Kom nouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef Jimbo het volgende:
hey ik ben dr weer even maar 5 min , kan iemand even snel de hoogtepunten vertellen van de afgelopen 24uur ?
De regels zijn dat wij de regels bepalen, dus wat Bobby zegt is helemaal niet buiten de regels om hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bullshit, Renate is er vrijwillig uitgegaan, niet jij.
Niet weer aan de regels tornen.
marielin en peter in de isoleer met joint. jeroen eet toch en dus zijn ze allemaal eten kwijt en de kijker heeft peter's gel afgepakt en dus kondigt peter stampvoetend en met kloppende halsslagader aan dat hij vertrekt. Amber zou dan ook vertrekken want die wil vooral veel geld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef Jimbo het volgende:
hey ik ben dr weer even maar 5 min , kan iemand even snel de hoogtepunten vertellen van de afgelopen 24uur ?
Er bestaan meer mensen dan bobby om te plaatsen in de bunker....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef BobbyRond het volgende:
Peter eruit = Amber eruit = 2.500 over = einde programma = niets meer te streamen
Peter eruit = Overlevers kiezen voor 5.000 euro of 7.500 met Bobby erin. Ik zeg oprecht onpartijdig (ok, ok, licht partijdig) dat dit beter is voor de streamer
Wij maken samen toch de regels? Gaandeweg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef lies1958 het volgende:
Ik snap dat je dit voorsteld, maar je bent er uitgestemd door streamers dus dan zou het volgens de regels niet eerlijk zijn.
Peter en Marielin in de isolatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef Jimbo het volgende:
Nee, wij bepalen de opdrachten en de polls. De 2500 boete regel is door B&B ter elfde ure ingevoerd, zou raar zijn als ze dat nu weer gaan veranderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
De regels zijn dat wij de regels bepalen, dus wat Bobby zegt is helemaal niet buiten de regels om hoor.
lekker in de isoleerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Danny het volgende:
Amber gaat wel lekker een negatieve spiraal in. Hoe kunnen we die nog een beetje down krijgen? Ze begint me nu namelijk opeens te irriteren.
Ik zeg ook niet dat de regie mij erin moet stoppen. Zet een poll op de site.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er bestaan meer mensen dan bobby om te plaatsen in de bunker....
Jij bent er al uitgestemd. Ik blijf van mening dat jij deruit moet blijven!
Jeroen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wie er voor 2500 euro blijft zitten
Wij bepaalden ook de exits. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen, dus ik ben benieuwd hoe de regie het gaat doen als Peter echt weg gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, wij bepalen de opdrachten en de polls. De 2500 boete regel is door B&B ter elfde ure ingevoerd, zou raar zijn als ze dat nu weer gaan veranderen.
opdracht van jeroen en eline is mislukt jeroen nam hapje deeg ... tot 9 uur als straf geen etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik zou het raar vinden. Dan kun je alle regels wel overboord gooien. Dan kunnen we ook stemmen voor met koopavond de Heuvelgalerie in en elke avond Domino's.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij maken samen toch de regels? Gaandeweg.
ik kan me ergens wel voorstellen dat dat misschien gaat backfiren (ofzo)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, wij bepalen de opdrachten en de polls. De 2500 boete regel is door B&B ter elfde ure ingevoerd, zou raar zijn als ze dat nu weer gaan veranderen.
Een soort proces zeg maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij maken samen toch de regels? Gaandeweg.
Zet dan ook een poll neer voor alle anderen die de bunker in willen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de regie mij erin moet stoppen. Zet een poll op de site.
neuh, ze is nu gewoon aan het huilebalken. ze durft 'm niet eens aan te kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:42 schreef lies1958 het volgende:
Amber heeft wel een beetje gelijk, jeroen doet het volgens mij ook gewoon express. Dat vindt hij leuk om te doen.
Ze is wel eerlijk nu met het tegen jeroen zeggen dat ze van hem baald.
Omdat Jeroen het spel goed speelt.quote:
niet door de streamersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik snap dat je dit voorsteld, maar je bent er uitgestemd door streamers dus dan zou het volgens de regels niet eerlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |