abonnement Unibet Coolblue
pi_68689222
Hier verder
pi_68689283
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 03:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het zou ook kunnen dat ze toch 3 juryleden in de finale wilden ipv maar twee en dat daarom Jamal door is. Het lijkt mij niet, want met een valse uitslag boor je wel iemand een finaleplaats door de neus, maar je weet maar nooit.
Denk ik wel
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 01:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja, want als het uitkomt zijn ze wel de klos. En met zoveel medewerkers is er altijd wel iemand die lult.
SCH

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2009 13:09:03 ]
pi_68697451
Pfff, had het lekker bij dat ene deeltje gelaten. Volgens mij heeft meneer SCH zich nu wel voorgoed ongeloofwaardig gemaakt sinds de laatste uitslag.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Denk ik wel
Denk ik niet. Voor de 3e finaleplaats naast Lisa en Rachel kwamen Jamal en Whatever het meest in aanmerking. Duidelijk beter / unieker dan Roan en Hester. Dus het zouden dan hoe dan ook 3 juryleden in de finale zijn geweest.
quote:
[..]

SCH
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68701509
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:47:45 #5
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_68701610
ej. waar worden deze programma's op vertoont? RTL.. dus...gescript en vooropgezet en fake zoals:


Gooische Mutsen
Mijn Tent is Flop
Smurrie in de Keuken
Xsextor
Mijn Hok(blok)
etc...

i rest my case!
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_68707400
Met de stemmen van de bellers en sms'ers wordt sowieso niet gefucked, dat kan ik 10000% garanderen
[P]otverdorie
pi_68708209
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef NatteBever het volgende:
Met de stemmen van de bellers en sms'ers wordt sowieso niet gefucked, dat kan ik 10000% garanderen
vertel
pi_68708368
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef NatteBever het volgende:
Met de stemmen van de bellers en sms'ers wordt sowieso niet gefucked, dat kan ik 10000% garanderen
Vertel eens Erland.
pi_68713629
Ik heb voor diverse programma's gewerkt waar met telefoon- en sms-stemmen gewerkt werd, that's why
[P]otverdorie
pi_68718426
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb voor diverse programma's gewerkt waar met telefoon- en sms-stemmen gewerkt werd, that's why
ik ook en het werd altijd gemanipuleerd
looooooooooooooooool lol
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:47:19 #11
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68719071
Dit word een eindeloos discussie.
pi_68719114
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb voor diverse programma's gewerkt waar met telefoon- en sms-stemmen gewerkt werd, that's why
Hoe weet je dat zo zeker dan?
pi_68719144
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb voor diverse programma's gewerkt waar met telefoon- en sms-stemmen gewerkt werd, that's why
Dat betekend dus ook dat jij een zwijgplicht heb, dus je kan van alles zeggen
pi_68724125
trouwens in de laatste uitzending had martijn het wel over de notaris!
pi_68725232
Ja duh dat hebben ze al een keer bewezen bij Idols. Toen was er ook zo stemmen-drama.

Maar wta zegt dat nou? Ik kan ook zeggen dat ik een notaris ben
pi_68726436
Nee hoor, dan zul je binnen no-time een gerechtelijke aanklacht aan je broek hebben.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68730685
Daarom blijft dat stemgedoe ook geheim

Ik geloof het pas, als ik zelf gezien heb dat de stemmen ook echt tellen Nooit dus, dus ik blijf denken dat het niet echt is
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:00:17 #18
255011 KomtdiedanHe
IsdiederAl??
pi_68794095
Mensen ik zeg :

NOOIT STEMMEN

is 1 grote GELDKLOPPERIJ
en RTL beïnvloed zeker de stemmen ...

eeecht waar
An eye for an eye makes the whole world blind.
I hate mankind, for I think myself one of the best of them,
and I know how bad I am.
pi_68796600
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Mensen ik zeg :

NOOIT STEMMEN

is 1 grote GELDKLOPPERIJ
en RTL beïnvloed zeker de stemmen ...

eeecht waar
Meen je dat nou!?

Maar oké, genoeg mensen die erin trappen inderdaad.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_68799835
Ik las ergens dat er vanavond geen show is ivm herdenking, en vervolgens zie ik op SBS een reclame dat vanavond Hollands got talent om 20.30 een liveshow heeft
Where facts are few, experts are many.
pi_68800062
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik las ergens dat er vanavond geen show is ivm herdenking, en vervolgens zie ik op SBS een reclame dat vanavond Hollands got talent om 20.30 een liveshow heeft
leuk voor je
looooooooooooooooool lol
pi_68806406
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:56 schreef MrKawada het volgende:
leuk voor je
Ja he Bedankt! en nu ga ik naar t goeie topic
Where facts are few, experts are many.
pi_68822409
Tuurlijk klopt het tellen van de stemmen niet ,een notaris krijgt gewoon een uitgeprinten lijst in zijn handen en zegt dan het klopt.Iedere volwassen kijker weet dat het niet klopt.Bij bv het laatste geflopte programma waar je een bruiloft van 1 miljoen kon winnen wisten de kandidaten die in het programma kwamen vantevoren al dat ze hun koffers mee moesten nemen.De rest kwam zonder koffer nog in de hoop op een bruiloft.De kopels die in de weken voor de echte uitzending begon aandachtig waren uitgelicht gingen allemaal verder.Terwijl de kijker thuis maar stemde terwijl alles al vast stond.Het is keer op keer geldklopperij.Dat is het enigste waar het om draait bij de commerciele.Het beste is massaal niet meer stemmen.
pi_68850480
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef Leonoor het volgende:
Zei Wendy nou: ".. en mag HAAR eigen album opnemen" ...?
zie je wel doorgestoken kaart
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:40:00 #25
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68851884
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

zie je wel doorgestoken kaart
ik zou wendy niet meenemen in het complot. Die kan dr mond echt niet houden. Het enige wat zij moet doen is een kaartje voorlezen en zelfs dat gaat al problematisch.
pi_68853249
wat zijn jullie toch dom...de tering
[P]otverdorie
pi_68857272
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef NatteBever het volgende:
wat zijn jullie toch dom...de tering
Gelukkig hebben we jou Ed. Of Willem?
pi_68857282
De stemmen worden nu geteld
pi_68862031
En: 'maak jullie geen zorgen, alles telt mee'
That's all folks!
pi_68865766
Alles telt ook mee. Wil je weten waar de stemmen terecht komen? Check www.callfactory.com
[P]otverdorie
pi_68865783
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef NatteBever het volgende:
Alles telt ook mee.
Gossie, en vanwaar dit ontroerende geloof?
pi_68865799
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Gossie, en vanwaar dit ontroerende geloof?
Check het topic een zooitje posts hierboven..
[P]otverdorie
pi_68865871
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:06 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Check het topic een zooitje posts hierboven..
Ja lieverd, dit topic loopt al jaren - bij elke idols en ander RTL-zangfestijntje en jij komt nu binnenwapperen met je pluimstaart en hebt nieuws voor ons???
pi_68865933
Haha jij bent er van overtuigd dat het doorgestoken kaart is. Ik zeg dat ik voor verschillende van 'dat soort' programma's heb gewerkt, met die bel-applicaties en daar wordt altijd onder notarieel toezicht gewerkt. Als ik dan zeg dat het allemaal eerlijk is, dan geloof je me nog steeds niet
[P]otverdorie
pi_68866152
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:13 schreef NatteBever het volgende:
Haha jij bent er van overtuigd dat het doorgestoken kaart is. Ik zeg dat ik voor verschillende van 'dat soort' programma's heb gewerkt, met die bel-applicaties en daar wordt altijd onder notarieel toezicht gewerkt. Als ik dan zeg dat het allemaal eerlijk is, dan geloof je me nog steeds niet
Oh ja, en welke notarissen zijn dat dan, die zich daarvoor lenen?
pi_68866512
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, en welke notarissen zijn dat dan, die zich daarvoor lenen?
Die zich daarvoor lenen? Het is gewoon een productie en daarvoor wordt personeel ingehuurd. Dat kan een cameraman zijn, een productieleider of een visagiste. Als er een trekking wordt verricht is er ook een notaris nodig en die wordt dan ook benaderd. Wij werken met een bepaald notarieel kantoor en dit is 1 van de dingen die zij doen
[P]otverdorie
pi_68866601
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:47 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Die zich daarvoor lenen? Het is gewoon een productie en daarvoor wordt personeel ingehuurd. Dat kan een cameraman zijn, een productieleider of een visagiste. Als er een trekking wordt verricht is er ook een notaris nodig en die wordt dan ook benaderd. Wij werken met een bepaald notarieel kantoor en dit is 1 van de dingen die zij doen
Die zich daarvoor lenen ja. Wat doet die notaris dan volgens jou? Die checkt precies hoeveel telefoontjes en sms-jes er binnekomen? Dit is even iets anders dan een trekking natuurlijk, er is veel meer ruimte om een beetje creatief te zijn, wat dan ook gebeurt.
pi_68867098
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Die zich daarvoor lenen ja. Wat doet die notaris dan volgens jou? Die checkt precies hoeveel telefoontjes en sms-jes er binnekomen? Dit is even iets anders dan een trekking natuurlijk, er is veel meer ruimte om een beetje creatief te zijn, wat dan ook gebeurt.
De calls en smsjes worden door meerdere partijen gemonitord en de functie van de notaris is het accorderen van de cijfers die daardoor ontstaan.
[P]otverdorie
pi_68897046
quote:
RTL deed ditmaal geen mededelingen over het stemmenpercentage. ,,Lisa stak er wel met kop en schouders bovenuit,'' stelde een woordvoerster. De 21-jarige zangeres hield haar laatste concurrenten Rachel Kramer en Jamal Bijnoe op ruime afstand.
En omdat ze dit niet vertellen, twijfel ik of het wel allemaal waar is! Geef gewoon de percentages! Het is allemaal doorgestoken kaart!
pi_68897617
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:14 schreef NatteBever het volgende:

[..]

De calls en smsjes worden door meerdere partijen gemonitord en de functie van de notaris is het accorderen van de cijfers die daardoor ontstaan.
Okay, en waar kunnen we dat terugvinden?
pi_68897792
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

En omdat ze dit niet vertellen, twijfel ik of het wel allemaal waar is! Geef gewoon de percentages! Het is allemaal doorgestoken kaart!
Net voordat Lisa voor de 2e keer Halleluja zingt, zie je dat Jamal een kaartje van 1 van de presentatoren heeft kunnen bemachtigen.
Aan zijn gezicht te zien is hij erg verbaasd, hij maakt nog een gebaar naar iemand in het publiek.
pi_68897838
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Net voordat Lisa voor de 2e keer Halleluja zingt, zie je dat Jamal een kaartje van 1 van de presentatoren heeft kunnen bemachtigen.
Aan zijn gezicht te zien is hij erg verbaasd, hij maakt nog een gebaar naar iemand in het publiek.
Jamal had meer stemmen dan Rachel, dat lijkt me duidelijk.
pi_68898439
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Net voordat Lisa voor de 2e keer Halleluja zingt, zie je dat Jamal een kaartje van 1 van de presentatoren heeft kunnen bemachtigen.
Aan zijn gezicht te zien is hij erg verbaasd, hij maakt nog een gebaar naar iemand in het publiek.


Op ongeveer 5:30. Kan van alles zijn ja, maar ben wel benieuwd
pi_68898766
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]



Op ongeveer 5:30. Kan van alles zijn ja, maar ben wel benieuwd
Hij laat het ietsje later ook nog aan Roan zien, volgens mij.
Denk niet dat "zijn" uitslag / percentage hier nog op staat, lijkt me toch alleen die van de twee dames.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:27:27 #45
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68898826
Het was hier natuurlijk al een tijdje bekend maar.
Maar een vriendin van de vriendin van me zus die werkt bij RTL Café. En zij weten ook dat het doorgestoken kaart is. Dat het allang bekend was dat Lisa zou gaan winnen.

Ze vertelde ook dat Whatever in de finale zou komen maar omdat er anders geen jongen in de finale stond hebben ze dit geschrapt. Roan was vervolgens geen optie omdat er al iemand uit zijn categorie in de finale stond.
Maar dit is aan de ene kant erg opmerkelijk aangezien Sharon en Richy ook uit dezelfde categorie kwamen.

Verder vertelde ze ook dat na de halve finale tegen de kandidaten werd verteld dat Roan vierde was geworden, Whatever vijfde en Hester zesde.
pi_68898867
Als ze echt zo eerlijk waren, dan hadden ze de percentages wel laten zien! Ook die van Jamal.

Ik denk dat er wel wat op het kaartje staat, wat wij eigenlijk niet zo mogen weten. Nu maar hopen dat Jamal ermee naar buiten komt dan!

Ik geloof geen reet van de uitslag. RTL het valt me weer tegen... al die nepperij! Ik las dit topic met een knipoog, maar ik begin er nu ook sterk aan te twijfelen of alles wel echt is.
pi_68898986
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:25 schreef MirKr het volgende:

[..]

Hij laat het ietsje later ook nog aan Roan zien, volgens mij.
Denk niet dat "zijn" uitslag / percentage hier nog op staat, lijkt me toch alleen die van de twee dames.
Ja dat zag ik ook, hij laat het later nog even aan Roan zien, en ik vond hem ook erg verbaasd. Misschien had Rachel wel gewonnen? En op dat kaartje staan dan de percentages?

Edit: Ik ga mijn bron even mailen. (en dan heb ik het niet over Mark)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2009 11:34:20 ]
pi_68899060
Ze doen echt wel wat met de stemmen, je kunt moeilijk iemand laten winnen die niet populair is bij het grote publiek. Denk dat Lisa elke week zo'n gigantische voorsprong met het aantal stemmen haalde, dat het wel erg voor de hand lag dat ze zou gaan winnen en dat je daar ook al een beetje op kunt inspelen, zoals door het uitzoeken van een passende single.
pi_68899090
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook, hij laat het later nog even aan Roan zien, en ik vond hem ook erg verbaasd. Misschien had Rachel wel gewonnen? En op dat kaartje staan dan de percentages?

Edit: Ik ga mijn bron even mailen. (en dan heb ik het niet over Mark)
come on. Als dat al zo zou zijn, gaan ze het echt niet op een kaartje zetten hoor.
pi_68899307
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

come on. Als dat al zo zou zijn, gaan ze het echt niet op een kaartje zetten hoor.
Je weet het niet met RTL... zo dom zouden ze wel kunnen zijn toch?

Ik vind het gewoon vaag dat ze de percentage niet bekend maken. Dus er klopt volgens mij geen reet van.
pi_68899369
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze doen echt wel wat met de stemmen, je kunt moeilijk iemand laten winnen die niet populair is bij het grote publiek. Denk dat Lisa elke week zo'n gigantische voorsprong met het aantal stemmen haalde, dat het wel erg voor de hand lag dat ze zou gaan winnen en dat je daar ook al een beetje op kunt inspelen, zoals door het uitzoeken van een passende single.
Ze doen ook wel iets met de stemmen - natuurlijk, het is een indicatie van populariteit.
pi_68899421
Zo dom zijn ze niet. Het percentage zouden ze makkelijk kunnen verzinnen, dus daar zit wel iets achter, misschien wordt het later nog bekend gemaakt.
pi_68899739
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef Woelli het volgende:
Het was hier natuurlijk al een tijdje bekend maar.
Maar een vriendin van de vriendin van me zus die werkt bij RTL Café. En zij weten ook dat het doorgestoken kaart is. Dat het allang bekend was dat Lisa zou gaan winnen.

Uhmmm.... juist... nu ben ik echt overtuigd....

En wat betreft dat kaartje dat Jamal in z'n handen heeft. Ik denk dat daar idd het percentage stemmen op staat dat Lisa heeft gehaald. Hij en Luigiano reageren daar nogal van "wow" op. Niks vreemds aan.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68899918
We hebben hem hier op het werk gekeken, en wij zijn allemaal overtuigd... het is doorgestoken kaart!

Misschien kunnen we een berichtje plaatsen op de hyves van Jamal? (als hij hyves heeft?)
Ik vind hem nogal verbaasd reageren, en niet van WOW. En hij bespreekt het met Roan en draait sneaky om.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:15:39 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68900435
Lijkt me niet dat er percentages stonden. Waarom zouden ze, er staat alleen op wat de presentatoren voorlezen (want waarom zouden ze het erop zetten als ze het niet hoeven voor te lezen).
pi_68900655
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef happyme28 het volgende:
Lijkt me niet dat er percentages stonden. Waarom zouden ze, er staat alleen op wat de presentatoren voorlezen (want waarom zouden ze het erop zetten als ze het niet hoeven voor te lezen).
maar wat staat er dan op? Waarom is Jamal zo verbaasd, en laat hij het lezen aan Roan en daarna aan Luigiano?
pi_68900710
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

maar wat staat er dan op? Waarom is Jamal zo verbaasd, en laat hij het lezen aan Roan en daarna aan Luigiano?
Er stond waarschijnlijk: "Let op Wendy: niet te dicht bij Rachel gaan staan, ze stinkt uit haar straatje".
  maandag 11 mei 2009 @ 12:31:53 #58
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68900910
Wat SCH zegt is misschien weer het uiterste maar waarschijnlijk inderdaad een regie-aanwijzing waar hij verbaasd over is.
pi_68901147
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Er stond waarschijnlijk: "Let op Wendy: niet te dicht bij Rachel gaan staan, ze stinkt uit haar straatje".
pi_68901179
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef happyme28 het volgende:
Wat SCH zegt is misschien weer het uiterste maar waarschijnlijk inderdaad een regie-aanwijzing waar hij verbaasd over is.
Waarom geven ze de percentages dan niet door? Ze doen dat bij elke finale?
er klotp gewoon iets niet. En ik had altijd wel gedacht dat het echt waar was hoor, want ik heb ook gewoon gestemd.

maar ik twijfel nu zo erg!
pi_68901463
Mensen die moeilijk doen over dit soort dingen

Als je iemand laat winnen die weinig stemmen krijgt, raak je de singles en albums niet aan de straatstenen kwijt...
Niemand die er belang bij heeft om er mee te rommelen, ook RTL niet...
  maandag 11 mei 2009 @ 12:57:36 #62
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68901603
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook, hij laat het later nog even aan Roan zien, en ik vond hem ook erg verbaasd. Misschien had Rachel wel gewonnen? En op dat kaartje staan dan de percentages?

Edit: Ik ga mijn bron even mailen. (en dan heb ik het niet over Mark)
Het lijkt mij niet logisch dat ze dat doen.
Martijn en Wendy gooien vaak de kaartjes op de grond, dus dat het uitlekt is dan toch groot.
pi_68902161
Ok ik heb een mail teruggehad. Ik heb de namen in X en Y veranderd en onze emailadressen uiteraard verwijderd.

Hallo Y

Ja het is hier een hot gesprek op de afdeling. Er zijn zelfs mailtjes binnengekomen op de redactie van RTL Boulevard.
En ze zeiden hier ook dat er al mailtjes gestuurd zijn naar Shownieuws. Dus het gaat wat worden denk ik.

Ik mag nu even helemaal niks loslaten Maar je weet genoeg denk ik.

Zodra het wat rustiger is mail ik je wel even.

Kus X

______________________________________________
Van: Naam weggehaald
Verzonden: Maandag 11 mei 2009 12:54
Aan: Mijn eigen naam ook weggehaald
Onderwerp: RE: Uitslag X Factor

Hey X,

Hoe is het? Wat is dat nou weer dat vage gedoe over die percentages?
Waarom werden de percentages niet bekend gemaakt?

Nog een vraagje, wat staat er op het kaartje wat Jamal in zijn handen had? Hij deed er nogal verbaasd over? Hij laat het gelijk
Aan Roan lezen en vervolgens aan Luigiano. Het gebeurde een beetje allemaal geheimzinnig?

Klopte de uitslag wel? Anders moet je maar eens op het fokforum kijken, ook daar twijfelen over de echtheid van de finale!

Ik hoor het wel!

Groetjes…. Y


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2009 13:15:41 ]
pi_68902204
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:52 schreef MaGNeT het volgende:
Mensen die moeilijk doen over dit soort dingen

Als je iemand laat winnen die weinig stemmen krijgt, raak je de singles en albums niet aan de straatstenen kwijt...
Niemand die er belang bij heeft om er mee te rommelen, ook RTL niet...
Onzin. Natuurlijk laat je de slechtste niet winnen maar degene met de meeste stemmenn is niet direct het commercieel interessantst e.d. Of niet goed voor de show, en het gaat niet alleen om de winnaar, ook om het verloop van de shows.
pi_68902271
SCH kan jij bovenstaande reactie van mijn bron bevestigen? Of is het niet waar? (ik denk wel dat ze de waarheid spreekt overigens)
pi_68902508
Luister/bekijk het fragment eens terug waarop Lieke van Lexmond en Beau van Erven Dorens de sleutel komen brengen van de auto die de winnaar krijgt: dat was op het moment dat Lisa en Rachel nog over zijn. Lieke zegt: "de sleutel voor Lisa!" Wendy haast zich om er snel overheen te roepen: "de sleutel voor de winnaar." Hoezo geen doorgestoken kaart?
pi_68902716
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef ed1959 het volgende:
Luister/bekijk het fragment eens terug waarop Lieke van Lexmond en Beau van Erven Dorens de sleutel komen brengen van de auto die de winnaar krijgt: dat was op het moment dat Lisa en Rachel nog over zijn. Lieke zegt: "de sleutel voor Lisa!" Wendy haast zich om er snel overheen te roepen: "de sleutel voor de winnaar." Hoezo geen doorgestoken kaart?
die quote ik ook even
  maandag 11 mei 2009 @ 13:58:43 #68
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68903627
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik heb een mail teruggehad. Ik heb de namen in X en Y veranderd en onze emailadressen uiteraard verwijderd.

Hallo Y

Ja het is hier een hot gesprek op de afdeling. Er zijn zelfs mailtjes binnengekomen op de redactie van RTL Boulevard.
En ze zeiden hier ook dat er al mailtjes gestuurd zijn naar Shownieuws. Dus het gaat wat worden denk ik.

Ik mag nu even helemaal niks loslaten Maar je weet genoeg denk ik.

Zodra het wat rustiger is mail ik je wel even.

Kus X

______________________________________________
Van: Naam weggehaald
Verzonden: Maandag 11 mei 2009 12:54
Aan: Mijn eigen naam ook weggehaald
Onderwerp: RE: Uitslag X Factor

Hey X,

Hoe is het? Wat is dat nou weer dat vage gedoe over die percentages?
Waarom werden de percentages niet bekend gemaakt?

Nog een vraagje, wat staat er op het kaartje wat Jamal in zijn handen had? Hij deed er nogal verbaasd over? Hij laat het gelijk
Aan Roan lezen en vervolgens aan Luigiano. Het gebeurde een beetje allemaal geheimzinnig?

Klopte de uitslag wel? Anders moet je maar eens op het fokforum kijken, ook daar twijfelen over de echtheid van de finale!

Ik hoor het wel!

Groetjes…. Y

Ik ben benieuwd
  maandag 11 mei 2009 @ 14:00:45 #69
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68903703
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef ed1959 het volgende:
Lieke zegt: "de sleutel voor Lisa!" Wendy haast zich om er snel overheen te roepen: "de sleutel voor de winnaar." Hoezo geen doorgestoken kaart?
Er waren twee auto's slimpie
Jij brengt dus de roddels de wereld in
pi_68904773
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:00 schreef Woelli het volgende:

[..]

Er waren twee auto's slimpie
Jij brengt dus de roddels de wereld in
Alleen de winnaar kreeg toch een auto
pi_68904971
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
SCH kan jij bovenstaande reactie van mijn bron bevestigen? Of is het niet waar? (ik denk wel dat ze de waarheid spreekt overigens)
Nee, kan ik niet bevestigen maar het is van alle tijden dat er over gesproken wordt. Meestal nog wat meer zo direct na de finale.
  maandag 11 mei 2009 @ 14:33:55 #72
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68905071
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Alleen de winnaar kreeg toch een auto
Ja maar ze zouden beide een andere krijgen.
Ik hoorde namelijk iets over een rode en zwarte auto.
pi_68905325
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, en waar kunnen we dat terugvinden?
HAHAHAHAHAHA SCH die om bewijzen en uitleg vraagt.... de omgekeerde wereld
looooooooooooooooool lol
pi_68906574
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef ed1959 het volgende:
Luister/bekijk het fragment eens terug waarop Lieke van Lexmond en Beau van Erven Dorens de sleutel komen brengen van de auto die de winnaar krijgt: dat was op het moment dat Lisa en Rachel nog over zijn. Lieke zegt: "de sleutel voor Lisa!" Wendy haast zich om er snel overheen te roepen: "de sleutel voor de winnaar." Hoezo geen doorgestoken kaart?
Dus? Misschien maakte ze gewoon een grapje omdat zij fan van Lisa was.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68913125
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, en waar kunnen we dat terugvinden?
Ehm, niet? Ja als je met een mooi verhaal aankomt bij de notaris misschien. Maar verder zijn die cijfers gewoon geheim Dus ik snap wel dat je dan denkt van "huh? maar dat riekt naar spelen met cijfers!"..so be it. Je mag me op me woord geloven
[P]otverdorie
pi_68913278
Haha die reacties hier Als ze geen percentages bekend maken is het doorgestoken kaart? Wat nou als ze wel percentages bekend hadden gemaakt, waar hadden jullie dat aan kunnen toetsen? Of is het dan sowieso geen doorgestoken kaart?

Die mail conversatie van hierboven is wel het toppunt...hahahaha
[P]otverdorie
  maandag 11 mei 2009 @ 18:32:00 #77
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68913360
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef ed1959 het volgende:
Luister/bekijk het fragment eens terug waarop Lieke van Lexmond en Beau van Erven Dorens de sleutel komen brengen van de auto die de winnaar krijgt: dat was op het moment dat Lisa en Rachel nog over zijn. Lieke zegt: "de sleutel voor Lisa!" Wendy haast zich om er snel overheen te roepen: "de sleutel voor de winnaar." Hoezo geen doorgestoken kaart?
Ik heb het even terug gekeken, maar Lieke zegt helemaal niet [de sleutel voor Lisa. Maar de sleutel voor jullie dames.
  maandag 11 mei 2009 @ 18:58:20 #78
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_68914080
tvp, interessant
pi_68916937
quote:
Op 9 mei 2009 won Lisa Hordijk de finale van X Factor. Rachel Kramer werd de verliezend finalist. Lisa en Rachel verschillde nog geen procent met elkaar. Hordijk had 50,47% en Rachel dus 49,53.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:26:45 #80
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_68917229
bron?
pi_68917274
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef NordicBlue het volgende:
bron?
http://nl.wikipedia.org/wiki/X_Factor_seizoen_2

Dus twijfelachtig... Kan van een grappenmaker zijn, of een doorgeslagen fan... Of van RTL zelf? Hmm...

Zo'n klein verschil zou overigens wel gelijk die reactie van Jamal verklaren toen hij dat kaartje zag
pi_68918415
Alsof RTL de percentages op een Wikipedia paginaatje gaat zetten
[P]otverdorie
  maandag 11 mei 2009 @ 20:59:44 #83
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68918463
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:58 schreef NatteBever het volgende:
Alsof RTL de percentages op een Wikipedia paginaatje gaat zetten
Misschien wel iemand die daar in loondienst zit
pi_68919103
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:24 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Ehm, niet? Ja als je met een mooi verhaal aankomt bij de notaris misschien. Maar verder zijn die cijfers gewoon geheim Dus ik snap wel dat je dan denkt van "huh? maar dat riekt naar spelen met cijfers!"..so be it. Je mag me op me woord geloven
Ik geloof je voor geen meter, waarom zou ik? Je lacht alleen maar anderen uit en komt met niks en je verneukt dit leuke topic. Er is alle reden om aan te nemen dat het doorgestoken kaart is, ik weet het trouwens ook zeker, heb het vaak genoeg meegemaakt dat degene met de minste stemmen toch een ronde verder gaat.

En waarom zou RTL het niet openbaar maken? Wat is de reden daarvan denk je?
pi_68919360
Ik kom met niks? Ik leg toch precies uit wat de werkwijze is? Dat jij nou eenmaal een onveranderbaar standpunt hebt ingenomen is jouw probleem. Jij zult nooit geloven dat het eerlijk is, wat ik ook zeg Wat zou het voor nut hebben dat de percentages bekend worden? Lees jij daar aan af dat het dan eerlijk is? Volgens mij maakt het niet uit wat er gebeurd, jij vindt het altijd doorgestoken kaart
[P]otverdorie
pi_68919498
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:27 schreef NatteBever het volgende:
Ik kom met niks? Ik leg toch precies uit wat de werkwijze is? Dat jij nou eenmaal een onveranderbaar standpunt hebt ingenomen is jouw probleem. Jij zult nooit geloven dat het eerlijk is, wat ik ook zeg Wat zou het voor nut hebben dat de percentages bekend worden? Lees jij daar aan af dat het dan eerlijk is? Volgens mij maakt het niet uit wat er gebeurd, jij vindt het altijd doorgestoken kaart
Wat heeft het voor nut ze niet bekend te maken? Het is interessant, ik zou het graag willen weten en het lijkt me eigenlijk logisch ze gewoon openbaar te maken.

Verder kom je inderdaad met niks. Je blaaat wat en lacht mensen uit en mompelt over een notaris. Ja mijn reet, dat zegt helemaal niks. Het is zo ondoorzichtig als wat en als je er echt zo bij betrokken bent dan weet je dat er om de haverklap creatief wordt omgegaan met de uitslagen. Of wil je echt beweren dat Irma al zo vroeg bij de laatste 2 zat? Of dat Jamai en Jim destijds meer stemmen hadden dan Hind
pi_68919593
-

[ Bericht 100% gewijzigd door NatteBever op 12-05-2009 10:52:57 ]
[P]otverdorie
pi_68919695
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heeft het voor nut ze niet bekend te maken? Het is interessant, ik zou het graag willen weten en het lijkt me eigenlijk logisch ze gewoon openbaar te maken.

Verder kom je inderdaad met niks. Je blaaat wat en lacht mensen uit en mompelt over een notaris. Ja mijn reet, dat zegt helemaal niks. Het is zo ondoorzichtig als wat en als je er echt zo bij betrokken bent dan weet je dat er om de haverklap creatief wordt omgegaan met de uitslagen. Of wil je echt beweren dat Irma al zo vroeg bij de laatste 2 zat? Of dat Jamai en Jim destijds meer stemmen hadden dan Hind
Het enige waar jij mee komt is je eigen smaak. Dat Hind minder stemmen heeft gehad dan Jim of Jamai en datzelfde voor Irma. Dat jij iemand beter of slechter vindt maakt niet dat iets niet eerlijk gespeeld wordt.
[P]otverdorie
pi_68919883
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Het enige waar jij mee komt is je eigen smaak. Dat Hind minder stemmen heeft gehad dan Jim of Jamai en datzelfde voor Irma. Dat jij iemand beter of slechter vindt maakt niet dat iets niet eerlijk gespeeld wordt.
Mijn smaak?

Ik houd van hardcore en Bruce Springsteen.

Heeft niks met smaak te maken. Ik weet gewoon meer dan jij of jij houdt je van de domme.
pi_68919904
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb even een screenshot van een uitslag van een programma dat niet meer wordt uitgezonden gebruikt om te laten zien hoe de scores binnenkomen.

[ afbeelding ]
Ja, en wat zegt dat? Dat er uitslagen binnenkomen, wordt toch niet bestreden?
pi_68919983
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn smaak?

Ik houd van hardcore en Bruce Springsteen.

Heeft niks met smaak te maken. Ik weet gewoon meer dan jij of jij houdt je van de domme.
Wat weet jij dan? En zeggen dat Hind of Irma een hogere plek had verdiend heeft alles met smaak en niets met feiten te maken. Met die afbeelding wil ik alleen maar aangeven hoe de cijfers binnenkomen, niets meer en niets minder. Zo heb je in ieder geval een idee
[P]otverdorie
pi_68920417
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:43 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat weet jij dan? En zeggen dat Hind of Irma een hogere plek had verdiend heeft alles met smaak en niets met feiten te maken. Met die afbeelding wil ik alleen maar aangeven hoe de cijfers binnenkomen, niets meer en niets minder. Zo heb je in ieder geval een idee
Ja, of ik dat niet al wist

Ik zeg niet dat ze een hogere plaats verdienden. Ik zeg dat ze een hogere plaats hadden, dat ze meer stemmen hadden maar dat is besloten om ze niet door te laten. Daar zijn talloze voorbeelden van. Maar uit deze reactie ga ik al helemaal twijfelen aan je snuggerheid, om het opeens op smaak te gooien
pi_68920501
Zolang jij niet met feiten komt hou ik het op smaak ja Je mag me PM'en met de info die je hebt, ik ben zeer benieuwd Graag bewijs waarom Irma een hogere plaats had dan wat werd vertoond op TV en ze er dus uit lag
[P]otverdorie
pi_68920634
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef NatteBever het volgende:
Zolang jij niet met feiten komt hou ik het op smaak ja Je mag me PM'en met de info die je hebt, ik ben zeer benieuwd Graag bewijs waarom Irma een hogere plaats had dan wat werd vertoond op TV en ze er dus uit lag
pi_68920654
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]


Nou vertel het hier maar dan, ik ben benieuwd
[P]otverdorie
pi_68920674
Er zijn iedere week besprekingen met de betrokkenen over wie ze door zullen laten gaan. Daar worden beslissingen over genomen. Het stemmen en bellen speelt daarbij een rol, maar een ondergeschikte.
pi_68920945
Oke en waar heb je die info vandaan? Want zo te zien ben je niet betrokken bij een dergelijke productie maar haal je de info van derden?
[P]otverdorie
pi_68921032
Dus ik mag Lisa bellen en vragen hoe het is gegaan tijdens deze versie van Xfactor? Dan gaat ze mij precies vertellen wat jij nu zegt? Toevallig ken ik ook een Idols kandidaat van vorig jaar die in de liveshows is geweest, dus die zal dan ook jouw verhaal moeten bevestigen. Anyway, interessant wat je vertelt, ik ga het eens navragen
[P]otverdorie
pi_68921882
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef NatteBever het volgende:
Dus ik mag Lisa bellen en vragen hoe het is gegaan tijdens deze versie van Xfactor? Dan gaat ze mij precies vertellen wat jij nu zegt? Toevallig ken ik ook een Idols kandidaat van vorig jaar die in de liveshows is geweest, dus die zal dan ook jouw verhaal moeten bevestigen. Anyway, interessant wat je vertelt, ik ga het eens navragen
Het lijkt me niet dat de kandidaten weten wat voor spellen er gespeeld worden.
Dan haakt er sowieso vroeg of laat wel iemand af als dat zo was.
pi_68921936
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat de kandidaten weten wat voor spellen er gespeeld worden.
Dan haakt er sowieso vroeg of laat wel iemand af als dat zo was.
Well of course. Vraag me af welke betrokkenen hij bedoelt
[P]otverdorie
pi_68923036
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:19 schreef MaGNeT het volgende: Op 9 mei 2009 won Lisa Hordijk de finale van X Factor. Rachel Kramer werd de verliezend finalist. Lisa en Rachel verschillde nog geen procent met elkaar. Hordijk had 50,47% en Rachel dus 49,53.

[..]


Dit is grappig.
Uitslag DSDS in Duitsland:

Finale
Sarah Kreuz: 49,53 %
Daniel Schuhmacher: 50,47 %
pi_68923479
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Cheja het volgende:

[..]

Dit is grappig.
Uitslag DSDS in Duitsland:

Finale
Sarah Kreuz: 49,53 %
Daniel Schuhmacher: 50,47 %

Het is een conspiracy...
Maar er is iemand die het overal aan het spammen is (Ene Leroy) dus ik vermoed dat hij de "dader" is...
  maandag 11 mei 2009 @ 23:38:50 #103
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68924645
Interview met Roan. Vanaf 3.50 gaat het even over de doorgestoken kaart

nakaarten met Piet: Roan Hamminga
pi_68929164
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef NatteBever het volgende:
Dus ik mag Lisa bellen en vragen hoe het is gegaan tijdens deze versie van Xfactor? Dan gaat ze mij precies vertellen wat jij nu zegt? Toevallig ken ik ook een Idols kandidaat van vorig jaar die in de liveshows is geweest, dus die zal dan ook jouw verhaal moeten bevestigen. Anyway, interessant wat je vertelt, ik ga het eens navragen
Je mag bellen wie je wilt maar uiteraard hebben de kandidaten hier geen weet van of sluiten hun ogen hiervoor, bovendien zijn ze contractueel van alles en nog wat verplicht.

De productieleiding bedoel ik natuurlijk met de betrokkenen. Je moet wel alles voorkauwen.
pi_68929217
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef Grulez het volgende:
Interview met Roan. Vanaf 3.50 gaat het even over de doorgestoken kaart

nakaarten met Piet: Roan Hamminga
Is dat Henk Kok?
pi_68929937
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Well of course. Vraag me af welke betrokkenen hij bedoelt
Wat dacht je van het productieteam?
pi_68930026
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat dacht je van het productieteam?
De productie heeft daar niets mee van doen
[P]otverdorie
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:35:41 #108
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68930044
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat Henk Kok?
Een andere legende: Piet van Dijken
pi_68930126
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef NatteBever het volgende:

[..]

De productie heeft daar niets mee van doen
Gewoon de leiding van het programma.
pi_68930571
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef NatteBever het volgende:

[..]

De productie heeft daar niets mee van doen
Volgens mij weet jij niet hoe alles werkt
pi_68931334
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij niet hoe alles werkt
Denk dat ik dat veel beter weet dan jij Voor jullie bestaan alleen woorden als 'productie' of 'redactie'..veel verder gaat het niet helaas
[P]otverdorie
pi_68933778
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Denk dat ik dat veel beter weet dan jij Voor jullie bestaan alleen woorden als 'productie' of 'redactie'..veel verder gaat het niet helaas
Ik heb je even een PM gestuurd.

Ik kan alleen zeggen dat de productie wel degelijk een deel van de regie in handen heeft
pi_68933883
Hoezo ineens verder via PM ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_68934766
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef Svensational het volgende:
Hoezo ineens verder via PM ?
je weet wel waarom
pi_68936378
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

je weet wel waarom
saai hoor
ik wil die scheldpartijen HIER zien
looooooooooooooooool lol
pi_68937225
Haha was een heel vriendelijke PM met interessante info, net zoals Charmed_Angel er nu 1 van mij heeft gekregen
[P]otverdorie
pi_68938692
Een vriend van mij was fotograaf voor de bladen.En bij de meeste programma s kregen de heren al te horen wie ze moesten fotograferen en waar ze moesten staan.Het stond vantevoren dan al vast wie er ging winnen,terwijl de lijnen nog open waren.De contracten die de deelnemers tekenen hebben ook een vermelding dat er niet over het programma en achter de schermen mag worden gepraat.Doe je dit wel wordt het moeilijk om je carriere verder te laten verlopen.Hilversum is een klein wereldje waar iedereen elkaar dekt en steunt.Dankt de een je af dan wordt het moeilijk voor je om ergens anders verder te gaan.Daarom zullen deelnemers nooit het achterste van hun tong laten zien.Dus roan ook niet.
pi_68939532
Vandaag staat er een klein stukje in het papieren AD dat Lisa 69% en Rachel 31% van de stemmen had.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68940214
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Denk dat ik dat veel beter weet dan jij Voor jullie bestaan alleen woorden als 'productie' of 'redactie'..veel verder gaat het niet helaas
Ach hou toch op, wijsneus. Ik werk 20 jaar in die wereld dus je hoeft mij niks wijs te maken en er geen flauw woordspelletje van te maken.
pi_68940318
^^ Wat jij wilt man, je praat anders nog wel aardig suggestief voor iemand die al 20 jaar 'in die wereld' werkt. Tell me, wat is je functie en het bedrijf waarvoor je werkt?
[P]otverdorie
pi_68940668
Mijn respect naar NatteBever: je bent de eerste die meneertje SCH zó op de kast weet te krijgen. Ik ben fan van je.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:00:16 #122
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68940760
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:48 schreef NatteBever het volgende:
^^ Wat jij wilt man, je praat anders nog wel aardig suggestief voor iemand die al 20 jaar 'in die wereld' werkt. Tell me, wat is je functie en het bedrijf waarvoor je werkt?
En dan je baan kwijtraken, zodat jij gelukkig wordt?
pi_68940778
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:48 schreef NatteBever het volgende:
^^ Wat jij wilt man, je praat anders nog wel aardig suggestief voor iemand die al 20 jaar 'in die wereld' werkt. Tell me, wat is je functie en het bedrijf waarvoor je werkt?
Hoezo suggestief??? Ik werk voor de omroep en verder gaat het je geen reet aan. Jij weet net zo goed als ik hoe het er aan toe gaat, als je er ook mee te maken hebt. Of je zit op een plek waarbij je neit genoeg weet of je spiegelt hier de zaken mooier voor.
pi_68940797
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef UltraR het volgende:
Mijn respect naar NatteBever: je bent de eerste die meneertje SCH zó op de kast weet te krijgen. Ik ben fan van je.
Ik ben al jaren uit de kast lieverd.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:11:50 #125
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68941168
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/X_Factor_seizoen_2

Dus twijfelachtig... Kan van een grappenmaker zijn, of een doorgeslagen fan... Of van RTL zelf? Hmm...

Zo'n klein verschil zou overigens wel gelijk die reactie van Jamal verklaren toen hij dat kaartje zag
Het is al veranderd naar 69 en 31.
Door dezelfde persoon die ook de andere twee percentages erop had gezet
pi_68941274
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo suggestief??? Ik werk voor de omroep en verder gaat het je geen reet aan. Jij weet net zo goed als ik hoe het er aan toe gaat, als je er ook mee te maken hebt. Of je zit op een plek waarbij je neit genoeg weet of je spiegelt hier de zaken mooier voor.
Oke fair enough Dit is duidelijk een punt waar we noooooit uit gaan komen Dus zullen we deze enigszins verhitte discussie maar lekker laten afkoelen en genoegen nemen met het feit dat we duidelijk beide andere informatie hebben?
[P]otverdorie
pi_68941460
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Grulez het volgende:

[..]

En dan je baan kwijtraken, zodat jij gelukkig wordt?
Dan had hij überhaupt hier niet moeten gaan posten. Zonder bewijs is dit topic compleet waardeloos.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68941585
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dan had hij überhaupt hier niet moeten gaan posten. Zonder bewijs is dit topic compleet waardeloos.
Dit is eigenlijk precies waar het om draait idd Aan wat 'mensen' zeggen kan je geen waarde hechten zonder concreet bewijs.
[P]otverdorie
pi_68941607
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dan had hij überhaupt hier niet moeten gaan posten. Zonder bewijs is dit topic compleet waardeloos.
Wat een onzin. We speculeren er gewoon over, dat doen we al jaren op FOK! Vanaf Idols 1 en het heeft enorm veel plezier en media-aandacht opgeleverd, dat is toch niet waardeloos. Sommige dingen worden nooit bewezen, so what.
pi_68942386
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin. We speculeren er gewoon over, dat doen we al jaren op FOK! Vanaf Idols 1 en het heeft enorm veel plezier en media-aandacht opgeleverd, dat is toch niet waardeloos. Sommige dingen worden nooit bewezen, so what.
Ah, nu is het opeens speculeren. Ik had sterk het idee dat jij het tot nu toe allemaal als een feit bracht, "omdat jij daar werkt en het allemaal ziet gebeuren."
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68942557
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ah, nu is het opeens speculeren. Ik had sterk het idee dat jij het tot nu toe allemaal als een feit bracht, "omdat jij daar werkt en het allemaal ziet gebeuren."
Dat was precies wat ik ook dacht ja Maar goed, laat hem maar lekker verder speculeren hier. Misschien kan je eens een brief schrijven naar Arnie of je een keer bij een Eyeworks productie achter de schermen mee mag kijken en wie weet krijg je dan ook wel een geheimzinnig kaartje van dhr. Krabbe in je handen gedrukt...spannundddd
[P]otverdorie
pi_68945441
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ah, nu is het opeens speculeren. Ik had sterk het idee dat jij het tot nu toe allemaal als een feit bracht, "omdat jij daar werkt en het allemaal ziet gebeuren."
Ja, voor mij is het een feit. Anderen trekken dat weer in twijfel omdat ze mij niet geloven en daardoor blijft het speculeren he. Ik zie het inderdaad gebeuren en weet het zeker maar kan het anderen niet kwalijk nemen dat ze het neit direct geloven. NatteBever komt er dan weer gezellig bij met haar eigen ideeen en opvattingen en registraties.
pi_68945470
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:47 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Dat was precies wat ik ook dacht ja Maar goed, laat hem maar lekker verder speculeren hier. Misschien kan je eens een brief schrijven naar Arnie of je een keer bij een Eyeworks productie achter de schermen mee mag kijken en wie weet krijg je dan ook wel een geheimzinnig kaartje van dhr. Krabbe in je handen gedrukt...spannundddd
Dat van die briefjes is onzin. De kernvraag is: is degene die weggestuurd wordt of in de sing-off komt, ook altijd degene met de minste stemmen.

Ik zeg van niet, jij zegt van wel. Toch?
pi_68946342
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat van die briefjes is onzin. De kernvraag is: is degene die weggestuurd wordt of in de sing-off komt, ook altijd degene met de minste stemmen.

Ik zeg van niet, jij zegt van wel. Toch?
Klopt Als het zelfs voor gebruikers op een forum duidelijk is aan te tonen dat het doorgestoken kaart is, had de FIOD allang op de stoep gestaan en het hele programma van de buis gehaald. Daarnaast had het desbetreffende notarissenkantoor ook kunnen opdoeken
[P]otverdorie
pi_68950378
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Klopt Als het zelfs voor gebruikers op een forum duidelijk is aan te tonen dat het doorgestoken kaart is, had de FIOD allang op de stoep gestaan en het hele programma van de buis gehaald. Daarnaast had het desbetreffende notarissenkantoor ook kunnen opdoeken
Nee hoor. Het is namelijk niet zo gemakkelijk aan te tonen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')