quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef BOKA het volgende:
[ afbeelding ]
En ik speelde ook een spel waarbij je een soldaat was die in vietnam (of in ieder geval een jungle) van alles kapot moest schieten. Was een fps maar dan scrollde het beeld opzij.
Beetje vaag maar ik kan er dus niks over vinden.
Weet alleen dat mijn pa niet blij was dat ik de hele tijd op de spatiebalk zat te rammen om te schieten.
En natuurlijk ook het eerder genoemde stunts.
[ afbeelding ]
stunts was echt het spel der koningenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef BOKA het volgende:
En natuurlijk ook het eerder genoemde stunts.
[ afbeelding ]
Wolf hete dat volgens mij, bij mij op de PC iig! Ik kan niet echt plaatjes vinden maar zoiets:quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef BOKA het volgende:
En ik speelde ook een spel waarbij je een soldaat was die in vietnam (of in ieder geval een jungle) van alles kapot moest schieten. Was een fps maar dan scrollde het beeld opzij.
Beetje vaag maar ik kan er dus niks over vinden.
Weet alleen dat mijn pa niet blij was dat ik de hele tijd op de spatiebalk zat te rammen om te schieten.
ja, operation wolf inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Wolf hete dat volgens mij, bij mij op de PC iig! Ik kan niet echt plaatjes vinden maar zoiets:
[ afbeelding ]
Volgens mij kon het ook met de muis?
EDIT:
Operation Wolf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit valt ook wel mee trouwens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef BOKA het volgende:
Nee, het was echt een fps, zag er ook nog best redelijk uit.
Met Wolf kwam ik dus echt nooit voorbij het tweede level, hoe frustrerend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Wolf hete dat volgens mij, bij mij op de PC iig! Ik kan niet echt plaatjes vinden maar zoiets:
[ afbeelding ]
Volgens mij kon het ook met de muis?
EDIT:
Operation Wolf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was toch dat level op die boot?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met Wolf kwam ik dus echt nooit voorbij het tweede level, hoe frustrerend.
Jagged Alliance?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben de naam van dit spel ff kwijt, ma was wel altijd cool
die laatste had ik op mn amiga500, hoe heet ie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef BlackFrancis het volgende:
idd, spaceroads was ook vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en deze natuurlijk
Volfiedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef BlackFrancis het volgende:
idd, spaceroads was ook vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en deze natuurlijk
OHJAAAA!!! als ik thuis ben downloaden ole!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef Lakai het volgende:
[..]
Volfied![]()
Die post heb ik helemaal niet gezien.
Geweldig spel
je had een sega controller in je ene hand, en je speelde nintendo etc met je andere hand?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:10 schreef Onnoman het volgende:
ik voel hem nog in mn hand zitten:
[ afbeelding ]
weet iemand nog hoe deze heet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supervet! En op meerdere manieren uit te spelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:19 schreef Nielsch het volgende:
Indiana Jones & The Fate of Atlantis
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht toen als ik laatste was altijd: "Als ik nu gewoon even blijf wachten totdat die andere auto's een rondje hebben gemaakt, en dan weer ga rijden, ben ik weer 1e!"
Jagged Alliance natuurlijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben de naam van dit spel ff kwijt, ma was wel altijd cool
Had ik dus ook, maar ik was toen ook 11 ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Met Wolf kwam ik dus echt nooit voorbij het tweede level, hoe frustrerend.
Dat is wel een raar plaatje om van elite te laten zien. Een van de eerste space sims volgens mij. Dit dekt de lading beter;quote:
Lords of the realm!quote:
Woow ja, speelde heerlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef DurQ het volgende:
Rise of the triad
Sensible Soccer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Walter81 het volgende:
En nu mijn meest favoriete MSX-konami-spellen:
[ afbeelding ]
The Goonies
[ afbeelding ]
Circus Charlie
[ afbeelding ]
Antarctic Adventure
Vertel me asjeblieft welk spel dat ook alweer is...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Die en deze heb ik heel veel gespeeld[ afbeelding ]
Nu ik dat plaatje van paratrooper boven mij zie staan krijg ik dat geluid maar niet uit mijn hoofdZó irritant.
Supaplexquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Vertel me asjeblieft welk spel dat ook alweer is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |