Ik popel meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:23 schreef BobbyRond het volgende:
Godver, ik wilde vandaag m'n huis opruimen, maar als er een bijna-gevecht komt en een bijna exit...
*popel*
Klopt. Eigen exits kosten geld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:26 schreef Dottey het volgende:
Het verwijderen van Bobby door de groep was ipv het wegstemmen van de laagst geplaatste.. dat kwam ter vervanging van. Als bijvoorbeeld Pim hierna laatst komt te staan voor de eliminatiedag dan gaat hij der uit. EN KAN HIJ OOK NIET TERUG! ik zie dus niet in waarom bobby weer terug kan komen....
DAARNA verdween renate als sneeuw voor de zon...
En nu kiest peter misschien in opwelling ervoor om weg te gaan...
dus hieruit concludeer ik dat peter's vrijwillige vertrek gewoon 2500 kost.
Ik harder juist, ik vind Jeroen geweldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef Dottey het volgende:
sow vet nep jeroen...
wat een lachje.. zet gelijk geluid lager door "heks" jeroen.
Oh dat is dan wel weer leuk. Als ik eerlijk ben vind ik dit wel leuker naar te kijken dan dat gehang op die tafel in het donker. Fijn een beetje spanning daar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag wel. Sterker nog: dat is uitlokking en daar mag zelfs op geslagen worden. En dan mogen wij zeggen of het terecht is of dat er een sanctie op komt.
Je moet er ook in voor het geld! Dat moet die motivatie reden zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef Danny het volgende:
Amber is boos en zit helemaal te shaken. wat was haar motivatie ook alweer, want nu blijkt dat ze er alleen maar voor het geld zit.
KAN NIET LIGT NAAST WIL NIET OP HET KERKHOF. En daar is het not done te schreeuwenquote:
schreeuwen heeft niets te maken met highlighten van tekstenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
KAN NIET LIGT NAAST WIL NIET OP HET KERKHOF. En daar is het not done te schreeuwen
Echt hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef Mirjam het volgende:
gel een basisbehoefte
zal eens een container gel naar de arme kindertjes in afrika sturen, wat zullen ze daar blij mee zijn![]()
![]()
![]()
in hoofdletters tikken wordt al jaren gezien als schreeuwen op internet. standaard netiquettequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
schreeuwen heeft niets te maken met highlighten van teksten
Ik zou liever zien dat Peter Jeroen op zijn bek slaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:31 schreef Tessio het volgende:
Pim heeft ook liever dat Peter nu maar even naar boven gaat.
Scheel mij het wat ze zijn,als ze maar zorgen voor leuke streams.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef sherry777 het volgende:
jeroen is top!! Peter is een sukkel, te lachwekkend.........
dat lijkt me wel ok idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat Peter Jeroen op zijn bek slaat
Hoevaak mag zoiets, altijd als ze dreinen? Peterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:33 schreef Danny het volgende:
[..]
gesprek. hebben marielin, amber, renate etc. ook gehad.
Peter begrijpt de opzet juist niet, je gaat afzien, overleven.. dan ga je toch niet weg om een potje gel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
jeroen begrijpt de hele opzet niet, peter heeft een punt wat een klojo die jeroen
Want Peter begrijpt de opzet beter?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
jeroen begrijpt de hele opzet niet, peter heeft een punt wat een klojo die jeroen
Ja en wat ga jij ons dan brengen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef BobbyRond het volgende:
Peter eruit = Amber eruit = 2.500 over = einde programma = niets meer te streamen
Peter eruit = Overlevers kiezen voor 5.000 euro of 7.500 met Bobby erin. Ik zeg oprecht onpartijdig (ok, ok, licht partijdig) dat dit beter is voor de streamer
ik ben wel benieuwd wie er voor 2500 euro blijft zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef BobbyRond het volgende:
Peter eruit = Amber eruit = 2.500 over = einde programma = niets meer te streamen
Peter eruit = Overlevers kiezen voor 5.000 euro of 7.500 met Bobby erin. Ik zeg oprecht onpartijdig (ok, ok, licht partijdig) dat dit beter is voor de streamer
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef Tessio het volgende:
Peter zit maar door te zaniken over zijn basisding........tjeemig zeg.
Gooi maar een poll op de Bunkersite nu: Gaan we de mannen NU in vrouwenkleding hijsen, met makeup en al?
Zoooooooooo.............dan gaat Peter helemaal over de rooie.
Zou je wel willen hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef BobbyRond het volgende:
precies, dramaqueen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter begrijpt de opzet juist niet, je gaat afzien, overleven.. dan ga je toch niet weg om een potje gel?
Mijn zegen heb je, want ik vond het WEL heel aangenaam toen jij er nog in zat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef BobbyRond het volgende:
ik onderschrijf die meningquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef BobbyRond het volgende:
Ik was eruit gegaan... Ik denk dat alleen Jeroen voor 2500 zou blijven zitten... Die zit er niet voor het geld... Primair gezien dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wie er voor 2500 euro blijft zitten
Alleen verdient Jeroen het nietquote:
Ws. Jeroen want die heeft al geld zatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wie er voor 2500 euro blijft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |