Moet wel zoiets zijn ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Eg_Wel het volgende:
4 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 maanden? Wat heeft die Peter geflikt dan? Gevalletje zware mishandeling??
we kunnen hier wel zoveel zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
"iemand" geeft dat hier op FOK aan dat er over gepraat wordt/is.
Wat zegt ze tegen 'm?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Danny het volgende:
Amber probeert nu Peter eruit te lullen?!?
Ze wil zelf wel maar kan gezichtsverlies voorkomen door achter Peter aan te hobbelen.
Wat een bitch!
Is die stream überhaupt nog actief dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Stefan het volgende:
Gooi die redactiestream er even in met audio
Laat LobbyBobby lekker zijn gang gaan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef Stefan het volgende:
Bobby zit niet zo te lobbyen hier, je stond niet voor niks onderaan samen met Renate.
dat als hij erin blijft Jeroen hem toch uit de tent blijft lokken en dat hij dan wel een keer gaat flippen en de cel in moet. Peter zegt daarop dat het misschien toch verstandiger is om de bunker dan te verlaten, waarop Amber meelevend knikt.quote:
Ik denk dat Bubba aan het hopen is dat Peter Jeroen een klap geeft, zo'n type doet het altijd goed..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Zou Peter in een echte gevangeniscel wél zijn gel mogen houden?
De vuige hoer. Met puisten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
dat als hij erin blijft Jeroen hem toch uit de tent blijft lokken en dat hij dan wel een keer gaat flippen en de cel in moet. Peter zegt daarop dat het misschien toch verstandiger is om de bunker dan te verlaten, waarop Amber meelevend knikt.
gevalletje shownieuwsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
we kunnen hier wel zoveel zeggen.
'PETER KAN VLIEGEN!!!!'
ga je nu de krant bellen omdat je denkt dat het waar is?
Lijkt me wel een aardige actie.. Mocht het zover komen stuur ik Peter een potje gel! Als we dat nou allemaal even doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik denk dat Bubba aan het hopen is dat Peter Jeroen een klap geeft, zo'n type doet het altijd goed..
ja ! daar zit ik ook nog steeds op te wachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Stefan het volgende:
Gooi die redactiestream er even in met audio
Is die nu nog steeds niet boven water?quote:
Ik denk dat die hele red.stream sinds de kickoff niet meer online is geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ! daar zit ik ook nog steeds op te wachten
ok, omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef Stefan het volgende:
Bobby zit niet zo te lobbyen hier, je stond niet voor niks onderaan samen met Renate.
Helemaal niet fout! Eindelijk spanningen, top toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef tompie63 het volgende:
ik snap al waarom het helemaal fout gaat ,huub zit vandaag in de regie ....kan geen toeval zijn
Durft hij niet eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
...en Peter loopt maar te ijsberen.
Denk dat Jeroen zit te bedenken hoe hij Peter nu weer gaat sarren.
Ja ja, nu weet je wél hoe het moet, in tegenstelling tot een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:06 schreef BobbyRond het volgende:
Nu peuken met laxeermiddel de bunker in... Peter gaat em zeker roken
let niet op stefan. die vindt zichzelf heel belangrijk. Je stond de hele tijd na de oproep renate erin te houden bij de onderste 3, maar er waren nog 4 uur ofzo te gaan dus er had nog vanalles kunnen gebeuren.quote:
Gaarne niets positiefs over mij te schrijven, krijg je Stefan op je dakquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, nu weet je wél hoe het moet, in tegenstelling tot een paar dagen geleden
dat gevoel heb ik helemaal niet eigenlijk. Jeroen weet dondersgoed dat Peter 4 maanden cel krijgt als-ie slaat namelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Durft hij niet eens.
Jeroen heeft een grote bek maar ik krijg steeds meer het gevoel als Peter loopt te dreigen dat Jeroen wel inene in gaat dimmen :s
Je integreert snel, hier op FOK!.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef BobbyRond het volgende:
Gaarne niets positiefs over mij te schrijven, krijg je Stefan op je dak
Danny, als de oprichter van FOK! de FOK! humor niet snapt, dan is het einde zoekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
[..]
let niet op stefan. die vindt zichzelf heel belangrijk. Je stond de hele tijd na de oproep renate erin te houden bij de onderste 3, maar er waren nog 4 uur ofzo te gaan dus er had nog vanalles kunnen gebeuren.
het schommelde enorm.... elke minuut dat je keek stonden de onderste drie om ste beurt onderaan..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Danny het volgende:
[..]
let niet op stefan. die vindt zichzelf heel belangrijk. Je stond de hele tijd na de oproep renate erin te houden bij de onderste 3, maar er waren nog 4 uur ofzo te gaan dus er had nog vanalles kunnen gebeuren.
Wil je het telefoonnummer van eline hebben?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef bartenzo het volgende:
Echt niemand die mij aan de fanmail van eline kan helpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Gaarne niets positiefs over mij te schrijven, krijg je Stefan op je dak
de fanmail versturen? of de opgelezen fanmail?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef bartenzo het volgende:
Echt niemand die mij aan de fanmail van eline kan helpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach hij lulde wel Amber het bed in.. omdat ze zo moe werd van dat praatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Tegen de tijd dat jij een chick hebt versiert hangen je ballen ongeveer tussen je enkels
Ik zei nog, niets positiefsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Tegen de tijd dat jij een chick hebt versiert hangen je ballen ongeveer tussen je enkels
nee als het goed is heeft ze post ontvangen van pim, en ik ben benieuwd naar de text en vooral of hij zo bij eline is gekomen, als hij verstuurt is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wil je het telefoonnummer van eline hebben?
ermm, jij snapt het niet getuige deze postquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Danny, als de oprichter van FOK! de FOK! humor niet snapt, dan is het einde zoek
Juist, en ondertussen houdt hij hem mooi in de gaten,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik helemaal niet eigenlijk. Jeroen weet dondersgoed dat Peter 4 maanden cel krijgt als-ie slaat namelijk
Dat is het nadeel als je een agressief pisvlekje als Peter bent
Je had hier een vriendje die positief over je postte, die zei dat het strategie van je was, hij kon het weten want had er een training voor gevolgd of zoquote:
Vind hem persoonlijk elke keer zo rustig worden gister avond aan tafel ook, Peter zei iets om Jeroen af te bekken over zijn humor en Jeroen is gelijk stil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik helemaal niet eigenlijk. Jeroen weet dondersgoed dat Peter 4 maanden cel krijgt als-ie slaat namelijk
Dat is het nadeel als je een agressief pisvlekje als Peter bent
de opgelezen fanmail.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
de fanmail versturen? of de opgelezen fanmail?
Live and learnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, jij snapt het niet getuige deze post
Geeft ook niet, zo lang kom je hier nog niet
volgens mij heb ik wel een bericht van ene pim voorbij zien vliegen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef bartenzo het volgende:
[..]
nee als het goed is heeft ze post ontvangen van pim, en ik ben benieuwd naar de text en vooral of hij zo bij eline is gekomen, als hij verstuurt is.
Laat bob maar hier, hier issie leuker dan daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef Fosfolipide het volgende:
bobby erin peter eruit
helaas de streamverslagen al gecheckt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wel een bericht van ene pim voorbij zien vliegen...
Maar onthouden niets![]()
helaas .. misschien in de streamverslagen
het spel is dat de kijker ze eruit stemt. die kans hebben we nooit gekregen omdat de stemronde vroegtijdig moest worden afgebroken. De bewoners hebben toen zelf iemand weg mogen stemmen en dat was Bobby, maar dat was nou weer NIET het spel natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoezo, die is er toch al uitgestemd.
Zo is toch het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |