okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
TS neemt wss later toch een Toyota, omdat die het minste storingen vertonen (voor zover ik weet)![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
Je hebt al bijna je eigen auto, of iemand koopt zelf een nieuwe auto.
Je bent dan nieuwsgierig wat voor auto degene koopt.
Dan lijkt een Peugeot je wel goed, of een Renault.
Topic om de aanschaf van een pauperbolide goed te praten.quote:(ik heb dan geen Corrola, maar is toch ook geen verkeerde auto of wel..?).
TS neemt wss later toch een Toyota, omdat die het minste storingen vertonen (voor zover ik weet)![]()
Ik hoorde wel eens dat de Opel vroeger echt heel makkelijk te jatten was. En alleen de Kadetjes verdwenenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef lyolyrc het volgende:
Terechte klacht, typisch paupergedrag.
Het forum van Autoweek duizelde vroeger ook van Opel-Volkswagen discussies. Een beetje zoals de patat-friet discussie op Fok!
Amen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:28 schreef enno het volgende:
Ben je zo onzeker?
Wat zal jou het aan je anus oxyderen wat een ander van je auto vindt? 'Vrienden' die je afzeiken omdat je de verkeerde auto rijdt? Ze bepalen zeker ook in wat voor een pyjama je slaapt en of je huisdieren mag?
Get a life!
Welke van de 234000 verschillende varianten, modellen en uitvoeringen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:21 schreef Agiath het volgende:
De Corolla is wel een van de lelijkste auto's ooit gemaakt imo
Precies, zelfs al zou iedereen uit dat groepje je auto niet mooi vinden. Het gaat er toch om wat je zelf mooi vind? Het leven is te kort om je constant aan te passen aan de meningen van anderenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:28 schreef enno het volgende:
Ben je zo onzeker?
Wat zal jou het aan je anus oxyderen wat een ander van je auto vindt? 'Vrienden' die je afzeiken omdat je de verkeerde auto rijdt? Ze bepalen zeker ook in wat voor een pyjama je slaapt en of je huisdieren mag?
Get a life!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zijn ook echt merken die me totaal niet trekken die in je OP staan.
Vooral BMW en Mercedes.
Of realistischer: Toyota IQSuzuki Swift
Nissan Micra
Alfa Mito
Peugeot 206cc
![]()
![]()
Taylor Swiftquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:54 schreef B.E.D het volgende:
Ben ik de enige die de OP nogal warring en van de hak op de tak vindt?
van A naar B rijden mensen verdienen alleen de letters OVquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Nee het volgende:
van A naar B kunt rijden
Dat zeg je zeker altijd als iemand een opmerking over je Suzuki Alto maaktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:33 schreef Nee het volgende:
Ik zag laatst Ford rijden, en die had gewoon even veel wielen als de BMW M3. Het gerucht gaat nu rond dat je ook met een Ford van A naar B kunt rijden, maar pin me er niet op vast!
een zwarte toevalligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef Roops het volgende:
ik heb n Swiftvanochtend nog geprobeerd daarmee een Aston Martin DB9 bij te houden
quote:
Inderdaad. Is overigens wel de enige Swift waar ik in zou willen rijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Heeft dit kuttopic toch nog een goede draai gekregen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |