Maakttenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
Het was gisteren 23:15,
Iedereen in huis was aan het slapen behalve ik en ik,
Ging opzoek naar filmpjes die bewijzen dat de (levende?) HipHop legende 2Pac nog leeft.
En toen werd ik bang omdat ik hele tijd dacht dat 2Pac achter me stond en me iets zou aandoen.![]()
Samenvattubg : Youtube filmpjes over 2Pac maaktten mij bang.![]()
Klacht : Youtube filmpjes over 2Pac maaktten mij bang.![]()
Sub-klacht : ik weet niet of 2Pac nog leeft of niet, wat denken jullie?.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
Het was gisteren 23:15,
Iedereen in huis was aan het slapen behalve ik en ik,
Ging opzoek naar filmpjes die bewijzen dat de (levende?) HipHop legende 2Pac nog leeft.
En toen werd ik bang omdat ik hele tijd dacht dat 2Pac achter me stond en me iets zou aandoen.![]()
Samenvattubg : Youtube filmpjes over 2Pac maaktten mij bang.![]()
Klacht : Youtube filmpjes over 2Pac maaktten mij bang.![]()
Sub-klacht : ik weet niet of 2Pac nog leeft of niet, wat denken jullie?.
zoals matige rap maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef Lundegaard het volgende:
Als ie leeft, heeft ie vast betere dingen te doen dan achter jou te gaan staan.
matige rap maken?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
lees eens door iedereen ; in huis was iedereen aan het slapen behalve ik, en ik ging youtube filmpjes kijken diequote:
spelfoutje.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
matige rap maken?!
hoe durf je!
hij is de beste rapper die ooit geleefd heeft man!
als ie leeft en dit leest maakt ie je af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
TS is schizo, net als die reclames dat die kinderen tegen zichzelf pratenquote:
En meneer heeft ook 1 nummer gehoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Tupac raps..
I`m a nigger. The cops are against me...blabla.. The sociey is against black people. Watch out, i`m gonna shoot ya.
Blabla.. Born in a ghetto..blabla...niggabitch..
hier moet absoluut een nieuw topic over aan gemaakt worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Tupac raps..
I`m a nigger. The cops are against me...blabla.. The sociey is against black people. Watch out, i`m gonna shoot ya.
Blabla.. Born in a ghetto..blabla...niggabitch..
als je er 1 hoort heb je ze allemaal gehoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Janstersons het volgende:
[..]
En meneer heeft ook 1 nummer gehoord
Meneer heeft twee verschillende albums van Tupac.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Janstersons het volgende:
[..]
En meneer heeft ook 1 nummer gehoord
kben gebanned op tweakers.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
matige rap maken?!
hoe durf je!
hij is de beste rapper die ooit geleefd heeft man!
als ie leeft en dit leest maakt ie je af!ok, 3 dingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) Tupac leeft niet meer. Is in 96 doodgeschoten dacht ik zo. Was er niet bij gelukkig
2) Hij was amerikaans en kon dus geen woord Nederlands lezen, i assume.
3) zie 1 en 2just give a second thought
what if we don't get caught...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |