Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij mijn ouders thuis en heb eitjes en hatchlings allemaal even een aai gegeven
Mijn nieuwste eitjes:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laatste twee uit de cave gepakt op beschrijving, die 'matches the weather outside' was een gokje, maar ik blijk er al zo één te hebben.
En ik zag een beschrijving die ik niet eerder had gezienMaar was uiteraard direct weg
Die zag ik ook! KLIK!!! (heeeeel agressief hehe) maar helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zag het mini-eitje er tussen staan (This egg is a third the size... blabla)!Maar was natuurlijk ook weer te laat
robot henk is gehatchtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:23 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
mn adoptiekindje.. net uit de cave geplukt..nog een dag+ te gaan..dus ff klikken?
arm steentje
weet ik niet.. mijn draakjes hebben allemaal rond dat aantal clicks.. ik meld ze aan op de standaard sites én zit op 2 fora behalve deze..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef innepin het volgende:
Saeramir, White Silk heeft al 69 clicksHoe doe je dat? Mijn hatchlings staan gemiddeld op 8 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |