23:52 #206
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68982897
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:25 schreef innepin het volgende:
Jaaa m'n mannetje is volwassen én het is me eindelijk gelukt om een leuk, niet al te veel voorkomend eitje uit de cave te plukken:
[ link | afbeelding ]

Hij heeft alleen nog maar 4 dagen over, dus als iemand zich geroepen voelt om te klikken, graaaag!
dat is de lelijkste draak imho

ik heb er ook 2 een adult en hatchling
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:26:38 #207
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68983021

kiek moar, sugarlee hooper heet ze
wanna rub mah puppeh?!
pi_68985402
Boeie Koot, ik wil ze gewoon allemaal hebben
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:06:30 #209
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68993225

6 eieren op 1 ac.
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 mei 2009 @ 21:27:15 #210
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68994335
Hoe kun je 6 eieren krijgen? Bij breeden mag je toch maar 5?
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:13:58 #211
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68996246
idd.. maar twee breedende draken kregen 2 eitjes en die bleven staan
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:15:34 #212
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68998846
en nu zijn ze beide weg
wanna rub mah puppeh?!
pi_69003743
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef Dakota het volgende:
en nu zijn ze beide weg
Jammer
Mar gelukkig staat het bewijs nog in het topic

Ik mag nieuwe
pi_69003981
Yay
Gebreed ook nog

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 mei 2009 @ 08:53:42 #215
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69004556
Ook ik heb gebreed:

Nu hopen dat het een mannetje is
pi_69004689
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook ik heb gebreed:
[ link | afbeelding ]

Nu hopen dat het een mannetje is
Anders kunnen we ruilen
Ik wil graag een vrouwtje namelijk. Vrouwtjestekort!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 mei 2009 @ 09:07:26 #217
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69004872
Nieuwe incubator:
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:46:39 #218
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_69010072
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Anders kunnen we ruilen
Ik wil graag een vrouwtje namelijk. Vrouwtjestekort!
ik heb nog genoeg vrouwtjes
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
pi_69010708
edit
wanna rub mah puppeh?!
pi_69011001

wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 mei 2009 @ 12:59:56 #221
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69012336
Welkom tripack. Je incubator doet het niet, je kan niet linken naar dragcave voor de incubators. Je moet ze ergens anders uploadden, bijv. tinypic
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:08:21 #222
4177 Jojogirl
pi_69012603

Nieuwe hatchlings (allemaal mannen ) en nieuwe eitjes
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:43:25 #224
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_69013952
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welkom tripack. Je incubator doet het niet, je kan niet linken naar dragcave voor de incubators. Je moet ze ergens anders uploadden, bijv. tinypic
oke bedankt voor de tip
myminicity
pi_69014254
Mijn eitjes ook nog maar eventjes, die mogen van mij wel beginnen met barsten..

De bovenste komt hopelijk snel uit, daar zitten al iets van 500 views op, en hij heeft nog de minste tijd over zeg maar.
pi_69014508
Nog 5 dagen en 9 uur, Teigan Da's niet echt weinig tijd, dat is tijd zat.
pi_69014733
En weer geklikt.

Ik wilde een eitje posten die nog maar 3 dagen had, maar nu is ie spontaan gehatcht op het moment dat ik klikte voor de code Dan maar gewoon even alles spammen

pi_69014757
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog 5 dagen en 9 uur, Teigan Da's niet echt weinig tijd, dat is tijd zat.
van mijn vier eitjes is het degene met de minste tijd nog over geloof ik, ik heb hem uit de cave geplukt namelijk.... Ik ben gewoon ongeduldig, het lijkt altijd zo te zijn dat als ik niets meer mag pakken, ik de mooiste eitjes langs zie komen...
pi_69014822
Ik geloof dat iemand zei dat er pas iets gebeurt met een eitje of hatchling als het minder dan 3,5 dag over heeft.
En dat ongeduldige begrijp ik helemaal! En alle gave eitjes komen idd pas langs als je niks mag pakken, ik kijk dus vooral niet meer in de cave als ik niets meer kan pakken.
pi_69014852
Of je doet als Koot, gewoon drie accounts aanmaken
pi_69014897
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk, lijkt me, innepin...
pi_69015183
Nee mij ook niet Maar je moet wat, als je écht ongeduldig bent...?
pi_69015204
Ik denk dat de lol er dan snel af is voor mij...

Bij een hatchling was het volgens mij 3,5 dag voordat hij volwassen werd/vleugels kreeg.. Bij eitjes heb ik nog niet echt een patroon gezien, sommigen gaan gewoon een stuk sneller dan anderen lijkt het..
pi_69016431
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk, lijkt me, innepin...
o jawel hoor..een speciale eitjes scroll. 1 waar je alles op hatcht en 1 verveel scroll
wanna rub mah puppeh?!
pi_69017109
Ah, mijn bovenste eitje heeft een barstje...
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:59:34 #236
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69018995

heb jullie het ff makkelijk gemaakt zal zo ook ff klikken!
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 16:08:36 #237
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69019384

With four other people
And aliens
pi_69019805
*klikt*
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:45:21 #239
4177 Jojogirl
pi_69032958
  vrijdag 15 mei 2009 @ 06:55:55 #240
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69044281
Ik heb 3 eitjes met 5 dgn en een uur te gaan en 1 met 5 dgn en 11 uur, en een hatchling met 3 dgn en 22 u en 5 dgn en 3 uur en 1 met 5 dgn en 1 uur, en nog helemaal geen actie te zien, niet eens een heel klein barstje
pi_69044653
Jojo klikt

Kan gebeuren Saeramir. Als het minder dan 3 dagen wordt, moet je ze even in de ER zetten, zijn ze zo uit

HIer ook niks gebeurd vannacht, maar aan eieren en hatchlings heb ik nu:

Ben al aardig ver met van alles eentje
pi_69044751
Deze witte dame http://dragcave.net/view/n/Angel%27z%20Wingz bleek dus een vrouwtje te zijn en ik had al een vrouwtje, dus ik heb haar abandonned. Wordt ze opgepikt door een kleuterklas! De user die haar nu heeft heeft alleen hatchlings, een heleboel en allemaal bevroren Nou ja, dat ze maar eeuwig mag spelen Lieve naam ook gekregen.
pi_69044766
Vannacht trouwens was ik op eierjacht en toen kwam zo'n rood ei met witte stippen langs!
Te laat met klikken. Uiteraard.
pi_69044779
En dan ook Requiem heten
Ergens best een sneu verhaal Ik word er sip van!

* freecell rent op Isa af en danst samen een rondje
pi_69044794
Eeuwige jeugd! Ook leuk
pi_69044833
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Eeuwige jeugd! Ook leuk
Hmmm, meer Han Solo in Carbonite....
pi_69044837
Nou, da's wel weer een heel triest beeld
pi_69044850
Krijg je dan ook problemen met het oppikken van nieuwe eieren/hatchlings als je alles bevriest?
pi_69044867
Ik denk het niet, hij heeft zeker 30 bevroren hatchlings
pi_69044978
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:18 schreef teigan het volgende:
Krijg je dan ook problemen met het oppikken van nieuwe eieren/hatchlings als je alles bevriest?
Bevroren hatchlings tellen niet mee bij je hatchlings.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:16:19 #251
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69047376
ik ben braaf en ga verder met maar 1 scroll

moet alleen evn kijken welke
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 mei 2009 @ 11:10:45 #252
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69049341
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef Dakota het volgende:
ik ben braaf en ga verder met maar 1 scroll

moet alleen evn kijken welke

Hmm, al je scrolls zijn redelijk gevuld
Persoonlijk zou ik degene doen met de meeste verschillende
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:12:04 #253
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69049394
ja denk mn eerste..cocoonish
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 mei 2009 @ 11:13:40 #254
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69049465
En als je bij Cocoonish plek hebt kun je hatchlings en of eieren overgooien
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:16:13 #255
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69049557
geen plek ik name mn hatchlings altijd

ik heb al wel wat draken de wildernis in geschoten
wanna rub mah puppeh?!
pi_69049612
Ik heb toen mijn andere scroll opgeheven door draken te abandonnen en vrij te laten
pi_69049911
Wat is eigenlijk het nut van hatchlings bevriezen? Waarom zou je dat doen? Je kan het toch niet meer terugdraaien?
pi_69050031
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef innepin het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van hatchlings bevriezen? Waarom zou je dat doen? Je kan het toch niet meer terugdraaien?
Staat leuk
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:25:14 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_69056271
Voor de OP

pi_69060945
Nieuwe eitjes!

pi_69062651
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef innepin het volgende:
Kijk maar: http://dragcave.net/user/requieum
Daar is mijn witte draakje terecht gekomen en het staat op zich wel geinig.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:00:21 #262
4177 Jojogirl
pi_69071700
Boel eitjes :

Grappig "museumpje"
pi_69073747
Alles een knuffel gegeven, Jojo
pi_69074068
Dit moet wel het zieligste eitje ooit zijn: 1 view, 1 unique view en 1 click

Mijn andere eitjes:

En hatchlings:

pi_69074718
Hee, op Fok loopt t ook
Dit is mijn linkje:
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:46:47 #266
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69080399

eindelijk

nu heb ik beide
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 09:47:37 #267
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69080409
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:52:32 #268
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69082753

killed it!
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 mei 2009 @ 11:54:45 #269
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69082815
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet wel het zieligste eitje ooit zijn: 1 view, 1 unique view en 1 click
[ link | afbeelding ]
Deze is erger:

0, 0, 0
Net gebreed, nu hopen dat het een alt is

Verdere eitjes:

En hatchlings:
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 mei 2009 @ 12:10:39 #270
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69083200
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:52 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]

killed it!
Och
Waarom gekilled, en wat was het voor draak?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:15:31 #271
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69083315
omdat ik die scrolls ga legen
wanna rub mah puppeh?!
pi_69084158
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:52 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]

killed it!
Wheh

En klikkerdeklik!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:56:31 #273
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69084363
een uur jagen en misklikken en nog 100000x misklikken AND IT PAYS OFF:

zaterdag 16 mei 2009 @ 13:14:44 #274
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69084799
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:56 schreef Saeramir het volgende:

[ link | afbeelding ]

jeeeeeeeeeej
wanna rub mah puppeh?!
pi_69084960
quote:

[ link | afbeelding ]

tok
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:38:00 #276
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69085361

verder met cocoonish dan maar
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:54:45 #277
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69085787
zeker *tok* ben er zo verliefd op, haha!
pi_69088319
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:38 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
verder met cocoonish dan maar
Yay !

Klikerdeklik
pi_69088884
quote:

[ link | afbeelding ]

Mij is het nooit gelukt
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 mei 2009 @ 19:12:39 #280
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69093339
En weer gebreed:

Nu hopen dat het een alt is
Op 1 of andere manier komen uit al mijn breeds niet meer dan 1 ei per keer

Nieuwe incubator:
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2009 @ 19:54:02 #281
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69094491
quote:

[ link | afbeelding ]

Ik wil ook Maar ik kan nooit weerstaan om toch te klikken op een ander eitje wat me ook leuk lijkt

Meet:

Adamas Ko i Noor
&

Topazia
&

Zarkun Cinnaber is volwassen geworden
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2009 @ 19:55:10 #282
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69094525
En dit is m'n nieuwe Incubator:
With four other people
And aliens
pi_69094806
Saeramir, respect

Ik moest net al juichen ( ) toen ik deze weg wist te jatten:

En in het kader van "alle draken op een rijtje willen hebben" heb ik deze er ook maar bij genomen:
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2009 @ 20:07:41 #284
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69094870
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:05 schreef innepin het volgende:
Saeramir, respect

Ik moest net al juichen ( ) toen ik deze weg wist te jatten:
[ link | afbeelding ]
En die wil ik ook!
With four other people
And aliens
pi_69094923
Innepin, hoppa! Daar zou ik ook om juichen hoor

Kliks!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2009 @ 20:10:33 #286
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69094967
Halen jullie ze uit de de Cave of uit de Abandoned hoek?
With four other people
And aliens
pi_69095044
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Halen jullie ze uit de de Cave of uit de Abandoned hoek?
Cave
Na héél lang F5en
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2009 @ 20:13:44 #288
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69095085
Ik klikte net te laat
With four other people
And aliens
pi_69109749
Vannacht niet zoveel gebeurt....
Mijn eitjes mogen wel wat hulp, Allemaal nog 4 dagen of minder te gaan

zondag 17 mei 2009 @ 08:17:01 #290
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69109751
ja ik ook uit de cave hoor, de abandonned lukt me nooit.

trouwens, om een paper had ik net zo gejuichd hoor!!

ben nu weer een aantal dagen scroll-locked, maar blij met mijn aanwinsten: een paarse Dorsal, een kip en een steentje.
pi_69110015
Bij mij is mijn laatste eitje uitgekomen, dat was ook een sunset, dus daar heb ik er nu twee van... Nog twee eitjes staan er, en voor de rest kan ik niets totdat mijn hatchlings opgroeien...
  zondag 17 mei 2009 @ 23:01:22 #292
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69135352

ha!
wanna rub mah puppeh?!
pi_69137271
Na-aperd!
pi_69140537
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:01 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]

ha!
Wop

Ow en ik heb nu 5 jonge hatchlings.... Kan ik dus helemaal niks mee voorlopig
pi_69155124
Klik en spam tijd

maandag 18 mei 2009 @ 22:36:23 #296
147091 janeway
live long and prosper
pi_69170260
Mijn oogst van de laatste dagen

dinsdag 19 mei 2009 @ 00:00:34 #297
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69174434
ik ben een museumpje begonnen ook..leuk voor erbij

http://dragcave.net/user/piepzak
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 00:03:10 #298
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69174520

iemand interesse?
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2009 @ 08:15:18 #299
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69177782
Ik heb een lichtroze hatchling abandoned, het was een vrouwtje
pi_69178980

Vannacht had ik een groen eitje met nog minder dan 3 dagen te gaan zonder krakje, helemaal gaaf
Hup, naar de ER vanmorgen en nu heb ik een hatchling!! Binnen een uur
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2009 @ 09:16:53 #301
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69178998
En dicht, nieuw deel:
Dragon Cave IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')