eensch. zo niet duizend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef Spooky4u het volgende:
Ik pleit voor 500 euro borg bij de volgende editie.
Er moet inderdaad wel een rem komen waardoor ze niet zo snel dreigen de pijp aan Maarten te geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef Spooky4u het volgende:
waar staat dat die WEL terugkomen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Dottey het volgende:
Ik stem echt effe op niemand meer![]()
totdat er wat meer duidelijkheden (voor mij) zijn dat de deruitgestemde der niet meer in komen...
jah, beetje agressief baasje. En Amber valt blijkbaar voor foute mannen. Ze is enorm aan het slijmen bij 'm. En ze heeft natuurlijk die relatie met z'n metselaar die al bezet is. Willem de stucadoor ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef hondjes het volgende:
Zo , lekker ventje , die Peter.
beetje losse handjes, he
Ze hadden net als bij BB inleggeld moeten vragen wat ze bij vrijwillig vertrek kwijt zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef Spooky4u het volgende:
"iemand" geeft dat hier op FOK aan dat er over gepraat wordt/is.quote:
Goed voor zijn cv joh!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef hondjes het volgende:
Zo , lekker ventje , die Peter.
beetje losse handjes, he
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m dinsdag 5 meiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Iemand een samenvatting?
Jeroen heeft de eet opdracht verpest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Peter moet 4 maanden de cel in als hij jeroen slaat omdat hij een agressief kutventje is. Amber gaat met een stucadoor die al bezet is en aast nu ook op Peter. Jeroen is blij en Bobby heeft een leven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Wij praten erover, als eventuele optie. Dat maakt het toch geen feit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
"iemand" geeft dat hier op FOK aan dat er over gepraat wordt/is.
Ja en nee. Ik weet dat het een spelletje is, dus tuurlijk hebben ze een mening over me die ze niet in m'n gezicht zullen zeggen. Dat heeft iedereen over mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:51 schreef Danny het volgende:
[..]
stel dat je er weer in zou gaan, heb je een ander beeld van ze gekregen inmiddels?
Alleen dat hij het zou willen toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het lastige is dat ze dan wel minder kandidaten hebben. De mensen zitten er al een maand zonder inkomen.quote:
Moet wel zoiets zijn ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Eg_Wel het volgende:
4 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 maanden? Wat heeft die Peter geflikt dan? Gevalletje zware mishandeling??
we kunnen hier wel zoveel zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat zegt ze tegen 'm?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Danny het volgende:
Amber probeert nu Peter eruit te lullen?!?
Ze wil zelf wel maar kan gezichtsverlies voorkomen door achter Peter aan te hobbelen.
Wat een bitch!
Is die stream überhaupt nog actief dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Stefan het volgende:
Gooi die redactiestream er even in met audio
Laat LobbyBobby lekker zijn gang gaan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef Stefan het volgende:
Bobby zit niet zo te lobbyen hier, je stond niet voor niks onderaan samen met Renate.
dat als hij erin blijft Jeroen hem toch uit de tent blijft lokken en dat hij dan wel een keer gaat flippen en de cel in moet. Peter zegt daarop dat het misschien toch verstandiger is om de bunker dan te verlaten, waarop Amber meelevend knikt.quote:
Ik denk dat Bubba aan het hopen is dat Peter Jeroen een klap geeft, zo'n type doet het altijd goed..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Zou Peter in een echte gevangeniscel wél zijn gel mogen houden?
De vuige hoer. Met puisten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
dat als hij erin blijft Jeroen hem toch uit de tent blijft lokken en dat hij dan wel een keer gaat flippen en de cel in moet. Peter zegt daarop dat het misschien toch verstandiger is om de bunker dan te verlaten, waarop Amber meelevend knikt.
gevalletje shownieuwsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
we kunnen hier wel zoveel zeggen.
'PETER KAN VLIEGEN!!!!'
ga je nu de krant bellen omdat je denkt dat het waar is?
Lijkt me wel een aardige actie.. Mocht het zover komen stuur ik Peter een potje gel! Als we dat nou allemaal even doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik denk dat Bubba aan het hopen is dat Peter Jeroen een klap geeft, zo'n type doet het altijd goed..
ja ! daar zit ik ook nog steeds op te wachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Stefan het volgende:
Gooi die redactiestream er even in met audio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |