Of spannende studieboekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, dat je niet denkt dat het kleurboeken zijn!
Nee, jij mij. Met rekeningnummer en zoquote:
Je hebt PM:)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, jij mij. Met rekeningnummer en zo
Is goed...je hebt PMquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef EdmondDantes het volgende:
Close-up: 7,- euro incl verzendkosten?
Ik heb op zich wel intresse in De Zwerm, maar die verzendkosten houden me tegen. Prijs van het boek vind ik geen enkel probleem, maar vind het zo zonde om zoveel kwijt te zijn aan verzendkosten.quote:
Nee, helaas...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef TumTum het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel intresse in De Zwerm, maar die verzendkosten houden me tegen. Prijs van het boek vind ik geen enkel probleem, maar vind het zo zonde om zoveel kwijt te zijn aan verzendkosten.
Je komt niet toevallig af en toe in de buurt van Amsterdam?
16,75 voor een pakketje met de twee boeken, maar ik werk in Den Haag, dus meeten scheelt 6,75.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Peter het volgende:
Interesse in Bloeden en De Zwerm, vanuit Den Haag. Hoeveel is combinatie incl verzenden en hoeveel voor afhalen/meeten?
Is primaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:34 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Nee, helaas...
[..]
16,75 voor een pakketje met de twee boeken, maar ik werk in Den Haag, dus meeten scheelt 6,75.
Je hebt PMquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Is prima
I woon in het centrum en werk in scheveningen. Kun je bijv. dinsdag ergens?
Oegstgeest, maar "De Zwerm" is al verkocht. En die 1000 pagina's ben je zo doorheen hoor. Het is een spannend boek...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Zeroku het volgende:
1000 Bladzijden voor een boek. Waar woon je ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |