okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
TS neemt wss later toch een Toyota, omdat die het minste storingen vertonen (voor zover ik weet)![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
Je hebt al bijna je eigen auto, of iemand koopt zelf een nieuwe auto.
Je bent dan nieuwsgierig wat voor auto degene koopt.
Dan lijkt een Peugeot je wel goed, of een Renault.
Topic om de aanschaf van een pauperbolide goed te praten.quote:(ik heb dan geen Corrola, maar is toch ook geen verkeerde auto of wel..?).
TS neemt wss later toch een Toyota, omdat die het minste storingen vertonen (voor zover ik weet)![]()
Ik hoorde wel eens dat de Opel vroeger echt heel makkelijk te jatten was. En alleen de Kadetjes verdwenenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef lyolyrc het volgende:
Terechte klacht, typisch paupergedrag.
Het forum van Autoweek duizelde vroeger ook van Opel-Volkswagen discussies. Een beetje zoals de patat-friet discussie op Fok!
Amen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:28 schreef enno het volgende:
Ben je zo onzeker?
Wat zal jou het aan je anus oxyderen wat een ander van je auto vindt? 'Vrienden' die je afzeiken omdat je de verkeerde auto rijdt? Ze bepalen zeker ook in wat voor een pyjama je slaapt en of je huisdieren mag?
Get a life!
Welke van de 234000 verschillende varianten, modellen en uitvoeringen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:21 schreef Agiath het volgende:
De Corolla is wel een van de lelijkste auto's ooit gemaakt imo
Precies, zelfs al zou iedereen uit dat groepje je auto niet mooi vinden. Het gaat er toch om wat je zelf mooi vind? Het leven is te kort om je constant aan te passen aan de meningen van anderenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:28 schreef enno het volgende:
Ben je zo onzeker?
Wat zal jou het aan je anus oxyderen wat een ander van je auto vindt? 'Vrienden' die je afzeiken omdat je de verkeerde auto rijdt? Ze bepalen zeker ook in wat voor een pyjama je slaapt en of je huisdieren mag?
Get a life!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn ook echt merken die me totaal niet trekken die in je OP staan.
Vooral BMW en Mercedes.
Of realistischer: Toyota IQSuzuki Swift
Nissan Micra
Alfa Mito
Peugeot 206cc
![]()
![]()
Taylor Swiftquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:54 schreef B.E.D het volgende:
Ben ik de enige die de OP nogal warring en van de hak op de tak vindt?
van A naar B rijden mensen verdienen alleen de letters OVquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Nee het volgende:
van A naar B kunt rijden
Dat zeg je zeker altijd als iemand een opmerking over je Suzuki Alto maaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Nee het volgende:
Ik zag laatst Ford rijden, en die had gewoon even veel wielen als de BMW M3. Het gerucht gaat nu rond dat je ook met een Ford van A naar B kunt rijden, maar pin me er niet op vast!
een zwarte toevalligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef Roops het volgende:
ik heb n Swiftvanochtend nog geprobeerd daarmee een Aston Martin DB9 bij te houden
quote:
Inderdaad. Is overigens wel de enige Swift waar ik in zou willen rijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Heeft dit kuttopic toch nog een goede draai gekregen![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:30 schreef freddygonzales het volgende:
Ik rij Subaru, prima auto's voor een prima prijs.
Jawel, maar het blijft een electronisch gedrocht, een Renault. Zoveel storingen en problemen als Renault kent met de electronica, echt een verschrikking. Je kunt beter met Windows 3.1 en Word 2.0 beginnen het schrijven van je thesis, dan een weekje met een Renault op vakantie. Je vakantie duurt onherroepelijk langer dan gepland.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:27 schreef sig000 het volgende:
Renault is erg goedkoop nu en is ook Nissan.
M'n collega heeft een Renault Megane Coupé.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijft een electronisch gedrocht, een Renault. Zoveel storingen en problemen als Renault kent met de electronica, echt een verschrikking. Je kunt beter met Windows 3.1 en Word 2.0 beginnen het schrijven van je thesis, dan een weekje met een Renault op vakantie. Je vakantie duurt onherroepelijk langer dan gepland.
Ja terechte klacht even het rijtje aanvullen:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
doorsnee studentenkamer en douches van niks, maar zelf wel in een BMW M5 rijden, omdat dat belangrijk is
Superklacht: Zekere paupers die stoer doen dat ze een Mercedes-Benz S klasse rijden.. uit het jaar 1986____________1
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja terechte klacht even het rijtje aanvullen:
BMW X5 oude model
BMW 7 serie oude model
BMW 5 serie oude model
Mercedes S-klasse uit 2000
Man man wat erger ik me aan die mensen die denken dat ze de duurste auto van de wereld hebben en dan 17e eigenaar zijn en de waarde nog 3% is van de nieuwwaardeOF op de parkeerplaats een deuk in je auto slaan met hun autodeur omdat ze toch een oude schijtbak hebben
]ik erge rme eerder aan alle wijfe vrouwen die 22 zijn en nog steeds geen rijbewijs / auto hebben(maar wel een prada zonnebril op hun blonde pruikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Swindler het volgende:
[..]
Man man wat erger ik me aan die mensen die denken dat ze de duurste auto van de wereld hebben en dan 17e eigenaar zijn en de waarde nog 3% is van de nieuwwaarde![]()
Waarom blur je in godsnaam achterhoofden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n collega heeft een Renault Megane Coupé.
Deed 2 weken terug z'n raam naar beneden en... klonk... het bleef beneden...
edit:
Je kan er erg goed bij
[ afbeelding ]
Voorzichtig wat gedemonteerd... Oh ja, check m'n Volvo op de achtergrond, met raamslingers!
[ afbeelding ]
Omdat het kanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waarom blur je in godsnaam achterhoofden?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja terechte klacht even het rijtje aanvullen:
BMW X5 oude model
BMW 7 serie oude model
BMW 5 serie oude model
Mercedes S-klasse uit 2000
Man man wat erger ik me aan die mensen die denken dat ze de duurste auto van de wereld hebben en dan 17e eigenaar zijn en de waarde nog 3% is van de nieuwwaarde![]()
Ik rij zelf een peugeot 107 trouwensdan wel een 2009 en 1ste eigenaar
ohja en hij is wit
Maarja stoer is dat natuurlijk niet
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef piekartz87 het volgende:
ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb
Kleine correctie:quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
merc S uit 2000
[ afbeelding ]
bmw X5
[ afbeelding ]
bmw 5 en 7 serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
peugeot 107
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb
wat heb je gecorrigeerd ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Kleine correctie:
S-klasse uit 2000
[ afbeelding ]
BMW 5er
[ afbeelding ]
S klasse hetzelfde? nou daar ga je weer omlaag hoor. autonoobquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wat heb je gecorrigeerd ?![]()
die S klasse is hetzelfde en die 5 serie is een nieuwer model.
die pwnen die 107 nog altijd
Hallo.quote:
Ach ja, sommige mensen hebben geen auto nodig voor de status of om zich goed te voelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef 68Chevelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou er rekening mee, dat een auto niet voor iedereen een "van A naar B"- type gebruiksvoorwerp is, er zijn mensen die voor status gaan, er zijn mensen die voor schoonheid kiezen, mensen die voor functionaliteit kiezen, of voor brute kracht.
Dus ja, als iemand naar de dealer gaat en zich blindstaart op Type "A"-klasse energieauto's omdat ze zo lekker goedkoop zijn, hebben hobbyisten ALLE recht om zo iemand uit te lachen.
ja klopt die ik poste kwam idd niet uit 2000, my bad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
S klasse hetzelfde? nou daar ga je weer omlaag hoor. autonoob
kijk alleen al naar de voorlampen
jammer van die velgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S-Klasse (W126, 500SEL)
Gelukkig lachen zij op hun beurt de mensen die zo nodig hun status moeten laten blijken met een auto weer net zo hard uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef 68Chevelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou er rekening mee, dat een auto niet voor iedereen een "van A naar B"- type gebruiksvoorwerp is, er zijn mensen die voor status gaan, er zijn mensen die voor schoonheid kiezen, mensen die voor functionaliteit kiezen, of voor brute kracht.
Dus ja, als iemand naar de dealer gaat en zich blindstaart op Type "A"-klasse energieauto's omdat ze zo lekker goedkoop zijn, hebben hobbyisten ALLE recht om zo iemand uit te lachen.
dus iemand probeerd uit te leggen dat het meer is dan slechts statusquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig lachen zij op hun beurt de mensen die zo nodig hun status moeten laten blijken met een auto weer net zo hard uit.
Daar ging het toch niet omquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:04 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wat heb je gecorrigeerd ?![]()
die S klasse is hetzelfde en die 5 serie is een nieuwer model.
die pwnen die 107 nog altijd
de meeste van die auto's gaan nog voor meer dan 10k over de toonbank.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet om![]()
![]()
Handelsprijzen van die auto liggen lager dan een 107 en de mensen die erin rijden denken dat hun "patser" auto nog de nieuwprijs waard is.
die auto's houden anders langer hun waarde dan een peugeot 107 hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
[..]
![]()
Handelsprijzen van die auto liggen lager dan een 107 en de mensen die erin rijden denken dat hun "patser" auto nog de nieuwprijs waard is.
wat "men" er voor naam aan geeft vanwege sommige bestuurders zal me al helemaal aan me reet roestenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:00 schreef piekartz87 het volgende:
ja bmw heeft een slechte naam gekregen door de vele sjonnies die er in rijden. maar dat neemt niet weg dat het gewoon goede wagens zijn. en ze kunnen netjes zijn als je ze gewoon origineel laat.
Trust me ik weet heel goed wat de handelsprijzen van die auto's zijn , ik heb het dan wel over de duitse prijzen waar ik naar kijk maar dit zal in Nederland niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
de meeste van die auto's gaan nog voor meer dan 10k over de toonbank.
dat doet die 107 niet eens nieuw
Dit zijn trouwens de opties van het instapmodel! dan begrijp je ook waarom ze zo naar je kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
Nieuw is die 8600..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Swindler het volgende:
Als iemand bij ons een 107 uit 2009 wil inruilen met 2000km op de teller zal hij hiervoor meer krijgen.
ga jij maar is naar de peugeot dealerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuw is die 8600..
en daar geef je 2e hands meer voor dan 5 a 6 koppen?
tophandelaar
Heb liever dat gebrul van de 12cilinders in V vorm uit een geweldig wagen als de 750I met alle opties wat je kunt bedenken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Swindler het volgende:
[..]
![]()
100% waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb liever dat gebrul van de 12cilinders in V vorm uit een geweldig wagen als de 750I met alle opties wat je kunt bedenken.![]()
![]()
Dan een klein jankend motortje waar je constant plankgas te geven om uberhaubt wat naar voren te gaan
2e hands is die, nieuw vanaf 8600. dat zeg ik net al 3 keerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef Swindler het volgende:
[..]
ga jij maar is naar de peugeot dealer![]()
laat mij een nieuw model 107 voor onder de 6500 euro zien![]()
ok dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
2e hands is die, nieuw vanaf 8600. dat zeg ik net al 3 keer
en een top van 150 op de teller. een 0-100 in 20 seconden en geen bewegingsruimte...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
100% waar![]()
Maar ik ben nog student en goedkoper auto kan je niet rijden 4,5 euro wegenbelasting , 28,50 verzekering all risk (ben 19 jaar) en 1 op 22.
0-100 in 20 seconden als je niet weet waar je over praat niet reageren ajbquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
en een top van 150 op de teller. een 0-100 in 20 seconden en geen bewegingsruimte...
ik kan het weten want ik had een 2007 aygo, das hetzelfde
de auto is nieuw, zuinig en weinig bijtelling enzo, maar als je de deur dichtgooit hoor je blik, als je 140 rijdt waait het naar binnen... er zit totaal niks op of aan waar je vorlijk van kan worden....
nee die man die een S klasse heeft uit 2000 kocht die waarschijnlijk alleen maar om ermee te patsenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef Swindler het volgende:
julllie begrijpen dat ik mijn 107 niet heb gekocht om mee te patsen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef Swindler het volgende:
[..]
0-100 in 20 seconden als je niet weet waar je over praat niet reageren ajb
Nogmaals welke auto heb jij ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef piekartz87 het volgende:
een peugeot 107 die hem "plankt"(let ook op die geweldige muziek)
ga dat maar eens vergelijken met de prestaties van een bmw, mercedes of audi
Sommige mensen hebben dan ook helemaal niks om voor te leven, modaal loontje, lease A-klasse autootje, simpel huisje, geen hobbies, en maar zeer beperkt uitgaan, oftewel het aloude bekende huisje boompje beestje-gedrag" en "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg", ik vind het overigens heel knap om het aloude "gecompenseerd lichamelijk gebrek" erbij te halen, bij gebrek aan degelijke onderbouwing.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen hebben geen auto nodig voor de status of om zich goed te voelen.
(of in het geval van te grote Amerikanen-berijders: een lichamelijk gebrek te compenseren).
ik ben zelf ook een student, 21 en ik rij dit:quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
100% waar![]()
Maar ik ben nog student en goedkoper auto kan je niet rijden 4,5 euro wegenbelasting , 28,50 verzekering all risk (ben 19 jaar) en 1 op 22.
Rij in genoeg dure auto's elke dag![]()
@piekartz87 wat voor auto heb jij dan?
Een E30quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef piekartz87 het volgende:
ik ben zelf ook een student, 21 en ik rij dit:
[ afbeelding ]
(alleen geen M en hij is blauw inclusief wat roest) en het belangrijkste is: hij is helemaal origineel en ik loop er niet mee te patsen. Als de studie klaar is en ik heb een baan dan komt er wat mooiers
het is een prima auto verder onverwoestbaar, vlot.
Ja sorry liet me een beetje meegaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Probeer die dan niet boven een S klasse of een 5-serie te plaatsen![]()
ik vraag me alleen af waarom je voor meer geld zo'n lelijke auto zou willen rijden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Swindler het volgende:
[..]
Nogmaals welke auto heb jij ?
Ik rij soms wel in de auto van me pa ("08 c63 amg ) dus ik weet wel dat het geen racemonster is. Genoeg 107 gebash nou ja![]()
Jij loopt neem ik aan ook met handtasjes van de rommelmarkt?, want laten we eerlijk zijn..... er past net zoveel in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig lachen zij op hun beurt de mensen die zo nodig hun status moeten laten blijken met een auto weer net zo hard uit.
uit 1989, type 2 dus i guesquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Een E30![]()
type 1 of 2?
en wat voor motor?
ik heb een 318IS, nog helemaal origineel, en wel met M-pakket
Ik denk dat sommige mensen niet jaarlijks nog een keer een 107 aan afschrijving, wegenbelasting, onderhoud, verzekering en verbruik willen betalen om een S-klasse te kunnen rijden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:29 schreef piekartz87 het volgende:
ik vraag me alleen af waarom je voor meer geld zo'n lelijke auto zou willen rijden.
Je probeert hem zelf boven een merc S klasse te plaatsen.
je geeft het nu zelf toe dus ik wil er best mee ophouden
type 2 jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
uit 1989, type 2 dus i gues
tis maar een 316I maar met iets van 11 seconden naar de 100 en een top van ongeveer 190 vind ik het prima.
(iets beters kan ik op het moment toch niet betalen anders had ik het wel)
318IS is wel een stukje beter![]()
12,1 en 182 maar dat zal nu wel wat minder zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
uit 1989, type 2 dus i gues
tis maar een 316I maar met iets van 11 seconden naar de 100 en een top van ongeveer 190 vind ik het prima.
(iets beters kan ik op het moment toch niet betalen anders had ik het wel)
318IS is wel een stukje beter![]()
dat dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen niet jaarlijks nog een keer een 107 aan afschrijving, wegenbelasting, onderhoud, verzekering en verbruik willen betalen om een S-klasse te kunnen rijden.
waarom zou je niet iets meer geld uitgeven om zelf lekkerder te rijden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen niet jaarlijks nog een keer een 107 aan afschrijving, wegenbelasting, onderhoud, verzekering en verbruik willen betalen om een S-klasse te kunnen rijden.
ja maar als je geen geld meer hebt voor een dure reparatie sta je er mooi naar te kijken, en moet helaas alles zelf betalen en dan is dat gewoonweg niet te betalen voor een student.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zou je niet iets meer geld uitgeven om zelf lekkerder te rijden?
al zit je er alleen in, je zit lekkerder
jij koopt nooit een biefstuk omdat je voor hetzelfde geld meer gehakt hebt?
nooit een mooi shirt oid, omdat ze bij de piet kerkhof goedkoper zijn?
nooit een klassewijntje omdat het bij de appie goedkoper is?
ik kan me ook geen S klasse veroorloven momenteel....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
ja maar als je geen geld meer hebt voor een dure reparatie sta je er mooi naar te kijken, en moet helaas alles zelf betalen en dan is dat gewoonweg niet te betalen voor een student.
Nee, je moet het meer zo zien:quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef rival het volgende:
waarom zou je niet iets meer geld uitgeven om zelf lekkerder te rijden?
al zit je er alleen in, je zit lekkerder
jij koopt nooit een biefstuk omdat je voor hetzelfde geld meer gehakt hebt?
nooit een mooi shirt oid, omdat ze bij de piet kerkhof goedkoper zijn?
nooit een klassewijntje omdat het bij de appie goedkoper is?
met dat gehakt vul je ook je maag, waarom zou je in godsnaam een biefstuk kopen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, je moet het meer zo zien:
Waarom teveel geld uitgeven aan iets waar je de meerwaarde niet van inziet?
Met een 107 kom je ook bij Tante Sjaan in Tjerktietstradeel.
En hou je fijn geld over om op wintersport te gaan, bijvoorbeeld.
ja er zal wel iets verschil inzitten maar ik het het laatst nog eens getest en ik kwam toch echt uit op 11 secondenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef Swindler het volgende:
[..]
12,1 en 182 maar dat zal nu wel wat minder zijnlaatst bij herhaling bij top gear die renault
die had 82 pk verloren ofzo in 4 jaar. Maarja een oude bmw en merc zou ook sneller geworden kunnen zijn
w00t een unoquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb een Fiat Uno.. Maybe wel een 1.1 met origineel 50PK.. denk dat ik nu rond de 55/60 zit maar tja, tis een koekblik.. je zult er van moeten houden of een ander halen..
Had ook wel liever een W126 oldtimer gewild.. maar tja, volgende keer beter
Mja, sommige mensen hoeven ook niet persé een 106 cm HDTV om Hart van Nederland te kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef rival het volgende:
met dat gehakt vul je ook je maag, waarom zou je in godsnaam een biefstuk kopen?
Omdat sommige mensen daar wel de meerwaarde van inzien! want de smaak is echt beter!
zo is het rijplezier ook echt beter als je een S klasse rijd ipv een 107 bv
Dus een oude DS is leuk. maar iemand die een oude S leuk vind doet het voor zijn imago?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, sommige mensen hoeven ook niet persé een 106 cm HDTV om Hart van Nederland te kijken.
Het is maar of je er geld voor over hebt. Zo zou ik zelf niet persé een oude S-klasse willen rijden, niet om de kosten, maar ook niet om het imago. Om maar te zwijgen over parkeerproblemen van zo'n rijnaak..
Dan liever een klassieker als bijvoorbeeld de DS, rij je voor het geld van een beetje S-klasse rond in een auto voor mensen met smaak, in plaats van een massaproductie plastic Duitser.
Dus waarom voor het geld van biefstuk niet naar de Echte Slager voor Echte Biefstuk, in plaats van de biefstuk kopen bij de Albert Heijn, om in jouw wereld te blijven.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Als student vind ik het inderdad gerechtvaardigd, alhoewel je dan helemaal moet oppassen wat je koopt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
ja maar als je geen geld meer hebt voor een dure reparatie sta je er mooi naar te kijken, en moet helaas alles zelf betalen en dan is dat gewoonweg niet te betalen voor een student.
De kenners in bijvoorbeeld Afrika en het Midden-Oosten wel ja. Als jij je met dat soort volk wilt associeren, prima hoor, ieder zo zijn meug.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef rival het volgende:
Dus een oude DS is leuk. maar iemand die een oude S leuk vind doet het voor zijn imago?
snap je die een beetje?
Dat dikgedrukte zorgt ervoor dat ik afsluit met eenwant de DS is juist de appie biefstuk en de kenners gaan naar de slager voor een merc
Unoquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
w00t een uno
vriend van mij heeft ook een uno gehad, ( 1ste auto) leuk trapbakje alleen op gegeven moment viel het complete blok eruit. blijkbaar waren de bouten allemaal losgetrild
jaja,, kwaliteit
Allahuakberquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef Swindler het volgende:
Ja 80% van de mensen met een oude S doen het voor het imago denk ik, let maar is op wat voor mensen erin rijden. Toevallig vandaag bij het tankstation weer eentje, Armani zonnebril terwijl het met bakken uit de hemel valt , zonnebank huidje , allah muziek keihard aan.
Ga je die swap in dezelfde garage doen als toen met die Touran?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Uno![]()
Is miene beestjee![]()
Binnekort in de loop van de maanden een Fiat Stilo/Panda/500 motor er in (1.4 16v 100PK)
Why is that..?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga je die swap in dezelfde garage doen als toen met die Touran?
Dan zou ik in ieder geval zorgen voor een goed werkplaatshandboek.
Kenners kiezen absoluut voor de DS, autofans die geen ervaring hebben met het daadwerkelijk iets anders doen dan rijden en poseren kiezen voor de "S", het is totaal geen slechte auto, maar de moderne "S" komt tekort aan emotie en heeft nog steeds teveel plastic, iets wat als goedkoop ervaren wordt door de kenner van vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dus een oude DS is leuk. maar iemand die een oude S leuk vind doet het voor zijn imago?
snap je die een beetje?
Dat dikgedrukte zorgt ervoor dat ik afsluit met eenwant de DS is juist de appie biefstuk en de kenners gaan naar de slager voor een merc
Het was een 2000 s-klasse , met 20 inch breyton immitatie, en heel slecht aangebrachte raamfoliequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Allahuakber![]()
S-Klasse is gewoon dik, mooi. Breed en Luxe. Maar het mooiste is: Alles in 1 + GEEN Wegenbelasting.. dat maakt het zo aantrekkelijk..
Die worden tegenwoordig ook als canadese auto verkochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef piekartz87 het volgende:
ik wil trouwens ook even melden dat ik niet snap waarom de Amerikanen auto's maken die zomaar uit elkaar vallen.
Mijn pa heeft een crysler voyager LE gehad (nieuwste type) als tijdelijke vervanging. en mijn moeder rijd al een tijd een voyager LE (1 type daarvoor)
ze zien er wel ok uit en ze hebben veel ruimte. maar mijn god: die van mijn pa schuurde met de banden tegen de uitlaat als je een bocht naar links maakte. Alle plastic deurpanelen lieten los.
als je de airco van mn ma's voyager aanzet komt er rook onder de motorkap weg.
er zit ook een fucking 3.5 liter motor in. en hij is wel vlot, maar voor een 3.5 issie rete traag.
Daarnaast remt hij ook voor geen meter. en laatst toen ik de duur dichtdeed viel de binnenspiegel van de ruit af.
wat een waardeloze benzine slurpende monsters zijn datdie automaat schakelt ook zeer onlogisch
en als laatste,, ze hebben een open vloer, dus alles wat je in de auto hebt liggen rolt je onder de pedalen.
dat is inderdaad wel erg jammer ja. dat soort auto's moet je origineel laten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Swindler het volgende:
[..]
Het was een 2000 s-klasse , met 20 inch breyton immitatie, en heel slecht aangebrachte raamfolie
Bekend verschijnsel van USA-auto's van de laatste 20 jaar, iig met SUV's/busjes en pickups, dat is ook een beetje de reden geweest waarom Nissan en Toyota een succes zijn geworden in de USA.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef piekartz87 het volgende:
ik wil trouwens ook even melden dat ik niet snap waarom de Amerikanen auto's maken die zomaar uit elkaar vallen.
Mijn pa heeft een crysler voyager LE gehad (nieuwste type) als tijdelijke vervanging. en mijn moeder rijd al een tijd een voyager LE (1 type daarvoor)
ze zien er wel ok uit en ze hebben veel ruimte. maar mijn god: die van mijn pa schuurde met de banden tegen de uitlaat als je een bocht naar links maakte. Alle plastic deurpanelen lieten los.
als je de airco van mn ma's voyager aanzet komt er rook onder de motorkap weg.
er zit ook een fucking 3.5 liter motor in. en hij is wel vlot, maar voor een 3.5 issie rete traag.
Daarnaast remt hij ook voor geen meter. en laatst toen ik de duur dichtdeed viel de binnenspiegel van de ruit af.
wat een waardeloze benzine slurpende monsters zijn datdie automaat schakelt ook zeer onlogisch
en als laatste,, ze hebben een open vloer, dus alles wat je in de auto hebt liggen rolt je onder de pedalen.
mn pa had die voyager gelukkig alleen maar in afwachting opquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:09 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel van USA-auto's van de laatste 20 jaar, iig met SUV's/busjes en pickups, dat is ook een beetje de reden geweest waarom Nissan en Toyota een succes zijn geworden in de USA.
dat was de hele discussie niet Chevelle!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:01 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kenners kiezen absoluut voor de DS, autofans die geen ervaring hebben met het daadwerkelijk iets anders doen dan rijden en poseren kiezen voor de "S", het is totaal geen slechte auto, maar de moderne "S" komt tekort aan emotie en heeft nog steeds teveel plastic, iets wat als goedkoop ervaren wordt door de kenner van vandaag.
Dat is momenteel de mooiste station op de markt in mijn ogenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mn pa had die voyager gelukkig alleen maar in afwachting op [ afbeelding ]
zoiets, maar dan in het zwart
Mijns inziens is Mercedes-Benz de weg compleet kwijt kwa design.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef Swindler het volgende:
Dat is momenteel de mooiste station op de markt in mijn ogenWel met amg-pakket hopelijk he
en een lekkere motor.
Ik ben echt helemaal weg van deze auto , vind hem mooier dan die van me paquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens is Mercedes-Benz de weg compleet kwijt kwa design.
Lelijke vierkantige neus die aansluit op een welvende zijkant die aansluit op een Koreaanse achterkant. Vlees noch vis dus, alsof er 3 teams tegelijk aan de auto hebben zitten ontwerpen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening weer.
Ik vind de voorkant geweldig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijns inziens is Mercedes-Benz de weg compleet kwijt kwa design.
Lelijke vierkantige neus die aansluit op een welvende zijkant die aansluit op een Koreaanse achterkant. Vlees noch vis dus, alsof er 3 teams tegelijk aan de auto hebben zitten ontwerpen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening weer.
Ja precies, dat vond ik bij de nieuwe S klasse ook al zo aardsgruwelijk lelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef rival het volgende:
Ik vind de voorkant geweldig!![]()
de achterkant niet meer(terwijl ik bij de oude modellen juist de kont zo lekker vind)
en de zijkanten zijn teveel batman met die grote bobbels rondom de wielkasten!
uitvoering is volgens mij zoals je hem op de foto ziet, de avantgardequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef Swindler het volgende:
[..]
Dat is momenteel de mooiste station op de markt in mijn ogenWel met amg-pakket hopelijk he
en een lekkere motor.
De hele discussie is allang offtopic aan het gaan, is het je nergens opgevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat was de hele discussie niet Chevelle!
welke auto rij jij?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
100% waar![]()
Rij in genoeg dure auto's elke dag![]()
@piekartz87 wat voor auto heb jij dan?
De c200 kompressor dus , helaas niet de 6 cilinderquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:30 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
uitvoering is volgens mij zoals je hem op de foto ziet, de avantgarde
170 pk en 400 koppel.
8,8 sec naar de 100 dacht ik.
niet de snelste maar toch wel lekker vlot. rij er zelf ook vaak zat in, en hij accelereert echt heerlijk op wat voorn toerental dan ook.
maar ik mis toch het gevoel van rijden wel die je bijvoorbeeld in een "no bullshit" bmw E30 hebt.
alhoewel de merc al meer gevoel heeft dan de audi A6 die hij eerst had. Daarin heb je meer het gevoel dat de auto voor je rijd dan dat je zelf wat moet doen.
geboortedatum: 20-11-1989quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn ook echt merken die me totaal niet trekken die in je OP staan.
Vooral BMW en Mercedes.
Beter dan een Audi, R8 ofzo ik zeg maar wat
Of realistischer: Toyota IQSuzuki Swift
Nissan Micra
Alfa Mito
Peugeot 206cc
![]()
![]()
jaar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef Swindler het volgende:
[..]
De c200 kompressor dus , helaas niet de 6 cilinder![]()
@ sjibble : Peugeot 107
C220 CDIquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef Swindler het volgende:
[..]
De c200 kompressor dus , helaas niet de 6 cilinder![]()
@ sjibble : Peugeot 107
Nieuw en de aankooprijs was 9400 euro, ik zou voor de swift gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef Sjibble het volgende:
[..]
jaar?
Ik wil eigenlijk een suzuki swift halen, of eigenlijk een Mazda 323F GLX uit 95'(80 eu p/m)
maar zo'n 107 kost helemaal niks in maandlasten, dus mij mag je er wel dood in vinden![]()
Wat was de aankoopsprijs? Limiet zit toch op 2000 euro bij mij.. (ik weet ook natuurlijk niet over welk jaar je et hebt he)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:21 schreef piekartz87 het volgende:
zo gaan wij trouwens met een peugeot om![]()
[ afbeelding ]
tegen wie is deze opmerking gericht?quote:
tegen TS natuurlijk, heb het hele topic natuurlijk niet gelezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
tegen wie is deze opmerking gericht?
Hee kalm aan he, ik rij een Honda Jazz.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
Uiteindelijk, de figuren die elk merk af hebben gekraakt (behalve de Golf, die kan iedereen betalen), rijden dat zelf in de volgens hun een kutFiat of een schrale Honda.
Das een M5quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef ukga het volgende:
[..]
Das die e39 toch?
die wil ik volgend jaar gaan kopen.
dikke bakken
Je voelt je duidelijk te goed voor het normale leven. Hoe is dat nou, denken dat je beter bent dan anderen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dan ook helemaal niks om voor te leven, modaal loontje, lease A-klasse autootje, simpel huisje, geen hobbies, en maar zeer beperkt uitgaan, oftewel het aloude bekende huisje boompje beestje-gedrag" en "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg", ik vind het overigens heel knap om het aloude "gecompenseerd lichamelijk gebrek" erbij te halen, bij gebrek aan degelijke onderbouwing.
Dus? En nu?quote:Vergeet niet dat de hobbyisten betalen voor die energiezuinige subsidietroep, net zoals de rokers betaalden aan de instandhouding van de kroegen.
Je moest eens weten waar ik allemaal op bespaar. Ik hoef status niet duidelijk te maken met spullen. Als jij een ander daarom graag uitlacht zegt dat meer over jou.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:30 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Jij loopt neem ik aan ook met handtasjes van de rommelmarkt?, want laten we eerlijk zijn..... er past net zoveel in.
Je hele reactie slaat werkelijk als een lul op een drumstel want ik ben niet eens een vrouw.quote:Trouwens.... 75% van de vrouwen hebben niet eens recht van spreken, die weten verdomme niet eens hoe ze een lamp moeten vervangen wanneer deze doorgebrand is, en dat gaat een beetje bepalen hoe ik met mijn hobby moet omgan?, pleurt lekker op achter de naaimachine ofzo.![]()
in je profiel beweer je dat je een vrouw bent "kerel"quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik allemaal op bespaar. Ik hoef status niet duidelijk te maken met spullen. Als jij een ander daarom graag uitlacht zegt dat meer over jou.
[..]
Je hele reactie slaat werkelijk als een lul op een drumstel want ik ben niet eens een vrouw.Ga nu maar weer lekker bepaalde dingen compenseren met de status van je auto.
In m'n profiel beweer ik wel meer wat niet waar is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
in je profiel beweer je dat je een vrouw bent "kerel"
Waarom zouden we dan ook geloven dat je geen vrouw bent.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In m'n profiel beweer ik wel meer wat niet waar is.Of neem je alles op internet zo serieus?
Het boeit mij ook helemaal niet wat jij wel of niet gelooft, dat is tevens de hele discussie niet. Mijn punt heb ik duidelijk gemaakt; namelijk dat meneer zich beter voelt dan anderen. En dat mag, het is enkel niet realistisch als je zo graag status wel vertonen mbh van een auto.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan ook geloven dat je geen vrouw bent.
Je zal zelf gewoon niks nuttigs meer te zeggen hebben over zijn post en verdedigt jezelf maar dat zijn post niet klopt over jou, aangezien je geen vrouw bent (maar wie dat weer gelooft is een 2de)
Ik heb er eigenlijk ook niks nuttigs aan toe te voegen, en zijn reactie slaat inderdaad nergens op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het boeit mij ook helemaal niet wat jij wel of niet gelooft, dat is tevens de hele discussie niet. Mijn punt heb ik duidelijk gemaakt; namelijk dat meneer zich beter voelt dan anderen. En dat mag, het is enkel niet realistisch als je zo graag status wel vertonen mbh van een auto.
Los daarvan ga ik gewoon in op de rest van zijn post. Of weet jij wel iets nuttigs te zeggen op het 2e deel van zijn post?
Dat dan weer wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk ook niks nuttigs aan toe te voegen, en zijn reactie slaat inderdaad nergens op.
Maar dat maakt hem niet uit, want hij heeft een dikke bak!
je mag niet in een goede snelle en mooie auto rijden omdat mensen zoals jij vinden dat mensen die daarin rijden zich per definitie beter voelen dan anderenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het boeit mij ook helemaal niet wat jij wel of niet gelooft, dat is tevens de hele discussie niet. Mijn punt heb ik duidelijk gemaakt; namelijk dat meneer zich beter voelt dan anderen. En dat mag, het is enkel niet realistisch als je zo graag status wel vertonen mbh van een auto.
Los daarvan ga ik gewoon in op de rest van zijn post. Of weet jij wel iets nuttigs te zeggen op het 2e deel van zijn post?
Dat zei ik niet. Het ging er puur om dat hij zo ontzettend uit de hoogte doet. In wat voor een auto je rijdt moet je lekker zelf weten, maar ga dan niet zo denigrerend over anderen praten die niet in een luxe/grote/mooie auto willen/kunnen rijden. Zeker niet als je er ook status aan gaat hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
je mag niet in een goede snelle en mooie auto rijden omdat mensen zoals jij vinden dat mensen die daarin rijden zich per definitie beter voelen dan anderen
Uiteraard, daar maak ik toch ook geen probleem van? Meneer vind het leuk om anderen uit te lachen als zij uit praktische overwegingen kiezen voor een kleine, simpele auto om van A naar B te komen. Daar reageer ik op en daar ging het mij om.quote:ook aan gedacht dat iemand een mooie auto gewoon MOOI kan vinden ?
Dat is een geintje uit de SC en vergeten terug te zetten, boeiend. Daar gaat het gewoon helemaal niet om, zelfs al was ik wel een vrouw sloeg z'n reactie nog nergens op.quote:ik snap de humor niet echt trouwens om je als vrouw voor te doen in je profiel
Be n je een lesbi, een metroseksueel of een homo, jouw keiuze.quote:
Nee hoor. In de omgang ben ik ook een lul.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Be n je een lesbi, een metroseksueel of een homo, jouw keiuze.
Je kan best een aardig persoon in de omgang zijn, wat dit onderwerp betreft mag je wat mij betreft gewoon afsterven.
Nou ja.... je moet toegeven dat je me uitlokte in je eerste post, en ik vind het heerlijk om uithgelokt te worden, dat rechtvaardigt namelijk mijn loze opmerkingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. In de omgang ben ik ook een lul.Dat wil zeggen dat ik geen blad voor de mond neem en gewoon zeg waar het op staat, en blijkbaar kunnen sommigen daar niet tegen.
Verder kom ik ook niet met loze opmerkingen zoals in je eerste regel. Dat heb jij blijkbaar wel nodig om je punt te maken. Maakt verder niet uit, zegt meer over jou dan over mij en dan is het inderdaad maar goed dat je met je auto veel goed kan maken, verder stelt het niet veel voor namelijk.![]()
de oude fiatjes die mn moeder vroeger had wouden met veel moeite starten als het koud was, en bij de fiat uno die een vriend van mij had viel het blok eruit na een drempelquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die Fiat nu nog afkraken leven echt 10 jaar terugGeen enkel merk heeft voor die prijzen zulke mooie auto's en sinds de nieuwe punto, bravo en croma is de degelijkheid ook zeker op niveau. Qua motor zat het altijd al goed bij Fiat.
OpelPeugeot
Renault
Citroën
Italiaanse merken
Sorry maar loop een willekeurige bovag garage binnen en ze zullen je het tegendeel vertellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die Fiat nu nog afkraken leven echt 10 jaar terugGeen enkel merk heeft voor die prijzen zulke mooie auto's en sinds de nieuwe punto, bravo en croma is de degelijkheid ook zeker op niveau. Qua motor zat het altijd al goed bij Fiat.
Ja bedoel de motortjes van de modellen van max 10 jaar geleden. Half europa gebruikt diezelfde motorenrquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:54 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
de oude fiatjes die mn moeder vroeger had wouden met veel moeite starten als het koud was, en bij de fiat uno die een vriend van mij had viel het blok eruit na een drempel
ja hoor het zat altijd al goed met de motortjes
De moeder van die vriend heeft een nieuwe fiat panda, het moet de zuinigste auto van toen zijn ofzo maar toen we vol gas reden op de snelweg zoop dat ding gigantisch
verdere Italiaanse merken vind ik wel top
Ze zullen weinig ervaring hebben met de nieuweste modellen. Niks mis mee. Maar ga jij maar lekker in je oh zo betrouwbare saaie kutbak van een opel rijdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar loop een willekeurige bovag garage binnen en ze zullen je het tegendeel vertellen
je zei anders dat het altijd al goed zat met de motoren van een fiatquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja bedoel de motortjes van de modellen van max 10 jaar geleden. Half europa gebruikt diezelfde motorenr
En zo makkelijk om op fiat af te geven terwijl opels onder je vandaan roesten en renaults al falen als je er naar kijkt
Zoals ik al zei . Sinds de bravo, grande punto, croma is het gewoon in orde.
Ik heb laatst bij een brava de koppakking eruit gereden met nog geen anderhalve ton op de teller!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze zullen weinig ervaring hebben met de nieuweste modellen. Niks mis mee. Maar ga jij maar lekker in je oh zo betrouwbare saaie kutbak van een opel rijdenvolk:r
ojaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
tttttttttttttttttttttttttttt.
Maar dat had dan weer te maken met het niveau van de post waar ik op reageer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:39 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nou ja.... je moet toegeven dat je me uitlokte in je eerste post, en ik vind het heerlijk om uithgelokt te worden, dat rechtvaardigt namelijk mijn loze opmerkingen.
Want laten we eerlijk zijn, jouw eerste reactie op mij bracht nou ook niet echt een intellectuele revolutie met zich mee.
want dat is de reden dat mensen een bepaalde auto nemen, alleen maar vanwege de statusquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef BobbyB het volgende:
meer tegen de mensen die een bepaalde auto nemen om hun status te laten blijken
Het voelde als persoonlijk aan, maar aub, ga nu niet de boel proberen recht te lijmen, ik vond het over en weer met modder gooien veel leuker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat had dan weer te maken met het niveau van de post waar ik op reageer.
Daarbij was het niet eens tegen jou bedoeld, meer tegen de mensen die een bepaalde auto nemen om hun status te laten blijken, als jij dan vervolgens persoonlijk gaat worden omdat je je aangesproken voelt is dat niet mijn probleem en kun je van mij ook gewoon iets terug verwachten, helemaal als je er dan dingen bij gaat halen die helemaal niks met de discussie te maken hebben (vrouwen, lesbi's, homo's etc)
En jij had het over intellectuele revolutie?
Mwa, als je een auto neemt omdat je hem mooi vind, is dat een hele andere reden. Als je hem alleen maar neemt om te patsen ben je gewoon een beetje kansloos, maar goed, dat is mijn mening en dat heeft niks met jaloezie te maken verder. Maar ja men denkt altijd te weten wat de ander denkt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
want dat is de reden dat mensen een bepaalde auto nemen, alleen maar vanwege de status![]()
dat vind ik zo jammer van dat gejank, jaloezie en geklaag altijd... men denkt altijd te weten wat de ander denkt...
omdat ze zelf blijkbaar zo denken
een mening zou je ergens anders op moeten basseren dan slechts het feit dat jij zo denktquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, als je een auto neemt omdat je hem mooi vind, is dat een hele andere reden. Als je hem alleen maar neemt om te patsen ben je gewoon een beetje kansloos, maar goed, dat is mijn mening
homoquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, als je een auto neemt omdat je hem mooi vind, is dat een hele andere reden. Als je hem alleen maar neemt om te patsen ben je gewoon een beetje kansloos, maar goed, dat is mijn mening en dat heeft niks met jaloezie te maken verder. Maar ja men denkt altijd te weten wat de ander denkt...
omdat ze zelf blijkbaar zo denken
Ik geef nergens aan dat het een feit is. Ik geef enkel aan wat ik over mensen denk die een auto kopen vanwege de status, ik wijs hier verder niemand aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
een mening zou je ergens anders op moeten basseren dan slechts het feit dat jij zo denkt![]()
Nee, omdat Chevelle dat zei:quote:Want wie kocht er een auto alleen maar om ermee te patsen? heeft iemand je dat vertelt? of is het omdat jij dat denkt?
En daarmee zeg ik verder ook niet dat je geen mooie/grote/luxe auto mag hebben, ik geef alleen aan wat ik ervan vind als je zo'n auto enkel koopt voor de status.quote:
Het kopen van een bepaalde combinatie heeft vaak meerdere redenen. Alleen de patsfactor of alleen omdat je hem mooi vindt is meestal niet genoeg. Vaak zit er ook nog een financiele kant aan. En als je een gezin hebt een practische kant. Want je kunt een Honda S2000 nog zo mooi vinden, als enige auto met 3 kinderen kom je er niet zo ver mee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
een mening zou je ergens anders op moeten basseren dan slechts het feit dat jij zo denkt![]()
Want wie kocht er een auto alleen maar om ermee te patsen? heeft iemand je dat vertelt? of is het omdat jij dat denkt?
of misschien om dat ventje van 13 een brede glimlach op zijn gezicht te bezorgen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef Sjibble het volgende:
Ik was van de week in Volendam. Reed er een redelijke Ferrari (geen F430) door de drukke straat. Om de 10 meter even het gebrul van de motor laten horen. Dat is ermee patsen en laten zien dat je status hebt
Als ie nou gewoon rustig door die straat reed, maar nee hoor, het was nodigIk keek er ook niet naar om..
Kom op heyquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
of misschien om dat ventje van 13 een brede glimlach op zijn gezicht te bezorgen?
dat jongetje dat zoaan de kant van de weg stond.?
misschien houd hij wel gewoon van dat geluid?
misschien kon ie niet rijden?
"laat ik maar even zeggen dat ik status heb*
en dan het aller aller mooiste, "nou ik keek er mooi niet naar om.. lekker puh"
Ja precies. Als ik zo'n auto had zou ik dat ook wel een keer doen om een lach bij zo'n jongetje op het gezicht te toveren. Heeft iemand in het verleden trouwens ook ooit bij mij gedaan bij de villawijk in Best, een moment dat ik nooit meer vergeet waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
of misschien om dat ventje van 13 een brede glimlach op zijn gezicht te bezorgen?
dat jongetje dat zoaan de kant van de weg stond.?
misschien houd hij wel gewoon van dat geluid?
misschien kon ie niet rijden?
"laat ik maar even zeggen dat ik status heb*
en dan het aller aller mooiste, "nou ik keek er mooi niet naar om.. lekker puh"
Nee een auto met +400 pk kopen en dan nooit ermee gassen, dat is zinvolquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom op heydat soort stoerdoenerij is gewoon aandacht vragen, niks anders.
![]()
en dat mag hoor, ik vind het alleen kansloos.
Daarom heeft het in mijn ogen ook weinig zin om een auto met +400 pk te kopen. Zeker in Nederland waar je 90% van de tijd in een file staat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee een auto met +400 pk kopen en dan nooit ermee gassen, dat is zinvol
Nog geen 5%, en ik zit in amsterdam!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef BobbyB het volgende:
Zeker in Nederland waar je 90% van de tijd in een file staat.
Ik ben 18, en een ferrari die ik volgde met mn uno showde ook door de butterfly valve open te zettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja precies. Als ik zo'n auto had zou ik dat ook wel een keer doen om een lach bij zo'n jongetje op het gezicht te toveren. Heeft iemand in het verleden trouwens ook ooit bij mij gedaan bij de villawijk in Best, een moment dat ik nooit meer vergeet waarschijnlijk
Er zijn bestelbusjes met ruim 700pk, dat is meer dan menig ferrari aan vermogen heeftquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee een auto met +400 pk kopen en dan nooit ermee gassen, dat is zinvol
\quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Er zijn bestelbusjes met ruim 700pk, dat is meer dan menig ferrari aan vermogen heeft.
Vertel mij daar het nut van in, die dingen hebben ook de wegligging van een tractor.
Ik zou er ook nooit een kopen, of ik moet écht geld teveel hebben. Ik wil wel nog ooit een Porsche 911 kopen (2e hands). Een 993 of 996quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom heeft het in mijn ogen ook weinig zin om een auto met +400 pk te kopen. Zeker in Nederland waar je 90% van de tijd in een file staat.
Maar goed, ik heb gewoon een heel andere kijk op auto's.
Technisch een skelter met een dik blok, maar toch is het een vet dingquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou er ook nooit een kopen, of ik moet écht geld teveel hebben. Ik wil wel nog ooit een Porsche 911 kopen (2e hands). Een 993 of 996Met zo'n 250-300 pk is dat ook niet behelpen maar ik koop hem dan ook niet omdat hij zo donders snel is. Gewoon een jongensdroom om er ooit een te bezitten
Ja maar een Ferrari of bestelbusje is natuurlijk niet te vergelijken he. Welke tunert is zo ziek om 700pk in een Transporter ofzo te bouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Er zijn bestelbusjes met ruim 700pk, dat is meer dan menig ferrari aan vermogen heeft.
Vertel mij daar het nut van in, die dingen hebben ook de wegligging van een tractor.
Probeer inderdaad maar eens een Pax-kast van de Ikea mee te krijgen in je Ferrari.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:00 schreef leolinedance het volgende:
Ja maar een Ferrari of bestelbusje is natuurlijk niet te vergelijken he.
Inderdaad. Of een snelwegbocht met +200 km/u te nemen met die Transporter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Probeer inderdaad maar eens een Pax-kast van de Ikea mee te krijgen in je Ferrari.
van de A8 de A7 op kan dat makkelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad. Of een snelwegbocht met +200 km/u te nemen met die Transporter.
Ik geloof niet dat de gemiddelde ferarribezitter fervente Ikea bezoekers zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Probeer inderdaad maar eens een Pax-kast van de Ikea mee te krijgen in je Ferrari.
Ferrari bezitten maar evengoed zo pauper wezen om die Pax-Kast even niet te laten brengen door hun bestelbusje? Dan hoor je imo niet in een Ferrari te rijden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |