SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-05-2009 06:54:12 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nahja, ik zag je sluitpost wat later, had het topic er al. Ik had hier alles al openstaan om een nieuwe te openenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nee hoor, ik was de laatste in het topic, ik zeg nog dat het even zou duren, ik besteed veel tijd aan de OP en dan staat er al een topicquote:![]()
En dat laatste kleine eitje is volgens mij van een kip of zoIk kwam ergens een kip tegen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Er missen trouwens dingen uit de wiki-OP, zoals eerdere topics
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Wiets mist ook
heb je wel de OP uit de wiki gebruikt?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nee, ik gebruik gewoon de OP uit het vorige topic en heb gespeurd naar alle veranderingen en die in de nieuwe OP gezet. Ik gebruik nooit wiki's voor OP omdat ik op 'wijzigen' kan klikken (iets wat je als niet-mod niet kan).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiets mist ook
heb je wel de OP uit de wiki gebruikt?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Die zit er nu ook in tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Alleen heet ik geen Etc maar Trouble
With four other people
And aliens![]()
Voor mij houd je hem voor niks bij want ik gebruik hem niet (heb even de wiki naast de mijne gelegd en dingen gewijzigd). Als je dan per se zelf een topic wilt openen moet je dat of zeggen of zorgen dat je de laatste post hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jojogirl had in het vorige topic het kuikentje geplaatst volgens mij...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Kon het niet meer melden, topic was dicht
Niet dat ik het perse wil ofzo hoor. Maar zodra ik een nieuwe incubator voorbij zie komen in het topic gooi ik die in de wiki, zodat die up to date is en met copy/paste je heel makkelijk en snel een nieuw deel kan openen. Ik voel nu alsof ik dat allemaal voor niets doeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Je had in de wikiquote:
dit:
veranderd in dit:
De bovenste staat in de OPIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat melden had je dan in de 300ste post moeten doenJe wéét dan dat iemand anders de volgende post zet als je dat niet zelf doet
![]()
En ik begrijp waarom een wiki handig is omdat het anders zo'n gedoe is. Voor een mod is het net zo simpel om op wijzigen te klikken en dan de hele tekst te knippen en te plakken en de nieuwste wijzigingen even te controleren. Dus ja, nogmaals, alleen voor mij is het bijhouden van de wiki onzin, alleen voor alle anderen niet. Dus hou eens op met zielig doen. Is dat besmettelijk deze week bij jullie thuis?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Wat een gezeur, ik ga wat anders doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Never mind
Back to the dragons at hand
Kleine ei wordt inderdaad een kuikentje en uiteindelijk een kip. Maar het overzicht bestaat uit alles wat wij samen aan draken te pakken hebben gekregen
En mijn hatchlings:
Jean II:
Honore I:
Antoinette de Massy:
Nog naamloze omdat het geslacht niet bekend is:
Eieren:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Wat een schatje Tara!You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Cute as can bequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft vleugels gekregen, het is een mannetje
Ik noem hem Lucien IEn ik heb er volgens mij ook zo één in een ei
Ik wilde gaan kijken Isa, maar jouw incubator in de OP, de link, verwijst naar mijn scroll/account
Even gekeken, en Isa, je hebt nu de mint en die met oranje, dat zijn andere draken dan de mijne, daarvan was het ei lichtgroenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Is het de kleur van mijn laatste eitje in mijn scroll?
Nog even mijn beestjes:
En dit is het eitje wat ik uit mijn blauwe dame en roze heer kreeg:
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef teigan het volgende:
Is het de kleur van mijn laatste eitje in mijn scroll?
Ik ga veel te snelzo is het eigenlijk niet leuk meer. Ik heb nu een luxe probleem
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!![]()
Dan stoot je een accountje af?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:49 schreef Dakota het volgende:
Ik ga veel te snelzo is het eigenlijk niet leuk meer. Ik heb nu een luxe probleem
Ik hoop morgen weer te kunnen breeden![]()
![]()
stiekem heb ik er nog 1maar die is alleen voor t speuren naar alts
4 (5) accounts al, dan heb je de kans dat je daar gebanned wordt, dat weet je?
Anyway, ik zou als ik jou was in ieder geval eierdop van de hand doen, wat dubbele eieren weg doen en die aanvullen met het lente-ei en de donkergroene (en als het kan die grijze lelijke hatchling) van eierdopIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hipquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:22 schreef Jojogirl het volgende:
[ link | afbeelding ] M'n nieuwe hatchling
En m'n huidige scroll:
[ link | afbeelding ]
En m'n eerste zelfgebreede eitje uit de lente en zwarte draak: [ link | afbeelding ]
Klikt![]()
![]()
Dakota, dat gratenpakhuis wordt best een mooie adult vind ik...
Ik heb er 1 adult bij, en 1 hatchling.. Dus nu heb ik 4 adults, 3 hatchlings en 4 eieren...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
ik met 2 tabsquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:27 schreef freecell het volgende:
Je kan ze ook van account a naar b oversluizen
Heb je wel hulp van iemand nodig om te f5-en
dat wordt lachen
wachten tot half 5 en weinig mensen online zijn
Het waren twee paarse eitjes, en ik heb er een kunnen houden. Nou had ik al eens een paarse gehad, maar ik ga mijn eerste kind natuurlijk niet wegdoen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Jojogirl het volgende:
Wat voor eentje is het geworden Spuuglokje?
![]()
![]()
2 hatchlings groot
Lucien I:
Honore (eigenlijk Honoré) I:
En een hatchling blijkt een mannetje, en dus de naam Augustin I gegeven
Ik kan weer eitjes halen
Je kan pas weer na een week proberen te breeden, maar bij die melding gaat het dacht ik sowieso niet lukken
Uit de cave heb ik het volgende geplukt:
[ Bericht 10% gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-05-2009 09:30:25 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat probleem heb ik ook alquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wilde mijn mannetje Rozeros en mijn vrouwtje Malinki laten breeden. Krijg je dit:
'The dragons don't really show much interest in each other.'![]()
En dan probeer ik het nog een keer, en dan staat er 'This dragon has recently bred!' Nu heb ik geen eitjes!Ik wilde m'n nieuwe roze adultmannetje laten breeden met m'n waterdraakje, maar nee hoor...
![]()
Wel een nieuw eitje erbij:
En deze schiet niet op dus die mag wat extra lovin':![]()
![]()
Jojo, je alt is volwassen zie ik
Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook alIk wilde m'n nieuwe roze adultmannetje laten breeden met m'n waterdraakje, maar nee hoor...
![]()
![]()
![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
![]()
+
=
rabarber en gratenpakhuis zijn beide groot geworden en hebben een eitje gemaakt
geboren:
teenage mutant hero spurtle
de onderste is een baby van mn eigen bibill en Eledee
ollefant is groot gewordenhttp://elinhuijboom.punt.nl/
Oohhh hij heeft gewoon geen interesse omdat ie homo is!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.![]()
heel veel dragons willen niet met elkaar..:( van alle keren dat ik wilde breeden is t maar 4 keer gelukthttp://elinhuijboom.punt.nl/
nu zie je dat donkerroze ei maar amper in de cave trouwens
Oh, wat apart, dan had ik dus direct mazzel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Dakota het volgende:
heel veel dragons willen niet met elkaar..:( van alle keren dat ik wilde breeden is t maar 4 keer gelukt
Die groene met roze wil ik ook nog hebben, die vind ik leuk
Ik begrijp er trouwens niks van. Nagar (naar de Naga uit wow, een soort zeedraakachtigen) wil maar niet opgroeien en heeft echt de meeste views, de meeste unieke views en de meeste klikjes van al mijn draken!
(zal je zien dat hij nu binnen een uur groot is, maar hij was dus om 13:57 nog niet volwassen)
Bij mij deed ook de draak met de meeste views er het langste overquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp er trouwens niks van. Nagar (naar de Naga uit wow, een soort zeedraakachtigen) wil maar niet opgroeien en heeft echt de meeste views, de meeste unieke views en de meeste klikjes van al mijn draken!
[ link | afbeelding ]
(zal je zien dat hij nu binnen een uur groot is, maar hij was dus om 13:57 nog niet volwassen)
Het is niet alleen afhankelijk van de klikjes enz., ze helpen wel, maar sommige draken zijn nou eenmaal traag![]()
![]()
Ik probeer het systeem te doorgronden, Freecell, snap dat dan
Het schijnt ook per soort te verschillen hoeveel views, kliks en tijd ze nodig hebben om te hatchen en volwassen te worden.
De meeste van mijn hatchlings zijn volwassen geworden, dus het was weer nieuwe eitjes tijd:
Eentje heb ik zelf gebreed, de andere uit de grot (ik heb dus ook al 2 uit 2 gescoord met breeden tot nu toe).![]()
Oh ja, ik moet klikken! Helemaal vergeten
* Isabeau klikt Jojo's eitjes, nog meer eitjes die klikjes moeten?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
O, ik zie het al Isa, hij heeft nog 4 dagen. Voordat ze op 3.5 dag zitten schijnt er uberhaupt niets te gebeuren.![]()
Kijk, weer een puzzelstukje van 'het systeem'quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef Jojogirl het volgende:
O, ik zie het al Isa, hij heeft nog 4 dagen. Voordat ze op 3.5 dag zitten schijnt er uberhaupt niets te gebeuren.
quote:Die is stoer hè
![]()
Ik heb nu 5 adults trouwens, 3 vrouw, 2 man. Wel handig met breeden.
Hoe vaak is dat trouwens? Eens per week?![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
Mijn hatchlings (zie een paar posts hierboven) moeten clicksheb direct je eieren ook even geaaid
Ik heb met mijn roze mannetje toch al wel een eitje geproduceerd..
En qua breeden heb ik zeker ook geluk, 2 uit 2 tot nu toe..
Mijn ballondraakje heeft vleugels, en is een mannetje, dus die kan ik een naam gaan geven, en al mijn eieren hebben nu barstjes, dus daar zal ook wel wat uitkomen morgen ofzo..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
ik geef ze ook al namen voor ik het geslacht weet
zo enthousiasthttp://elinhuijboom.punt.nl/
Oeh, en ik heb er een dame bij!
Mijn witte hatchling is een vrouwtje!You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Die bovenste is zo leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
4 Hatchlins
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Met dank aan de ER een hatchling erbij, die was de 3 dagen gepasseerd
En dit is een meisje geworden:
Ik noem haar Louise Hippolyte IIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
going beserkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:58 schreef freecell het volgende:
[..]
In het begin van dat filmpje ook!*hap!* Dat geluidje ken ik
als ze die draak aan ziet komen gaat ze eerst even uit r plaat
Hee die heb ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Augustin I is volwassen, dus een nieuw ei erbij gehaald
[ link | afbeelding ]
En deze is ook nieuwmaar is dat nou dezelfde als
? Ik weet het niet meer, en ik wil niet twee dezelfde
![]()
En mijn nieuwe hatchlingetjes kunnen wel weer wat liefde gebruiken:
Nadat er weer eentje volwassen was, probeerde ik trouwens weer es te breeden, krijg ik de opmerking: "The dragons won't even go near each other!"![]()
![]()
Als je op de eerste bladzijde van dit topic kijkt, kun je zien uit welk ei welke draak komt, en dan zie je dat het inderdaad dezelfde is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef innepin het volgende:
En deze is ook nieuw [ link | afbeelding ] maar is dat nou dezelfde als [ link | afbeelding ] ? Ik weet het niet meer, en ik wil niet twee dezelfde![]()
![]()
Duhquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je op de eerste bladzijde van dit topic kijkt, kun je zien uit welk ei welke draak komt, en dan zie je dat het inderdaad dezelfde is.Ik weet al wat het probleem is
Ik bedacht dat gisteren, en toen was ie nog geen adult maar een hatchlingetje, en toen wist ik het nog niet zeker na het checken van dat lijstje. Had best kunnen bedenken dat dat nu wel zo is natuurlijk
lallalaalaa....
![]()
![]()
Ik heb eindelijk het eitje te pakken gekregen wat ik al een tijdje wil hebben
En van deze moet ik zo nog even kijken wat het wordt
Twee nieuwe eitjes
En mijn zeedraakje is ook volwassen en daar ga ik mee proberen kindjes te maken!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef innepin het volgende:
Nadat er weer eentje volwassen was, probeerde ik trouwens weer es te breeden, krijg ik de opmerking: "The dragons won't even go near each other!"welke twee draken waren dat?
M'n roze opblaasdraak en die lichtblauwe. Ik wil wel plaatjes laten zien maar de site is zo baggertraag dat ik er niet doorkom.quote:![]()
![]()
Mijn waterdraakje is een man, en 1 van mijn eieren is al uitgekomen...
Ik kan op dit moment weinig anders doen als wachten totdat alles weer opgegroeid is..
Edit, sinds de tijd dat ik voor het laatst gekeken had is mijn waterdraak ineens een adult, en is er nog een eitje uitgekomen..
Plaatjes volgen nog wel..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
oeh mooi! adult \O/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bleek een vrouwtje en dus maar Alice Heine genoemd
[ link | afbeelding ]
En een nieuwe hatchling erbij
[ link | afbeelding ]
ik zie net in mijn ei en hatchling lijst veel growups en cracks
ik heb een roze menneke en vrouwke
na 2 weken gaat t ei weg
morgen kan je er een nieuw ei voor in de plaats nemen, stuk ei telt 1 dag meehttp://elinhuijboom.punt.nl/
ik heb al 2 kleinkinderen en 2 nog niet uitgekomen kleinkindjes
juhpquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's een mooitje, Dakota.Krijgt die ook zo'n rugribbel net als de moeder, maar dan rood ipv paars?
Ik blijf mannetjes en vrouwtjes door elkaar halen he![]()
With four other people
And aliens![]()
Pearnill is alleen sneller dan puppetil zie ik nu
Tinkerbell, Pieternel en Jebbedill zijn ook weer een fase verder
Bij een mannetje staat er iets omhoogquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik blijf mannetjes en vrouwtjes door elkaar halen he![]()
![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij een mannetje staat er iets omhoogIk heb zelfs een ezelsbruggetje (vrouwtje = een soort spiegeltje) maar ik zit gewoon niet op te letten denk ik
![]()
With four other people
And aliens![]()
voor namen heb ik een rits startrek namen gehad, nu ben ik bezig met namen uit de reiziger serie van Diana Gabaldon..![]()
Wat is je username op dragoncave (of nog leuker, doe een incubator, voor in de openingspost)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:41 schreef Saeramir het volgende:
hoi, mag ik hier ook meedoen? ben nog errug nieuw maar nu al errug verslaafd![]()
dit zijn mijn eitjes/hatchlings, wie klikt er? ga ik ook ff klikken..
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
http://dragcave.net/user/Saartje
en nu moet ik weer geduld hebben, wil weer eitjes jagen.. maar mag niet![]()
![]()
Zo, twee van mijn hatchling hebben al vleugeltjes... Het zijn wel allebei heren, even afwachten wat de andere twee doen..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
OMG, ik zit net nog eens goed te kijken naar mijn draken, en alles wat ik voor mannetjes aanzag zijn vrouwtjes....
Ik heb dus een damesoverschot....
Gelukkig dat ik het zag voordat ik namen vastlegde..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Het is een mannetje, die verschilt van de vrouwtjesquote:Op zondag 10 mei 2009 20:33 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
is wokkelgorg nou anders blauw dan een normale splitskop?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik zorg er gewoon voor dat ik namen geef die nogal geslachtsloos zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef teigan het volgende:
OMG, ik zit net nog eens goed te kijken naar mijn draken, en alles wat ik voor mannetjes aanzag zijn vrouwtjes....
Ik heb dus een damesoverschot....
Gelukkig dat ik het zag voordat ik namen vastlegde..
With four other people
And aliens![]()
je kan ook een paars of donkerroze eitje erbij nemen..dat zijn altijd vrouwtjes dus kan je niet in de war raken
Ik moet gewoon even beter opletten..
Ik heb nu iig 4 heren en 6 dames...
Nog 1 roze die nog vleugeltjes moet krijgen, en ik hoop op een dame, aangezien ik er al een heer van heb...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Leuk Dakota
ik heb 2 zieke draakjes en 2 zieke eitjesgefogged sinds vanochtend, hoe lang moet ik ze daarin laten? en als ik ze weer unfog, hoe kan ik dan zeker weten dat ze niet weer ziek worden? want van steeds refreshen worden ze toch weer ziek..
![]()
je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Saeramir het volgende:
ik heb 2 zieke draakjes en 2 zieke eitjesgefogged sinds vanochtend, hoe lang moet ik ze daarin laten? en als ik ze weer unfog, hoe kan ik dan zeker weten dat ze niet weer ziek worden? want van steeds refreshen worden ze toch weer ziek..
ik zag dat jouw kleinkind cracks heeftquote:
ik ben al een achterkleinkind aan t uitbroeden
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek worden
oooh, dus als de omschrijving er niet meer staat, ook al staat ie nog gefogged, dan zijn ze beter???![]()
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei??
Nee, maar als je breed met de adult van die witte, dan kun je wel een gekleurde krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei?
[ afbeelding ] ?
(maar dat is het zonne-ei niet, dit zijn de bright markings eieren), zonne-ei is oranje met paars
Die moet je zelf breeden met een van de andere draken (duidelijk he hihihi)quote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei?
[ afbeelding ] ?
Ik ga even zoeken waar ik hem gezien heb en dan zoek ik pappa en mamma op en dan hoor je het van me..
--edit--
Je krijgt hem door te breeden met een vrouwelijke luchtdraak (niet die op de wolk) met een mannetje zonne ei.
(hoe heet die soort???)
[ Bericht 12% gewijzigd door janeway op 11-05-2009 20:34:15 ]![]()
Ik ben bij mijn ouders thuis en heb eitjes en hatchlings allemaal even een aai gegeven
Mijn nieuwste eitjes:
Laatste twee uit de cave gepakt op beschrijving, die 'matches the weather outside' was een gokje, maar ik blijk er al zo één te hebben.
En ik zag een beschrijving die ik niet eerder had gezienMaar was uiteraard direct weg
Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij mijn ouders thuis en heb eitjes en hatchlings allemaal even een aai gegeven
Mijn nieuwste eitjes:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laatste twee uit de cave gepakt op beschrijving, die 'matches the weather outside' was een gokje, maar ik blijk er al zo één te hebben.
En ik zag een beschrijving die ik niet eerder had gezienMaar was uiteraard direct weg
Maar was natuurlijk ook weer te laat
![]()
![]()
Die zag ik ook! KLIK!!! (heeeeel agressief hehe) maar helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)!Maar was natuurlijk ook weer te laat
Ik heb wel belang bij dat ei Isabeau, en ik heb een lichtroze vrouwtje (hatchling)voor je. (die moet ik eerst kwijt om plek te maken)
Is het handigst om via MSN even te doenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb een handigere manier bedachtZie PM bericht van je vrouw
o als ieman perse een zonne ei oid wil..ik heb blijkbaar altijd geluk dus wil vast wel wat eitjes afstaan wanneer mogelijkhttp://elinhuijboom.punt.nl/
Oplossing gevonden Isabeau, maar je hebt 5 eieren en 3 hatchlings, ik kan je mijn hatchling helaas dus niet cadeau doen
Ik abandon hem maarIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Tnx Isa, ik heb je ei
En mijn andere nieuwe aanwinsten
Mijn lijstje met draakjes die ik nog zoek (op alts en bijzondere na), wordt nu aardig kort
-Roze
-Paars
-Lichtroze mannetje
-Dubbelkop mannetje
-Wolk
-Zon-sunrise
(en natuurlijk, goud, zilver, papier, dino's, alts, kip)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ei is liefdevol geadopteerd door Tara
robot henk is gehatchtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:23 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
mn adoptiekindje.. net uit de cave geplukt..nog een dag+ te gaan..dus ff klikken?
arm steentje
Ik heb ook weer vier eitjes gepakt, maar ben nu te moe om nog plaatjes te gaan plakken..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Goeiemorgen.
Dit zijn mijn eitjes..
Ik heb nog een eitje, maar die heb ik al, dus die abandon ik zo, en dan ga ik kijken of ik later nog een mooi eitje kan vinden..
[ Bericht 1% gewijzigd door teigan op 13-05-2009 12:04:03 ]You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
weet ik niet.. mijn draakjes hebben allemaal rond dat aantal clicks.. ik meld ze aan op de standaard sites én zit op 2 fora behalve deze..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef innepin het volgende:
Saeramir, White Silk heeft al 69 clicksHoe doe je dat? Mijn hatchlings staan gemiddeld op 8 ofzo
weet iemand hoe dat zit?
word er overigens kriegel van dat ie niet wil opgroeien![]()
![]()
dat is de lelijkste draak imhoquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:25 schreef innepin het volgende:
Jaaa m'n mannetje is volwassen én het is me eindelijk gelukt om een leuk, niet al te veel voorkomend eitje uit de cave te plukken:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft alleen nog maar 4 dagen over, dus als iemand zich geroepen voelt om te klikken, graaaag!
ik heb er ook 2 een adult en hatchlinghttp://elinhuijboom.punt.nl/
Hoe kun je 6 eieren krijgen? Bij breeden mag je toch maar 5?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
![]()
idd.. maar twee breedende draken kregen 2 eitjes en die bleven staan
Anders kunnen we ruilenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook ik heb gebreed:
[ link | afbeelding ]
Nu hopen dat het een mannetje is
Ik wil graag een vrouwtje namelijk. Vrouwtjestekort!![]()
Nieuwe incubator:
ik heb nog genoeg vrouwtjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Anders kunnen we ruilen
Ik wil graag een vrouwtje namelijk. Vrouwtjestekort!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Welkom tripack. Je incubator doet het niet, je kan niet linken naar dragcave voor de incubators. Je moet ze ergens anders uploadden, bijv. tinypicIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Whehquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]![]()
oke bedankt voor de tipquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welkom tripack. Je incubator doet het niet, je kan niet linken naar dragcave voor de incubators. Je moet ze ergens anders uploadden, bijv. tinypic
myminicity![]()
Mijn eitjes ook nog maar eventjes, die mogen van mij wel beginnen met barsten..
De bovenste komt hopelijk snel uit, daar zitten al iets van 500 views op, en hij heeft nog de minste tijd over zeg maar.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Nog 5 dagen en 9 uur, TeiganDa's niet echt weinig tijd, dat is tijd zat.
van mijn vier eitjes is het degene met de minste tijd nog over geloof ik, ik heb hem uit de cave geplukt namelijk.... Ik ben gewoon ongeduldig, het lijkt altijd zo te zijn dat als ik niets meer mag pakken, ik de mooiste eitjes langs zie komen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog 5 dagen en 9 uur, TeiganDa's niet echt weinig tijd, dat is tijd zat.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ik geloof dat iemand zei dat er pas iets gebeurt met een eitje of hatchling als het minder dan 3,5 dag over heeft.
En dat ongeduldige begrijp ik helemaal! En alle gave eitjes komen idd pas langs als je niks mag pakken, ik kijk dus vooral niet meer in de cave als ik niets meer kan pakken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk, lijkt me, innepin...
Ik denk dat de lol er dan snel af is voor mij...
Bij een hatchling was het volgens mij 3,5 dag voordat hij volwassen werd/vleugels kreeg.. Bij eitjes heb ik nog niet echt een patroon gezien, sommigen gaan gewoon een stuk sneller dan anderen lijkt het..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
o jawel hoor..een speciale eitjes scroll. 1 waar je alles op hatcht en 1 verveel scrollquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk, lijkt me, innepin...
Ah, mijn bovenste eitje heeft een barstje...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ik heb 3 eitjes met 5 dgn en een uur te gaan en 1 met 5 dgn en 11 uur, en een hatchling met 3 dgn en 22 u en 5 dgn en 3 uur en 1 met 5 dgn en 1 uur, en nog helemaal geen actie te zien, niet eens een heel klein barstje![]()
![]()
Deze witte dame http://dragcave.net/view/n/Angel%27z%20Wingz bleek dus een vrouwtje te zijn en ik had al een vrouwtje, dus ik heb haar abandonned. Wordt ze opgepikt door een kleuterklas!De user die haar nu heeft heeft alleen hatchlings, een heleboel en allemaal bevroren
Nou ja, dat ze maar eeuwig mag spelen
Lieve naam ook gekregen.
Vannacht trouwens was ik op eierjacht en toen kwam zo'n rood ei met witte stippen langs!
Te laat met klikken. Uiteraard."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
En dan ook Requiem heten
Ergens best een sneu verhaalIk word er sip van!
* freecell rent op Isa af en danst samen een rondje![]()
Eeuwige jeugd! Ook leuk
Nou, da's wel weer een heel triest beeld
Krijg je dan ook problemen met het oppikken van nieuwe eieren/hatchlings als je alles bevriest?You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ik denk het niet, hij heeft zeker 30 bevroren hatchlings
Bevroren hatchlings tellen niet mee bij je hatchlings.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:18 schreef teigan het volgende:
Krijg je dan ook problemen met het oppikken van nieuwe eieren/hatchlings als je alles bevriest?![]()
ik ben braaf en ga verder met maar 1 scroll
moet alleen evn kijken welke
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:16 schreef Dakota het volgende:
ik ben braaf en ga verder met maar 1 scroll
moet alleen evn kijken welke![]()
Hmm, al je scrolls zijn redelijk gevuld
Persoonlijk zou ik degene doen met de meeste verschillendeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
En als je bij Cocoonish plek hebt kun je hatchlings en of eieren overgooien
geen plek ik name mn hatchlings altijd
ik heb al wel wat draken de wildernis in geschotenhttp://elinhuijboom.punt.nl/
Staat leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef innepin het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van hatchlings bevriezen? Waarom zou je dat doen? Je kan het toch niet meer terugdraaien?![]()
![]()
Kijk maar: http://dragcave.net/user/requieumquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef innepin het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van hatchlings bevriezen? Waarom zou je dat doen? Je kan het toch niet meer terugdraaien?
Daar is mijn witte draakje terecht gekomen en het staat op zich wel geinig."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Alles een knuffel gegeven, Jojo
Deze is erger:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet wel het zieligste eitje ooit zijn: 1 view, 1 unique view en 1 click
[ link | afbeelding ]
0, 0, 0
Net gebreed, nu hopen dat het een alt is
Verdere eitjes:
En hatchlings:
Ochquote:
Waarom gekilled, en wat was het voor draak?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
jeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:56 schreef Saeramir het volgende:
een uur jagen en misklikken en nog 100000x misklikken AND IT PAYS OFF:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
tokquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:56 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yay !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:38 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
verder met cocoonish dan maar
Klikerdeklik![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:56 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij is het nooit gelukt
En weer gebreed:
Nu hopen dat het een alt is
Op 1 of andere manier komen uit al mijn breeds niet meer dan 1 ei per keer
Nieuwe incubator:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:56 schreef Saeramir het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook
Maar ik kan nooit weerstaan om toch te klikken op een ander eitje wat me ook leuk lijkt
Meet:![]()
Adamas Ko i Noor
&
Topazia![]()
&
Zarkun Cinnaber is volwassen geworden
With four other people
And aliens![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:05 schreef innepin het volgende:
Saeramir, respect![]()
Ik moest net al juichen () toen ik deze weg wist te jatten:
[ link | afbeelding ]En die wil ik ook!
![]()
![]()
With four other people
And aliens![]()
Halen jullie ze uit de de Cave of uit de Abandoned hoek?It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Cavequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Halen jullie ze uit de de Cave of uit de Abandoned hoek?
Na héél lang F5en![]()
![]()
Ik klikte net te laat
With four other people
And aliens![]()
ja ik ook uit de cave hoor, de abandonned lukt me nooit.
trouwens, om een paper had ik net zo gejuichd hoor!!![]()
ben nu weer een aantal dagen scroll-locked, maar blij met mijn aanwinsten: een paarse Dorsal, een kip en een steentje.![]()
Bij mij is mijn laatste eitje uitgekomen, dat was ook een sunset, dus daar heb ik er nu twee van... Nog twee eitjes staan er, en voor de rest kan ik niets totdat mijn hatchlings opgroeien...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ik heb een lichtroze hatchling abandoned, het was een vrouwtjeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
En dicht, nieuw deel:
Dragon Cave IVIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: