7 Jaar gelden alweer, herinner het nog als de dag van gister. Hopen dat er na 7 magere jaren weer een paar betere aankomen.quote:
Ben er waarschijnlijk niet bij, heb oproepdienst voor m'n werk en moet mij in geval van nood binnen een half uur op het UMC Utrecht kunnen melden.. Denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gaan we überhaupt meeten dan?
Ik ben sowieso op Varkenoord, en Happel herken ik ongetwijfeld wel...
Via de catering zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik weet volgend seizoen al hoe ik naar uitwedstrijd in het uitvak kan zonder seizoenskaart van feyenoord
quote:
quote:
quote:
Dat moet kunnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 06:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben er waarschijnlijk niet bij, heb oproepdienst voor m'n werk en moet mij in geval van nood binnen een half uur op het UMC Utrecht kunnen melden.. Denk ik.
dat is écht troep..quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Kopbal het volgende:
Volgend jaar dus Number 1 snacks in de Kuip.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Happel het volgende:
Gyan is helemaal niet gestopt, joh. Hij speelt bij Wrexham op het moment.
http://www.wrexhamafc.co.(...),10311~22166,00.html
Volgend seizoen een keertje daarheen. Onbegrijpelijk dat hij nooit elders aan de bak heeft kunnen komen.
Korneev is assistent-trainer bij Rusland.
Blijft een mooi persoonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Happel het volgende:
Gyan is helemaal niet gestopt, joh. Hij speelt bij Wrexham op het moment.
http://www.wrexhamafc.co.(...),10311~22166,00.html
Volgend seizoen een keertje daarheen. Onbegrijpelijk dat hij nooit elders aan de bak heeft kunnen komen.
Korneev is assistent-trainer bij Rusland.
Sjongejonge zeg, hier gaan je nekharen toch van overeind staan.quote:Vlak na zijn vakantie in Spanje, afgelopen zomer, kwam Meijer terug op een plek die hij niet meer kende. Verdwenen was zijn eigen werkhok naast de kleedkamers, behangen met vaantjes, shirts en foto’s. Na een grondige verbouwing onder leiding van Verbeek, bleek er geen plaats meer te zijn voor Meijers mini-museum.
,,Alle souvenirs stonden in grote zakken bij elkaar,’’ vertelt Meijer. ,,Peter Bosz had me vooraf gebeld, om me enigszins voor te bereiden. Maar toen ik terugkwam, was het toch even schrikken. De nieuwe ruimtes zijn echt een verbetering hoor, begrijp me goed. Maar dat mijn eigen plekkie er opeens niet meer was, daar ben ik wel verdrietig om geweest. Het zijn toch herinneringen, hè. Je hebt er iets mee.’’
Gyan was goed genoeg voor een middelmatige Eredivisieclub. Blijf het echt zonde vinden, was gewoon een meer dan excellente kracht voor een ploeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:21 schreef Kopbal het volgende:
Gyan was gewoon een best matige voetballer, die door het publiek en het team zich altijd maar weer naar een niveau wist te knokken die wel voldoende was. Kan me nog een keer een wedstrijd herinneren toen hij al redelijk op zijn retour was binnen Feyenoord, zag je hem een sprint trekken over de breedte van het veld om vervolgens met een tackle de bal te veroveren. Wat een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |