Oh, zo bedoelde ik ook niet wat ik zei!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
chill honey. Ik zeg toch niet dat je er niet over kunt meepraten?
Het valt mij in elk geval op (nu ik een postdoctorale opleiding doe) dat het een stuk arbeidsintensiever is dan 5 jaar geleden.
Hhaa ja dat welquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Houd mensen wel uit de buurt haha..
*gaat erbij zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Rellen.
* Kuukske pakt de popcorn erbij.
De wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Dat heeft alles te maken met de domeincompetenties van tegenwoordig!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan nog heb jij geen flauw idee wat ik in mijn leven heb moeten doen om te komen waar ik nu ben en waar ik nog elke dag keihard tegen moet vechten. Dan vind ik het erg vervelend als je mij welkom heet in de echte wereld. Jij zei dat terwijl je niks van mij weet, maar dan moet je ook niet boos worden dat ik zei dat je je mond moet houden omdat ik niks van jou weet. Ik deed gewoon hetzelfde als wat jij deed..
Daarbij vind ik het echt ontzettend knap van je dat je afstudeert terwijl je fulltime werkt en daar heb ik erg veel respect voor
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Competentiegericht onderwijsquote:
* MPG voelt zich niet aangesprokenquote:
Haha asje ^^quote:
Hou op! Ik kan het woord competentie echt niet meer horen/lezenquote:
Lieve pinguinquote:
Alleen vervelende mensen hoef ik niet in mijn buurt.. hoewel dat soms ook wel leuk is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Hhaa ja dat welmaar ik vind mensen in de buurt toch wel gezellig eigenlijk
Dat had ik ook op een gegeven momentquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Hou op! Ik kan het woord competentie echt niet meer horen/lezen
SMARTquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat had ik ook op een gegeven momentnet als: smart-doelstellingen, key issues, al die afkortingen als REVPAR en ARR, 'in your development as a professional' en meer van die 'hippe' woorden die weinig toevoegen aan de rest van de zin maar wel leuk staan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Fha het volgende:
* Fha belt belastingdienst "ik heb een brief gekregen over een TZ formulier, wat is het en ik heb er nooit een gekregen"
mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij al drie dagen niet geslapen had "blabla hele uitleg over Tz formulieren en dat het vooral voor ouderen is en dat er in de brief staat dat er iets niet klopt in de berekening"
Ik: dus ik kan hem weg gooien?
Mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij trots was dat hij deze geweldige uitleg had gegeven: Ja
Had dat even aan het begin van je verhaal gezegd
Nee dat is zo. Maar ik dan zeg ik gewoon heel hard ksssst zodat ze weg gaan of ik draai me gewoon omquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alleen vervelende mensen hoef ik niet in mijn buurt.. hoewel dat soms ook wel leuk is.
Of je stuurt Bolle op ze afquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Maar ik dan zeg ik gewoon heel hard ksssst zodat ze weg gaan of ik draai me gewoon om![]()
lekker handig, maar bellen is toch wel gratis?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Fha het volgende:
* Fha belt belastingdienst "ik heb een brief gekregen over een TZ formulier, wat is het en ik heb er nooit een gekregen"
mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij al drie dagen niet geslapen had "blabla hele uitleg over Tz formulieren en dat het vooral voor ouderen is en dat er in de brief staat dat er iets niet klopt in de berekening"
Ik: dus ik kan hem weg gooien?
Mannetje van de belastingdienst die klonk alsof hij trots was dat hij deze geweldige uitleg had gegeven: Ja
Had dat even aan het begin van je verhaal gezegd
Dat sowiesoquote:
Dat gelukkig welquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker handig, maar bellen is toch wel gratis?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn die rolt dan keihard tegen ze aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |