abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:09:19 #201
145492 CyclingGirl
CapFab fan
pi_68810980
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Ilse1990 het volgende:
Even over die seks tegen me wil, hij weet daar echt niks van.
Maar als ik hem nu afwijs dan zegt hij dat ik die andere jongen leuker vind en kwets ik hem
Als ik niet enthousiast genoeg doe en hij mertk dat ik geen zin heb stopt hij. Moppert hij dat ik eerlijk moet zijn wanneer ik zin heb en trekt hij zich terug (verdrietig dezer dagen)

Gisteren de cadeaus. Ik had het niet hoeven doen volgens hem. Na vijf minuten begon hij langzaam een kraslot open te maken en het pakje uit te pakken. Ik zei dat ik wist dat hij niet te koop was maar dat ik van hem hield. Hij gaf me een kus en zei dat het goed was. Even later dook hij de geschiedenis in maar ik was gelukkig niet op belastende websites geweest. (goed dat ik jullie gewist had!) En daarna, oh god! Daarna moest mijn dagboek het ontgelden. Hij wou weten wat ik erover het cammen had ingezet. Naja niks, want ik had al verwacht dat het niet safe was daarin mijn hart te luchtten. Trillend van woede zat ik me afwezig op een boek te peinzen. Ik deed niks, maar ik was zo kwaad. Mijn dagboek ik van >>>MIJ<<<!!! Later heb ik hem gezegd dat ik het not done vond dat hij het las. Hij zou niet meer zo controleren was de belofte

Vandaag eerder weggegaan van het vrijwilligerswerk waar ik normaal plezier aan beleef. Ik was misselijk en doodop, want we gingen vannacht na 2:37 pas slapen. Hij las allemaal sites over vreemdgaan voor "hoe het mensen kwetst en heo walgelijk mensen zijn die vreemdgingen en huilde om wat ik hem heb aangedaan. Ik kon er in mee gaan voor een groot stuk, totdat ik knapte. Hij zei dat hij niet kon zien dat ik veel spijt had en dat ik het niet besefte. Ik zei dat ik NIKS kon zeggen omdat alles in twijfel getrokken werd en mijn leugens niks waard waren. En dat hij weet dat ik die ochtend om heelvroeg op moet wat ik niet kan als ik zo weinig slaap met mijn lage bloeddruk en dat hij dat weet en dat ik wou SLAPEN!!!. Nou dit was heel belangrijk voor zijn verwerking enzo. Ik eiste dat hij het niet om twee uur snachts deed en moest huilen omdat het steeds maar later en later werd en ik al verwachte dat ik duizelig zou worden op het vrijwilligerswerk. Hij trooste me en we vielen in slaap. Ik was echt over mijn toeren, eerst dat dagboek enzo pffff

Volgende ochtend dus idd ziek, dus hij haalt me heel vroeg op van het vrijwilligerswerk. Meteen begint hij eigenlijk met vragen of ik "dit soort dingen" eerder heb gedaan. Ik zeg rustig nee, want dit was ECHT de eerste keer. Of ik ook niet in februari 2008 iets heb gedaan. Ik frons mijn wenkbrauwen en zeg rustig nee. Of ik ook niet met iemand heb afgesproken in een bepaald cafe. Ik vraag hem wat er is en dat ik het zeker weten kan uitleggen. Nou ik had in die maand tegen iemand op msn gezegd "zie ik jou ook nog in die en die kroeg" Nu herinnerde ik het me weer (wat mezelf verbaasde) Ik zou die avond met een vriendin gaan stappen in een bepaalde kroeg waar die gozer ook vaak kwam en had hem gevraagd of hij toevallig ook ging (ja feb2008!!) Ik zei dat het niks betekende en dat hij de betreffende jongen wel vaker had gezien. Gewoon een aardige gozer, niks meer.

Hij is nu naar zijn werk, heeft de panorama mee en zich gedoucht met zijn nieuwe shampoo. Hij zegt tegen me dat hij de hele tijd met een kutgevoel op zijn werk zit omdat hij niet weet wat ik doe.En hij denkt dat ik ziek ben omdat ik een slecht geweten heb. Ofnee, volgens mij geloofde hij me nu weer. Hij zei zelf dat hij me weer vetrouwde, waarop ik zei dat hij gek was omdat dat niet in twee dagen heelt. En toen ik zei dat ik het een laag IQ en geen humor vond om een kat in zo'n vuilniszakkenondergrondsecontainer te mieteren ( is ooit gebeurd ) zei hij dat hij dat ook vond van hem belazeren.

Even iedereen die zegt dat ik hem moet dumpen enzo. Op dit moment wil ik er gewoon voor gaan.Ik geloof nog in deze relatie, en nee nu ben ik neit gelukkig. Maar dat KOMT, dat weet ik zeker. We komen er vast samen uit. Had ik dat gesprek alleen maar NOOOOOIT gevoerd. Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad....
Luister meid. Dat hij je zo een minderwaardigheidsgevoel geeft in de relatie is ook super slecht. Maar het is aan jou om die keuze te maken of je het pikt of niet. Jij hebt het gepikt. Als je hier niet blij mee ben praat er dan met hem over en als er niet over te praten val dan moet je eieren voor je geld kiezen en op jezelf gaan.

Nogmaals vind ik het ongeloofelijk dom wat je met die cam heb gedaan en wat ik hier lees is dat het vertrouwen bij hem weg is. Dus jij met een minderwaardigheidsgevoel hij zonder vertrouwen, ik zou er gewoon mee stoppen want dit gaat niet meer werken.
Haters gonna hate.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:10:04 #202
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68811013
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nou volgens mij is zij degene die met haar knoopjes los voor de webcam gaat zitten

Zoals ik al zei vind ik actie niet goed. Had ze niet moeten doen. Maar ze heeft een knoopje losgemaakt....en hij heeft het over vreemdgaan? OMG. tot 2u sites hierover liggen voorlezen, dan zou je verwachten dat ie de definitie toch begrijpt?

Leuk van hem dat ie rekening houd met jou....met je lage bloeddruk etc....maar dat ie alleen denkt aan zn eigen belang: Jou nog meer schuldiger laten voelen tegenover hem.... Jou laten toegeven dat je een hoer en slet bent en je dan ook nog verplicht laten voelen tot meer seks.....

Lijkt me echt een supergozer! Ruilen? En ik vond mijne met z'n dyspraxie al erg

En wat ik bedoelde is dat hij haar nu nog meer het gevoel geeft dat ze minderwaardig is, dat ze een hoer is etc. en al helemaal door haar nu te gebruiken voor meer seks. Want in feite doet ie dat: Als ze nee zegt, betrekt hij de andere jongen erbij. En ze MOET het van hem nog toegeven ook...Volgens mij kickt ie erop dat hij de alwetende machtige man kan spelen en TS zijn onderdanig vrouwtje. Volgens mij geilt ie nu alleen maar meer van alle aandacht die ie nu van je krijgt ilse: nu laat je hem nog specialer voelen dan dat ie al denkt dat ie is.

Als je dit msngesprek niet had gehad, was het op een andere manier wel uit de hand gelopen. Hij gebruikt je naar wat ik kan afleiden uit de posts al langer zo: niet in eten mogen roeren, alleen thuis moeten zitten, alles verantwoorden wat je doet....

En WTF man dat ie eist je dagboek te lezen :S Had die van mij eens moeten vragen...omg een dagboek is persoonlijk...om dingen van je af te schrijven....hij heeft het recht niet die te controleren....

Stel eens een eerlijke deal....: Hij controleert nu alles van jou...maar vind je niet dat dit wederzijds mag? Zeg dat je door zijn achterlijke gedrag onzeker voelt en nu ook zijn msn, mail, telefoon, (dagboek?) whatever wilt controleren!

Dan is er niets mis mee, jij vraagt het nog netjes, hij doet het gewoon. Kijken hoe ie daar op reageert!

(ben idd nieuwsgierig naar wat die kat hiermee te maken heeft... .)

[ Bericht 73% gewijzigd door NightGoddess op 08-05-2009 15:21:09 ]
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:12:27 #203
82136 Xennia
gekroond
pi_68811092
Misschien vind je het wel gewoon lekker om gemanipuleerd, emotioneel gechanteerd, gekleineerd en gedicteerd te worden. In dat geval wens ik je veel plezier!
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 15:12:28 #204
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68811093
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nou volgens mij is zij degene die met haar knoopjes los voor de webcam gaat zitten

Ja, en daarom zei ik ook van, daar was ze bij mij niet mee weg gekomen, dat trek ik echt niet. Maar het verhaal krijgt een wending, nl dat zijn reactie in mijn ogen (in ieder geval) op zijn minst vreemd te noemen is.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:14:13 #205
145492 CyclingGirl
CapFab fan
pi_68811146
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en daarom zei ik ook van, daar was ze bij mij niet mee weg gekomen, dat trek ik echt niet. Maar het verhaal krijgt een wending, nl dat zijn reactie in mijn ogen (in ieder geval) op zijn minst vreemd te noemen is.
Nou ik vind zijn reactie niet vreemd. Hij is het vertrouwen kwijt en blijkbaar weet hijj niet meer waar hij het zoeken moet. Nu krijgt het verhaal wel de wending dat zij zich al een tijd minderwaardig voelt bij hem maar dat is een ander issue. Ik vind dat geen reden om tot webcam acties over te gaan.
Haters gonna hate.
pi_68811153
Iedereen doet nu alsof ik niks doe, maar ik heb vannacht wel gezegd dat het "KLAAR" was en dat we niet om 2:37 snachts dit soort dingen gaan bespreken als ik om 6:30 op moet. En ik heb ook wat over mijn dagboek gezegd.
Lieve kusjes Ilse
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:14:46 #207
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68811171
TS heeft geen spijt van het gesprek, maar spijt van het feit dat ze betrapt is...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 15:16:48 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_68811240
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Ilse1990 het volgende:
Iedereen doet nu alsof ik niks doe, maar ik heb vannacht wel gezegd dat het "KLAAR" was en dat we niet om 2:37 snachts dit soort dingen gaan bespreken als ik om 6:30 op moet. En ik heb ook wat over mijn dagboek gezegd.
Daar gaat 't helemaal niet om! Het gaat er om dat zijn reactie debiel is. Jij moest toegeven dat je een sletje bent?? Wtf is dat? Wat heeft hij daar aan, buiten dan dat het hem een gevoel van macht geeft. Dat is leuk in de slaapkamer als onderdeel van een spel, maar toch niet als een serieus iets?

Ik vind het bv lekker om mijn vriendin te laten zeggen dat ze een sletje is als ik dr neuk, maar ik haal 't niet in mijn hoofd om dr te dwingen te zeggen dat ze een slet is op de manier waarop jouw vriend dat deed..
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 15:17:57 #209
16180 crew  CoolGuy
pi_68811279
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
TS heeft geen spijt van het gesprek, maar spijt van het feit dat ze betrapt is...
Dit is absoluut zo. Als hij het niet ontdekt had, was er niets aan 't handje geweest. Zij baalt niet van 't feit dat ze t gedaan heeft, ze zou 't zo weer doen, maar van 't feit dat ze er niet mee weg gekomen is zonder kleerscheuren, maar dat neemt niet weg dat die gast nog steeds op sommige punten achterlijk reageert.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:20:16 #210
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68811350
quote:
Je had gewoon al om 12:30 naar je nest moeten gaan. En hem dat dagboek nooit moeten geven.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:23:43 #211
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68811472
TS is zeker fout geweest, laten we het daarover eens zijn, en dat nu eens terzijde laten....laten we het grootste probleem eens bekijken:

Hoe TS wordt behandeld door haar vriendje: Vóór het msn-voorval én erna...en wat de mogelijkheden zijn (buiten dumpen)

Want uit de posts merk ik echt op dat hij al langer zo met haar om gaat...

Ik zou nu echt furieus zijn en eisen om ook van hem alles na te kijken....

EDIT: Hoop hebben dat het beter zal gaan....lijkt me sterk. Hij behandelde je eerst al als een idioot achterlijk misbaksel en dat zal ie nu zeer zeker blijven doen. ZEker nu hij merkt dat hij jou er mee raakt en je je in allerlei bochten en kronkels wringt om het hem weer naar zn zin te maken
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:27:12 #212
82136 Xennia
gekroond
pi_68811575
quote:
Maar het gebeurde wel.
Hij vindt kennelijk dat hij daar recht op heeft en dat jij niets te willen hebt in deze. Hij heeft totaal geen respect voor je en het zou me verbazen als je dat nog terug kunt verdienen. Hij verliest alleen maar meer respect door hoe je spartelt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:28:45 #213
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68811638
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar het gebeurde wel.
Hij vindt kennelijk dat hij daar recht op heeft en dat jij niets te willen hebt in deze. Hij heeft totaal geen respect voor je en het zou me verbazen als je dat nog terug kunt verdienen.
eensch!

Jij hebt helemaal niets te zeggen in deze relatie! alles wat jij zegt gaat er bij hem het ene oor erin en het ander eruit. Enige wat hem interesseert is of je zin in seks hebt of niet, dat je een ongelofelijke minderwaardige slet bent die hem hebt misbruikt en dat hij de allerbeste perfecte man is.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:29:31 #214
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68811661
Nu wordt het wel erg ongeloofwaardig...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:30:33 #215
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68811701
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef eleusis het volgende:
Nu wordt het wel erg ongeloofwaardig...
Ik vind het verre van ongeloofwaardig eigenlijk. Onrealistisch, en verkeerd wel. Maar ongeloofwaardig niet. Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel vrouwen er in een dergelijke relatie gevangen zitten en maar denken dat het wel goed vind.

Oprah heeft er vast wel een show of 20 over gedaan.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:34:42 #216
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68811840
Maar als jij erover zou vertellen, zou je dan de behoefte hebben om te melden dat hij gedoucht heeft met zijn nieuwe shampoo, de Panorama mee heeft genomen en weet ik veel wat?

Vast al gemeld, maar is dit het slechter geschreven vervolg op "Dagboek van een kindermeisje", "Chatlog van een MSN-sletje."?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:41:57 #217
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68812080
Misschien, omdat TS haar dagboek nu niet meer veilig kan gebruiken, schrijft ze hier alles van zich af?

Is het zo storend dat het er staat dat hij de panorama mee heeft?
pi_68812614
Owkee, die dude snapt dus niks van vrouwen... Het is juist goed dat je gepraat hebt, zijn reactie zegt genoeg (ookal wil je dat niet zien, aangezien je nog steeds bij hem wil blijven). Die gast heeeft oogkleppen op en snapt het niet.

Je kan beter die gast gedag zeggen en hem laten, want als je dit zo door laat gaan ga jij er zelf aan onderdoor. Dan moet je echt voor jezelf kiezen, hem de vinger geven en opstappen... Bij iemand als hem ben je ook toch gelukkig? Je kan beter iemand zoeken die je wel accepteerd zoals je bent...

Maar heb alweer genoeg actieve schrijf-tijd door gebracht in dit topic, nu ga ik af en toe eens meelezen, want ik heb niet het idee dat je iets oppikt hiero
Have fun...
pi_68812776
Als TS nou iets van intelligentie had gehad, had ze in haar dagboek geschreven dat er niets ergs gebeurd is tijdens het cammen, maar dat ze er toch spijt van heeft omdat het haar vriend heeft gekwetst.

Of ben ik nou een manipulerende lul

Maar goed, even serieus: TS gaat noooooit uit zichzelf bij haar vriend weg. Gelukkig dumpt haar vriend haar op een gegeven moment, als de lol ervan af is en hij toe is aan een gelijkwaardige relatie.
Big dick.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:03:18 #220
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68812924
Vriendlief heeft waarschijnlijk allang een key logger geinstalleerd en leest gewoon vrolijk mee...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:03:26 #221
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68812927
Panorama getuigt niet echt van goede smaak, nee...

Vroeg me alleen af waarom specifiek deze details? Nu komt hij wel meer op me over als volwaardig karakter over, en niet alleen als een kwaad karikatuur. Ik wil nu meer van hem weten. Wat had hij op zijn boterham. Of neemt hij soms warm eten mee? Draagt hij een overal? Wat voor auto? Aan welke kant van het bed slaap hij, of slaapt hij overdwars als hij nachtdienst heeft gehad? Heeft hij zich geschoren?
pi_68813228
Luister, heb de hele zooi gelezen en kan de situatie mij goed voorstellen. Een ex van mij had een keer ook zon vriendje die haar de hele tijd controleerde tot het obsessieve aan toe. het word niet minder maar alleen maar erger en je blijft het toe laten totdat de situatie ontstaat waar jij bijna geen kant meer op kan en bang bent om het uit te maken, omdat je nergens meer naar toe kan omdat je bijna geen vrienden meer hebt door je vriendje. Mijn ex kreeg daarna met mij ik was compleet anders dan haar vriendje het tegenovergestelde ik was heel vrij voor haar ik merkte gewoon dat ze nog steeds in de clinch zat met dat vriendje, die stond om 4 uur in de ochtend voor haar deur als ze terug kwam van het stappen, bedreigde mij dood te maken, drama drama etc.

Je wilt niet dat het zo ver komt geloof mij en sad but true ik denk dat je vriendje jou heeft uitgekozen omdat jij jonger bent ben je makkelijker te manipuleren mentaal hij speelt een spelletje en wat hij van je wil maken is gewoon een pop die naar hem luistert.... oudere meisjes pikken dit gewoon minder snel.

Je klinkt voor mij gewoon als een lief meisje die een fout heeft gemaakt die niet eens zo erg is (zelfs mensen hier overdrijven). ik heb een keer iets ergers kunnen vergeven omdat het gewoon een fout was. daar heb ik wel lang mee gezeten maar daar moet je gewoon over praten, tuurlijk was ik toen boos maar dat betekent niet dat ik op zon moment dingen ga eisen of mij zo ga gedragen. Jij doet zo je best om hem duidelijk maken dat je spijt hebt maar eigenlijk gebruikt en blijft hij dit gebruiken om jou in zijn macht te houden.
Je zal voor jezelf de keuze moeten maken of je accepteert het leeft ermee verder en gaat heel veel drama tegemoet komen die moeilijk te verwerken is. Of je laat hem de deur zien en gaat verder met je leven zonder hem er zijn veel betere jongens die een meisje zoals jij ook zeker kan krijgen.
Nog 1 ding het is niet normaal als je vriendje je msn geschiedenis,dagboek of whatever checked een relatie is gebaseerd op vertrouwen ja je hebt zijn vertrouwen geschaad maar dat maakt geen excuus om je zo te laten controleren dat is prive. Al spreek jij met 10 mannen af in de kroeg dat is alsnog jou zaak en betekent niet dat je vreemd gaat er is ook nog zoiets dat een sociaal leven heet.

Als ik een vriendin zou hebben die dit soort gedrag vertoond mag ze van mij oprotten is spreek met zoveel meiden af als dat ik wil ze zou me wel moeten vertrouwen want daar gaat een relatie om. Zelfs als je elkaar controleert valt er genoeg stiekem te doen.

Zo dat is er uit. Ik hoop dat je wat aan dit advies hebt en ook opvolgt en wat maakt van je leven en ik denk dat de meningen van vele Fokkers overeen komen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:22:45 #223
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68813602
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Opeth het volgende:
....
pi_68814463
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dit is een beetje triestig van hem (voor jou). Koop een hondje voor 'em, ken'ie die gaan commanderen.
Dat vind ik weer zielig voor het hondje
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Ga weg bij je vriend TS. Deze ontzettende hufter dwingt je tot sex omdat je geen nee durft te zeggen. Hij dwingt je te zeggen dat je een slet bent ( waarschijnlijk ook in bed ). Hij manipuleert je en heeft alle, maar dan ook alle, macht over je. Tot aan het roeren in het eten toe.

Je zogenaamde lieve vriendje is een psychopaat die je al langer in je macht heeft. Hij zeikt je af, hij heeft je gevormd tot ZIJN beeld. Alles wat je van eigen waarde hebt, is bij je verdwenen.

Terug naar je ouders is niet zo erg hoor, been that, done that. Ga weg, huil uit, lik je wonden en begin in godsnaam met leven.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef Opeth het volgende:

.....
opeth heeft gesproken
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:49:15 #225
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68816592
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
En terecht.
Ze is niet vreemdgegaan ofzo
Tis een beetje hetzelfde als op 't strand rondkijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')