Ja, Trix als yodaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Vonden jullie de dodenherdenking ook zo mooi vandaag?
sowieso denken ze dat altijd, en automatisch ook dat ik netjes, erg beleefd en betrouwbaar ben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tell me![]()
Denken ze dan dat je heel slim bent?
Tja, ik ben gewoon onhandig
Ik ook. Vond het applaus voor de koningin wel mooi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Trix als yoda![]()
Maar goed, ik was gewoon stil.
Zo zijn de letters, montuur is andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah opzich kan het wel wat chiques hebben, als het zoals je zegt kleine letters bevat.
Stilte horenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:14 schreef remlof het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar gehoord op de radio. Inclusief de twee minuten stilte.
Klopt, mijn bril heet osiris, in kleine letters.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
Vast niet zo groot, vind ik je geen typje voor.
Ja, ze dachten vroegah dat ik VWO deed...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sowieso denken ze dat altijd, en automatisch ook dat ik netjes, erg beleefd en betrouwbaar ben.
super handig, ik kan dus meer flikken
dat valt opzich wel mee hoor, of heb je meer van dit soort dingen in petto
Waaromquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
wilde ik m bijna dicht gooientoch maar ff centraal
Frikandelbroodjes bestaan helemaal nietquote:
macht der gewoontequote:
Logischquote:
Godver, daar ging mn VLCfilmpjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Voorafgegaan door de Last Post is dat best mooi
Ja haha, LaPo
Gers speelt vaak vioolquote:
whehe ja of als je een uitzendbureau wilt uitlopen en keihard tegen de deur botst terwijl je heel nonchalant dag zegtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze dachten vroegah dat ik VWO deed...
Afgelopen week wilde ik bij de bibliotheek bij de ingang eruit.
Onder toeziend oog van heel het personeel.
Beter kijken is wel handig.
Omdat het mijn topic is zekerquote:
Jawelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes bestaan helemaal niet
Heul wel!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sad.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe ja of als je een uitzendbureau wilt uitlopen en keihard tegen de deur botst terwijl je heel nonchalant dag zegt
Ja, maar hij is een alto en die doen nou eenmaal alternatieve dingen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Speelt hij ook hobo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een alto en die doen nou eenmaal alternatieve dingen.
Zoals: vioolspelen
quote:
Nee, dat is te mainstream.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een alto en die doen nou eenmaal alternatieve dingen.
Zoals: vioolspelen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is te mainstream.
Op mijn basisschool speelde er altijd een meisje met kerst hobo.
Ik moest altijd keihard lachen om dat woord.
Klopt ik zit hem nu ook te kijken, te gek voor woordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:25 schreef behangplakker het volgende:
Ben weer eens Schindler's List aan het kijken, maar wat die Joden allemaal door moesten maken in de 2e Wereld Oorlog, dat is eigenlijk TE ziek voor woorden, daar sta je niet zomaar 1 2 3 bij stil
Kattenoren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gers ik heb je gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad een hele avond met gers te mogen chillen en het is een erg relaxte gast met veel kennis ven voetbal en een soort humor wat niet zou misstaan in amsterdam!
Sorry gers, hij is waarschijnlijk te lang als sig....
Of zoeen indianen muziek ding. Dat ze door een boomstam blazen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is te mainstream.
Op mijn basisschool speelde er altijd een meisje met kerst hobo.
Ik moest altijd keihard lachen om dat woord.
HAHAHA!quote:
Ik weet al precies wat gaat bij elke scène gaat komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt ik zit hem nu ook te kijken, te gek voor woorden
Panfluit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of zoeen indianen muziek ding. Dat ze door een boomstam blazen.
die was mooi iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Panfluit?
Die southparkaflevering over panfluitspelers en cavia's
ze drinken wel jupilerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gers ik heb je gevonden
[ afbeelding ]
Die aflevering ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Panfluit?
Die southparkaflevering over panfluitspelers en cavia's
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.weginfrankrijk.nl/Gers.html
hahahaha....condoom ligt in gers!!!!!!!
Ik heb hem hiervoor nog maar 1x gezien maar van sommige momenten schrik je welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet al precies wat gaat bij elke scène gaat komen![]()
Maar het maakt wel indruk op je als je zo de situatie van de Joden bekijkt. Die was in WO2 echt zo, zoniet nog slechter
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.weginfrankrijk.nl/Gers.html
hahahaha....condoom ligt in gers!!!!!!!
Reuze cavia's in bijenpakjes.quote:
Jupiler.quote:
wen er maar aan jullie blijven in de jupiler competitiequote:
Ehm, het enige wat ik kan bedenken is zo'n lang boomstam-achtig ding waar je dan zo'n jojo-geluid mee kan maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die aflevering ja.
maar nee niet een panfluit. Echt zoeen boomstam.
Didgeridoo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, het enige wat ik kan bedenken is zo'n lang boomstam-achtig ding waar je dan zo'n jojo-geluid mee kan maken.
Maar das Australie, geloof ik.
quote:
een didgeridooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, het enige wat ik kan bedenken is zo'n lang boomstam-achtig ding waar je dan zo'n jojo-geluid mee kan maken.
OMFG zegt degene waarvan zijn club ook eens één keer de nacompetitie haalt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:34 schreef gers het volgende:
[..]
wen er maar aan jullie blijven in de jupiler competitie
Ja, diequote:
vorig jaar ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG zegt degene waarvan zijn club ook eens één keer de nacompetitie haalt.
Ah een plaatjequote:
Of zo'n jodelding uit Zwitserland dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, te sad.quote:
OMFG OH MY GOD, WOOWOWWO!quote:
alpenhoornquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of zo'n jodelding uit Zwitserland dan?
quote:
Heb er hier thuis een staanquote:
quote:
Slapen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik mis een hoop namen hier. Waar is iedereen?
Weggepest en je hebt er niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Slapen is zo zonde van je tijd.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb er hier thuis een staan
Kankermoeilijk om daar een mooi geluid uit te krijgen
Uhuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weggepest en je hebt er niks aan gedaan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
verdwenenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Banquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Dan niet.quote:
Ik vind een doedelzak zowel nerderig als stoer, maf instrument is dat maar!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zóiets als een doedelzak.
Schijnt ook moeilijk te zijn.
Maar wat een geluid komt daar uit, goedendag zeg.
Tuukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Post je net zo na een slotje, en dan zo'n failpostDefragmenteren is zo 1985...
De domheid.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je hebt geen vet om het om te zetten in spier. leer eten.
Het is hier minder leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:40 schreef Biogarde het volgende:
Ja, idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind een doedelzak zowel nerderig als stoer, maf instrument is dat maar!
Huh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Post je net zo na een slotje, en dan zo'n failpostDefragmenteren is zo 1985...
quote:
Vroeger gedaan om noten te leren lezenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.
Zelf zou ik nooit de blokfluit willen bespelen.
Gompie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, lang verhaal. Wel tof, maar te lang.
Mijn zusje speelde blokfluit, omdat dat moest van muziekles op schoolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vroeger gedaan om noten te leren lezen
De woordkeuze van je.quote:
Alleen paupers hebben lenzen. Echte bazen hebben goede ogenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor iedereen met lenzen.
Een goed topic van mijn hand.
ik kan pas sinds n maand of 2/3 notes lezenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vroeger gedaan om noten te leren lezen
Ik weet niet welk OS jij draait, maar er zijn OS'en waarbij het helpt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja man, dat je dat durft te posten
mietje, destructief met je lichaam omgaan ftwquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen paupers hebben lenzen. Echte bazen hebben goede ogen
gompiequote:
Waar is die andere 1/3e heen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan pas sinds n maand of 2/3 notes lezen
Ik kan geen noten lezen ondanks 3 jaar muziekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:
Ik moest er vroeger voor betalen en nu weerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
haphap, verschil tussen noten en notesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan geen noten lezen ondanks 3 jaar muziekIk leerde gewoon de toetsen op de piano uit mijn hoofd zodat ik ze kon spelen per nummer
![]()
[..]
Hij heeft zn lenzen niet in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij noemde mijn topic een paultjuhh topic![]()
damn, straks ga je nog actief wowen om het verdriet te verwerkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij noemde mijn topic een paultjuhh topic![]()
Doe ik, maar mijn lichaam kan het handelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mietje, destructief met je lichaam omgaan ftw
Ik wou je uitlachen alleen toen besefte ik dat het niet over notes op FOK! ging.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan geen noten lezen ondanks 3 jaar muziekIk leerde gewoon de toetsen op de piano uit mijn hoofd zodat ik ze kon spelen per nummer
![]()
Ik heb al in een WoW topic gepost ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
damn, straks ga je nog actief wowen om het verdriet te verwerken
Applequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik weet niet welk OS jij draait, maar er zijn OS'en waarbij het helpt.
We hebben niet allemaal een 6600 Euro lollereinzzweidreiQUADCORE !!!1:D
en 88 gig DDR3 ram! en Vista1
![]()
Tenzij je een Apple hebt, dan ben je stoer
Hoezo haphapquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
haphap, verschil tussen noten en notes
Daar moest ik wel direct aan denkenquote:
Ik kan ook geen noten lezen, maar ik had maar 1 jaar muziekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:48 schreef behangplakker het volgende:
![]()
Ga ff ergens anders de computer nerd spelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Apple![]()
Nee man, mijn laptopje is een puikende loller Pentium M 1.8En zelfs bij dit snelheidsmonster scheelt het zo'n 2% in snelheid na defragementeren, al moet hij dan wel érg vertieft zijn
![]()
Laat staan de stabiliteit van de computer, OHHH zonder dagelijks te defragmenteren loopt hij al vast als ik er alleen al naar KIJK
Daar is het ook van.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar moest ik wel direct aan denken
Symptomen van een Fok!-verslaving?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou je uitlachen alleen toen besefte ik dat het niet over notes op FOK! ging.
nooohquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb al in een WoW topic gepost ja.![]()
![]()
pagina 1 ofzo.
Zeg dat tegen Biostabielquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders de computer nerd spelen.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Symptomen van een Fok!-verslaving?
Goofy is tof ! Behalve in verhalen samen met Mickeyquote:
Nee.quote:
ik verdenk je van het eten van teveel groenten, enkel frituur is toegestaan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe ik, maar mijn lichaam kan het handelen
Ja, ik ga hem even terugzoeken. Ik werd wel genegeerd.quote:
Die gezichtsuitdrukkingquote:
Mickey hangt altijd de nerd uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goofy is tof ! Behalve in verhalen samen met Mickey
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik verdenk je van het eten van teveel groenten, enkel frituur is toegestaan!
Je zou haast denken dat 'ie dood is hè. Oh wacht..quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo'n idiote dwarf stal mijn lvl 21 wonderspell gister.
spekkoekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gewoon eten wat je het lekkerst vind -> Indisch eten FTW
genegeerd worden door wow-ersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem even terugzoeken. Ik werd wel genegeerd.
Goofy geeft lesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mickey hangt altijd de nerd uit.. Goofy is tof.
Jawel, maar Bio mag dat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
genegeerd worden door wow-ers![]()
hoe durven ze
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo'n idiote dwarf stal mijn lvl 21 wonderspell gister.
Aha oke, mijn excuses dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik eerst altijd superhard om lachen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goofy geeft les. Natuurlijk zijn zijn soloverhalen ook geweldig
Dat snap ik dus al nietquote:
O.A.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha oke, mijn excuses dan.Ha-ha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
QFTquote:
Ik ook niet. Weet geen eens of een wonderspell bestaat.quote:
Ik vind het nog steeds vermakelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar moest ik eerst altijd superhard om lachen..
werk zequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga even werken maar ben zo weer terug!
x
Zelfgemaakte, of van de erkende handelaar (95% van de tijd ook Indisch)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
QFT
De jumbo hier verkoopt ook spekkoek
Had je maar allochtoon moeten wezenquote:
werk zequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga even werken maar ben zo weer terug!
x
OMFG DE MEXICAANSE GRIEP!!!!!!!1111111quote:
Morgen 11u op, 12u naar Bevrijdingsfestival. Bevrijdingsfestival is enkel een reden om te drinkenquote:
Oh damn wtf oeh noes!!!1!!!!1 WE GAAN ERAAN!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG DE MEXICAANSE GRIEP!!!!!!!1111111
Want in hier kan ik geen bier drinken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kom dan daarna naarWageningen. Bier drinken enzo, Ellen ten Damme
hoe?quote:
naïef kreng dat ik benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Weet geen eens of een wonderspell bestaat.
Ik koop dat niet van de supermarkt en zelf maken doe ik echt niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zelfgemaakte, of van de erkende handelaar (95% van de tijd ook Indisch)![]()
[..]
Waar ga je bevrijdingsfestivallen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Morgen 11u op, 12u naar Bevrijdingsfestival. Bevrijdingsfestival is enkel een reden om te drinken
ik moet dus een indo chick regelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zelfgemaakte, of van de erkende handelaar (95% van de tijd ook Indisch)![]()
[..]
Had je maar allochtoon moeten wezen
10 uur in de auto.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Morgen 11u op, 12u naar Bevrijdingsfestival. Bevrijdingsfestival is enkel een reden om te drinken
Vast wel, kun je (bijna) overal. Maar hier wordt het morgen leuker dan leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want in hier kan ik geen bier drinken?
Welke hitlijsten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:59 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga misschien voor het eerst weer de hitlijsten inkomen op Fok!.
Voor nu ga ik even mijn nieuwe album dat ik heb gedownload verwerken in mijn muzieklijst en mp4
Nee, mijn oma maakt het zelf en heeft zo haar adresjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop dat niet van de supermarkt en zelf maken doe ik echt niet.
Weet je hoeveel werk dat is...
Komt het op neerquote:
Zwolle, is hier in de buurt en altijd wel wat te doen. Denk dat ik Free2dance ofzo maar eens ga bekijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar ga je bevrijdingsfestivallen?
Ik wil niet eens naar Wageningen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vast wel, kun je (bijna) overal. Maar hier wordt het morgen leuker dan leuk.
Je hebt je in het spel verdiept?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe?![]()
maar wat is er echt zo leuk aan dat spel, zover ik weet vliegen er continu getallen door het beeldscherm en moet je telkens op 1 rammen, soms wel een kwartier lang
[..]
naïef kreng dat ik ben![]()
* heeft geen medelijdenquote:
Dagcijfersquote:
Heb sowieso geen mixerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, mijn oma maakt het zelf en heeft zo haar adresjes![]()
[..]
Moet je zelf weten. Is ook normaalgesproken niet zo tof voor een niet lokale student. Maar met het bevrijdingsfestival wel, dikke bende wordt hetquote:
Wageningenquote:
een vriend van me speelt het, hij zat midden in een eeeh zon eh ''ding'' wat je met andere mensen doet toen ik eens langs kwam hobbelenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand uit mijn oude klas ging eerst naar een WoW-meet () en bleef daar onverwachts slapen (
![]()
), daardoor kon hij zijn eindrapport niet ophalen en moest zijn moeder dat doen voor hem (
![]()
![]()
).
Mijn oma is ook lief hoor, maar mijn opa is toffer. Maar ik haat het om er vroeg heen te gaan op mijn laatste vakantiedag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
* heeft geen medelijden
Ik heb gewoon een toffe oma. Ik ga er ook elke week met plezier heen![]()
Die zijn er niet meer bp.quote:[..]
Dagcijfers
dank voor de infoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef swarmahoer het volgende:
dagcijfers zijn gestopt
TS HEEFT VRIENDEN DIE WOW SPELEN, OMDMGFMMEM3!!!!!11111quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een vriend van me speelt het, hij zat midden in een eeeh zon eh ''ding'' wat je met andere mensen doet toen ik eens langs kwam hobbelen
[..]
![]()
Schindler's Listquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:05 schreef behangplakker het volgende:
Oh, zometeen worden bij Schindler's List de vrouwen opgehaald uit Auschwitz tgv een fout
Bij mij is altijd de hele familie er en mijn oma is gewoon keihard gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn oma is ook lief hoor, maar mijn opa is toffer. Maar ik haat het om er vroeg heen te gaan op mijn laatste vakantiedag.
quote:Die zijn er niet meer bp.
Hoezo gestoptquote:
Is heulevaak zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat het geluid van de tv ineens harder bij reclame
Doe even normaal.
Wil je zeggen dat die film slecht is?quote:
jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:06 schreef Blackf1re het volgende:
is Schindler's List nu op tv dan?
Ons aller campingzender zendt het verrassend genoeg uitquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:06 schreef gers het volgende:
ik ga ook slapen en dromen over indo chicks die oma;s hebben die spekkoek maken
sbs6 vertalersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ons aller campingzender zendt het verrassend genoeg uit
de user die het deed is verhuisd, de server moet ergens anders opgebouwd worden nuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij is altijd de hele familie er en mijn oma is gewoon keihard gezellig![]()
[..]
[..]
Hoezo gestopt![]()
![]()
? Het was er al jaren
JA ERG HE, IK KAN NIET MEER SLAPEN NU IK DAARVAN OP DE HOOGTE BEN FUUU uu uu GODEVVFEDOMME!11!wquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
TS HEEFT VRIENDEN DIE WOW SPELEN, OMDMGFMMEM3!!!!!11111
servers worden verplaatstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij is altijd de hele familie er en mijn oma is gewoon keihard gezellig![]()
[..]
[..]
Hoezo gestopt![]()
![]()
? Het was er al jaren
SBS6 valt veel te verwijten, maar mislukte vertalingen komt toch voor bij elke zender in NLquote:
Die gast die dat deed stopt ermee, maar ze zijn het aan het oplossen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo gestopt![]()
![]()
? Het was er al jaren
Ik ben ook niet boos op je hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
SBS6 valt veel te verwijten, maar mislukte vertalingen komt toch voor bij elke zender in NL
Mwhehhehe, the failure. Toen ik erachter kwam dat een vriend WoW'de heb ik hem toch goed genegeerd totdat hij niet meer achter me aanliep.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
JA ERG HE, IK KAN NIET MEER SLAPEN NU IK DAARVAN OP DE HOOGTE BEN FUUU uu uu GODEVVFEDOMME!11!w
Als ik eenmaal pis dan blijf ik vaak ook pissen. Ik was trouwens zo kachel met Koninginnennacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:12 schreef behangplakker het volgende:
Waarom moet ik van bier soms zo vaak plassen?
De ene keer moet ik 3/4x in een uur en soms moet ik maar 1x op een avond
Dat heb ik nu dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik eenmaal pis dan blijf ik vaak ook pissen. Ik was trouwens zo kachel met Koninginnennacht.
je bent gewoon te baas, en keihard mèn!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwhehhehe, the failure. Toen ik erachter kwam dat een vriend WoW'de heb ik hem toch goed genegeerd totdat hij niet meer achter me aanliep.
gast, wees blij dat je de details niet te horen krijgtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Weet je wat altijd zo erg is, als je je ouders hoort krikken.
Wij ook, ik heb het overquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:13 schreef behangplakker het volgende:
En ik hoor mijn ouders nooit krikken, we hebben een kwaliteitshuis
Eigenlijk ging het ergens anders om maarja. We waren blij dat we van hem af waren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je bent gewoon te baas, en keihard mèn!
[..]
gast, wees blij dat je de details niet te horen krijgt
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Weet je wat altijd zo erg is, als je je ouders hoort krikken.
Ik liep langs de deur op weg naar mijn kamer na het uitgaan.quote:
Dat welquote:
Ik meld me altijd even na het uitgaan bij mijn ouders dat ze thuis zijn, wel zo netjes. Wees blij dat jij dat niet hoeft/doetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik liep langs de deur op weg naar mijn kamer na het uitgaan.
Niet haten bp.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat welMaar hij doet maar 1 truc ipv "magic tricks" wat meervoud is
oh zeker zon gast met een vetkuifje die je de hele tijd bij je wilt zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het ergens anders om maarja. We waren blij dat we van hem af waren.
Daar ben ik blij om ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik meld me altijd even na het uitgaan bij mijn ouders dat ze thuis zijn, wel zo netjes. Wees blij dat jij dat niet hoeft/doet
Nee, idiote schapenkrulletjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh zeker zon gast met een vetkuifje die je de hele tijd bij je wilt zijn
Je bent en blijft 1 van min favoriete users PKquote:
Slaap lekkerquote:
Goedennacht staat sjieker ook al klopt het niet. Waarom is Goedennacht niet goed, dat is echt toffer dan Goedenacht.quote:
Weet ik, whihiihi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je bent en blijft 1 van min favoriete users PK![]()
Fail. Die had ik al.quote:
verleid me niet om in mijn oude gewoontes te vallen jongeman, anders stuur ik een schaakclub op je afquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Goedennacht staat sjieker ook al klopt het niet. Waarom is Goedennacht niet goed, dat is echt toffer dan Goedenacht.
Vertelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik werd net echt gepest door de computer.
Iemand uit mijn voetbalteam kwam nooit trainen op dinsdag want dan moest 'ie schaken. Gelukkig is die daarmee gestopt en nu is hij wel tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
verleid me niet om in mijn oude gewoontes te vallen jongeman, anders stuur ik een schaakclub op je af
Ik wou op 2:34 posten en toen bleef die even hangen tot het 2:35 was.quote:
OHNOES, THE HORRORquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou op 2:34 posten en toen bleef die even hangen tot het 2:35 was.
Link?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben even een serieus topic aan het lezen met een ellenlange OP, tot zo.
Privégegevens? Dan kan ik hem een brief sturen over de originele OPquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:49 schreef Paaskonijn het volgende:
vriendin is wederom vreemdgegaan!!!!
OP verwijderd.
Geef ik niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Privégegevens? Dan kan ik hem een brief sturen over de originele OP
PM gewoon. Je weet dat ik de enige betrouwbare allochtoon ben in Nederlandquote:
Ik heb geen privé info. Alles wat hij gaf heeft iemand anders nog in een post staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PM gewoon. Je weet dat ik de enige betrouwbare allochtoon ben in Nederland
Je hebt de OP gelezen, dus je weet nog wel watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen privé info. Alles wat hij gaf heeft iemand anders nog in een post staan.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zal morgen wel gebanned worden om niets, tot over een lange tijd.
KIJK DAN IN HET TOPIC!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt de OP gelezen, dus je weet nog wel wat
GEEN ZIN ! IK MOET NOG MUZIEK OP MIJN MOP4 ZETTEN, IK HEB ER MAAR 11 GIGABYTE AAN (GOEDE) MUZIEK OPquote:
Oh da is allemaal al verwijderd.quote:
Ik heb gepost.quote:
Ohnoes, gepost nog wel ! En je doet het nu weerquote:
Ja.quote:
Jij was toch nachtwaker ofzoquote:
Nachtwaker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij was toch nachtwaker ofzo? Hoe kan het dan druk zijn?
Voor mij hetzelfde aangezien je in de nacht wakker bentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nachtwaker?
Ik werk op schiphol en heb echt een shit-load aan vluchten morgen waarvoor nu alle vracht wordt aangeleverd!
Pardon?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:53 schreef swarmahoer het volgende:
wat een hoop onzin komt er uit jullie zeg
jij niet dan, maar tussen 02.00 en net is er alleen maar onzin uitgekomenquote:
Ooh, op die fietsch. Ja dat verbaast me nietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij niet dan, maar tussen 02.00 en net is er alleen maar onzin uitgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |