[flauwheidsmodus] ik heb net de vorige 2 topics even doorgelezen Bas, en wat lees ik nu allemaalquote:
+ 1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Berkery het volgende:
Een ei
jahhaa, weer een jaartje ouder en dichter bij de doodquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[flauwheidsmodus] ik heb net de vorige 2 topics even doorgelezen Bas, en wat lees ik nu allemaal![]()
[/flauwheidsmodus]
[flauwheidsmodus] 34 jaar, en je woont bij je ouders, en je speelt met lego, en je zoekt alle antwoorden opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
jahhaa, weer een jaartje ouder en dichter bij de dood
HAHAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[flauwheidsmodus] 34 jaar, en je woont bij je ouders, en je speelt met lego, en je zoekt alle antwoorden op![]()
![]()
[/flauwheidsmodus]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef starla het volgende:
akmost famous?
Welnee, ik durf rustig te beweren dat niemand van de vaste spelers zo geil is op punten als jij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
En ik zoek niets op, je bent gewoon jaloers op mijn puntenstand
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Welnee, ik durf rustig te beweren dat niemand van de vaste spelers zo geil is op punten als jij.
Maar gefeliciteerd met je verjaardag. En ik heb heel wat gemist zo te lezen
Yup, heel wat gemistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Welnee, ik durf rustig te beweren dat niemand van de vaste spelers zo geil is op punten als jij.
Maar gefeliciteerd met je verjaardag. En ik heb heel wat gemist zo te lezen
Whehe, je merkt wel dat je ouder en trager bent geworden.quote:
+ 1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:52 schreef ScottTracy het volgende:
Streepjescodes?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:19 schreef Rucebo het volgende:
Media Markt?
Jazekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef starla het volgende:
5de symfonie van dezelfde man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |