En daarom is Jeroen er ook in gezet want anders werd het dodelijk saai..............en had Bobby er in moeten blijven want die wist er ook goed de stemming in te houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeroen is gewoon een omhooggevallen eikel , die dankzij zijn vette bankrekening alleen maar daar zit om te zieken .....en dat hoort niet in dit programma
als die nog niet suïcidaal was toen ze eruit ging is ze het wel geworden toen ze de reacties las.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef blomst het volgende:
Misschien is Renate alwel zo goed hersteld dat die er weer in kan
Jij snapt er echt geen fuck van hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
he hallo bobby , wat een fout is er gemaakt zeg , ze haden jeroen er toen uit moeten stemmen ......die was meteen al bad news ! zonde hoor
Bij mij verbrand er altijd minstens 1..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik doe bij the sims altijd een klein kamertje maken en dan als de sim erin zit de deur eruit halen. Kunnen we dat ook bij peter doen? De deur dichtmetselen als hij op de wc zit ofzo...
omdat hij geld heeft is hij een omhoogevallen eikel ? ik vind het juist leuk dat hij er wel in gaat ... zie ik elk ander verwend mormel met poen nog niet doen ....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeroen is gewoon een omhooggevallen eikel , die dankzij zijn vette bankrekening alleen maar daar zit om te zieken .....en dat hoort niet in dit programma
Hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik doe bij the sims altijd een klein kamertje maken en dan als de sim erin zit de deur eruit halen. Kunnen we dat ook bij peter doen? De deur dichtmetselen als hij op de wc zit ofzo...
ohw dan gaan ze zo zeuren! Gillen, stamp voeten en jammeren...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Denk je nou dat dit echt door Jeroen komt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
he hallo bobby , wat een fout is er gemaakt zeg , ze haden jeroen er toen uit moeten stemmen ......die was meteen al bad news ! zonde hoor
niet continu. ze namen 11:40. Hadden ze 11:41 genomen had de stand heel anders kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef lies1958 het volgende:
[..]
jawel hij stond onderaan de polls.
Wel door aktie's van bepaalde streamers om renate er in te houden maar toch stond hij onderop.
stel dat je er weer in zou gaan, heb je een ander beeld van ze gekregen inmiddels?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef BobbyRond het volgende:
Nou Amber, mijn leven is helemaal niet saai! Ik heb FOK!
juist ....i rest my casequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef Tessio het volgende:
[..]
En daarom is Jeroen er ook in gezet want anders werd het dodelijk saai..............en had Bobby er in moeten blijven want die wist er ook goed de stemming in te houden.
z'n haar raakt dan vast in de warquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef NrTH het volgende:
Alsof Peter durft te slaan.. misschien breekt hij wel een nagel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |