Zoek godverdomme een leven. Je hoeft niet te wachten tot hij een keer thuis komt.quote:Ik ben gewoon altijd zo alleen, mijn vriend werkt de raarste tijden
Dan zit ik tien uur in ons huis uit me neus te vreten en te wachten op hem
Als mensen nou eerst goed lezen alvorens reacties te posten..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je schreeuwt niet in éérste reactie dat je hem niet kwijt wil, dat je voor hem kiest, dat deze relatie niet mag ophouden te bestaan. Dat geeft al bij voorbaat te denken.
Maar hey, trouwen op je 18e is écht heus wel een goed idee. Vooral om de manier waarop jij jouw relatie beschrijft.
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel om lachen.
maar toch komt hij zwaar gefrustreerd over.
van zo iemand kan ik jammer genoeg niet houden.
Ik bedoel dat jij zwaar gefrustreert overkomt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
En waarom "jammer genoeg", typisch weer zo'n vrouwen benadering: Ik kan er niet van houden, ik krijg er niet genoeg aandacht van: Dus is het jammer. Een man zou nooit zeggen: Ik vind het jammer dat ik niet van deze vrouw kan houden. Nee een man zegt: Het is een vieze hoer die vreemdgegaan is, ik zou NOOIT van haar kunnen houden.
![]()
Nou ik vind van niet daarom schreef ik ook in een eerdere post. Wat als het andersom was geweest. Hoe had TS dan gereageerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef avotar het volgende:
Leuk om dit te lezen... .
Iedereen heeft nu medelijden met TS ... had haar vriend dit gepost over haar had iedereen geroepen dat ze een vreemdgaande t*eringh*er was die gelijk op straat gezet moet worden....
En jij komt over als een vrouw, niet perse een goed iets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij zwaar gefrustreert overkomt.
weet ik veel of jij vreemd gaat.
in elk geval val ik niet, NOOIT, op zwaar gefrustreerde tiepes
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Aneurism het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren en allemaal haten ze sex. Je hoeft niet van je werk te houden om je werk af te krijgen.
Valt me ook op inderdaad hoe meegaand iedereen is tegen deze jongedame.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:55 schreef avotar het volgende:
Leuk om dit te lezen... .
Iedereen heeft nu medelijden met TS ... had haar vriend dit gepost over haar had iedereen geroepen dat ze een vreemdgaande t*eringh*er was die gelijk op straat gezet moet worden....
Mooi jij begint het te leren als vrouw zijnde, je bent goed getrained thuis. Ga nooit met een man in discussie, want deze heeft toch altijd gelijk.quote:
Als je het qua inhoud niet kan winnen, ga je toch over op de grammaticale toer. Typisch vrouwelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Copycat het volgende:
Als vrouw. Of vrouw zijnde.
Is verder niet erg.
Ja. Ook dat is zo. Heus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef Aneurism het volgende:
Als je het qua inhoud niet kan winnen, ga je toch over op de grammaticale toer. Typisch vrouwelijk
Ook dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef eleusis het volgende:
En natuurlijk getraind in plaats van getrained.
Gisterenavond om 1.32 amquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ook dat is zo. Heus.
Hoe lang is het geleden dat je hebt geneukt?
Dat tijdstip bestaat niet 's avonds.quote:
Ow ik moet het duidelijker maken voor je vrouwen hersens?quote:
Zou best kunnen alleen vrouwen onthouden zo ver terug zodat ze maar een schoen hebben om mee te slaan, iig heb ik wel geneukt in de afgelopen 24 uur.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
Je moet niks.
Ik ben wel benieuwd waar jouw misogynie op gebaseerd is. Te kort borstvoeding gehad als zuigeling?
Vrouwen staan in de rij voor mannen als mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Met een vrouw die er eigenlijk helemaal geen zin in heeft. Het zal me een geil feest geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |