Waarom gelijk weer spreken van haat? Een gezonde afkeer jegens een stel Duitsers, dan wel Limburgers. Niks mis mee. Verwacht overigens niet dat Roda veel tegenstand zal bieden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:22 schreef Ritmo het volgende:
Vanwaar die haat tegen Roda? Niet dat ik veel met die club heb maar een hekel heb ik er niet aan.
Inderdaad, zijn er er weinig clubs waar ik echt sympathie voor heb.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:58 schreef Happel het volgende:
Ik heb tegen bijna elke eredivisieclub wel een afkeer trouwens
afscheid van Gerard Meijer bedoelde ik vriend. De wedstrijd word zwaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker, Roda wordt van de mat gespeeld. Nulletje of 6 gok ik.
Wedstrijd zwaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
afscheid van Gerard Meijer bedoelde ik vriend. De wedstrijd word zwaar.
0-4 was hetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tis typisch, maar ik put hoop uit de 0-5 overwinning in Limburg.. In die periode was Feijenoord helemaal niet tof bezig
Zonder Tomasson speelt dit Feijenoord slecht. En buiten dat moet RJC, dus zijn ze gedreven. En Feijenoord heeft het vaak lastig tegen hardwerkende ploegen (zie zondag bijv.)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wedstrijd zwaarKom nou.. Feyenoord heeft nooit moeite met Roda.
Maar Roda is totaal geen hardwerkende ploeg. En daarnaast moest Roda de afgelopen 6/7 wedstrijden al vol aan de bak. Toen heb ik ze, met uitzondering van afgelopen zondag, nooit hard zien werken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zonder Tomasson speelt dit Feijenoord slecht. En buiten dat moet RJC, dus zijn ze gedreven. En Feijenoord heeft het vaak lastig tegen hardwerkende ploegen (zie zondag bijv.)
Rood voor wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2-3 patinama en meteen rood voor patinama
Shirt uittrekken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2-3 patinama en meteen rood voor patinama
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In Vak BB mag je geen speler verrot schelden of die zakenhomo's worden boos!
Is dat zo? Ik heb eigelijk zomaar een willekeurig vak gekozenquote:
Wel aardig dacht ik zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef Zjakkie het volgende:
Is dat zo? Ik heb eigelijk zomaar een willekeurig vak gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |