LL! Hoe is het?quote:
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even afquote:
Ik bedoel in de KSC.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom komt ze niet meer?
en met hier, bedoel je dan KSC of FOK!?
gaat welquote:
Ligt dat echt aan jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even af.
[..]
Ik bedoel in de KSC.
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Na zaterdag zal de uitwerking op mij blijken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Hihi, je zei "komen".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor niemand er meer over, dus vroeg het me ook even af.
[..]
Ik bedoel in de KSC.
Jij bent koffieverslaafd, je blijft hier. Zelfs na een huismeet met mijn nespresso.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Na zaterdag zal de uitwerking op mij blijken...
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwspostenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat was een mooi uurtje vliegen met een vrijwel wolkenloos Java.
Ik zie geen ander verband, jij wel?quote:
Ah, mijn nieuwsdump staat op de FPquote:
Volgens mij laat jij je meer leiden door koffie dan door mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
Hoeveel bied je me om te zorgen dat je OA's functie kunt overnemen na zaterdag?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwsposten![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je nagaan wat voor uiteenlopende invloeden een koffie-meet met mij kan hebben. Cali komt hier nog amper, maar Pien bijvoorbeeld blijft komen na onze meet.
Wanneer ben ik welkom?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent koffieverslaafd, je blijft hier. Zelfs na een huismeet met mijn nespresso.
FP is GC niet hè....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG stelt zich vast in op het alleen moeten nieuwsposten![]()
Wel een link naar het topic van OldJeller (op zich terecht) maar (volledig onterecht) geen link naar de koffiechat!quote:
Ik heb liever zo min mogelijk clouds op mijn vliegreizen, en dan al helemaal van die gruwelijke tropische stormwolken. Mooi vanaf de grond, maar niet als je er doorheen/omheen moet vliegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan prima
[/nerd]
Jij wilt niet naar het oosten des lands.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer ben ik welkom?![]()
[..]
FP is GC niet hè....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
cloud computing en java 6 kan prima
[/nerd]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |