Ik heb keldervrees. Heel vreemd. Opeens ontwikkeld, de laatste weken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef BobbyRond het volgende:
cC!
Ik heb je op het boodschappenlijstje gezet! Maar niet voor in The Bunker, maar voor in m'n kelder
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
Maakt een van die (donker)blauwe of rooie mannen hier svp even Copycat van dat lelijke CopyCat?
Laten we het svp bij mijn borsten houden en mijn pruim er buiten latenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:54 schreef Liquidootje het volgende:
Wow dat is een verrassing. Dacht altijd dat Cc een opgedroogde pruim was gezien de frequentie dat ze op fok rond hing.
*fap
Wat als Hitler een vrouw was geweest?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
. Iets wat me met mijn karakter nooit is gelukt.
En ze schrijft perfect Nederlands, ook best geilquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:01 schreef Gootsteen het volgende:
Ik vind je haar leuk.
Sex in 't park?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb keldervrees. Heel vreemd. Opeens ontwikkeld, de laatste weken.
Heb je ook een zolder?
Laat ik nu toch aan een parkje wonen.quote:
Das mooi, ik heb hier nog wat Turkse miljoenen liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:44 schreef Pl0x het volgende:
Copycat nu te huur voor 200 per uur.
drinkt zingt danst doet alles,maar wel veilig
Vroeger toch de nodige naamtopics in R&P, meen ik mij te herinneren. Alhoewel dat 'bijna' natuurlijk boekdelen spreekt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bijna beledigd dat ik dankzij mijn tieten al tig topics heb. Iets wat me met mijn karakter nooit is gelukt.
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Stefan het volgende:
Copycat gaat 24 uur in de bunker logeren als de kijkers dat ook willen.
Met jou kan ik levellen.quote:
Hoe kun je dit nu weigeren, Copycatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:49 schreef ED-ITTJE het volgende:
En als zij van die foto erin komt, dan koop ik waarschijnlijk streams.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |