quote:Op maandag 4 mei 2009 00:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je hebt geen vet om het om te zetten in spier. leer eten.
quote:
Met dumbells van 5 kilo alleen ga je ook niet ver komen, neem een abbonnement bij de plaatselijke sportschool en vraag daar advies. Dat is misschien het beste advies wat ik je hier kan gevenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:13 schreef bloep123 het volgende:
Genoeg eiwitten geloof ik.. tot 140 gram per dag zeker.
Maar m'n armen worden niet veel gespierder of dikker.
jaquote:
Voordat ie met shakes gaat beginnen misschien eerst eens handig 10 keer zoveel te eten als wat ie nu doet. En de juiste voedingquote:Op maandag 4 mei 2009 00:13 schreef RRoelof het volgende:
Je moet veel meer eten, je hebt geen massa om om te zetten in spieren. Begin daar maar eens mee. Veel eiwitrijk voedsel, misschien een eiwitshake na het trainen. Doe gevarieerde oefeningen.
Je moet ook niet als een gek elke dag gaan trainen , Ik weet niet hoe je trainingsschema eruit ziet maar als je elke dag volop maximaal traint , verlies je (meestal) meer spieren dan dat je kweekt.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:13 schreef bloep123 het volgende:
Genoeg eiwitten geloof ik.. tot 140 gram per dag zeker.
Maar m'n armen worden niet veel gespierder of dikker.
Jepjep, hier ben ik het mee eens. Je spieren hebben na een flinke training minimaal ee ndag of 2 herstel nodig!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:18 schreef Swindler het volgende:
[..]
Je moet ook niet als een gek elke dag gaan trainen , Ik weet niet hoe je trainingsschema eruit ziet maar als je elke dag volop maximaal traint , verlies je (meestal) meer spieren dan dat je kweekt.
En vleesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef Waag-hals het volgende:
Je lijkt me nog een beetje jong voor fitness, of ben je echt heel iel?
In elk geval zal je de leeftijd of de aanleg ervoor moeten hebben om er echt iets van te maken. Je kan 3x per week een uur harde krachttraining kunnen doen. Vergeet alleen niet je benen en buik! Anders lijk je wel een gespierde kip, daar doe je het toch niet voor?
Qua eten zou ik gaan voor veel ei, melk, brood, pasta en aardappelen. Veel koolhydraten iig.
Idd, leer eten. Vet omzetten in spierweefsel, wat een grapquote:Op maandag 4 mei 2009 00:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik was al voor lul gezet op pagina 1quote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, leer eten. Vet omzetten in spierweefsel, wat een grap.
Zo ver kwam ik niet eens, ik móest gewoon even reageren voordat ik verder kon lezenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik was al voor lul gezet op pagina 1
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik niet eens, ik móest gewoon even reageren voordat ik verder kon lezen.
Euh, hier is 't ook nog steeds pagina 1 trouwens, jij zit op 25ppp?
Oja want koolhydraten zet je om in massa? Ja, in de vorm van vet misschien.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef tho_Omas het volgende:
Niet aan eiwitten denken. Carbs en trainen! Zorg eerst maar eens voor wat massa, want op deze manier win je nog eens goud op de 10 kilometer.
Ja? Dat is toch ook de bedoeling? Ik zou eerst maar eens beginnen met aankomen, anders dan wordt het er niet mooier op. Overigens zorgen koolhydraten ook voor een energievoorraad, wat wellicht resulteert in betere trainingsresultaten. Ook dat kan leiden tot gains. Als je oplet dat je niet te veel snelle suikers binnenkrijgt, word je echt niet moddervet.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja want koolhydraten zet je om in massa? Ja, in de vorm van vet misschien.
Dat dus, er is niks om spier van te maken of te laten groeien...quote:Op maandag 4 mei 2009 00:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nee is fout, hahaha, vet omzetten in spier, ben je raar?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef nuget het volgende:
[..]
Dat dus, er is niks om spier van te maken of te laten groeien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee is fout, hahaha, vet omzetten in spier, ben je raar?
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<>
Je lichaam slaat maar ~200 gram aan energie uit koolhydraten in de vorm van glycogeen op, de rest wordt of verbruikt of opgeslagen als vet.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja? Dat is toch ook de bedoeling? Ik zou eerst maar eens beginnen met aankomen, anders dan wordt het er niet mooier op. Overigens zorgen koolhydraten ook voor een energievoorraad, wat wellicht resulteert in betere trainingsresultaten. Ook dat kan leiden tot gains. Als je oplet dat je niet te veel snelle suikers binnenkrijgt, word je echt niet moddervet.
Dat is ook zo. Maar TS zit naar eigen zeggen op een inname van 140gram eiwitten per dag. Lijkt me dat hij dat dan, gezien de foto, even kan laten zoals het is.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je lichaam slaat maar ~200 gram aan energie uit koolhydraten in de vorm van glycogeen op, de rest wordt of verbruikt of opgeslagen als vet.
Natuurlijk moet je voldoende koolhydraten binnenkrijgen als je spieren wil kweken, maar dat doe je niet met alleen koolhydraten. Dan kan je trainen wat je wil, maar bij gebrek aan eiwitten zullen die spieren niet in omvang groeien.
Daar had ik even overheen gelezen. Idd.. dan hoeft ie zich daar nog niet mee bezig te houden. My bad.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar TS zit naar eigen zeggen op een inname van 140gram eiwitten per dag. Lijkt me dat hij dat dan, gezien de foto, even kan laten zoals het is.
dat slaat ook nergens op 5kg dumbells krijg je ook wel grotere armen van hoor. Misschien wat meer sessiesquote:Op maandag 4 mei 2009 21:44 schreef QCC het volgende:
5kg dumbells is niks daar krijg je ook geen grotere armen van.
dieet zou 40/40/20 split moeten zijn.
misschien als je 200 reps doet.. maar dan kun je veel beter 5x5 doen met zwaarder gewicht, scheelt tijd en krijg je waarschijnlijk beter resultaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef Swindler het volgende:
[..]
dat slaat ook nergens op 5kg dumbells krijg je ook wel grotere armen van hoor. Misschien wat meer sessies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |