quote:
Idd, en hij is er nog trots op ook. Xbox 360 is klote...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef Xandrar het volgende:
Verkapt 'ik heb een xbox360' topic.
En TS is een prutser.
Fanboyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef Wazzzaaah het volgende:
[..]
Idd, en hij is er nog trots op ook. Xbox 360 is klote...
PS3 Roeleerd!!!
Ben wel benieuwd waar het wel om gaat dan. Ik heb nog nooit problemen met de verpakkingen van wat dan ook van de xbox gehad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik had gisteren iets van de xbox 360 besteld.
Hij krijgt de verpakking rond het spelletje niet los. of anderzijds het doos je niet!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Volgens mij gaat het niet om de xbox zelf:
[..]
Ben wel benieuwd waar het wel om gaat dan. Ik heb nog nooit problemen met de verpakkingen van wat dan ook van de xbox gehad.
Die clamshell meuk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Robh88 het volgende:
Hij bedoelt dat van die hard plastic verpakkingen van accesoires van de xbox360
Inderdaadquote:
Dat zijn wel van die rotverpakkingen. Vacuüm gezogen, of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Een reactie van falende TSer
Ten eerste het gaat om dit [ afbeelding ]
Ten tweede, ik ben geen faler
Ten derde ik heb allang mijn xbox.
en ik weet hoe ik een controller moet vasthouden
behalve bij logitech. Die hebben een onderbroken gesealde rand. Die rits je zo rondom open. Gaan niet heel makkelijker, maar beter dan die dichtgelaste zooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ja die gesealde verpakkingen zuigen echt zwaar
Daar zit toch altijd zo'n lipje aan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef RickoKun het volgende:
Die spellen dan? Ik zit altijd te pielen om daar een stukje plastic van los te krijgen.
Tip: Snijd met je mes langs het gat van de opening van het doosje, MOEILIJK E??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef RickoKun het volgende:
Die spellen dan? Ik zit altijd te pielen om daar een stukje plastic van los te krijgen.
TS is niet zo rijk als jou , dat jij met je Ferrari en je 40 badkamers in je huis allemaal feesten geeftquote:
Bedankt voor de afbeelding ter ondersteuning, ik had anders niet kunnen bedenken hoe een bijl er uitziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Jeej het volgende:
ts had gewoon een bijl moeten gebruiken
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bedankt voor de afbeelding ter ondersteuning, ik had anders niet kunnen bedenken hoe een bijl er uitziet.
Dat is wel erg triest, dat je niet eens weet hoe een bijl uitziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bedankt voor de afbeelding ter ondersteuning, ik had anders niet kunnen bedenken hoe een bijl er uitziet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest, dat je niet eens weet hoe een bijl uitziet.
Dat kan ook de enige reden zijn voor die bullshit, want het is zo tergend dat ik het idee heb dat ik het ook niet open mag maken zodra ik het eerlijk gekocht heb.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Stephan1237 het volgende:
1 ding is zeker: Die krijg je niet makkelijk uit de verpakking in de winkel om het te stelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |