Luister meid. Dat hij je zo een minderwaardigheidsgevoel geeft in de relatie is ook super slecht. Maar het is aan jou om die keuze te maken of je het pikt of niet. Jij hebt het gepikt. Als je hier niet blij mee ben praat er dan met hem over en als er niet over te praten val dan moet je eieren voor je geld kiezen en op jezelf gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Ilse1990 het volgende:
Even over die seks tegen me wil, hij weet daar echt niks van.
Maar als ik hem nu afwijs dan zegt hij dat ik die andere jongen leuker vind en kwets ik hem
Als ik niet enthousiast genoeg doe en hij mertk dat ik geen zin heb stopt hij. Moppert hij dat ik eerlijk moet zijn wanneer ik zin heb en trekt hij zich terug (verdrietig dezer dagen)
Gisteren de cadeaus. Ik had het niet hoeven doen volgens hem. Na vijf minuten begon hij langzaam een kraslot open te maken en het pakje uit te pakken. Ik zei dat ik wist dat hij niet te koop was maar dat ik van hem hield. Hij gaf me een kus en zei dat het goed was. Even later dook hij de geschiedenis in maar ik was gelukkig niet op belastende websites geweest. (goed dat ik jullie gewist had!) En daarna, oh god! Daarna moest mijn dagboek het ontgelden. Hij wou weten wat ik erover het cammen had ingezet. Naja niks, want ik had al verwacht dat het niet safe was daarin mijn hart te luchtten. Trillend van woede zat ik me afwezig op een boek te peinzen. Ik deed niks, maar ik was zo kwaad. Mijn dagboek ik van >>>MIJ<<<!!! Later heb ik hem gezegd dat ik het not done vond dat hij het las. Hij zou niet meer zo controleren was de belofte
Vandaag eerder weggegaan van het vrijwilligerswerk waar ik normaal plezier aan beleef. Ik was misselijk en doodop, want we gingen vannacht na 2:37 pas slapen. Hij las allemaal sites over vreemdgaan voor "hoe het mensen kwetst en heo walgelijk mensen zijn die vreemdgingen en huilde om wat ik hem heb aangedaan. Ik kon er in mee gaan voor een groot stuk, totdat ik knapte. Hij zei dat hij niet kon zien dat ik veel spijt had en dat ik het niet besefte. Ik zei dat ik NIKS kon zeggen omdat alles in twijfel getrokken werd en mijn leugens niks waard waren. En dat hij weet dat ik die ochtend om heelvroeg op moet wat ik niet kan als ik zo weinig slaap met mijn lage bloeddruk en dat hij dat weet en dat ik wou SLAPEN!!!. Nou dit was heel belangrijk voor zijn verwerking enzo. Ik eiste dat hij het niet om twee uur snachts deed en moest huilen omdat het steeds maar later en later werd en ik al verwachte dat ik duizelig zou worden op het vrijwilligerswerk. Hij trooste me en we vielen in slaap. Ik was echt over mijn toeren, eerst dat dagboek enzo pffff
Volgende ochtend dus idd ziek, dus hij haalt me heel vroeg op van het vrijwilligerswerk. Meteen begint hij eigenlijk met vragen of ik "dit soort dingen" eerder heb gedaan. Ik zeg rustig nee, want dit was ECHT de eerste keer. Of ik ook niet in februari 2008 iets heb gedaan. Ik frons mijn wenkbrauwen en zeg rustig nee. Of ik ook niet met iemand heb afgesproken in een bepaald cafe. Ik vraag hem wat er is en dat ik het zeker weten kan uitleggen. Nou ik had in die maand tegen iemand op msn gezegd "zie ik jou ook nog in die en die kroeg" Nu herinnerde ik het me weer (wat mezelf verbaasde) Ik zou die avond met een vriendin gaan stappen in een bepaalde kroeg waar die gozer ook vaak kwam en had hem gevraagd of hij toevallig ook ging (ja feb2008!!) Ik zei dat het niks betekende en dat hij de betreffende jongen wel vaker had gezien. Gewoon een aardige gozer, niks meer.
Hij is nu naar zijn werk, heeft de panorama mee en zich gedoucht met zijn nieuwe shampoo. Hij zegt tegen me dat hij de hele tijd met een kutgevoel op zijn werk zit omdat hij niet weet wat ik doe.En hij denkt dat ik ziek ben omdat ik een slecht geweten heb. Ofnee, volgens mij geloofde hij me nu weer. Hij zei zelf dat hij me weer vetrouwde, waarop ik zei dat hij gek was omdat dat niet in twee dagen heelt. En toen ik zei dat ik het een laag IQ en geen humor vond om een kat in zo'n vuilniszakkenondergrondsecontainer te mieteren ( is ooit gebeurd ) zei hij dat hij dat ook vond van hem belazeren.
Even iedereen die zegt dat ik hem moet dumpen enzo. Op dit moment wil ik er gewoon voor gaan.Ik geloof nog in deze relatie, en nee nu ben ik neit gelukkig. Maar dat KOMT, dat weet ik zeker. We komen er vast samen uit. Had ik dat gesprek alleen maar NOOOOOIT gevoerd. Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad....
Zoals ik al zei vind ik actie niet goed. Had ze niet moeten doen. Maar ze heeft een knoopje losgemaakt....en hij heeft het over vreemdgaan? OMG. tot 2u sites hierover liggen voorlezen, dan zou je verwachten dat ie de definitie toch begrijpt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou volgens mij is zij degene die met haar knoopjes los voor de webcam gaat zitten
Ja, en daarom zei ik ook van, daar was ze bij mij niet mee weg gekomen, dat trek ik echt niet. Maar het verhaal krijgt een wending, nl dat zijn reactie in mijn ogen (in ieder geval) op zijn minst vreemd te noemen is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou volgens mij is zij degene die met haar knoopjes los voor de webcam gaat zitten
Nou ik vind zijn reactie niet vreemd. Hij is het vertrouwen kwijt en blijkbaar weet hijj niet meer waar hij het zoeken moet. Nu krijgt het verhaal wel de wending dat zij zich al een tijd minderwaardig voelt bij hem maar dat is een ander issue. Ik vind dat geen reden om tot webcam acties over te gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en daarom zei ik ook van, daar was ze bij mij niet mee weg gekomen, dat trek ik echt niet. Maar het verhaal krijgt een wending, nl dat zijn reactie in mijn ogen (in ieder geval) op zijn minst vreemd te noemen is.
Daar gaat 't helemaal niet om! Het gaat er om dat zijn reactie debiel is. Jij moest toegeven dat je een sletje bent?? Wtf is dat? Wat heeft hij daar aan, buiten dan dat het hem een gevoel van macht geeft. Dat is leuk in de slaapkamer als onderdeel van een spel, maar toch niet als een serieus iets?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Ilse1990 het volgende:
Iedereen doet nu alsof ik niks doe, maar ik heb vannacht wel gezegd dat het "KLAAR" was en dat we niet om 2:37 snachts dit soort dingen gaan bespreken als ik om 6:30 op moet. En ik heb ook wat over mijn dagboek gezegd.
Dit is absoluut zo. Als hij het niet ontdekt had, was er niets aan 't handje geweest. Zij baalt niet van 't feit dat ze t gedaan heeft, ze zou 't zo weer doen, maar van 't feit dat ze er niet mee weg gekomen is zonder kleerscheuren, maar dat neemt niet weg dat die gast nog steeds op sommige punten achterlijk reageert.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
TS heeft geen spijt van het gesprek, maar spijt van het feit dat ze betrapt is...
Je had gewoon al om 12:30 naar je nest moeten gaan. En hem dat dagboek nooit moeten geven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Ilse1990 het volgende:
Iedereen doet nu alsof ik niks doe, maar ik heb vannacht wel gezegd dat het "KLAAR" was en dat we niet om 2:37 snachts dit soort dingen gaan bespreken als ik om 6:30 op moet. En ik heb ook wat over mijn dagboek gezegd.
Maar het gebeurde wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Ilse1990 het volgende:
eensch!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar het gebeurde wel.
Hij vindt kennelijk dat hij daar recht op heeft en dat jij niets te willen hebt in deze. Hij heeft totaal geen respect voor je en het zou me verbazen als je dat nog terug kunt verdienen.
Ik vind het verre van ongeloofwaardig eigenlijk. Onrealistisch, en verkeerd wel. Maar ongeloofwaardig niet. Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel vrouwen er in een dergelijke relatie gevangen zitten en maar denken dat het wel goed vind.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef eleusis het volgende:
Nu wordt het wel erg ongeloofwaardig...
quote:
Dat vind ik weer zielig voor het hondjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit is een beetje triestig van hem (voor jou). Koop een hondje voor 'em, ken'ie die gaan commanderen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Ga weg bij je vriend TS. Deze ontzettende hufter dwingt je tot sex omdat je geen nee durft te zeggen. Hij dwingt je te zeggen dat je een slet bent ( waarschijnlijk ook in bed ). Hij manipuleert je en heeft alle, maar dan ook alle, macht over je. Tot aan het roeren in het eten toe.
Je zogenaamde lieve vriendje is een psychopaat die je al langer in je macht heeft. Hij zeikt je af, hij heeft je gevormd tot ZIJN beeld. Alles wat je van eigen waarde hebt, is bij je verdwenen.
Terug naar je ouders is niet zo erg hoor, been that, done that. Ga weg, huil uit, lik je wonden en begin in godsnaam met leven.
opeth heeft gesprokenquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
TS heeft geen spijt van het gesprek, maar spijt van het feit dat ze betrapt is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |