De eerste GSM die ik had was een goudkleurig ding van KPN, eigen merk. Nog met een antenne die je eerst uit moest trekken voordat je kon bellen, en een klepje voor het toetsenbord. Daarna al vrij snel overgestapt op de Nokia 7110, wat toen een erg luxe toestel was:
![]()
Prachtding. Ik had ook een Psion 5mx, waarop ik, in combinatie met dit toestel (via IR), kon internetten. Dat deed ik dan ook regelmatig, in de trein, op weg naar het werk.
Mijn eerste
eigen PC was er eentje van Yakumo (ik heb er helaas geen foto van). Een Celeron 400, Windows 98. Eenvoudig ding, maar ik heb me er kostelijk mee weten te vermaken... ik gebruikte het ding vooral om op te gamen; 4 verschillende versies van NFS, Heart Of Darkness, SIlver, etc. Ik liep in 1998 stage bij Vobis, en had eindelijk het geld bij elkaar voor een eigen PC. Ik kreeg geen personeelskorting, maar had wel het geluk dat ik in plaats van de goedkope standaard monitor een prachtig Sony 15 inch scherm kreeg voor dezelfde prijs, omdat ze de standaard monitor niet in voorraad hadden.
[ Bericht 0% gewijzigd door 3nhsCnds op 03-06-2009 10:06:35 ]