Was inderdaad briljant, al heb ik nooit geweten hoe je moest landen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Retaliator. Wat een vliegspel was dat
Die was tof.quote:
Pfff Ski or Die speelde ik op een computer waarop je een ratelgeluid hoorde als je een knop langer ingedrukt hield!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:58 schreef Houzer het volgende:
Skate en Ski or die
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boh gek die heb ik echt grijs gespeeld vroegah !quote:
Kan ik me ook nog herinneren ja, ik had dit spel op de playstation. Dat perspectief was inderdaad misselijkmakend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef pisnicht het volgende:
Forsaken; het eerste spel waarbij ik, nadat ik mijn 3dfx voodoo1 had omgeruild voor een voodoo2, echt misselijk werd door de gameplay (je kon alle kanten op draaien)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef Dennis_enzo het volgende:
Little Big Adventure \o/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vond ik moeilijk johquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:11 schreef powerlite het volgende:
bedenk me er nog een: Knights and Merchants ! die was ook heerlijk (h)
[ afbeelding ]
Ken ik nog wel, met die acteur van BTTF. Ff zijn naam kwijt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:50 schreef Lakai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toonstruck (niet veel kennen deze denk ik, maar voor mij een superspel)
Phantasmagoria?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Black_Rainbow het volgende:
[ afbeelding ]
oh, 7 cd's vol met slecht acteerwerk
The 7th guest is wel het betere deel...quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef Under_Score het volgende:
the 11th hour, die moet ik nog steeds een keer zien te spelen
Ja die heb ik wel veel gespeeld, tof spelquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie kent Dangerous Dave?
Ja, fantastisch. Nog naar gezocht, maar dacht dat t spel gewoon 'Dave' heette. Zn jetpack was de shitquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie kent Dangerous Dave?
quote:
OMG ja, daar zat zo'n onmogelijk stukje in. Trauma's vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie kent Dangerous Dave?
Is dat dat spel waar je met een pistool die je er bij moest kopen op cowboys moet schieten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:43 schreef ND90 het volgende:
Dust, a tale of the wired west
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze ken ik ook nog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |