Dus je kan je voorstellen dat ik dat probeer te voorkomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je hoe lang ik al niets meer kan sparen..
en hoe kut dat is![]()
Hier is het ook al tijden vochtig en warm. Wel zo lekker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis vochtig en warm.. kutweer
tenminste.. koud is het hier niet
Ja hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dus je kan je voorstellen dat ik dat probeer te voorkomen
quote:
Mogguh beidenquote:
Nou ja, de lampjes zijn iig niet kapot!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Morgen toch maar even met de auto naar de garage. Oranje ABS-lampjes en rode lampjes met uitroepteken die tijdens het rijden gaan branden, zijn vast niet goed.
Dat is waar!quote:
nou vraag ik me af of die sensor ook brandt als de remmen bijna op zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar!
Ik ga er vooralsnog van uit dat er een sensor kapot of vuil is of zo. Maar dat kunnen ze bij de garage wel uitlezen.
Dat uitroeptekentje heeft toch te maken met remvloeistof? Als je onder de moterkap even met dat bakje schudt, is het lampje vast uit. Zo was het bij mij ook en die rijdt tot nu toe nog helemaal primaquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Morgen toch maar even met de auto naar de garage. Oranje ABS-lampjes en rode lampjes met uitroepteken die tijdens het rijden gaan branden, zijn vast niet goed.
dat is te hopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou vraag ik me af of die sensor ook brandt als de remmen bijna op zijn
of als er remolie lekt...
Tot je moet remmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat uitroeptekentje heeft toch te maken met remvloeistof? Als je onder de moterkap even met dat bakje schudt, is het lampje vast uit. Zo was het bij mij ook en die rijdt tot nu toe nog helemaal prima
Nee hoor, gaat ook nog helemaal prima. Maar ik gok dat mijn auto wat ouder is dan die van DaMartquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou vraag ik me af of die sensor ook brandt als de remmen bijna op zijn
of als er remolie lekt...
Maar dat uitroepteken brandde niet de hele tijd, alleen als ABS-lampje ging branden. Dus kan ook zoiets betekenen als 'pas op, er is een storing' en dat het ABS-lampje aangeeft dat daar de storing in zit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat uitroeptekentje heeft toch te maken met remvloeistof? Als je onder de moterkap even met dat bakje schudt, is het lampje vast uit. Zo was het bij mij ook en die rijdt tot nu toe nog helemaal prima
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis vochtig en warm.. kutweer
tenminste.. koud is het hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |